Vind ik best een lullige opmerking, want zo voel ik dat dus niet. Mijn excuses voor de 30-ers als het wel zo overkwam, absoluut niet zo bedoeld.quote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het is vandaag de dag gewoon erg luxe als je voor je 30e al aan kinderen kunt beginnen. Ik vind persoonlijk 30-ers niet (te) oud voor kinderen maar blijkbaar heb jij daar andere ideeën over?
Nou dat bedoel ik dus ookquote:Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Disclaimer: ik heb geprobeerd om geen persoonlijk waardeoordeel aan bepaalde leeftijden te hangen. Als dat wel zo overkomt, dan was dat niet de bedoeling. Ik weet ook niet of het helemaal overkomt wat ik bedoel. Waarschijnlijk nietVolgens mij heeft iedere leeftijd zijn eigen voor- en nadelen en is het altijd goed zo lang je er maar klaar voor bent en er van tevoren over hebt nagedacht
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef twentemeisje het volgende:
Rocka jij maakt wel heule mooie kinders... Maar ik snap ook wel dat je het zo genoeg vindt.
En ieder inderdaad zijn onzekerheden, zo ben ik 'bang' dat ze het bij ons te snel zullen vinden. Saar is natuurlijk pas 9 maanden (volgende week). En als ik 10 jaar jonger was geweest dan hadden we ook wel wat langer gewacht vermoed ik. Maar wat een ander vindt moet ie maar fijn naar het politiebureau brengen nietwaar?
Mijn vriendin is een jaartje ouder dan ik en haar oudste gaat volgend al naar het voortgezet onderwijs terwijl die van mij nog in de luiers zit. Zij kan straks gewoon op mijn meisje passen
.
Dit is wat mij betreft de essentie van het verhaal!quote:Op zondag 4 december 2011 12:40 schreef Phaidra het volgende:
Als jullie er zelf achter staan, lekker laten kletsen die mensen...
Ik heb het n.a.v. haar post ook even teruggelezen, 25 is toch helemaal niet zo piepjong om aan kindjes te beginnen Kwisted?quote:Op zondag 4 december 2011 12:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwisted, je hebt t wel eenz gezegd, maar hoe oud ben je ook alweer? Je bent toch heul niet zo piep meer?
Het klinkt logisch ja.quote:Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Nog even over dat temperaturen hoor; als ik elke dag consequent temp als ik mn bed uit stap, dan moet het toch niet veel uitmaken? Ook al stijgt mijn temp in die paar seconden een hele graad, dan zal die dag iig elke dag moeten doen, en zie je dus geen verschil qua stijging of daling van mn temp. Want dát blijft dan elke keer hetzelfde. Mijns inziens maakt het dan niet uit of je in bed tempt of als je er net uit springt![]()
Hoop dat mn verhaal duidelijk is, dat was het in mn hoofd iig welXD
Nee, 25 valt hartstikke mee. Zoals je omgeving reageert, zou je denken dat je 19 bent ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb het n.a.v. haar post ook even teruggelezen, 25 is toch helemaal niet zo piepjong om aan kindjes te beginnen Kwisted?
disclaimer: mijn mening!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door -Caroline- op 04-12-2011 12:58:14 ]
quote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Kwisted het volgende:
Coco, ik ben 25 en mijn vriend (niet getrouwd) is 30. We wonen 1,5jr samen, hebben allebei al 2 jaar een vast contract en werken fulltime op het moment. Financieel gaat het goed. En we zijn ondertussen alweer 5 jaar bij elkaar en hebben een stabiele relatie. Volgens mijn referentiekader zijn dat gunstige omstandigheden om een kind te krijgen
quote:
Haha ja precies.quote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
enfe..
uiteindelijk gaat het om de trend toch?? niet om de absolute waarde..
en.. als je tempt zoals je het beroeps matig ook doet komt het vast goed!!
quote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
disclaimer: mijn mening!!!!
ja en eigenwijs
![]()
![]()
zereneus, doe dat tempen nou gewoon voordat je uit bed stapt![]()
ik zoek ff op google voor je
eerste hit, maar ik zoek nog ff verderOke. Maar WAAROM dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vraag ik me gewoon af. Ik ben toch nauwkeurig in de zin dat ik het gelijk doe nadat ik opsta? Noujagoed. XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]![]()
bovendien wordt het jullie babie en niet die van de buren!
quote:Op zondag 4 december 2011 13:04 schreef twentemeisje het volgende:
[..]dat dus! Ik vind het zo stabiel klinken als het maar zijn kan Kwisted!
volgens mij niet!quote:Op zondag 4 december 2011 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Insinueer jij nu dat je achter haar vent aan gaat Rocka?
quote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef twentemeisje het volgende:
Maar wat een ander vindt moet ie maar fijn naar het politiebureau brengen nietwaar?
wat een pareltjesquote:Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
bovendien wordt het jullie babie en niet die van de buren!
waarom dan? vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 4 december 2011 13:02 schreef Enfermera het volgende:
Oke. Maar WAAROM dan.Dat vraag ik me gewoon af. Ik ben toch nauwkeurig in de zin dat ik het gelijk doe nadat ik opsta? Noujagoed. XD
ook als je getrouwd bentquote:
Nou, dan snap ik al helemaal niet dat men zo raar reageert. Soms zijn mensen gewoon bezorgd omdat je in hun ogen 'te snel' gaat ofzo. Maar in jullie geval.. Jammer dat men zo reageert.quote:Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Kwisted het volgende:
Coco, ik ben 25 en mijn vriend (niet getrouwd) is 30. We wonen 1,5jr samen, hebben allebei al 2 jaar een vast contract en werken fulltime op het moment. Financieel gaat het goed. En we zijn ondertussen alweer 5 jaar bij elkaar en hebben een stabiele relatie. Volgens mijn referentiekader zijn dat gunstige omstandigheden om een kind te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |