En geen last van de stof?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
zeker niet. heb vandaag 2.5 uur staan schuren
Waren de oude verflagen zo slecht dat je moest schuren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
en heb er goed last van in mijn armen. Daarna de woonkamer een grote beurt gegeven met moeders
verflagen waren op zich goed, maar zaten druipers in. schuren moet altijd. Met een pietlut als mijn schilder moet ik het wel goed doen, hij kit alles ook nog af om mooie hoeken te krijgen. Met een schuurmachine veel meer (fijn) stof dan met de hand. Daarbij komt dat er best veel stukken zijn waar je niet goed bij kunt met een schuurmachinequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waren de oude verflagen zo slecht dat je moest schuren?
En kon je geen vlakschuurmachine gebruiken?
Altijd prettig als er hulp is
Heb je tijgerbalsem o.i.d. in huis? Dan daarmee insmeren, verlicht bij mij altijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
verflagen waren op zich goed, maar zaten druipers in. schuren moet altijd. Met een pietlut als mijn schilder moet ik het wel goed doen, hij kit alles ook nog af om mooie hoeken te krijgen. Met een schuurmachine veel meer (fijn) stof dan met de hand. Daarbij komt dat er best veel stukken zijn waar je niet goed bij kunt met een schuurmachine
maar ben wel gebroken nu. Mijn schouders kunnen dat al lang niet meer aan
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je tijgerbalsem o.i.d. in huis? Dan daarmee insmeren, verlicht bij mij altijd.
Hmmmmquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]is een familie probleem in de gewrichten. net als de rug. Is ook afwachten hoe die morgen voelt. is nu behoorlijk stijf
staan en lopen is eigenlijk nooit het probleemquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm![]()
Wel in beweging blijven dan hè, anders kan je zondag helemaal niet meer staan.
Gelukkig, anders zou het lastig werken worden voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
staan en lopen is eigenlijk nooit het probleem
in de schouders en armen bedoel je? JA . Gister na het wegwerken van mijn bed twee uur last van mijn handen gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, anders zou het lastig werken worden voor je.
Verlies aan kracht?
Dat bedoelde ik ja. Toch maar meer hulp inroepen bij dat soort klussen. Anders kan je zondag de grote soeppan niet eens verplaatsen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de schouders en armen bedoel je? JA . Gister na het wegwerken van mijn bed twee uur last van mijn handen gehad
Namen lijken veel op elkaar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie wat namen van TVOH voorbijkomen en ik kan alleen maar hopen dat de stemmertjes niet al te dyslectisch zullen zijn...
daar heb ik dan hulp voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja. Toch maar meer hulp inroepen bij dat soort klussen. Anders kan je zondag de grote soeppan niet eens verplaatsen.
Augh, en je geld ben je dan denk ik wel kwijt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar als je ze verkeerd intikt, komt je stem niet aan!
quote:
dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Augh, en je geld ben je dan denk ik wel kwijt.
o, dan mag ie met mij in bed liggen, ik heb ook DD!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan morgen maar lekker in je nieuwe bed blijven liggen met de DD
quote:
ben meer fan van kuifjequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je gaat mij toch niet vertellen dat je je abo op je favoriete plaatsjesblad hebt opgezegd hè
Oh, die autocorrectiequote:Op vrijdag 2 december 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat bedoel ik!
en nee, ik ga het niet uitproberen, heb geen ervaring.. heb alleen de tv op rtl4 omdat men op twitter over het jasje van Wendy begon. heb geen geluid want ik luister lekker naar de radio!
zie dus alleen wat namen voorbij komen waarvan ik me afvraag wat de autocorrectie er van zal maken
Ik dacht van Liekequote:
Die leest ie niet in bed, ligt op het toiletquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieke staat niet in de DD maar wel in de PB!
Nee hoor. HEb je internet voor. gaan de blaadjes niet plakkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die leest ie niet in bed, ligt op het toilet
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor. HEb je internet voor. gaan de blaadjes niet plakken
maar dan wordt je beeldscherm wel steeds ranziger van! of print je elke keer een nieuwe uit??quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor. HEb je internet voor. gaan de blaadjes niet plakken
daar heb je vochtige doekjes voor tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar dan wordt je beeldscherm wel steeds ranziger van! of print je elke keer een nieuwe uit??
die nemen niets op, dus dat smeert nog meer!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb je vochtige doekjes voor toch
gewoon laten drogen, later afkrabbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die nemen niets op, dus dat smeert nog meer!
quote:
Moest mezelf even verplaatsen en opruimenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heeft de weg weer gevonden.....
Is toch niet zo moeilijk, gewoon via DE-test topic kan je mij zo vinden
Ach ja, wat sommigen al niet doen om géén lapo te hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moest mezelf even verplaatsen en opruimen
Stttquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ja, wat sommigen al niet doen om géén lapo te hebben.
daar hebben ze plamuurmesjes voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon laten drogen, later afkrabben
wat jij wilquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar hebben ze plamuurmesjes voor uitgevonden!
quote:
Brrrrr, het is toch helemaal geen weer meer voor ijsquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zat net te denken aan een perenijsje!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brrrrr, het is toch helemaal geen weer meer voor ijs
Lieverd, ik weet dat je zin in mij hebt, maar als ik nu in de auto stap slaap jij al als ik bij je aankom..quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook maar dat kan je niet nuttigen
Het is ALTIJD weer voor ijs!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Brrrrr, het is toch helemaal geen weer meer voor ijs
ik zal je vertellen, die kans is heel grootquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet dat je zin in mij hebt, maar als ik nu in de auto stap slaap jij al als ik bij je aankom..
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is ALTIJD weer voor ijs!
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is ALTIJD weer voor ijs!
GMTAquote:
dus als je nu wacht tot je trek een honger is, dan kom ik!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal je vertellen, die kans is heel groot
Die liet ik altijd smelten en dronk ik opquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
Ik ging een paar jaar terug altijd met een ijsie richting school op de fiets. Je weet wel van die lollysticks in een plasticzakje. 10 voor 50 cent![]()
![]()
Godver Muisie mijn bierquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die liet ik altijd smelten en dronk ik op
waarom stopte je ze in de vriezer dan??quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die liet ik altijd smelten en dronk ik op
quote:
jij komt snel zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dus als je nu wacht tot je trek een honger is, dan kom ik!!!
lekker koudquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom stopte je ze in de vriezer dan??
Jummiequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nieuw biertje voor Drassss dus....
[ afbeelding ]
Dat deed mijn moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom stopte je ze in de vriezer dan??
moet je ook niet willen.. zelfs ik snap ze niet!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb ze nooit begrepen, ik begrijp ze niet en ik zal ze ook nooit gaan begrijpen
maar dat zit nou niet zo mooi in een plasticje verpaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had ook een fles ranja aan de mond kunnen zetten, is hetzelfde
Kreeg geen fles ranja mee voor onderwegquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
je had ook een fles ranja aan de mond kunnen zetten, is hetzelfde
wat kinderachtigquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg geen fles ranja mee voor onderweg
Slecht voor de tandjes hèquote:
Heb beiden geprobeerd, maar géén autocorrectquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Muis: er is een Danjil en een Daniel... ja, heb nog steeds die ene zender voor!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben ze al heel lang een oplossing voor
Maar je heb mij er wel weer even aan herinnerd dat ik nog steeds een afspraak moet maken met de tandartsquote:
dat hoeft pas een week of vierquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je heb mij er wel weer even aan herinnerd dat ik nog steeds een afspraak moet maken met de tandarts
quote:
ik welquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen
quote:
dan ga je nog wat surfenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen
ik hoop het zo. Zal best ff wennen zijn. Lig een stuk hoger en heb meer ruimtequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, geniet van je nieuwe bedje en slaap
meer ruimte went heel snel!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoop het zo. Zal best ff wennen zijn. Lig een stuk hoger en heb meer ruimte
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoop het zo. Zal best ff wennen zijn. Lig een stuk hoger en heb meer ruimte
if i only had timequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nog meer ?
Toch maar een hond nemen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |