quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef EsseEi het volgende:
ik gebruik kg-chart (sinds vandaag hoor) is voor borduurpatronen maar werkt hier ook wel voor, krijg je in ieder geval de pixels te zien!
Het scheelt dat Sint degene was die mij verslaafd heeft gekregen aan het haken!quote:
Ik ben altijd lief!quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
BT: jij bent lief geweest dit jaar! Leuke kado's van de Sint
die is ook echt leuk!quote:
Ik gebruik wel Ztringz en dat heeft heel soms een knoopje (wat je dan wel goed moet wegwerken) maar gaten e.d. heb ik nooit...wellicht bij jou wel omdat het gratis is?quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef EsseEi het volgende:
Sint is lief geweest voor jou zet BT!!
en dat mandje is leuk Trovey ^^
Zeg mensen die Zpagetti kopen....hoe is de kwaliteit? ik haak er nu redelijk veel mee, voor Hoooked zelf, maar het is voor mij dus gratis. En ik vind er soms echt hele lelijke stukken tussen zitten...dat ik blij ben dat ik er niet voor betaald heb zeg maar. Hebben jullie dat dan niet? stukken met veel gaten of waar het lijkt alsof er lijm op zit ofzo, of bruinige schroei plekken...
en mmmascha...ik heb nu dat programma dat je pixels kan maken en wil nu heeeel graag zo'n deken maken haha maar wil/moet nog zo veel
Kleurtjesquote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef trui het volgende:
ik ben weer eens wat opgeschoten met de poncho voor m'n dochter.
[ afbeelding ]
Voordeel van veel wol in huis hebben...je grijpt nooit mis.quote:Op maandag 5 december 2011 14:43 schreef Zonne-straaltje het volgende:
Ben geveld door een gevoel van niet lekker zijn, dus dagje thuis.Even naar de winkel geweest om wat voor mijn keel te kopen,
En toen kon ik het niet laten om even een paar leuke bollen wol te kopen. Want ik heb mijn haakwerk waar ik aan bezig was vergeten bij mijn ouders.En die wonen niet naast de deur dus dan moet ik wachten tot het weekend. (hoezo verslaafd?)
Vond het lastig om te bepalen hoeveel wol ik nodig heb dus maar 4 bollen meegenomen
Heb het even nagevraagd bij een bevriende bioloog....van acryl kun je geen allergie krijgen omdat het een kunstvezel isquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker vrolijk die poncho Trui!
Ik heb gisteren weer even gehaakt en geen uitslag gekregen!Ik kan dus gewoon verder!
draadjes haak ik meteen mee vast, dus daar hoeft niets meer mee gedaan te wordenquote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef trovey het volgende:
Maar daarna begint de ellende pas goed met draadjes afhechten en alles aan elkaar vastmaken.![]()
Leuke site, jammer dat mijn engels niet zo geweldig is haha. Ben toch met stokjes begonnen. Lukt redelijk geloof ikquote:Op maandag 5 december 2011 16:48 schreef trui het volgende:
zonnestraaltje, er staan ook leuke patroontjes voor zo'n mapje op ravelry. zie bijv. deze van mijsje.
(en het oorpronkelijke linkje daarvan)
Mooi, leuke kleuren!quote:
Ze is dan ook kleurenblind en wellicht de persoon die haar helpt de kleuren uit te zoeken ook....zonder dat ze het weet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:39 schreef trui het volgende:
ik vind die dekens niet slordig, maar sommige kleurencombinaties en patronen zijn niet helemaal mijn smaak. hoeft natuurlijk ook helemaal niet, maar dan denk ik wel 'och jee, wat veel werk, voor zoiets ehmmm saaais!'
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:34 schreef annelotje het volgende:
woww die vrouw werkt echt hard! Die stash van haar vind ik wel echt geweldig!!
Ik heb weer een konijntje gehaakt en een bijpassend dekentje. En ik heb ook nog een guusje giraf gehaakt maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt.
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleurenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:34 schreef annelotje het volgende:
woww die vrouw werkt echt hard! Die stash van haar vind ik wel echt geweldig!!
Ik heb weer een konijntje gehaakt en een bijpassend dekentje. En ik heb ook nog een guusje giraf gehaakt maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt.
[ afbeelding ]
Srsly?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze is dan ook kleurenblind en wellicht de persoon die haar helpt de kleuren uit te zoeken ook....zonder dat ze het weet.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly?Dat verklaart idd wel de hier en daar flink aparte keuze voor kleuren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef trovey het volgende:
[..], lees hieronder maar, haar hospita lijkt er ook een beetje last van te hebben als ik zo kijk naar de tweede deken linksboven.
Hehe, ik zou toch niet graag kleuren voor iemand anders uitzoeken hoor..! Ben zelf af en toe ook aardig kleurendoofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, tomorrow will be worse...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |