Echo .... cho....... cho..... oooo.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef Chanty het volgende:
Haaaallloooooo .... Haallloooo,.. halloo,.. alloo,... alo
Ik wil ook :/quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja!! M'n autofocus is gerepareerd, heb m'n lieve 16-50mm f/2.8 lens weer terug![]()
Het heeft ze drie maand gekost, maar dan heb je ook wat! at! at! t. t.. ...
Kom je ook weer even buurten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef Chanty het volgende:
Haaaallloooooo .... Haallloooo,.. halloo,.. alloo,... alo
tnxquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Echo .... cho....... cho..... oooo.....
Stoer UI!![]()
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom je ook weer even buurten?
Je hebt helemaal gelijk, dode boel laatste tijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
JaVond de slowchat zo stil dat ik even de boel moest komen aanzwengelen
16-50 nicequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja!! M'n autofocus is gerepareerd, heb m'n lieve 16-50mm f/2.8 lens weer terug![]()
Het heeft ze drie maand gekost, maar dan heb je ook wat! at! at! t. t.. ...
Absoluut 0,0 Sinterklaasplannen.. Heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:19 schreef Chanty het volgende:
Hey m'n echo begint nu wel vreemd te doen
[..]
tnxWas vorig jaar creatief
![]()
Morgen SinterklaasHier nog iemand plannen?
Kun je tenminste wel alle pepernoten alleen opetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef SP22 het volgende:
[..]
Absoluut 0,0 Sinterklaasplannen.. Heerlijk rustig.
Ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dode boel laatste tijd
Wat is het laatste wat je hebt gedaan qua fotografie?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk
Qua fotografie is het hier bij mij al veel te lang een dode boelDus ja, dan heb je ook niet veel bij te dragen
Vorig jaar was Sinterklaas op zn zachts gezegd nogal eventful. Jaartje overslaan vind ik wel prima!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun je tenminste wel alle pepernoten alleen opeten
30 oktober met RonaldV wezen urbexen in Belgie maar verder nog niet de foto's bewerkt. Daarvoor was de huwelijksreis natuurlijk een grote fotovakantie (ook nog niet bewerkt). Moet eerst mijn trouwfoto's bewerken, maar dat komt in het voorjaar vrees ik, na de verhuizingquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat is het laatste wat je hebt gedaan qua fotografie?
Ow, DAT moest ik nog doen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
30 oktober met RonaldV wezen urbexen in Belgie maar verder nog niet de foto's bewerkt.
Jij ook nogquote:
Hoe lang is lang?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij ook nog
Trouwens die foto's in dat fort, waar ze in de gang teksten hadden geschreven... die zijn bij mij gewoon scherp zonder statief en met een langere sluitertijdIk heb een vaste hand
Chanty kan het handelen tot 50 cm.quote:
Vinnie, hou je inquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chanty kan het handelen tot 50 cm.
Ik bedoel, 1/50
*Proest*quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chanty kan het handelen tot 50 cm.
Ik bedoel, 1/50
Tsjah, goed uit de hand schieten is erg afhankelijk van de situatie. Als je met je camera tegen een paaltje aan kan leunen is het zo moeilijk niet om met 1/30 te schieten, op een concert isd at wel anders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
*Proest*
Mij is altijd gezegd dat je tot 1/60ste goed uit de losse pols kunt schieten. Hij stond nu soms op 1/30steDat lukte me met mijn 10D trouwens echt niet, dus vermoed dat het eerder aan de 30D ligt dan aan mijn vaste hand maar het idee is wel leuk
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:35 schreef Chanty het volgende:
Niks om te leunen en in een vrij donkere gang dus ik vind het best geslaagd
Ik citeer Ron toen: "Dat gaat je niet lukken zo."
IS lens helpt ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
*Proest*
Mij is altijd gezegd dat je tot 1/60ste goed uit de losse pols kunt schieten. Hij stond nu soms op 1/30steDat lukte me met mijn 10D trouwens echt niet, dus vermoed dat het eerder aan de 30D ligt dan aan mijn vaste hand maar het idee is wel leuk
Een (gestreken of juist zwaar gekreukeld) laken, papier of juist helemaal niks (compleet zwart dus).quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:19 schreef SP22 het volgende:
Wat is een goed soort stof om als achtergrond te gebruiken voor product dingen/ portretten?
Als je die hebt wel jaquote:
Maar zwaardere lenzen kan je juist beter stabiliserenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:31 schreef Timmos het volgende:
1/15 moet lukken hier zonder VR.. Wel met de 17-50 dan en niet met de (itt de 17-50) loeizware 80-200 f/2.8..
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die +1 klikken die anders toch niet zouden reageren dan andersom. En bij die laatste groep zijn het dan toch de reacties die weinig toevoegen, zoals met een quote en dan daaronder 'eens', die je niet meer zou zien. Niet echt een gemis lijkt me.quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, dit is in principe een discussieforum. Discussies voer je met posts. Niet met "vind ik leuk" of +1.
Een minnetje kun je beter uitbeelden door A) een reactie met uitleg, B) een reactie te plussen die de tegenovergestelde mening uitdraagt.quote:Al moet je dan, vind ik, ook negatieve dingen kunnen zeggen. Dus ook een -.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die +1 klikken die anders toch niet zouden reageren dan andersom. En bij die laatste groep zijn het dan toch de reacties die weinig toevoegen, zoals met een quote en dan daaronder 'eens', die je niet meer zou zien. Niet echt een gemis lijkt me.
Met B) ben ik het eens. Maar toch vind ik dat je een foto of post ook negatief zou mogen beoordelen. dmv van dat minnetje. En dan kan je daarna altijd nog de uitleg een + geven. Al is dat vooral omdat je dat dan een goede post vind.quote:[..]
Een minnetje kun je beter uitbeelden door A) een reactie met uitleg, B) een reactie te plussen die de tegenovergestelde mening uitdraagt.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
Vanochtend om 6.15 weer thuis na zondag om 04.15 vertrokken te zijn.
Mijn ervaring is dat de meeste mensen die iets te zeiken hebben, dat regelmatig zonder valide of doordachte reden hebben. Oplossing zijn al helemaal zeldzaamquote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die +1 klikken die anders toch niet zouden reageren dan andersom. En bij die laatste groep zijn het dan toch de reacties die weinig toevoegen, zoals met een quote en dan daaronder 'eens', die je niet meer zou zien. Niet echt een gemis lijkt me.
[..]
Een minnetje kun je beter uitbeelden door A) een reactie met uitleg, B) een reactie te plussen die de tegenovergestelde mening uitdraagt.
Ahh, de "Like-Button" eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef problematiQue het volgende:
De frontpage is heel vloeiend en de topics (nieuwsitems) die gisteren zijn geopend zijn vandaag alweer vergeten, maar dat is op het forum anders. Daarom lijkt het mij belangrijker dat als je zoiets op een forum zou doen dat het dan hufterproof moet zijn, en dus zonder een minnetje.
Nee. Dat pizzageval heeft uitgerekend hoeveel km hij op 1 liter benzine/diesel kan rijden. Hij rijd op 1 liter 11 km en anderen rijden op 1 liter 20 km.quote:
Netjes x2! Ik moet nog even wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:33 schreef Puala het volgende:
Ik kreeg het voor elkaar om er 1111 mee te rijden voor ik moest tanken![]()
En mijn nieuwe auto is onderweg
Dat is ook wel heel afschuwelijk als je ondertussen in die BMW mag rijdenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Netjes x2! Ik moet nog even wachten
Oh, op die manierquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Dat pizzageval heeft uitgerekend hoeveel km hij op 1 liter benzine/diesel kan rijden. Hij rijd op 1 liter 11 km en anderen rijden op 1 liter 20 km.
Moet je opletten als het straks vriest. Dan komen de winterbanden tot hun recht. Het is nu eigenlijk te warm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
Merk wel dat 'ie met winterbanden wat minder zuinig is.
Vertel mij wat, ik weet waarom ik ze hebquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moet je opletten als het straks vriest.
Onder de 8 graden hebben ze al iets meer grip, blijkbaar.quote:Dan komen de winterbanden tot hun recht. Het is nu eigenlijk te warm.
Sorry, opa zaterdag overleden, dus even geen sint hier.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Ynske het volgende:
Pretty Pretty Please, zijn er hier nog mensen die inzendingen hebben? [Oproep] Sinterklaas in beeld
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef freud het volgende:
[..]
Sorry, opa zaterdag overleden, dus even geen sint hier.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef freud het volgende:
[..]
Ingeleverd! Zijn er 4 geworden, omdat ik geen kinderen herkenbaar in beeld hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:03 schreef Ynske het volgende:
Pretty Pretty Please, zijn er hier nog mensen die inzendingen hebben? [Oproep] Sinterklaas in beeld
Sterkte en gecondoleerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef freud het volgende:
[..]
Gecondoleerd Freud!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef freud het volgende:
[..]
En van binnen?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef SP22 het volgende:
Leuk om te urbexen, hoewel ik vrees dat als je er 1x tegenaan duwt het allemaal om ligt..
[ afbeelding ]
Waar ging het fout dan? Wellicht is er een plugin naast nextgen die het wel goed op kan lossen voor je.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef SP22 het volgende:
Weet iemand een goede wordpress foto plugin?
Ik gebruik nu Nextgen voor mn site, maar mn zusje wilde net 1 foto delen op de social media en dat wil dus niet.
Hier iets tussen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef SP22 het volgende:
Weet iemand een goede wordpress foto plugin?
Ik gebruik nu Nextgen voor mn site, maar mn zusje wilde net 1 foto delen op de social media en dat wil dus niet.
Er zijn geen losse foto's te delen op FB/Twitter en alleen de pagina waar de gallery op staat door de plugin die ik daar heb staan.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Waar ging het fout dan? Wellicht is er een plugin naast nextgen die het wel goed op kan lossen voor je.
Oh, zo'n leidinggevendequote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
Denk dat ik me daar ook maar eens ga aanmelden.
Overigens lache: Na een ruzie zaterdag (met iemand die nooit nazit, nu nazat, al ontzettend had lopen naaien en o.a. mij vervolgens nietsnut noemde en vond dat ik moest optyfen omdat hij vond dat hij leidinggevend was), heeft mijn baas besloten iemand die volgens mij nog nooit een DSLR heeft aangeraakt als fotograaf te zetten zaterdag... Lache, want de apparatuur op mijn werk werkt namelijk niet (springt telkens van sluitertijden e.d. af), ik heb het al weken niet gebruikt, dus de bende zal wel leeg zijn. Verder ligt dat allemaal in een techniekhok waar alleen bepaalde mensen een sleutel van hebben en ligt alles uit elkaar verspreid over diverse doosjes.
Mijn mobiel gaat zaternacht dus lekker op stil en ik ga lekker de hele nacht doorslapen.Liep al met het plan op te zeggen, is na afgelopen zaterdag nog eens versterkt en nu nog een keer.
Ja ok, maar dat betekend dat je waarschijnlijk nog wel een plugin kan installeren om 1 foto te delenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:43 schreef SP22 het volgende:
[..]
Er zijn geen losse foto's te delen op FB/Twitter en alleen de pagina waar de gallery op staat door de plugin die ik daar heb staan.
Dergelijke leidinggevenden hebben we bij ons op overschot. Gelukkig heb ik momenteel een ander type leidinggevende.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, zo'n leidinggevendeIk lach ze meestal uit. Dat kan ik als externe vrij gemakkelijk doen. Zulke mensen zitten met hun gedachten over leidinggeven nog vast in het midden van de vorige eeuw. Hun 'leidinggeven' gaat om de 3Cs: Controleren, Commanderen en (top-down)Communiceren. Voor zulke mensen heb ik maar één boodschap: Welkom in de 21e eeuw, U bent een dinosaurus.
Bij paintball doe ik altijd gewoon een kartonnen doos waar de lens uit komtquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef SP22 het volgende:
Ik ga zondag een rugbywedstrijd fotograferen, maar het weer lijkt niet echt mee te werken. Daar dit natuurlijk alleen maar toevoegt aan het ruige mannen plaatje wil ik wel gaan.
Maar ik mag dan niet van suiker zijn, mn camera heeft helaas geen weatherseal. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen DIY?
Ik wil uiteraard dit soort plaatjes maken.
[ link | afbeelding ]
Romagna Rugby VS CUS Perugia Rugby by Filippo Venturi, on Flickr
Dat zijn vragen waar je al het antwoord op weetquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef Puala het volgende:
Zijn er hier ipad gebruikers? Bevalt deze?
Ik wil even informatie horen die gewoon in alle redelijkheid aangeeft wat de voor en nadelen zijn van de ipad om vervolgens er voor te kiezen deze vanavond na werktijd nog te halen en het hele weekend blij rond te stuiteren met dat dingquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat zijn vragen waar je al het antwoord op weet
Okee. Maar je weet toch dat je hoe dan ook straks in de auto staptquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil even informatie horen die gewoon in alle redelijkheid aangeeft wat de voor en nadelen zijn van de ipad om vervolgens er voor te kiezen deze vanavond na werktijd nog te halen en het hele weekend blij rond te stuiteren met dat ding
There, I fixed it for you!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Okee. Maar je weet toch dat je hoe dan ook straks in de auto stapt![]()
Voordeel:
- Lekker snel internetten zonder op het opstarten van je laptop te moeten wachten
- Meenemen naar bed
- Begin van de verslaving.
- je mist flash / silverlight (hoewel, *ik* mis het niet)
Nadeel:
- Begin van de verslaving.
- je mist flash / silverlight (hoewel, *ik* mis het niet)
- Iedereen zit er met zijn tengels aan
- je poetst je suf op het scherm.
- prijs
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
There, I fixed it for you!
Mijn dochter van 5 gaat er ook zonder problemen mee aan de slag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:07 schreef problematiQue het volgende:
M'n anders enigszins technofobe vader heeft er één en die is er helemaal weg van.
Hehe, heb dat soort dingen wel vaker gezien inderdaad (studeer antropologie). Ook allerlei inheemse stammen die ineens iPads en vergelijkbaar spul gebruiken om hun bos in kaart te brengen enzo, inclusief het markeren van speciale (heilige) bomen e.d....quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef problematiQue het volgende:
In de biografie van Steve Jobs komt ook een verhaaltje voorbij over een antropoloog die ergens in de oerwouden van Zuid Amerika onderzoek doet bij zo'n van de buitenwereld afgesloten stam. Een kindje had heel veel interesse in z'n iPad, en toen de antropoloog hem z'n iPad gaf ging dat kindje, zonder ooit iets electronisch gezien te hebben, er meteen mee aan de slag.
Dat weatherseal gezeurd altijd.. Heeft die van mij ook niet en gaat al 3 jaar mee, en geloof me, daar zijn liters regen en tonnen sneeuw overheen gegaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef SP22 het volgende:
Ik ga zondag een rugbywedstrijd fotograferen, maar het weer lijkt niet echt mee te werken. Daar dit natuurlijk alleen maar toevoegt aan het ruige mannen plaatje wil ik wel gaan.
Maar ik mag dan niet van suiker zijn, mn camera heeft helaas geen weatherseal. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen DIY?
Ik wil uiteraard dit soort plaatjes maken.
[ link | afbeelding ]
Romagna Rugby VS CUS Perugia Rugby by Filippo Venturi, on Flickr
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef RonaldV het volgende:
Oh, zo'n leidinggevendeIk lach ze meestal uit. Dat kan ik als externe vrij gemakkelijk doen. Zulke mensen zitten met hun gedachten over leidinggeven nog vast in het midden van de vorige eeuw. Hun 'leidinggeven' gaat om de 3Cs: Controleren, Commanderen en (top-down)Communiceren. Voor zulke mensen heb ik maar één boodschap: Welkom in de 21e eeuw, U bent een dinosaurus.
De grap is dat het helemaal geen leidinggevende is (althans, niet aan mij), maar gewoon een kok die toevallig in de broodjesverkoop op zaternacht is gestapt. Was zeker sjacho over de slechte opkomst afgelopen zaterdag (verbaasde mij verder niet, iets met man met baard en mijter).quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Dergelijke leidinggevenden hebben we bij ons op overschot. Gelukkig heb ik momenteel een ander type leidinggevende.
Op de een of andere manier geeft hij alles weer in comic sansquote:
Hier niet! (ook niet na F5en) You're being targeted!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geeft hij alles weer in comic sans
Maar zou je zo'n ding langer dan 5 minuten willen dragen?quote:Op zondag 11 december 2011 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
Vrijdag trouwens even met een 1Dm3 gespeeld. Machtig speelgoed
Ja hoorquote:Op zondag 11 december 2011 16:19 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Maar zou je zo'n ding langer dan 5 minuten willen dragen?
Het was de Konami code. Wilde sneeuw uitzetten, maar dat had geen effectquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef SP22 het volgende:
[..]
Hier niet! (ook niet na F5en) You're being targeted!![]()
Filipino's....quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef problematiQue het volgende:
http://9gag.com/gag/993704?ref=discuss
quote:Op zondag 11 december 2011 21:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zo, na vandaag 250 km gereden te hebben, vind ik het weer mooi geweest. Kleine frustratie: BMW X5en. Kom je met flink tempo aanrijden, komen ze naar links en gaat het gas er pas op wanneer de snelheid van 120 naar 100 wordt teruggebracht... BMW rijders, zijn en blijven rare lui.
Tsk tsk,... je bent maar half Pinoy, dus daar hoort een blik bruine bonen naast te staan!quote:
uitbreidbaar tot 204800.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Doodkapje het volgende:
PS nieuwe speculaties over de D4: iso 102.400 native... wtf
Nog even en je kunt in in darkrooms gaan schieten zonder flits en nog steeds een volle maan zien.quote:Op maandag 12 december 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
uitbreidbaar tot 204800.
Toch raar dat soort getallen. Het zijn net zoveel stappen als 100-800 tov 25.800-204.800
De vraag is wel, waar houd het op? F/1.0, ISO 204.800, 1/30/40/50/60, hoe donker kan het dan zijn om nog een goed belichte foto te maken?quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nog even en je kunt in in darkrooms gaan schieten zonder flits en nog steeds een volle maan zien.
Gruwelijk donker...quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De vraag is wel, waar houd het op? F/1.0, ISO 204.800, 1/30/40/50/60, hoe donker kan het dan zijn om nog een goed belichte foto te maken?
Op het moment dat het ministerie van defensie een exportvergunning moet gaan geven.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De vraag is wel, waar houd het op?
Zijn bij mij heel vaak BMW's die rare acties uithalen. 30 meter voor het einde van een uitrit links voorbij komen, naar rechts, in de remmen hangen en de uitrit nog willen nemen. Op een rotonde denken voorrang te hebben... Leuk, als je iets van 1500 kg zand achter je gat hebt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Want alle X5 rijders doen dat.
Het ding is met zn belachelijke iso specs dan ook niet primair bedoeld om als nachtkijker te dienen. Je wil er met genoeg scherptediepte (dus afgestopt) 1/1000 of sneller mee kunnen schieten om sporters vast te leggen op de olympische spelen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De vraag is wel, waar houd het op? F/1.0, ISO 204.800, 1/30/40/50/60, hoe donker kan het dan zijn om nog een goed belichte foto te maken?
Gaan jullie braaf aan de kant als jullie vier corona's in de achteruitkijkspiegel zien?quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zijn bij mij heel vaak BMW's die rare acties uithalen. 30 meter voor het einde van een uitrit links voorbij komen, naar rechts, in de remmen hangen en de uitrit nog willen nemen. Op een rotonde denken voorrang te hebben... Leuk, als je iets van 1500 kg zand achter je gat hebt.
Oh dat haat ik zo hè. Van die slecht afgestelde lampen, zeker als het donker is.quote:Op maandag 12 december 2011 23:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gaan jullie braaf aan de kant als jullie vier corona's in de achteruitkijkspiegel zien?
Licht eraan, als ie gaat kleven en gaat knipperen dan ga ik met 2 km/h verschil inhalen, doet ie normaal en komt ie inlopen, dan wil ik hem wel ruimte geven als ik ruimte heb.quote:Op maandag 12 december 2011 23:49 schreef Andyy het volgende:
Gaan jullie braaf aan de kant als jullie vier corona's in de achteruitkijkspiegel zien?
1500 kg? Ben je dan niet te zwaar beladen?quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zijn bij mij heel vaak BMW's die rare acties uithalen. 30 meter voor het einde van een uitrit links voorbij komen, naar rechts, in de remmen hangen en de uitrit nog willen nemen. Op een rotonde denken voorrang te hebben... Leuk, als je iets van 1500 kg zand achter je gat hebt.
Maar evengoed. Het is bijna een nachtkijker!quote:Op maandag 12 december 2011 23:43 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het ding is met zn belachelijke iso specs dan ook niet primair bedoeld om als nachtkijker te dienen. Je wil er met genoeg scherptediepte (dus afgestopt) 1/1000 of sneller mee kunnen schieten om sporters vast te leggen op de olympische spelen.
Dat je er in het donker ook leuk mee uit de voeten kan is een mooie bijzaak, maar met mn d700 en 50/1.4 kan ik nu ook al platen schieten in omstandigheden waarbij ik met mn blote ogen nog nauwelijks wat kan zien.
Mijne ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 03:16 schreef problematiQue het volgende:
Het is mijn hobby om snelrijders af te remmen door extra langzaam te rijden
Das inc. aanhanger hequote:Op dinsdag 13 december 2011 05:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1500 kg? Ben je dan niet te zwaar beladen?
Vetquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:11 schreef Ener-G het volgende:
Projectje van wat bekenden van me op GoT:
Je link naar het filmpje doet het niet in je postquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:20 schreef Xilantof het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik al sinds 2 november mijn Youtube-debuut maak met een fragment uit een interview dat ik op m'n werk heb gegeven!
Best tof!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:11 schreef Ener-G het volgende:
Briljante nerdsquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:11 schreef Ener-G het volgende:
Geweldig!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:11 schreef Ener-G het volgende:
Bijna net zo goed als Three Wolf Moon...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Flickr af en toeDit is zo'n award ding.
Ik ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:57 schreef Doodkapje het volgende:
Dammit! Over 3,5u opstaan... 8:30 presentatie geven#FML
Omdat ik er elke dag om half 6 uitga. Dan is half 8 opeens luxequote:
En wat ga je van deze dag maken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik er elke dag om half 6 uitga. Dan is half 8 opeens luxe
Een afspraak midden op de dag die ik niet op een ander moment kan plannen. Afspraak van 1 uur of minder, kan er de hele dag vrij voor nemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En wat ga je van deze dag maken?
Chillquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een afspraak midden op de dag die ik niet op een ander moment kan plannen. Afspraak van 1 uur of minder, kan er de hele dag vrij voor nemen
Eigenlijk wel jammer. Kost me 8 vrije uren en het is kutweer.quote:
Lekker een Twilight-boekje lezen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer. Kost me 8 vrije uren en het is kutweer.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lekker een Twilight-boekje lezen toch?
Ken m niet, maar indrukwekkende cv zo te lezen op wiki.quote:
Zo'n baas. Ik heb z'n memoir besteld voor onder kerstboom.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ken m niet, maar indrukwekkende cv zo te lezen op wiki.
Schaatsen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:26 schreef SP22 het volgende:
Hahaha.. Jullie raden nooit wat voor een sportcompetitie ik volgende week ga fotograferen!
Dan lees je niet goed wat problematiQue schreef. De concurrentie heeft een mirrorless APC camera op de markt. Geen mirrorless FF of MF.quote:Op zondag 18 december 2011 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Er was een tijd dat Pentax innovaties bracht in de fotowereld, een prisma om via de spiegel door de lens te kijken, multilaagscoating voor objectieven..
Nu zijn ze bezig iets te ontwikkelen wat de concurrent al een jaar op de markt heeft...
Daar heb jij weer gelijk in, maar een FF, van Pentax, wie gaat die sensor leveren? Sony?quote:Op zondag 18 december 2011 10:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed wat problematiQue schreef. De concurrentie heeft een mirrorless APC camera op de markt. Geen mirrorless FF of MF.
Die zitten toch ook in Canon's?quote:Op zondag 18 december 2011 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, maar een FF, van Pentax, wie gaat die sensor leveren? Sony?
Waarom niet? Sony levert Pentax en Ricoh al APS-C sensoren.quote:Op zondag 18 december 2011 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, maar een FF, van Pentax, wie gaat die sensor leveren? Sony?
Nee, in Nikons.quote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die zitten toch ook in Canon's?
Pentax kreeg het vroegah altijd wel voor elkaar mooie kleine SLR te bouwen, ik had mijn mark de tweede graag in het formaat ME Super gehad.quote:Op zondag 18 december 2011 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
Maar je kan lang en kort lullen, het is en blijft geen Canon.
Ik dacht ook in Canon? Volgens mij vertelde pizza dat een keertje.quote:
Canon maakt z'n eigen sensoren.quote:Op zondag 18 december 2011 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht ook in Canon? Volgens mij vertelde pizza dat een keertje.
Nu nog, als je ze vergelijkt met de concurrentie. De K-5 is net zo groot als een 550D, maar hangt qua functies ergens tussen de 60D en 7D.quote:Op zondag 18 december 2011 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pentax kreeg het vroegah altijd wel voor elkaar mooie kleine SLR te bouwen
Denk dat Sony graag zulke sensoren had zoals Canon die maakt.quote:Op zondag 18 december 2011 10:17 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Canon maakt z'n eigen sensoren.
Die van Sony zijn sinds een paar jaar superieur, dus dat is denk ik eerder omgedraaid.quote:Op zondag 18 december 2011 10:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat Sony graag zulke sensoren had zoals Canon die maakt.
Op welk gebied?quote:Op zondag 18 december 2011 10:19 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Die van Sony zijn sinds een paar jaar superieur, dus dat is denk ik eerder omgedraaid.
Wellicht is dat dan een Pentax-eigen minpuntje.quote:Op zondag 18 december 2011 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht juist dat Nikon (met dus sony sensors) de kleuren beter weergeven dan Canon?
Nee niet echt als ik naar de full frames kijk zeker niet, de 850 valt daar echt slechter uit dan de 5D M IIquote:Op zondag 18 december 2011 10:21 schreef problematiQue het volgende:
Dynamic range, ISO, kleurdiepte. De sensoren van Canon zijn enkel beter in het correcter weergeven van kleuren (die van Sony hebben een iets grotere afwijking).
Dat komt omdat Sony niet met z'n eigen sensoren om kan gaan, bekijk dit: http://tinyurl.com/7kraqomquote:Op zondag 18 december 2011 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee niet echt als ik naar de full frames kijk zeker niet, de 850 valt daar echt slechter uit dan de 5D M II
FF?quote:Op zondag 18 december 2011 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.fiets.com/fiet(...)B-Mountainbike-2011/
Mooi ding
Zie daar 2 Nikons en een canon, enne, zit mobiel, krijg veel vage meldingenover flash ellendequote:Op zondag 18 december 2011 10:26 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat komt omdat Sony niet met z'n eigen sensoren om kan gaan, bekijk dit: http://tinyurl.com/7kraqom
De samenvatting is dat de 5Dmk2 onderdoet voor zowel de D3x als de D3squote:Op zondag 18 december 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie daar 2 Nikons en een canon, enne, zit mobiel, krijg veel vage meldingenover flash ellende
Nee, geen Full suspensionquote:
Ik moet ze nog bewerkenquote:Op zondag 18 december 2011 10:29 schreef problematiQue het volgende:
Ok, ik ga foto's maken, voor de verandering.
Gelukkig is het geen Canon. Canon is teveel bezig met geldverdienen en te weinig met camera's maken. De Shimano van de fotografiequote:Op zondag 18 december 2011 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
Maar je kan lang en kort lullen, het is en blijft geen Canon.
3d s 4800 euro bodyquote:Op zondag 18 december 2011 10:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
De samenvatting is dat de 5Dmk2 onderdoet voor zowel de D3x als de D3s
Och, om dat te compenseren rij ik met een Zaans frame, Italiaanse groep/zadel en een Amerikaanse stuurpen/stuur/zadelpenquote:Op zondag 18 december 2011 10:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen Canon. Canon is teveel bezig met geldverdienen en te weinig met camera's maken. De Shimano van de fotografie
Eigenlijk geef je toe dat je met goedkope rommel rondlooptquote:Op zondag 18 december 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
3d s 4800 euro body
3d x 7500 euro boby
5Dmk2 1750 euro body
Gek dat daar verschil in zit
best goed ideequote:Op zondag 18 december 2011 10:29 schreef problematiQue het volgende:
Ok, ik ga foto's maken, voor de verandering.
Ik heb een grote lul, dus hoef niets te compenserenquote:Op zondag 18 december 2011 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk geef je toe dat je met goedkope rommel rondloopt
Presto?quote:Op zondag 18 december 2011 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, om dat te compenseren rij ik met een Zaans frame
Dracatquote:
Fixed.quote:Op zondag 18 december 2011 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb ben een grote lul, dus hoef niets te compenseren
Dan zou ik naar pancakes kijkenquote:Op zondag 18 december 2011 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een grote lul, dus hoef niets te compenseren
Ja, maar ligt dat prijsverschil aan de sensor of alles eromheen?quote:Op zondag 18 december 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
3d s 4800 euro body
3d x 7500 euro boby
5Dmk2 1750 euro body
Gek dat daar verschil in zit
Vals secreetquote:Op zondag 18 december 2011 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dracat
[..]
Fixed.
En om de sfeer een beetje te behouden zal ik nu weer aardig zijn
16-50mm f/2.8 en een goedkope sigma 70-300mm.quote:Op zondag 18 december 2011 11:43 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oh hee, nog iemand die het licht gezien heeftWelke lenzen?
Het is speculatie, maar op een spiegelloze FF zouden met een adapter makkelijk alle oude K-mount lenzen passen.quote:Op zondag 18 december 2011 12:35 schreef Ener-G het volgende:
Laat Pentax nou eerst maar eens met een fatsoenlijke FF body komen waar je ook het oude Pentax glas op kan schroeven.. want die nieuwe plannen lijken me weer een nieuwe mount net als de 645.
Fullframe spiegelloos icm klassieke pancakeslijkt me ook wel wat.
Pancakes voor de canon zou welkom zijn...quote:Op zondag 18 december 2011 12:35 schreef Ener-G het volgende:
Laat Pentax nou eerst maar eens met een fatsoenlijke FF body komen waar je ook het oude Pentax glas op kan schroeven.. want die nieuwe plannen lijken me weer een nieuwe mount net als de 645.
Fullframe spiegelloos icm klassieke pancakeslijkt me ook wel wat.
wat de Hell is DAT ?!quote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een 40mm f/2.8 lens die amper 15mm voor je camera uitsteekt.Die staat nog wel op mijn verlanglijstje...
BMW hequote:Op maandag 19 december 2011 09:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
wat de Hell is DAT ?!
Sta je dan om 8u 's avonds met een auto die niet harder wilt dan 1,5 km/u. Voorlopig einde verhaal:
[ afbeelding ]
* zucht *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
BMW heDan kan je dat verwachten
![]()
Breed maar waardeloos dingMjah, ik heb echt een maandagmorgen model. Hoewel de afhandeling dan wel weer top was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Binnen 25 minuten stond de afsleepdienst er
- 15 minuten later stond de huurauto op afsleepdepot, terwijl wij nog onderweg waren.
- 15 minuten later was Merlijn thuis
- 10 minuten later hing Mondial Assistance aan de telefoon of ik veilig thuis was.
Vanochtend op half negen belde de dealer dat de wagen al afgeleverd was en op de brug stond voor diagnose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 19 december 2011 10:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, ik heb echt een maandagmorgen model. Hoewel de afhandeling dan wel weer top was:
- 15 minuten later stond de huurauto op afsleepdepot, terwijl wij nog onderweg waren.
- 10 minuten later hing Mondial Assistance aan de telefoon of ik veilig thuis was.
Vanochtend op half negen belde de dealer dat de wagen al afgeleverd was en op de brug stond voor diagnose.Netjes! Toch heb ik liever geen service nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben sowieso jaloers op iedereen met een auto van boven de 10.000 euro
Indeed. Ben wel benieuwd hoe de opvolging zaken gaat oppakken. Volgens mij houden de buurstaten de adem een beetje in.quote:Op maandag 19 december 2011 10:27 schreef problematiQue het volgende:
Iedereen gecondoleerd met Kim Jong-il.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
quote:Op maandag 19 december 2011 10:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, ik heb echt een maandagmorgen model. Hoewel de afhandeling dan wel weer top was:
Vanochtend op half negen belde de dealer dat de wagen al afgeleverd was en op de brug stond voor diagnose.Oooh dat scheelt. Maar al met al ben je er toch langer mee bezig geweest dan je gepland hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word zo gebeld over mn winterbanden! Lijkt me toch ook wel prettig om die d'r onder te hebben.
moo.comquote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee, ik wil een site. Een portfoliosite. En visitekaartjes. Iemand een tip voor goedkope shizzle?
500px?quote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee, ik wil een site. Een portfoliosite.
Wat let je? Je kunt toch daar iets aanmaken en er je eigen domeinnaam overheen gooien (mits dat niet tegen hun regels is)?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nee, wil m'n eigen domeinnaam.
Mijn site wordt gehost door Neostrada: https://www.neostrada.nl/quote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee, ik wil een site. Een portfoliosite. En visitekaartjes. Iemand een tip voor goedkope shizzle?
SR is bezig dus tijdelijke unban gevraagd.quote:
HOIquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SR is bezig dus tijdelijke unban gevraagd.
Bedankt mensen, ik ga dat allemaal eens bekijken in de vakantie.
Ah zo. En, bevalt het een beetje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SR is bezig dus tijdelijke unban gevraagd.
Okee curieus,...quote:In de studio wordt u begeleid door de Productieleider van Omroep MAX. Bij aankomst in de studio ontvangt u van de Productieleider een digitale geheugenkaart. Aan het einde van de opnamen levert u deze kaart voorzien van uw foto's weer in.
Dus je mag ze voor het verlaten wel even op je computer zetten?quote:Uiteraard kunt u voor portfoliodoeleinden gebruik maken van het door u gemaakte fotomateriaal.
XQDquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:49 schreef problematiQue het volgende:
Dit moet te pranken zijn. Aankomen met een Sony die alleen Memory Disks slikt, of hoe die dingen ook heten.
Nou ja,... er staat in de overeenkomst dat je een geheugenkaartje krijgt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |