abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105161377
Rocka, de mensen in mijn omgeving die ik bedoel reageren nu al zo op me als ik zeg dat ik het liefst nu al met de pil zou willen stoppen. Niet wetende dat ik dus al gestopt ben. Het is dus eigenlijk geen aanname, maar feit voor mij. Daarom verwacht ik de reacties nog heftiger als ik ook daadwerkelijk zwanger zou zijn. Daarmee bedoel ik niet dat dat voor alle 30-ers geldt, maar wel degene in mijn omgeving.

Ik denk dat elke leeftijd voor en nadelen heeft. Wat betreft mentale status, vruchtbaarheid of financiën etc
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Het is vandaag de dag gewoon erg luxe als je voor je 30e al aan kinderen kunt beginnen. Ik vind persoonlijk 30-ers niet (te) oud voor kinderen maar blijkbaar heb jij daar andere ideeën over?
Vind ik best een lullige opmerking, want zo voel ik dat dus niet. Mijn excuses voor de 30-ers als het wel zo overkwam, absoluut niet zo bedoeld.

Dat gezegd te hebben, heeft iedereen inderdaad recht op zijn eigen mening.
  zondag 4 december 2011 @ 12:30:47 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105161411
Rocka jij maakt wel heule mooie kinders... Maar ik snap ook wel dat je het zo genoeg vindt.

En ieder inderdaad zijn onzekerheden, zo ben ik 'bang' dat ze het bij ons te snel zullen vinden. Saar is natuurlijk pas 9 maanden (volgende week). En als ik 10 jaar jonger was geweest dan hadden we ook wel wat langer gewacht vermoed ik. Maar wat een ander vindt moet ie maar fijn naar het politiebureau brengen nietwaar?

Mijn vriendin is een jaartje ouder dan ik en haar oudste gaat volgend al naar het voortgezet onderwijs terwijl die van mij nog in de luiers zit :D. Zij kan straks gewoon op mijn meisje passen O+.
pi_105161466
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]
Disclaimer: ik heb geprobeerd om geen persoonlijk waardeoordeel aan bepaalde leeftijden te hangen. Als dat wel zo overkomt, dan was dat niet de bedoeling. Ik weet ook niet of het helemaal overkomt wat ik bedoel. Waarschijnlijk niet O+ Volgens mij heeft iedere leeftijd zijn eigen voor- en nadelen en is het altijd goed zo lang je er maar klaar voor bent en er van tevoren over hebt nagedacht :)
Nou dat bedoel ik dus ook :P
pi_105161645
Snotver. Ik typ heel vaak O+ als ik :+ bedoel :')
pi_105161728
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef twentemeisje het volgende:
Rocka jij maakt wel heule mooie kinders... Maar ik snap ook wel dat je het zo genoeg vindt.

En ieder inderdaad zijn onzekerheden, zo ben ik 'bang' dat ze het bij ons te snel zullen vinden. Saar is natuurlijk pas 9 maanden (volgende week). En als ik 10 jaar jonger was geweest dan hadden we ook wel wat langer gewacht vermoed ik. Maar wat een ander vindt moet ie maar fijn naar het politiebureau brengen nietwaar?

Mijn vriendin is een jaartje ouder dan ik en haar oudste gaat volgend al naar het voortgezet onderwijs terwijl die van mij nog in de luiers zit :D. Zij kan straks gewoon op mijn meisje passen O+.
_O-

wij ( mijn man :P ) waren er eerder nog niet aan toe..
financiele zekerheid was/is voor mij belangrijk.. ik werk nu net 4 jaar.. (lange studie ;) O-) ) en nu is alles eindelijk een beetje gesetteld :P
ook heb ik in april eindelijk een jaar contract gekregen bij mijn huidige baas ( eerst was ik gedetacheerd) wat met zeer grote zekerheid in april omgezet wordt naar een contract voor onbepaalde tijd.. ik vind dat soort dingen dus wel erg belangrijk :@

en BarMan wil gewoon nooooit volwassen worden ;) :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105161736
Luxe om voor je 30e zwanger te (kunnen) worden? Het is maar net wat je 'eisen' en verwachtingen zijn, denk ik. Wat ik in mijn omgeving zie, is bijvoorbeeld dat lager opgeleiden ook een stuk eerder kinderen krijgen. Zij zijn al jaren klaar met school, werken een tijdje en dan zijn ze er wellicht wat eerder aan toe. Hoger opgeleiden gaan pas werken als ze 25 zijn ofzo en willen misschien eerst nog carrière maken.

Mijn leidinggevende had het over de voordelen van jong kinderen krijgen (terwijl ik 27 en 33 niet meer echt tot jong reken), terwijl een vriend van ons reageerde met: "Hè hè, eindelijk?!" Ieder z'n referentiekader blijkbaar :P.

Als jullie er zelf achter staan, lekker laten kletsen die mensen... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105161769
Kwisted, je hebt t wel eenz gezegd, maar hoe oud ben je ook alweer? Je bent toch heul niet zo piep meer?
  zondag 4 december 2011 @ 12:42:09 #108
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105161776
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:40 schreef Phaidra het volgende:
Als jullie er zelf achter staan, lekker laten kletsen die mensen... :*
Dit is wat mij betreft de essentie van het verhaal!
  zondag 4 december 2011 @ 12:42:42 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105161793
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwisted, je hebt t wel eenz gezegd, maar hoe oud ben je ook alweer? Je bent toch heul niet zo piep meer?
Ik heb het n.a.v. haar post ook even teruggelezen, 25 is toch helemaal niet zo piepjong om aan kindjes te beginnen Kwisted? :*
  zondag 4 december 2011 @ 12:43:40 #110
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105161830
Oke. Nog even over dat temperaturen hoor; als ik elke dag consequent temp als ik mn bed uit stap, dan moet het toch niet veel uitmaken? Ook al stijgt mijn temp in die paar seconden een hele graad, dan zal die dag iig elke dag moeten doen, en zie je dus geen verschil qua stijging of daling van mn temp. Want dát blijft dan elke keer hetzelfde. Mijns inziens maakt het dan niet uit of je in bed tempt of als je er net uit springt :D
Hoop dat mn verhaal duidelijk is, dat was het in mn hoofd iig wel :') XD :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105161870
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Nog even over dat temperaturen hoor; als ik elke dag consequent temp als ik mn bed uit stap, dan moet het toch niet veel uitmaken? Ook al stijgt mijn temp in die paar seconden een hele graad, dan zal die dag iig elke dag moeten doen, en zie je dus geen verschil qua stijging of daling van mn temp. Want dát blijft dan elke keer hetzelfde. Mijns inziens maakt het dan niet uit of je in bed tempt of als je er net uit springt :D
Hoop dat mn verhaal duidelijk is, dat was het in mn hoofd iig wel :') XD :@
Het klinkt logisch ja.
pi_105161950
enfe..

uiteindelijk gaat het om de trend toch?? niet om de absolute waarde..

en.. als je tempt zoals je het beroeps matig ook doet komt het vast goed!! ^O^

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105161951
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb het n.a.v. haar post ook even teruggelezen, 25 is toch helemaal niet zo piepjong om aan kindjes te beginnen Kwisted? :*
Nee, 25 valt hartstikke mee. Zoals je omgeving reageert, zou je denken dat je 19 bent ofzo :D

Zijn jullie pas samen of wonen jullie pas samen? Of heb je net een baan ofzo? Misschien is dat dan het grootste 'probleem'.
pi_105161958
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Het klinkt logisch ja.
disclaimer: mijn mening!!!!

:@ ja en eigenwijs :* :N
zereneus, doe dat tempen nou gewoon voordat je uit bed stapt :Y
ik zoek ff op google voor je :*

eerste hit, maar ik zoek nog ff verder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 12:58:14 ]
pi_105162288
Coco, ik ben 25 en mijn vriend (niet getrouwd) is 30. We wonen 1,5jr samen, hebben allebei al 2 jaar een vast contract en werken fulltime op het moment. Financieel gaat het goed. En we zijn ondertussen alweer 5 jaar bij elkaar en hebben een stabiele relatie. Volgens mijn referentiekader zijn dat gunstige omstandigheden om een kind te krijgen :P
pi_105162369
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Kwisted het volgende:
Coco, ik ben 25 en mijn vriend (niet getrouwd) is 30. We wonen 1,5jr samen, hebben allebei al 2 jaar een vast contract en werken fulltime op het moment. Financieel gaat het goed. En we zijn ondertussen alweer 5 jaar bij elkaar en hebben een stabiele relatie. Volgens mijn referentiekader zijn dat gunstige omstandigheden om een kind te krijgen :P
^O^

bovendien wordt het jullie babie en niet die van de buren! :P

zondag 4 december 2011 @ 13:02:07 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105162398
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het klinkt logisch ja.
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
enfe..

uiteindelijk gaat het om de trend toch?? niet om de absolute waarde..

en.. als je tempt zoals je het beroeps matig ook doet komt het vast goed!! ^O^
Haha ja precies. :P Ghehe :+ :D *G*
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:

[..]

disclaimer: mijn mening!!!!

:@ ja en eigenwijs :* :N
zereneus, doe dat tempen nou gewoon voordat je uit bed stapt :Y
ik zoek ff op google voor je :*

eerste hit, maar ik zoek nog ff verder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke. Maar WAAROM dan. :+ Dat vraag ik me gewoon af. Ik ben toch nauwkeurig in de zin dat ik het gelijk doe nadat ik opsta? Noujagoed. XD :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 4 december 2011 @ 13:04:01 #118
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105162456
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

^O^

_O- dat dus! Ik vind het zo stabiel klinken als het maar zijn kan Kwisted!
  zondag 4 december 2011 @ 13:05:06 #119
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105162484
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:04 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

_O- dat dus! Ik vind het zo stabiel klinken als het maar zijn kan Kwisted!
:D Dito!

Maar alles kan kapot >:)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 december 2011 @ 13:05:51 #120
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105162508
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:05 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Insinueer jij nu dat je achter haar vent aan gaat Rocka? :o
  zondag 4 december 2011 @ 13:07:19 #121
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105162561
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:05 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Insinueer jij nu dat je achter haar vent aan gaat Rocka? :o
volgens mij niet!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_105162584
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef twentemeisje het volgende:
Maar wat een ander vindt moet ie maar fijn naar het politiebureau brengen nietwaar?
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
wat een pareltjes O+
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:02 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Maar WAAROM dan. :+ Dat vraag ik me gewoon af. Ik ben toch nauwkeurig in de zin dat ik het gelijk doe nadat ik opsta? Noujagoed. XD :+
waarom dan? vraag je dat aan mij? _O-
lieverd, ik weet t ook niet :N
dus wie t weet mag t zeggen heur :*

en volgens mij werkt gewoon om de dag lol-met-de-man-des-huizes veul beter dan zo'n koud ding in je...
pi_105162590
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:05 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ook als je getrouwd bent :P
op die manier zou je helemaal geen kind meer willen krijgen :)

pi_105162598
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Kwisted het volgende:
Nou, dan snap ik al helemaal niet dat men zo raar reageert. Soms zijn mensen gewoon bezorgd omdat je in hun ogen 'te snel' gaat ofzo. Maar in jullie geval.. Jammer dat men zo reageert. :*
  zondag 4 december 2011 @ 13:09:36 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105162640
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:07 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

volgens mij niet!
;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: