abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105128134
Bar en milka, jammer.

Ik heb trouwens wel het idee dat veel meiden in dit topic zichzelf nogal gek maken. Nu moet iedereen dat zelf weten, maar mij lijkt dat de teleurstelling dan extra groot is als het niet raak is. Is het niet fijner om wat minder ermee bezig te zijn en niet zo te focussen op ieder mogelijk symptoom?

Bedoel, ik snap waar t vandaan komt. Alleen lijkt het me niet handig.
pi_105128213
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bar en milka, jammer.

Ik heb trouwens wel het idee dat veel meiden in dit topic zichzelf nogal gek maken. Nu moet iedereen dat zelf weten, maar mij lijkt dat de teleurstelling dan extra groot is als het niet raak is. Is het niet fijner om wat minder ermee bezig te zijn en niet zo te focussen op ieder mogelijk symptoom?

Bedoel, ik snap waar t vandaan komt. Alleen lijkt het me niet handig.

haha..
mja.. hier gaat het op en neer :P de ene dag interesseert het me geen reet en schenk ik nog lekker een extra glaasje wijn in :D de andere dag zit ik baby kamers te bekijken 8)7

dat ik nu ongesteld ben is hier absoluut geen drama :) jammer, helaas pindakaas..
het zou toch ook wel weird zijn als het de eerste keer meteen raak was geweest :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105128307
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:16 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

haha..
mja.. hier gaat het op en neer :P de ene dag interesseert het me geen reet en schenk ik nog lekker een extra glaasje wijn in :D de andere dag zit ik baby kamers te bekijken 8)7

dat ik nu ongesteld ben is hier absoluut geen drama :) jammer, helaas pindakaas..
het zou toch ook wel weird zijn als het de eerste keer meteen raak was geweest :D
Ah, fijn dat het irl wel meevalt dan :) Ik maak me altijd een beetje zorgen als meiden er hier zo enorm mee bezig lijken te zijn. Maar wellicht komt t wat extremer over hier :)

En ja, het is weird als t de eerste keer raak is. Ik had dat en was echt even in shock toen, haha ^^
pi_105128376
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, fijn dat het irl wel meevalt dan :) Ik maak me altijd een beetje zorgen als meiden er hier zo enorm mee bezig lijken te zijn. Maar wellicht komt t wat extremer over hier :)

En ja, het is weird als t de eerste keer raak is. Ik had dat en was echt even in shock toen, haha ^^
mja.. het is alleen op de plas dagen echt spannend vind ik :P
en dan ook omdat het ook eng is als het wel ineens positief is :@ :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105129287
Barretje en milka, jammer! Geen alcoholvrije kerst voor jullie..

Twentemeisje, kom je meeposten??

Ik lees van alles over vroeg testen, maar zijn die wel zo betrouwbaar? Ik zou denk ik bang zijn dat ik dan alsnog ongesteld zou worden. Mijn NOD is de 11de en mn voornemen was om op de 12de, liefst later, te testen.. We zitten met een paar NOD's dicht bij elkaar, daar moet toch wel een tweede streepje uitkomen! *)
pi_105129389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:11 schreef Freubelot het volgende:

Twentemeisje, kom je meeposten??

Heel voorzichtig ;). We doen in elk geval niet meer actief aan anticonceptie. Gezien mijn leeftijd (37) en medische achtergrond (ik heb MS en ben soms best bang voor een scenario waarin mijn lijf de beslissing voor me gaat nemen zeg maar) willen we geen jaren wachten om voor een tweede kindje te gaan.

Nu duurde het vrij lang voordat het bij Saar raak was (maand of 14), daarvoor heb ik een miskraam gehad. Bij die zwangerschap was het trouwens wel bijna direct raak toen ik met de pil stopte. Het kan dus zomaar weer zo snel gaan, en dat is dan ook prima, maar het kan ook even duren. Dat zien wel dan wel weer. Ik weet in elk geval dat er een probleem is met mijn progesteronlevels (te laag) en als het te lang zou duren kan ik bij mijn gyn aankloppen (ook als het raak is, want dan krijg ik medicatie de eerste drie maanden). Maar vooralsnog gewoon relaxed en zonder hooggespannen verwachtingen zien hoe het allemaal loopt.

Zoiets dus. :)

[ Bericht 48% gewijzigd door twentemeisje op 03-12-2011 12:27:59 ]
pi_105129512
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Heel voorzichtig ;).
O+ *O*
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:27:39 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105129563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Heel voorzichtig ;).
*O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105129587
Balen milka en barretje. Op naar de volgende ronde dus.

Twentemeisje, een heel voorzichtig welkom dan :)
pi_105129619
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:24 schreef Orea het volgende:

[..]

O+ *O*
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

*O*
O+ :*

Ik moest het gewoon even kwijt en hier kan het lekker 'anoniem' :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:28 schreef Women86 het volgende:
Balen milka en barretje. Op naar de volgende ronde dus.

Twentemeisje, een heel voorzichtig welkom dan :)
Thanks!
pi_105129641
Ik hoop dat je lekker voorzichtig heel snel weer door mag O+
pi_105129706
Gezellig TM, ik hoop op snel een tweede streepje voor je, Saar is zo leuk, daar moeten er meer van komen! :Y
pi_105129773
Thanks lieverds! Ik vind het ook wel een soort van spannend. Hoe zal het gaan? Lukt het wel? Etc.. Maar het scheelt zo onwijs dat we dat kleine purkje al hebben O+.

Jullie doen het ongetwijfeld zeker weten ook niet, maar heb het er op FB nog maar niet over met me ;).
pi_105129949
Welkom Twentemeisje! Spannend hoor!! *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:09 schreef Sethiwe het volgende:
Labelloo ik hoop dat het voor jou ook geholpen heeft om er niet zoveel mee bezig te zijn hier.
Waar zit je nu in je cyclus?
Ik zit nu middenin mijn klusdagen, als mijn cyclus een beetje hetzelfde is als de afgelopen maanden.
Beterschap voor jou! :*
pi_105130000
Barretje -O-

Milka -O-

Balen meiden. Even doorbikkelen weer, en op naar de volgende ronde.
Sterkte met de }) !

TM, welkom, succes en snel positief piesen!
pi_105130035
Wat doe je hier dan Labelloo :P hup aan de slag jij! Ik hoop zo van harte dat het deze maand raak is bij je.. Samen zwangeren <3

Idem voor Spew! *O*
pi_105130076
En omg Vitapientje jij stiekemerd! Gefeliciteerd! En nou hup, genieten jij *O*
pi_105130507
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:49 schreef Orea het volgende:
Wat doe je hier dan Labelloo :P hup aan de slag jij! Ik hoop zo van harte dat het deze maand raak is bij je.. Samen zwangeren <3
JA! Samen zwangeren..!! O+ :* Wij doen erg ons best! :P
pi_105131326
Milka en barretje, balen voor jullie :* . Sterkte met de }).

Twentemeisje welkom, kom je meer van die leuke plaatjes rondstrooien :)? Ik hoop dat je snel weer door mag, naar Z&G.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

Dit was ook wat ik een bedoelde alleen kon in het vannacht niet meer zo mooi uitdrukken.

Labelloo veel plezier met klussen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:30:32 #45
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105134541
* droomvrouwtje komt even binnenvallen twentemeisje O+ wat leuk en spannend :* hoplijk ben je snel zwanger
Be happy with the little things in life
pi_105135266
TM!! O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105136147
Hier terug van een sessie shoptherapie! Tuurlijk vind ik het jammer dat het deze ronde wederom niet raak is,maar ons leven hangt er niet van af. We hebben nl al twee heerlijke meiden,count your blesssings denk ik dan. Plus het feit dat ik nu lekker uit de band (en portemonnee ;) )ben gesprongen voor mijn twee frutsels,met deze kledingmanie kan ik me nooit een derde veroorloven,haha! Grapje!
pi_105137097
Twentemeisje, welkom en wat leuk dat je voor n tweede gaat O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:51:42 #49
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105142146
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..

en toen werd ik wakker van enorme krampen in mijn buik .. :P
}) }) dus ..

bij deze is de cyclus dus getimed op 36 dagen..
volgens de calculaties is de klus periode nu rond kerst :D
en is de nod 8 januari..

oftewel.. we gaan gewoon weer verder :)

sorry van jullie duimen :@
He gats, jammer! -O-
Jeuj, klussen met de kerst! :D *G* ghihi.
Zo is het :D Ahjoh geeft toch niet!!!! :*

@Twentemeisje: heftig verhaal joh! :o Hoop dat alles goed loopt voor jullie, succes! :* O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105143822
Thanks! Wat zijn jullie lief! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')