Wees dan maar blij dat wyccie dat voor ons doet.quote:
Ik niet maar ik doe het klaarblijkelijk veeeeeeeeeeels te weinig.quote:
quote:"Scientists from the California Institute of Technology have come up with a gene therapy approach that has proven effective in protecting mice (with humanized immune systems) against HIV infections. They used a genetically altered virus to infect muscles cells and deliver DNA codes of potent antibodies isolated from the blood of human HIV victims (abstract). The muscle cells then began to manufacture the antibodies in quantities that proved 'completely protective' against HIV infection. By contrast, traditional vaccines have not worked against HIV, as scientists have failed to find a molecule that induces the immune system to produce enough potent antibodies. The difficulties stem from the fact that HIV disguises some of its external structures from the antibodies."
http://www.ibtimes.com/ar(...)rotects-mice-hiv.htmquote:Baltimore and his colleagues tested five different broadly neutralizing antibodies, one at a time, in mice with humanized immune systems. Two of the antibodies, called b12 and VRC01, proved completely protective even when the mice received doses of HIV that were 100 times higher than a natural infection. After 52 weeks, the levels of antibody expression remained high, suggesting that a single dose would result in long-lasting protection.
Maar jij rent toch ook heel wat af?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
Wees dan maar blij dat wyccie dat voor ons doet.
Genoeg inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij rent toch ook heel wat af?
quote:– De boter smelten: doe de boter in een tas en zet de tas in warm water zodat de boter kan smelten.
Hebben we hier met een Vlaamsche van doen?quote:
Nope, origineel Gouds fabrikaat geëxporteerd naar Tilburg. Heb gewoon een zwak voor Vlaamsquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben we hier met een Vlaamsche van doen?
Waarom denk je dat ik er terecht ben gekomen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Soempie het volgende:
Tilburg is toch het afvoerputje van NL?
Eigenlijk klinkt dat best sinister en eh..dubieusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen maar in Tilburg als het er donker is, en meestal heb ik dan wel een leuke avond. Prima stappen
da's pas als je in de nacht eindigtquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt dat best sinister en eh..dubieus
Ik was er al heel vroeg uitquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's pas als je in de nacht eindigt
Haha, had ik niet verwacht van jou.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
(en ze heeft te dikke bovenbenen voor een tutu)
Dit is een duidelijk signaal dat we vooral niet moeten vragen wat voor winkel.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is een duidelijk signaal dat we vooral niet moeten vragen wat voor winkel.
Je werkt in een drankwinkel?quote:
Ik denk dat dit een "na"-foto is. Matig feestje dus.quote:
Vindt je dat zo ververlend dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Het schijnt dat we deze winter weer onderdak verschaffen aan een egel.
Het beestje heeft de hele avond door de tuin gezwalkt en heeft zich nu verschanst onder wat planten.
Met een beetje mazzel is 'ie in maart weer weg...
Zie -->quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je gaat door voor de koelkast.
Ja, want onze katten worden wat nerveus van 'm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vindt je dat zo ververlend dan?
Ik weet niet of ik daar zo snel een koelkast zou kopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bij de Mediamarkt natuurlijk...
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo snel een koelkast zou kopen.
Ik vind prijs wel degelijk belangrijk. Maar ook of ze het afleveren en hoe het met de service zit. Die is er bij de Mediamarkt niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef wyccie het volgende:
Als de prijs lager is, en het product gelijk, dan kies ik toch voor de goedkoopste. Voor een koelkast heb ik ook niet zoveel advies nodig.
Die zijn hier bijna uitgestorven.quote:
Dat kan bestquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn hier bijna uitgestorven.
Alleen de BCC heeft het overleeft, de rest is failliet of gesloten...
Er zullen hier ook nog wel wat witgoedboeren zijn, maar die zijn niet algemeen bekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben hier Pruiskens Electroworld, Expert en nog een paar in Rotterdam
Hadden ze allebei niet een laagste prijs-verhaal?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ter info, BCC heeft overall een lager prijsniveau dan MediaMarkt
Staat er geen merkje aan de binnenkant?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zullen hier ook nog wel wat witgoedboeren zijn, maar die zijn niet algemeen bekend.
Laatste koelkast zat bij de inbouwkeuken, dus ik weet eigenlijk niet wat te doen als die kaduuk gaat...
Daarover gesproken:quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hadden ze allebei niet een laagste prijs-verhaal?
Die keukenboer komt hier niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat er geen merkje aan de binnenkant?
Ik zou in dat geval trouwens de keukenboer bellen.
In dat geval ben je fuckedquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die keukenboer komt hier niet meer.
Die ben ik volgens de nota nog geld verschuldigd, terwijl ik nog geld van hem claim...
Damn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
Zat vanavond op TLC 'Extreme Couponing' te bekijken.
Daar kochten ze met coupons voor $3.000 aan gratis boodschappen en gingen naar huis met een pickup truck vol aan boodschappen + nog $43 toe...
Moest aan Wyccie denken...
dat stuk heb ik ook gezien, dat was vast een niet blije winkelier, maar ja, moeten ze het maar niet zo verzinnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken:
Zat vanavond op TLC 'Extreme Couponing' te bekijken.
Daar kochten ze met coupons voor $3.000 aan gratis boodschappen en gingen naar huis met een pickup truck vol aan boodschappen + nog $43 toe...
Moest aan Wyccie denken...
Lief dat je aan me denkt.quote:
Ik heb vanavond 4 van dat soort coupon-kopers gezien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat stuk heb ik ook gezien, dat was vast een niet blije winkelier, maar ja, moeten ze het maar niet zo verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |