Boeiuh, ik was tenminste eerder dan ajacied4222quote:
\\Zoiets iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef BB-King het volgende:
Wat krijgen we nou... volgens mijn gids is de loting begonnen maar nu is The Voice bezig?
Eurovisie Songfestival.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef BB-King het volgende:
Wat krijgen we nou... volgens mijn gids is de loting begonnen maar nu is The Voice bezig?
Mijn argument invalidquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Boeiuh, ik was tenminste eerder dan ajacied4222
18.38 komen de ballenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:13 schreef BB-King het volgende:
Hahaha daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt vertieft op die linker
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hahaha daar dacht ik ook aan
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 18:14:14Dit is zo slécht. Dit kan niet echt zijn. Een tippelende, krijsende banaan die zo scheel is dat het pijn doet. Genant. #EK2012 #ekloting reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 18:14:14Dit is zo slécht. Dit kan niet echt zijn. Een tippelende, krijsende banaan die zo scheel is dat het pijn doet. Genant. #EK2012 #ekloting reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoop echt niet dat zij het anthem van het EK doet
Normaal zijn dat namelijk altijd wel leuke liedjes...
djoeken jongenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:15 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Zou een paar van die wijfies daarachter wel prikken hoor
zo nepquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef Hamilcar het volgende:
Die blonde presentatrice is trouwens super lekker.
Geile wijven hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Seam het volgende:
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet aan het kijken ben
Spanje voor NLquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef sausagin het volgende:
Nederland - Duitsland - Portugal - Frankrijk graag!
Spanje en Nederland allebei makkelijke poules graag.quote:
Je wil er in de eerste ronde al uit ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef sausagin het volgende:
Nee want ik wil een Spanje - Duitsland finale , kans is groter als ze beide niet samen in groep zittenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:20 schreef sausagin het volgende:
[..]
Nee want ik wil een Spanje - Duitsland finale
Als ze samen in 1 groep zitten is de kans nul meen ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:20 schreef sausagin het volgende:
[..]
Nee want ik wil een Spanje - Duitsland finale , kans is groter als ze beide niet samen in groep zitten
Ik ben geen Nederlander , en als Belg heb ik geen land om voor te supporteren dus hoop ik maar op de leukste clash die mogelijk is in de finalequote:
Ik zie Duitsland liever in de finalequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef sausagin het volgende:
Dat ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie Duitsland liever in de finale
Ferguson?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Karina het volgende:
Er zat daar een vent in het publiek heel goor te kauwen.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus![]()
En Nederland uiteraard
Vind ik ook, mooi die bruinleren bal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft wel de mooiste bal in zn hand.
En holt op de kopquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Marco die Ajax als Eejeks uitspreekt.
Maar wel een poging tot revanchequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef Muto het volgende:
Geen finale Spanje - Nederland please. Dat zou weer een persoonlijke strijd worden.
Wil niet, die vent spreekt echt wel Engels. Kut Fransen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef Karina het volgende:
Zidane spreekt geen Engels? Of wil niet, kan ook, Fransen...
Als we winnen is het mooi. Maar verlies dan krijg ik mijn spaanse familie over me heen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Maar wel een poging tot revanche
Inderdaad, Zidane spreekt veel beter Engels!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Basten moet zijn Engels nodig bijschaven wil hij nog ergens coach worden.
Balletjes moeten nog opwarmenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme haal gewoon die balletjes uit die potten !
De coach van Engeland spreekt zelfs bijna geen Engelsquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Basten moet zijn Engels nodig bijschaven wil hij nog ergens coach worden.
Wie Flap de villa?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:25 schreef Karina het volgende:
Marco is wel de enige die Engels spreekt tot nu toe.
En wat een lekker ding dit
Ik vind David Villa leukerquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:25 schreef Karina het volgende:
Marco is wel de enige die Engels spreekt tot nu toe.
En wat een lekker ding dit
Prima erop te doen zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de vrouwen Sop de Villa
vies mensquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de vrouwen Sop de Villa
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:27 schreef BB-King het volgende:
Jaja, en van Basten scoort weer de mooiste goal in de compilatie.
Omdat die ziek veel verkocht wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Waarom moet er altijd een speciale wedstrijdbal komen. Je hoort nooit kritiek over een voetbal, en bij het EK/WK is het altijd raak. Mal hoor.
Geld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:27 schreef Merkie het volgende:
Waarom moet er altijd een speciale wedstrijdbal komen. Je hoort nooit kritiek over een voetbal, en bij het EK/WK is het altijd raak. Mal hoor.
QFTquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef mij maar David Villa of Fabregas
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:28 schreef BB-King het volgende:
De bal op het WK 2014 gaat trouwens "Samba" heten.
Ik denk pas na het EK zelf met dit tempoquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Over een uur waarschijnlijk pas de echte trekking
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Over een uur waarschijnlijk pas de echte trekking
Alsjeblief, een Fabregas voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef mij maar David Villa of Fabregas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Mijn man lijkt op David Villaquote:
Wat een kamper.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alsjeblief, een Fabregas voor jou.
[ afbeelding ]
Zurawskiquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef tong80 het volgende:
Ja nu een hoogspronger. Ze vonnden geeen legendatische voetballer
Is dat hoogspronger met opzetquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef tong80 het volgende:
Ja nu een hoogspronger. Ze vonnden geeen legendatische voetballer
Na de finale denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk pas na het EK zelf met dit tempo
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alsjeblief, een Fabregas voor jou.Fabregas met kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet in zijn jongere jaren
![]()
Ik zou 30 euro gevraagd hebben aan het jongetjequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man lijkt op David Villa
(afgelopen vakantie Tenerife, vroeg een jongentje zijn handteking)
Pffff
Ok sorry off topic
Good for youquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man lijkt op David Villa
(afgelopen vakantie Tenerife, vroeg een jongentje zijn handteking)
Pffff
Ok sorry off topic
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:30 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ik zou 30 euro gevraagd hebben aan het jongetje
Dan maar een Villa voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fabregas met kort haarNiet in zijn jongere jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Deze manquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die goal van Robben tegen Frankrijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |