Gelukkig, ik had al bijna gepost dat jij de fipo mocht hebben, maar realiseerde dat als ik die zou posten vóór jij gepost had, ik de fipo hadquote:
Lekker scherp Muisiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had al bijna gepost dat jij de fipo mocht hebben, maar realiseerde dat als ik die zou posten vóór jij gepost had, ik de fipo had
Ongelovelijk hè, en dat na zo'n slaperig dagjequote:
VI is het meest kansloze programma op tv.... onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar kijkenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Mja ik kijk VI er is gewoon geen kont! op tv!
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Vrijdag maar proberen om weer eens te sporten
Jep, is ook drama tv. Nu dus weer een muziekiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
VI is het meest kansloze programma op tv.... onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar kijken
[..]
Gewoon doen
Moet je tegen je tennispartner zeggen dat die wél de prioriteiten op de juiste plaats moet leggenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, is ook drama tv. Nu dus weer een muziekie
Moet mijn tennispartner wel kunnen vrijdag anders is het zo lastig tennissen
Tja, maar dan nog haakt ze af en toe afquote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je tegen je tennispartner zeggen dat die wél de prioriteiten op de juiste plaats moet leggen
in de zak met haarquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, maar dan nog haakt ze af en toe af
Maar dan wél buiten hè, tegen de wind inquote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochjaaaa anders maar sportief op de fiets!
Mhawquote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan wél buiten hè, tegen de wind in
Whut, jij die zo van wind, sneeuw, hagel en kou houdt, wil niet 2 uurtjes buiten fietsenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhawis me te koud en ik wil altijd 2 uurtjes fietsen.
Moet wel leuk blijven plus dat ik wat zuinig ben op mijn materiaal. In deze maanden ligt er iets te veel zooi op de fietspaden... Klinkt wat lafjes, maar al die schades etc is het me net niet waardquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij die zo van wind, sneeuw, hagel en kou houdt, wil niet 2 uurtjes buiten fietsen
Nah, OK, ik ga er mee accoord, maar dan wél alle ramen en deuren van je huis openzetten als je fietst hè, kou voelen moet jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet wel leuk blijven plus dat ik wat zuinig ben op mijn materiaal. In deze maanden ligt er iets te veel zooi op de fietspaden... Klinkt wat lafjes, maar al die schades etc is het me net niet waard
Hehe, ochja dat vind ik niet erg! Tennis ook graag in de kou, als het maar droog isquote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, OK, ik ga er mee accoord, maar dan wél alle ramen en deuren van je huis openzetten als je fietst hè, kou voelen moet je
Eh, uit ervaring weet ik dat het níet zo best is als het bij je binnen 'regend'quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, ochja dat vind ik niet erg! Tennis ook graag in de kou, als het maar droog is
Sherlockquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, uit ervaring weet ik dat het níet zo best is als het bij je binnen 'regend'
Watsonquote:
quote:
thanks. Ik vond dit op internet..was er ook meteen weg van...quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kaatje
Moet het nu toch eens zeggen. Ik vind je onderschrift zo mooi![]()
Geen zin in Nick en Simonquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
wat zitten jullie hier eenzaam zo met z'n tweetjes. Klagen dat er niets op tv is...op Ned 1 Nick en Simon
![]()
Ik wil géén tegeltjes of spreuken in mijn huis, maar als er al ooit eentje zou komen dan is het deze welquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thanks. Ik vond dit op internet..was er ook meteen weg van...
Jakkesquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
wat zitten jullie hier eenzaam zo met z'n tweetjes. Klagen dat er niets op tv is...op Ned 1 Nick en Simon
![]()
Ben ook niet echt van de tegeltjes, maar er zijn wel heel mooie spreuken te vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil géén tegeltjes of spreuken in mijn huis, maar als er al ooit eentje zou komen dan is het deze wel
och, ik kan ze best leienquote:
Er is maar één spreuk die ik echt altijd leuk blijf vinden en dat is Hakuna Matataquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben ook niet echt van de tegeltjes, maar er zijn wel heel mooie spreuken te vinden.
Ik heb ooit een kaart gekocht (bij de wenskaarten) alleen omdat de spreuk zo mooi was.
die hangt nu in een lijstje in mijn huiskamer...
het leven is wat er gebeurt,
terwijl je bezig bent plannen te maken
was toen zeer toepasselijk op de situatie hier, dus zeer raak![]()
Niet mijn kopje thee, maar hey smaken verschillen en dat is niet ergquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
och, ik kan ze best leienook ooit in Eindhoven naar een concert geweest #gezellig
![]()
ik ken de woorden, maar niet de betekenisquote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is maar één spreuk die ik echt altijd leuk blijf vinden en dat is Hakuna Matata
is zeker niet erg, anders zouden veel artiesten zonder werk (geld) zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee, maar hey smaken verschillen en dat is niet erg
Ow, komt uit de Lion King en zoals Pumba zei "It means no worries"quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ken de woorden, maar niet de betekenis. dus vertaal even please
weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, komt uit de Lion King en zoals Pumba zei "It means no worries"
Oftewel geen zorgen maken
Nederlandse versie:quote:
Blijf ik een leuke film vindenquote:
lapsang souchong is wel een lekkere theequote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee, maar hey smaken verschillen en dat is niet erg
Drink geen theequote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lapsang souchong is wel een lekkere thee
Moet je ook niet drinken, maar wel vlees mee rokenquote:
truste, slaap lekkerquote:
maar netquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Muisje weer wakker
![]()
Kokkieheeft de dag overleefd
Ah, moest Drassss er even aan herinneren dat het makkelijker was om naar zijn sokjes te kijken om te zien dat ie echt wel een mannetje wasquote:
ik draag geen blauwe sokjes, zou voor mij dus lastig zijn. Daarbij komt dat ik ook nog een afdakje heb. dus kan alleen maar voelenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, moest Drassss er even aan herinneren dat het makkelijker was om naar zijn sokjes te kijken om te zien dat ie echt wel een mannetje was
maar net, is nog altijd beter dan nietquote:
lang weekendquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar net, is nog altijd beter dan niet![]()
morgen vrij of niet
Ahum, er is zo'n uitdrukking iets van 'goed gereedschap hangt onder een afdakje'quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik draag geen blauwe sokjes, zou voor mij dus lastig zijn. Daarbij komt dat ik ook nog een afdakje heb. dus kan alleen maar voelen
quote:
helemaal waarquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, er is zo'n uitdrukking iets van 'goed gereedschap hangt onder een afdakje'
drie dagen zoals het er nu voor staat. Collega is nog ziek, maar die werkt maar tot 12 uur. is dus makkelijk op te vangen in de ze periode. degene die om 12 begint een uurtje eerder, voor 11 niet veel te doenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe lang is lang? Drie dagen?
Zieke collega weer beter?
Ik moet nog twee dagen
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
drie dagen zoals het er nu voor staat. Collega is nog ziek, maar die werkt maar tot 12 uur. is dus makkelijk op te vangen in de ze periode. degene die om 12 begint een uurtje eerder, voor 11 niet veel te doen
dat zou je zo kunnen zeggen ja. was om 10 op de zaak, en kom net binnen. klokje rond dus + reistijdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi zo. Maar jij hebt wel een lange dag gemaakt vandaag toch?
Pffff..... en dan amper kunnen compenseren. Je moet wél echt heel erg veel van je vak houdenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou je zo kunnen zeggen ja. was om 10 op de zaak, en kom net binnen. klokje rond dus + reistijd
sommige dingen moeten nu eenmaal. hoort bij het takenpakket. HAd ook eerder kunnen stoppen, en dan morgen nog een keer naar de zaak gaan. De keuze is reuzequote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff..... en dan amper kunnen compenseren. Je moet wél echt heel erg veel van je vak houden
Scheelt 2 uur reistijd, dus die keuze had ik ook gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
sommige dingen moeten nu eenmaal. hoort bij het takenpakket. HAd ook eerder kunnen stoppen, en dan morgen nog een keer naar de zaak gaan. De keuze is reuze
en een verloren dag. HAd wel een atv dag over gehouden danquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt 2 uur reistijd, dus die keuze had ik ook gemaakt
Oh ja, jouw dagen gaan op basis van aanwezigheid ongeacht hoeveel uurquote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
en een verloren dag. HAd wel een atv dag over gehouden dan
komen er nog genoeg. gaat bijna sneeuwenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh ja, jouw dagen gaan op basis van aanwezigheid ongeacht hoeveel uur![]()
En die ATV dag had je opgenomen op het moment dat pasen en sint juttemis op één dag vallen
Ik weet niet of ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
komen er nog genoeg. gaat bijna sneeuwen
slaap genoeg. werk op het moment maar 4 dagen p week wanneer collega terug is van vakantie neem ik een week vrij. En zo gaat het door tot half maartquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ikmoet doen, want Ceetje en ik zouden langskomen als de sneeuw minstens kniehoog was, maar ben bang dat de keuken dan gesloten is.
Ofik haat sneeuw
maar wel weer goed voor jou want dan kan je bijslapen
Grappig hoe je gewoon structureel het negeerd als ik of Ceetje bij je langs willen komenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
slaap genoeg. werk op het moment maar 4 dagen p week wanneer collega terug is van vakantie neem ik een week vrij. En zo gaat het door tot half maart
hoor ik 9-12 meer over denk ik. Heb nog geen tijd gehad om eea op papier te zetten,quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappig hoe je gewoon structureel het negeerd als ik of Ceetje bij je langs willen komen
Al iets gehoord over je buitenlandse stage?
En hoe staat het met de kookcursus die je zou gaan houden?
Gewoon interesse hoor
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoor ik 9-12 meer over denk ik. Heb nog geen tijd gehad om eea op papier te zetten,
De kans bestaat dat er niemand in de keuken aanwezig is als er sneeuw ligt. maar het kan ook zo maar zijn dat ik dan kantoorwerk aan het doen ben
afhankelijk van waar het is, maar is altijd interessantquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Daarom mochten we langskomen als de sneeuw kniehoog lag
![]()
Plaag je maar een beetje hoor![]()
Zou wel leuk en leerzaam voor je zijn als je een buitenlandse stage kan lopen
Je mag toch zelf aangeven waar het is?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
afhankelijk van waar het is, maar is altijd interessant
of bankokquote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag toch zelf aangeven waar het is?
Ik zou dan Singapore kiezenSchijnt de plaats te zijn waar je nu moet wezen op culinair gebied
![]()
En is het lekker warm
Bepalen zij waar je mag gaan meelopen? Mediteraan is ook wel leuk en lekker jaquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
of bankokBEn niet zo van het vliegen. krijg iok last van mijn kop. Dus liever dichterbij. En italie of zuid frankrijk is niks mis mee
We zullen wel zien, verheug me nergens op blijft een verassing
is niet perse stage. kan ook zo'n reis zijn naar een omatje die van die traditionele gerechten maakt met lokale producten. Heb geen idee wat ze in petto hebben als het doorgaatquote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bepalen zij waar je mag gaan meelopen? Mediteraan is ook wel leuk en lekker jaMaar dan zou je denk ik toch eigenlijk bij de locals moeten meelopen en niet bij de betere restaurants.
Just my penny for a thought
Oh, ik hoop dat het wat leuks is, dat je je inderdaad plots op een inheemse markt bevind met een oud omaatje en lekker kan ruiken en proeven en kokenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet perse stage. kan ook zo'n reis zijn naar een omatje die van die traditionele gerechten maakt met lokale producten. Heb geen idee wat ze in petto hebben als het doorgaat
Het was hier tot 19.30 kurkdroogquote:Op donderdag 1 december 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Avond Drassss, het was lekker weer vandaag met al die regen, goed voor de bloemetjes
Het is hier vanaf 19:30 weer kurkdroogquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was hier tot 19.30 kurkdroog
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier vanaf 19:30 weer kurkdroog
Is volgens mij geen seconde droog geweest vandaag.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
Gelukkig net droog binnen kunnen fietsen
Zelfs de deurquote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is volgens mij geen seconde droog geweest vandaag.
Wél gefietsts met alle ramen open?
quote:
Want je tennispartner wil niet/kan niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
Vrees dat het morgen weinig tennissen wordt dus dan maar fietsen
quote:
Niet te vertrouwen die wezensquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..], blijven hoop houden dat het ooit met ze goedkomt!
Er zullen toch wel een aantal exemplaren tussen zittenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vrees het, is genetisch bepaald
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er zullen toch wel een aantal exemplaren tussen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |