Gelukkig, ik had al bijna gepost dat jij de fipo mocht hebben, maar realiseerde dat als ik die zou posten vóór jij gepost had, ik de fipo hadquote:
Lekker scherp Muisiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had al bijna gepost dat jij de fipo mocht hebben, maar realiseerde dat als ik die zou posten vóór jij gepost had, ik de fipo had
Ongelovelijk hè, en dat na zo'n slaperig dagjequote:
VI is het meest kansloze programma op tv.... onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar kijkenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Mja ik kijk VI er is gewoon geen kont! op tv!
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Vrijdag maar proberen om weer eens te sporten
Jep, is ook drama tv. Nu dus weer een muziekiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
VI is het meest kansloze programma op tv.... onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar kijken
[..]
Gewoon doen
Moet je tegen je tennispartner zeggen dat die wél de prioriteiten op de juiste plaats moet leggenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, is ook drama tv. Nu dus weer een muziekie
Moet mijn tennispartner wel kunnen vrijdag anders is het zo lastig tennissen
Tja, maar dan nog haakt ze af en toe afquote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je tegen je tennispartner zeggen dat die wél de prioriteiten op de juiste plaats moet leggen
in de zak met haarquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, maar dan nog haakt ze af en toe af
Maar dan wél buiten hè, tegen de wind inquote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochjaaaa anders maar sportief op de fiets!
Mhawquote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan wél buiten hè, tegen de wind in
Whut, jij die zo van wind, sneeuw, hagel en kou houdt, wil niet 2 uurtjes buiten fietsenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhawis me te koud en ik wil altijd 2 uurtjes fietsen.
Moet wel leuk blijven plus dat ik wat zuinig ben op mijn materiaal. In deze maanden ligt er iets te veel zooi op de fietspaden... Klinkt wat lafjes, maar al die schades etc is het me net niet waardquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij die zo van wind, sneeuw, hagel en kou houdt, wil niet 2 uurtjes buiten fietsen
Nah, OK, ik ga er mee accoord, maar dan wél alle ramen en deuren van je huis openzetten als je fietst hè, kou voelen moet jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet wel leuk blijven plus dat ik wat zuinig ben op mijn materiaal. In deze maanden ligt er iets te veel zooi op de fietspaden... Klinkt wat lafjes, maar al die schades etc is het me net niet waard
Hehe, ochja dat vind ik niet erg! Tennis ook graag in de kou, als het maar droog isquote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, OK, ik ga er mee accoord, maar dan wél alle ramen en deuren van je huis openzetten als je fietst hè, kou voelen moet je
Eh, uit ervaring weet ik dat het níet zo best is als het bij je binnen 'regend'quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, ochja dat vind ik niet erg! Tennis ook graag in de kou, als het maar droog is
Sherlockquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, uit ervaring weet ik dat het níet zo best is als het bij je binnen 'regend'
Watsonquote:
quote:
thanks. Ik vond dit op internet..was er ook meteen weg van...quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kaatje
Moet het nu toch eens zeggen. Ik vind je onderschrift zo mooi![]()
Geen zin in Nick en Simonquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
wat zitten jullie hier eenzaam zo met z'n tweetjes. Klagen dat er niets op tv is...op Ned 1 Nick en Simon
![]()
Ik wil géén tegeltjes of spreuken in mijn huis, maar als er al ooit eentje zou komen dan is het deze welquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thanks. Ik vond dit op internet..was er ook meteen weg van...
Jakkesquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
wat zitten jullie hier eenzaam zo met z'n tweetjes. Klagen dat er niets op tv is...op Ned 1 Nick en Simon
![]()
Ben ook niet echt van de tegeltjes, maar er zijn wel heel mooie spreuken te vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil géén tegeltjes of spreuken in mijn huis, maar als er al ooit eentje zou komen dan is het deze wel
och, ik kan ze best leienquote:
Er is maar één spreuk die ik echt altijd leuk blijf vinden en dat is Hakuna Matataquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben ook niet echt van de tegeltjes, maar er zijn wel heel mooie spreuken te vinden.
Ik heb ooit een kaart gekocht (bij de wenskaarten) alleen omdat de spreuk zo mooi was.
die hangt nu in een lijstje in mijn huiskamer...
het leven is wat er gebeurt,
terwijl je bezig bent plannen te maken
was toen zeer toepasselijk op de situatie hier, dus zeer raak![]()
Niet mijn kopje thee, maar hey smaken verschillen en dat is niet ergquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
och, ik kan ze best leienook ooit in Eindhoven naar een concert geweest #gezellig
![]()
ik ken de woorden, maar niet de betekenisquote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is maar één spreuk die ik echt altijd leuk blijf vinden en dat is Hakuna Matata
is zeker niet erg, anders zouden veel artiesten zonder werk (geld) zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee, maar hey smaken verschillen en dat is niet erg
Ow, komt uit de Lion King en zoals Pumba zei "It means no worries"quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ken de woorden, maar niet de betekenis. dus vertaal even please
weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, komt uit de Lion King en zoals Pumba zei "It means no worries"
Oftewel geen zorgen maken
Nederlandse versie:quote:
Blijf ik een leuke film vindenquote:
lapsang souchong is wel een lekkere theequote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee, maar hey smaken verschillen en dat is niet erg
Drink geen theequote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lapsang souchong is wel een lekkere thee
Moet je ook niet drinken, maar wel vlees mee rokenquote:
truste, slaap lekkerquote:
maar netquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Muisje weer wakker
![]()
Kokkieheeft de dag overleefd
Ah, moest Drassss er even aan herinneren dat het makkelijker was om naar zijn sokjes te kijken om te zien dat ie echt wel een mannetje wasquote:
ik draag geen blauwe sokjes, zou voor mij dus lastig zijn. Daarbij komt dat ik ook nog een afdakje heb. dus kan alleen maar voelenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, moest Drassss er even aan herinneren dat het makkelijker was om naar zijn sokjes te kijken om te zien dat ie echt wel een mannetje was
maar net, is nog altijd beter dan nietquote:
lang weekendquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar net, is nog altijd beter dan niet![]()
morgen vrij of niet
Ahum, er is zo'n uitdrukking iets van 'goed gereedschap hangt onder een afdakje'quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik draag geen blauwe sokjes, zou voor mij dus lastig zijn. Daarbij komt dat ik ook nog een afdakje heb. dus kan alleen maar voelen
quote:
helemaal waarquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, er is zo'n uitdrukking iets van 'goed gereedschap hangt onder een afdakje'
drie dagen zoals het er nu voor staat. Collega is nog ziek, maar die werkt maar tot 12 uur. is dus makkelijk op te vangen in de ze periode. degene die om 12 begint een uurtje eerder, voor 11 niet veel te doenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe lang is lang? Drie dagen?
Zieke collega weer beter?
Ik moet nog twee dagen
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
drie dagen zoals het er nu voor staat. Collega is nog ziek, maar die werkt maar tot 12 uur. is dus makkelijk op te vangen in de ze periode. degene die om 12 begint een uurtje eerder, voor 11 niet veel te doen
dat zou je zo kunnen zeggen ja. was om 10 op de zaak, en kom net binnen. klokje rond dus + reistijdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi zo. Maar jij hebt wel een lange dag gemaakt vandaag toch?
Pffff..... en dan amper kunnen compenseren. Je moet wél echt heel erg veel van je vak houdenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou je zo kunnen zeggen ja. was om 10 op de zaak, en kom net binnen. klokje rond dus + reistijd
sommige dingen moeten nu eenmaal. hoort bij het takenpakket. HAd ook eerder kunnen stoppen, en dan morgen nog een keer naar de zaak gaan. De keuze is reuzequote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff..... en dan amper kunnen compenseren. Je moet wél echt heel erg veel van je vak houden
Scheelt 2 uur reistijd, dus die keuze had ik ook gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
sommige dingen moeten nu eenmaal. hoort bij het takenpakket. HAd ook eerder kunnen stoppen, en dan morgen nog een keer naar de zaak gaan. De keuze is reuze
en een verloren dag. HAd wel een atv dag over gehouden danquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt 2 uur reistijd, dus die keuze had ik ook gemaakt
Oh ja, jouw dagen gaan op basis van aanwezigheid ongeacht hoeveel uurquote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
en een verloren dag. HAd wel een atv dag over gehouden dan
komen er nog genoeg. gaat bijna sneeuwenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh ja, jouw dagen gaan op basis van aanwezigheid ongeacht hoeveel uur![]()
En die ATV dag had je opgenomen op het moment dat pasen en sint juttemis op één dag vallen
Ik weet niet of ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
komen er nog genoeg. gaat bijna sneeuwen
slaap genoeg. werk op het moment maar 4 dagen p week wanneer collega terug is van vakantie neem ik een week vrij. En zo gaat het door tot half maartquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ikmoet doen, want Ceetje en ik zouden langskomen als de sneeuw minstens kniehoog was, maar ben bang dat de keuken dan gesloten is.
Ofik haat sneeuw
maar wel weer goed voor jou want dan kan je bijslapen
Grappig hoe je gewoon structureel het negeerd als ik of Ceetje bij je langs willen komenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
slaap genoeg. werk op het moment maar 4 dagen p week wanneer collega terug is van vakantie neem ik een week vrij. En zo gaat het door tot half maart
hoor ik 9-12 meer over denk ik. Heb nog geen tijd gehad om eea op papier te zetten,quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappig hoe je gewoon structureel het negeerd als ik of Ceetje bij je langs willen komen
Al iets gehoord over je buitenlandse stage?
En hoe staat het met de kookcursus die je zou gaan houden?
Gewoon interesse hoor
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoor ik 9-12 meer over denk ik. Heb nog geen tijd gehad om eea op papier te zetten,
De kans bestaat dat er niemand in de keuken aanwezig is als er sneeuw ligt. maar het kan ook zo maar zijn dat ik dan kantoorwerk aan het doen ben
afhankelijk van waar het is, maar is altijd interessantquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Daarom mochten we langskomen als de sneeuw kniehoog lag
![]()
Plaag je maar een beetje hoor![]()
Zou wel leuk en leerzaam voor je zijn als je een buitenlandse stage kan lopen
Je mag toch zelf aangeven waar het is?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
afhankelijk van waar het is, maar is altijd interessant
of bankokquote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag toch zelf aangeven waar het is?
Ik zou dan Singapore kiezenSchijnt de plaats te zijn waar je nu moet wezen op culinair gebied
![]()
En is het lekker warm
Bepalen zij waar je mag gaan meelopen? Mediteraan is ook wel leuk en lekker jaquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
of bankokBEn niet zo van het vliegen. krijg iok last van mijn kop. Dus liever dichterbij. En italie of zuid frankrijk is niks mis mee
We zullen wel zien, verheug me nergens op blijft een verassing
is niet perse stage. kan ook zo'n reis zijn naar een omatje die van die traditionele gerechten maakt met lokale producten. Heb geen idee wat ze in petto hebben als het doorgaatquote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bepalen zij waar je mag gaan meelopen? Mediteraan is ook wel leuk en lekker jaMaar dan zou je denk ik toch eigenlijk bij de locals moeten meelopen en niet bij de betere restaurants.
Just my penny for a thought
Oh, ik hoop dat het wat leuks is, dat je je inderdaad plots op een inheemse markt bevind met een oud omaatje en lekker kan ruiken en proeven en kokenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet perse stage. kan ook zo'n reis zijn naar een omatje die van die traditionele gerechten maakt met lokale producten. Heb geen idee wat ze in petto hebben als het doorgaat
Het was hier tot 19.30 kurkdroogquote:Op donderdag 1 december 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Avond Drassss, het was lekker weer vandaag met al die regen, goed voor de bloemetjes
Het is hier vanaf 19:30 weer kurkdroogquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was hier tot 19.30 kurkdroog
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier vanaf 19:30 weer kurkdroog
Is volgens mij geen seconde droog geweest vandaag.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
Gelukkig net droog binnen kunnen fietsen
Zelfs de deurquote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is volgens mij geen seconde droog geweest vandaag.
Wél gefietsts met alle ramen open?
quote:
Want je tennispartner wil niet/kan niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
Vrees dat het morgen weinig tennissen wordt dus dan maar fietsen
quote:
Niet te vertrouwen die wezensquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..], blijven hoop houden dat het ooit met ze goedkomt!
Er zullen toch wel een aantal exemplaren tussen zittenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vrees het, is genetisch bepaald
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er zullen toch wel een aantal exemplaren tussen zitten
ijdele hoopquote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..], blijven hoop houden dat het ooit met ze goedkomt!
En jij hebt altijd gelijkquote:
quote:
Mijn werkquote:
Ja, jaquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
in binnenpretjes geven ben ik wel goed ja
heb geen scrabblequote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Toch wel vreemd, hoe meer tv-zenders we krijgen, hoe minder er op tv is, waardoor we weer massaal gaan scrabblen
boekje of PBquote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
Moet zeggen dat ik nog nooit in mijn leven heb gescrabbeld.
Ik denk dat het vanavond laat maar een boekje gaat worden
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nog 9 daagjes en dan heb je weer een kansje
zelfkastijdingquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
de grens is definitief verlegdquote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
Bijna 10u nog even snel een kom muesli naar binnen werken
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
de grens is definitief verlegd
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
morgen om 7.30 mijn nest uit voor de schilder
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar je krijgt ook je nieuwe bed
Whut, waarom nietquote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
kan er alleen nog niet in slapen morgen
Ik heb wel eens een pak hagelslag van 3 hoog naar beneden gepleurd. Na 10 minuten was hij wegquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
Vandaag oude bed naar beneden gebracht voor de kraak. Een 1/2 uur later lag de stapel overhoop, en twee uur later waren de elektrische bodems en de matrassen die inmiddels nat en vies waren weg
slaapkamer, schilder, bed, verfluchtquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, waarom niet
Neef blijkt vrouw te zijn en komt bed morgen niet in elkaar zetten?
Pffff...... jakkes oude matrassenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
Vandaag oude bed naar beneden gebracht voor de kraak. Een 1/2 uur later lag de stapel overhoop, en twee uur later waren de elektrische bodems en de matrassen die inmiddels nat en vies waren weg
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pak hagelslag van 3 hoog naar beneden gepleurd. Na 10 minuten was hij weg
Ow jaquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
slaapkamer, schilder, bed, verflucht
dat dacht ik dus ook. Lattenbodem kan ik nog iets bioj voorstellen. Waren op zich nog goed. moteren werkte nog primaquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff...... jakkes oude matrassen
Mooi stookhoutquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. Lattenbodem kan ik nog iets bioj voorstellen. Waren op zich nog goed. moteren werkte nog prima
Zijn inderdaad lompe + zware dingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook een optie![]()
En zwaar dat die krengen waren
Zaag pakken en in stukken zagen, en in stukken naar beneden brengen. Weegt minder per stukquote:Op donderdag 1 december 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook een optie![]()
En zwaar dat die krengen waren
Gewoon uit het raam donderenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaag pakken en in stukken zagen, en in stukken naar beneden brengen. Weegt minder per stuk
had goede bodems, zat een hoop metaal in. En die motoren wegen ook wel watquote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaag pakken en in stukken zagen, en in stukken naar beneden brengen. Weegt minder per stuk
Had je de bodems dan niet beter op marktplaats kunnen zetten?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
had goede bodems, zat een hoop metaal in. En die motoren wegen ook wel wat
en dan aan een van de buren vragen of ik de sleutel van zijn garage mag om mijn bedbodem er uit te halenquote:
Dan kan je beter vragen of hij gratis een bedbodem wil hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dan aan een van de buren vragen of ik de sleutel van zijn garage mag om mijn bedbodem er uit te halen
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dan aan een van de buren vragen of ik de sleutel van zijn garage mag om mijn bedbodem er uit te halen
had gekund, maar ben niet van dat geleur met oude zooi/ En dan krijg je er een tientje voor. HEt enige voordeel is, dat je er zelf niet mee hoeft te slepen. En je hebt de zooi in huis staan. en als er niemand interesse heeft moet je het alsnog doenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je de bodems dan niet beter op marktplaats kunnen zetten?
Dat zijn dan dus twee voordelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
had gekund, maar ben niet van dat geleur met oude zooi/ En dan krijg je er een tientje voor. HEt enige voordeel is, dat je er zelf niet mee hoeft te slepen. En je hebt de zooi in huis staan. en als er niemand interesse heeft moet je het alsnog doen
dat tientje zit ik ook echt op te wachtenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn dan dus twee voordelen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat tientje zit ik ook echt op te wachtenAls dat zo was had ik ook in dat bed kunnen blijven liggen en had ik ook niet hoeven slepen. Dat zijn veel meer voordelen ik schat 2000
Dat dusquote:
Wat is er 5 decemberquote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
Wie gaat zichzelf verwennen op 5 dec?
ik geef het liever wegquote:
dat doe ik ieder avond al, dus wat is er bijzonder aan die dagquote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
Wie gaat zichzelf verwennen op 5 dec?
Oh, weer zo'n gastarbeiderquote:Op donderdag 1 december 2011 22:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan geven we een oude man weer een rotschop dat hij terug naar Turkije uh Spanje kan gaan.
oh je bedoelt die viespeuk met schimmel tussen de benenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan geven we een oude man weer een rotschop dat hij terug naar Turkije uh Spanje kan gaan.
Nee, die huisjesmelker met al zijn zwarte slaven.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh je bedoelt die viespeuk met schimmel tussen de benen
Die kinderlokkerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh je bedoelt die viespeuk met schimmel tussen de benen
Dat lijkt me meer pijnigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga de 6e mijn kerstboom opzetten, dat is ook mijzelf verwennen
zo'n ding komt er bij mij niet inquote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga de 6e mijn kerstboom opzetten, dat is ook mijzelf verwennen
En je hebt weer gelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zeg de hele avond al dat er niks op tv is
Ik wacht tot supernanny komtquote:
Bleghquote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
giekenland, HIV. twente, recessie
voetbalquote:Op donderdag 1 december 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja je kan de wk-finale van 2010 terugkijken, maar dat is ook niet alles
zo is het. En dan te bedenken dat ik nog een stuk of 20 films heb liggen die ik niet gezien hebquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Drassss het volgende:
Tis gewoon hemenex! Het is dat alles in één pakket zit anders kon je tv ook op straat zetten Kokkie
En gewoon op de bank gaan zitten en een van de niet geziene films gaan kijken is niet bij je opgekomen?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het. En dan te bedenken dat ik nog een stuk of 20 films heb liggen die ik niet gezien heb
kan me er niet toe zettenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En gewoon op de bank gaan zitten en een van de niet geziene films gaan kijken is niet bij je opgekomen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me er niet toe zettenEn daar komt bij, dat ik dan te horen krijg dat ik niet gezellig ben
ik zie een nieuw topic komen "WAT"quote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tenzij we allemaal dezelfde film opzetten
WATquote:Op donderdag 1 december 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zie een nieuw topic komen "WAT"
Oja, dat is ook zo... WaMAT danquote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook, maar is niet hetzelfde. zijn tenslotte niet bij elkaar
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja, dat is ook zo... WaMAT dan
Jij hoeft niet mee te kijken hoor. Trouwens jij moet morgen toch tennissenquote:
life as we know it, the tourist, the hurt locker, inglorious basterds, good intensions, all about steve,license to wed, komt een vrouw bij de dokter, extroardenairy measures, solitaru man, salt the express. You pickquote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hoeft niet mee te kijken hoor. Trouwens jij moet morgen toch tennissen
Kokkie, welke film staat er voor morgenavond op het programma? Is dan ook weer niets op TV
Komt een vrouw bij de dokter is een jankfilm werkt niet als WaMatquote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
life as we know it, the tourist, the hurt locker, inglorious basterds, good intensions, all about steve,license to wed, komt een vrouw bij de dokter, extroardenairy measures, solitaru man, salt the express. You pick
twijfel of ik hem al heb gezien. Ligt wel op het stapeltje "nog kijken"quote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter is een jankfilm werkt niet als WaMat
All about Steve is wel leuk
Hoe hoog is het stapeltje, gekeken?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
twijfel of ik hem al heb gezien. Ligt wel op het stapeltje "nog kijken"
The Tourist dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
twijfel of ik hem al heb gezien. Ligt wel op het stapeltje "nog kijken"
250 ongeveerquote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe hoog is het stapeltje, gekeken?
goed idee. Al mag je angelina houden. Kijk liever naar Katherine Heiglquote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Tourist dan?
Johnny Depp voor mij
Angelina Jolie voor jou
Die heb je vorige week al gezien.... Trouwens dat was in life as we know itquote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed idee. Al mag je angelina houden. Kijk liever naar Katherine Heigl
Tourist is prima, ging meer om uiterlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb je vorige week al gezien.... Kom dan maar met een tegenaanbod. Johnny Depp vinnik wel
Moet ik alleen nog even kijken waar ik the Tourist opduikquote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Tourist is prima, ging meer om uiterlijk
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik alleen nog even kijken waar ik the Tourist opduik
Komt goed
Ik denk dat het mij minder dan één uur kost om aan the Tourist te komenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
Laat Kokkie maar naar Amsterdam komen, dat is veel makkelijker
Whut, hier snap ik niets vanquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je een payserver hebt, ff spotgrit installeren en downen die handel
nieuwsgroepen of torrentsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij minder dan één uur kost om aan the Tourist te komen
Broertje bellen is snellerquote:
ik werk met nieuwesgroepen. Retentie van UPC is 0 heb daarom een extra server. Spotgrit is een programma die nieuwsgroepen doorzoekt.HEbt alleen newsleecher nodig om te downenquote:
Jeetje, usenet groups, ik wist eerlijk niet eens dat die nog bestondenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik werk met nieuwesgroepen. Retentie van UPC is 0 heb daarom een extra server. Spotgrit is een programma die nieuwsgroepen doorzoekt.HEbt alleen newsleecher nodig om te downen
uitleg
Maar als jij een server hebt, kan je hem toch ook weer met mij delenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook. Ik heb hem ook binnen een uur
sorry ik betaal voor een usenetserver, staan alleen nieuwsgroepen opquote:Op donderdag 1 december 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, usenet groups, ik wist eerlijk niet eens dat die nog bestonden![]()
Dat is zo jaren '90
[..]
Maar als jij een server hebt, kan je hem toch ook weer met mij delen
Whut, jij betaald ergens voorquote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry ik betaal voor een usenetserver, staan alleen nieuwsgroepen op
nog meer uitleg
heeft zich allang terug verdiendquote:
Ach ja, dat is een biefstukje en een zakkie friet minder per maandquote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft zich allang terug verdiend![]()
HEb ik ook even over moeten nadenken, maar ¤ 7 pmnd kan nog net
ik wil het niet weten. heb sky al een week of 3 niet opgezetquote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
die stomme kerstliedjes commercials zijn weer begonnen
Vergeet dan vanaf vandaag de overige zenders ook maarquote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wil het niet weten. heb sky al een week of 3 niet opgezet
Wiens papaquote:
Over 2 weken 3fm SRquote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vergeet dan vanaf vandaag de overige zenders ook maar
quote:
Oh, gefeliciteerd, moet ik roze of blauwe sokjes breienquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja, en een vervolg op het SHE verhaal
![]()
tis unisexquote:Op donderdag 1 december 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd, moet ik roze of blauwe sokjes breien
Never mindquote:
SPOILER: ga je toch niet lezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ow, dus blauw/roze sokjesquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Never mindJij pluist echt het hele forum uit heSPOILER: ga je toch niet lezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Jij pluist echt het hele forum uit he
jij werksequote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Lekker slapen kokje en morgen gezond weer op
quote:
Kan hoor, heb twee kopjesquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan hoor, heb twee kopjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!
O nee, dat had ik al gedaan..
Sorry, beetje moe
Ga ik straks ook lekker doen, nog even wachten op mijn lief die van het sporten terugkomt...quote:
Zaad weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
Potver wat een zaad weer gaat het morgen worden om voor postbode te spelen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zaad = klote denk ik..
Zo'n verdorven mind heb ik wel!
Oh, maar er is helemaal geen estofex waarschuwing, of KNMI weeralarm afgegeven, dus zo erg kan het niet zijnquote:
Regen + pittige wind is erg vervelendquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar er is helemaal geen estofex waarschuwing, of KNMI weeralarm afgegeven, dus zo erg kan het niet zijn
Moet je dat dan niet doen? I.p.v. tenissenquote:
En toch kan het voor postbodes aardig slecht weer worden!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar er is helemaal geen estofex waarschuwing, of KNMI weeralarm afgegeven, dus zo erg kan het niet zijn
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En toch kan het voor postbodes aardig slecht weer worden!
Ik was drassss maar even aan het plagen. Hoe extremer het weer hoe blijer hij isquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Regen + pittige wind is erg vervelend
Ohhhh, nee ik ben expres gister al gaan fietsenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je dat dan niet doen? I.p.v. tenissen
Meestal wel, alleen is het nu vervelend voor de postquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik was drassss maar even aan het plagen. Hoe extremer het weer hoe blijer hij is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohhhh, nee ik ben expres gister al gaan fietsen
Morgen is het 3/4u op de fiets dus dat is voldoende.
Zekerquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en lekker in de frisse buitenlucht
daar komt het wel vandaan jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zaad = klote denk ik..
Zo'n verdorven mind heb ik wel!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
weer om in mijn nieuwe bed te blijven liggen dus![]()
ja.. met een goede vent of een lekker boek!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
Zo, koffie op het beeldschermquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. met een goede vent of een lekker boek!!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. met een goede vent of een lekker boek!!
Maar hier mag ik dus uit opmaken dat je vannacht gewoon in je nieuwe bed kan gaan slapen, en dat het schilderwerk af en droog is?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
daar ziet het wel naar uit ja. Moet alleen morgen de gordijnen nog hangenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar hier mag ik dus uit opmaken dat je vannacht gewoon in je nieuwe bed kan gaan slapen, en dat het schilderwerk af en droog is?
En is het mooi geworden? Geen last van de verflucht?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar ziet het wel naar uit ja. Moet alleen morgen de gordijnen nog hangen
ziet er superstrak uit. Hele dag deuren open gehad. kon dus goed doorwaaien. Deur staat nu ook nog open dus straks even kijken. Heb vandaag de woonkamer kozijnen geschuurd dus die is volgende week aan de beurtquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En is het mooi geworden? Geen last van de verflucht?
Gaat dus toch best vlotquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ziet er superstrak uit. Hele dag deuren open gehad. kon dus goed doorwaaien. Deur staat nu ook nog open dus straks even kijken. Heb vandaag de woonkamer kozijnen geschuurd dus die is volgende week aan de beurt
quote:
quote:
Maar dan was het niet zo netjes gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
3 dagen voor een muur een deur en een groot kozijn vlotIk had het in 1 dag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |