SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Beertje van Inu:
Sjaal van Tyler-Girl
Kerstdingetjes van EsseEi:
Gevoerde tas van Trui:
Keesje de Eend van KiwiEllen:
HOOK ON!!
[ Bericht 13% gewijzigd door BrainTeaser op 02-12-2011 22:00:35 ]Smile, tomorrow will be worse...
Geef het even aan in de CRE feedback danquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef BrainTeaser het volgende:
Oh, nu heeft dit topic precies dezelfde titel![]()
Dat was niet helemaal de bedoeling...
Lief! Maar niet nodig: ik heb tijdens er tijdens het tv kijken twee bolletjes van gemaakt, dat ging nog best snel en was niet eens zo vervelend om te doen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Muck het volgende:
[...]
Is het de lichte of donkere roze? Ik heb hier namelijk nog wel wat bolletjes liggen
Moet je wel eventjes opletten dat je niet te strak gaat haken, want dan krimpt je deken weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Nijna het volgende:
Serinde, ik heb nog niet gemeten, 240 lossen met haaknaald 5, de rest ben ik met nr 4 aan het doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, tomorrow will be worse...
Welkom en leuke creaties...we verwachten echter nog wel veel meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:15 schreef belliex het volgende:
Ik kijk en lees al heeeel lang mee in dit topic en ik vond het nu toch wel tijd worden om me even voor te stellen! Ik ben Belliex, 22 jaar en ben sinds 2 jaar helemaal verslingerd aan haken.
Twee creaties!
[ afbeelding ]
Naar aanleiding van een link van een paar topics terug. Vriendje is nog in de maak
[ afbeelding ]
(en nu nog uitvinden hoe ik hem verklein..)
Mooiquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Spiegelei het volgende:
Welkom Belliex! Hoe meer hoe gezelliger!
Ik meld me ook weer hier. Nog niets nieuws klaar maar even een WIPje van de sjaal, die toch wel erg groot gaat worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi zeg! Dat ziet eruit als een heel ingewikkeld patroon met die rand.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Spiegelei het volgende:
Ik meld me ook weer hier. Nog niets nieuws klaar maar even een WIPje van de sjaal, die toch wel erg groot gaat worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die was van mij! (Morgen eens kijken of mijn nichtje er nog iets van heel heeft gelaten. Kreeg vandeweek een berichtje van mijn schoonzus dat ze eronder lag te slapenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:12 schreef EsseEi het volgende:
wow spiegelei die is gaaf!!:D
trouwens, die Hello Kitty deken (van wie ookalweer?) is dat tunisch gehaakt? lijkt me tof om ook eens zoiets te maken
Ik zal het even netjes uittekenen en een foto van maken. Moet even kijken wanneer ik dat doe want ik ga een paar dagen weg.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:43 schreef EsseEi het volgende:
het patroontje zou ik heel cool vindenheb ook 2 heeeeele lieve nichtjes (en in juni misschien wel 3
(of 2 nichtjes en een neefje, dat is dan het alternatief zeg maar
) die verdienen ook wel zoiets moois
(en als ik het idee snap kan ik er ook een ander figuur in maken
)
quote:stom trouwens, ik weet dan nog dat die deken is van iemand met een roze avatar, maar wie...hahavind het ook altijd heel irritant als iemand z'n plaatje veranderd want daar kijk ik vooral naar als ik snel lees
heel mooi! wat voor patroon is dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Spiegelei het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |