Donner!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
Hm, wat zullen wij eens gaan eten? Ik heb honger. Ik heb laat gebruncht
Fixed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
aardappelpuree : Peper, zout, nootmuskaat, melk,boter...
Ja en aardappels. Pakje instantpuree + water
Klopt he?
Pizza in de oven!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
En wij, Q? Ik heb geen inspiratie, geen zin om uitgebreid te koken want geen vaatwasser en niks in huis, dus roept u maar
Ik neem mijn ouders met Kerst mee naar Shabu om te brunchen daar en ze zijn helemaal in de gloria daarmee (en ik dus ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:50 schreef senesta het volgende:
Ik heb geen zin in kerst, geen zin om te kokenwat een dag
Hebben deze week al pizza op en wraps ook alquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pizza in de oven!
En als het redelijk gezond moet :
Kipfilet in blokjes met texmex kruiden of marineren in ketjap manis, roerbak groente kant en klaar, wraps en tzatziki saus uit een flesje.
Kip in stukjes snijden, kwartiertje laten trekken in de marinade... daarna gaar bakken, roerbak groente erbij flikkeren, wraps in de magnetron en warm maken, alles op je wrap kwakken, fluts saus erop, rollen, have fun.
Best lekker hoor
Niet vanaaf.quote:
Hatsikidee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem mijn ouders met Kerst mee naar Shabu om te brunchen daar en ze zijn helemaal in de gloria daarmee (en ik dus ook)
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:51 schreef Rewimo het volgende:
Het wordt denk ik pasta hier. Met qltel-saus
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een katheter ingebracht bij een echt mens en het ging goed!Echt leuk om eens echt iets verpleegkundigs te doen
Nu teruglezen
Spannend en leuk voor je!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een katheter ingebracht bij een echt mens en het ging goed!Echt leuk om eens echt iets verpleegkundigs te doen
Nu teruglezen
Meteen het juiste gaatje gevonden?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nu teruglezen
Ja, we oefenen altijd eerst op sinaasappels.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend en leuk voor je!
En ik moest lachen om 'een echt mens'
Spannend lijkt me dat en fijn dat het goed ging ^Oquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nu teruglezen
Ja meteen het juiste gaatje gevondenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meteen het juiste gaatje gevonden?![]()
Was dit je eerste verpleegtechnische handeling? Nee toch?
Dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Spannend lijkt me dat en fijn dat het goed ging ^O
Ook voor de patient![]()
Hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend en leuk voor je!
En ik moest lachen om 'een echt mens'
Lijkt me inderdaad spannend hoor, een hele ervaringquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:34 schreef Oognip het volgende:
Haha
Maar het is zo anders, een echt mens of een pop. In een pop kun je niet misprikken zeg maar en zitten alle gaatjes netjes boven elkaar terwijl het bij een echt mens best wel even zoeken kan zijn.
Zal ik er bij jou ook 1 inbrengen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad spannend hoor, een hele ervaring
quote:
Ja want als je even niet oplet zit 'ie er inquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef indaha het volgende:
[..]![]()
[me=indaha]Gaat voorlopig niet meeten met Oognip[/me]
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja want als je even niet oplet zit 'ie er in
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
GOED DE BEENTJES OVER ELKAAR ALS JE OOGNIP TREFT!
MM, laat je niet... ik herhaal NIET afleiden door The Voice!quote:
Fijn dat je in ieder geval wat leuks hebt gevonden en doe eens showenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh voor degenen die zo meeleefden met zijn shop-gefaal (![]()
)
Het oranje jurkje werd hem niet. Mijn toch al niet bescheiden boezem werd er drie keer zo groot in.
Gaan we dus niet doen.
Heb wel een ultiem goed zittend zwart Audrey Hepburn jurkje gescoord voor 20 eu
Heel truttig, gewoon zo hoog gesloten enzo en vrij braaf tot net boven de knie, maar met zo'n klein zwart lakriempje enzo. Blij mee!
En nog een leuk grijs-met-roze vest gekocht en een zwart jasje, zo'n dekbedjasje zeg maar.
MM doe de deur op het nachtslot !!! en doe voor niemand openquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
MM, laat je niet... ik herhaal NIET afleiden door The Voice!
Houd een constant oog op Oognip en HOUD JE BENEN OVER ELKAAR!
Beentjes op het nachtslot should do it.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
MM doe de deur op het nachtslot !!! en doe voor niemand open
Ik herhaal..... MM doe de deur op het nachtslot !!! en doe voor niemand open.
Daarom ook deze :quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan vrees ik dat het gauw afgelopen is met mij, ik ben niet zo snel
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
MM doe de deur op het nachtslot !!! en doe voor niemand open
Ik herhaal..... MM doe de deur op het nachtslot !!! en doe voor niemand open.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan vrees ik dat het gauw afgelopen is met mij, ik ben niet zo snel
Maar dat kan ik nou nog net wél zelfstandigquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha inderdaaddan heb ik je en voor je het weet zit ie er in. Super handig, hoef je ook niet meer zelfstandig te plassen
Dan ben je verloren,quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
nachtslot is wel een goeie ja, Oognip heeft de sleutel van mijn huis namelijk
Een maagsonde? Infuus? Klysma? Zeg het maar hoor, ik heb van allesquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar dat kan ik nou nog net wél zelfstandigheb je niet iets wat je in kan brengen dat wel nuttig is?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een maagsonde? Infuus? Klysma? Zeg het maar hoor, ik heb van alles
Er zijn vast genoeg andere liefhebbersquote:
Ik heb wel van die grendels op de deur, dan kan ze niet naar binnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ben je verloren,ik hoop maar dat het snel gebeurd is dan sterkte meid
Jammer dat je geen drains mag doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een maagsonde? Infuus? Klysma? Zeg het maar hoor, ik heb van alles
Dat begrijp je niet goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ik dat op jou mag oefenen?
Ah jammerquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat begrijp je niet goed.Volgens mij zit inbrengen van drains niet in ons verpleegtechnische pakketje. Of is dat veranderd?
Nou dan ben ik daar in ieder geval veilig voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah jammer
Nee volgens mij zit dat niet in ons pakketje. Stoma's aanleggen ook niet
Hele opluchtingquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou dan ben ik daar in ieder geval veilig voor
Jaquote:
Heb je nog levens voor me in de aanbieding?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Jakan ik me tenminste weer bezig gaan houden met wat ik nou wil eten
Mijn god Oognip! Een stoma aanleggen is een operatie!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah jammer
Nee volgens mij zit dat niet in ons pakketje. Stoma's aanleggen ook niet
Volgens mij was het dan ook een grapjequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn god Oognip! Een stoma aanleggen is een operatie!We zijn geen chirurgen.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was het dan ook een grapje
Daar heb ik uren gezetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef Mama_Mia het volgende:
ja hoor. Ik kom niet voorbij level 35
serieus al 30 keer gedaan ofzo
Erg hè dat levelquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb ik uren gezetenMaar ik ben er eindelijk voorbij, zit nu vast in 43
Die had ik dan niet opgepikt.quote:
Ja, hopeloos. Levens zijn alweer opquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Erg hè dat levelhaal ik eens dat alle bubbels weg zijn dan heb ik weer een te lage score
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
Ha! Had ik al verteld dat ik vandaag op Rio aan een lang teugeltje naar huis ben gereden. Braaf paard
.
Aan-foto's doe ik morgen (als ik zin hebquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat je in ieder geval wat leuks hebt gevonden en doe eens showen
Ik vind die grijze leukerquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Ik vond het nog erg moeilijk kiezen, want in het wit is ie ook leuk, maar dat leek me weer iets moeilijker in de was ofzo
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0142_082R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[3279]&set=key[height],value[3834]&set=key[x],value[492]&set=key[y],value[172]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Waar is het jurkje te bestellenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
)
Het oranje jurkje werd hem niet. Mijn toch al niet bescheiden boezem werd er drie keer zo groot in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Oh, ik rijd bij de buren, zij hebben een Z-baan en een allweather bodem. Om daar te komen moeten we een stukje over straat. Normaal doen we dat altijd aan de hand omdat Rio nog wat wispelturig is op de weg, maar vandaag ben ik lekker blijven zitten en kon ik hem aan een lang teugeltje naar huis sturenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik heb jaren paard gereden en er zelf eentje gehad, maar je bedoelt met losse teugels gereden of..? Ksnappum niet
Tot je ook verslaafd bentquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, hoe vaak ga je me nog uitnodigingen sturen van dat stomme spelletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Das toch juist primaquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
)
Gaan we dus niet doen.
nou, meid, heb je toch nog wat gekocht!quote:Heb wel een ultiem goed zittend zwart Audrey Hepburn jurkje gescoord voor 20 eu
Heel truttig, gewoon zo hoog gesloten enzo en vrij braaf tot net boven de knie, maar met zo'n klein zwart lakriempje enzo. Blij mee!
En nog een leuk grijs-met-roze vest gekocht en een zwart jasje, zo'n dekbedjasje zeg maar.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tot je ook verslaafd bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NOESSSSSSSS want ik kan voor het eerst sinds tijden kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Jas is leuk
Zoooooo eindemaand is af, wat een hectiek weer, Sonic heeft een schone bak, mn beddengoed ligt in de was, wedden dat ik slaap voor the Voice begint
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar is het jurkje te bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee trust me, het was NIET elegant
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Boeie. Dikke tieten in de slaapkamer does it.quote:
Mwah. Daar kunnen we het nog eens over hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boeie. Dikke tieten in de slaapkamer does it.
Ik zag een heeeeeel leuk gebreid jurkje bij The Sting, maar daar heb ik geen gift card voor en ik ben blut en Iris cheques kon ik daar ook niet kwijt, dus met pijn in mijn hart heb ik hem laten hangen. Knap hequote:
Niet als ik er in zitquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah nee, die vind ik echt heel truttig Greys
Omdat ik blut benquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
Waarom mag je die niet kopen van jezelf? Die is leuk!
Ik ben benieuwd wat je van het Hepburn jukje vindt dan dat ik wel gekocht heb bij H&Mquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Die rouches onderaan, kom op zeg
Greys Gordijn
50 euroquote:
Slim van jequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
50 euro
En die andere bij The Sting ook, die gebreide, en die vond ik nog veel mooier.
Maar ik ben verstandig, heb genoeg kleren en koop het niet. Als ik straks weer meer werk heb en meer geld, dan wel
Doe eens een fotoquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van het Hepburn jukje vindt dan dat ik wel gekocht heb bij H&M
Kijk dan maar niet op Zalandoquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slim van je
Je wordt vriendelijk bedankt... ik heb ook dingen op HM gevonden, en ik had me voorgenomen voorlopig ff geen doekoe uit te geven
Toch dat oranje jurkje maar voor je bestellenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag een heeeeeel leuk gebreid jurkje bij The Sting, maar daar heb ik geen gift card voor en ik ben blut en Iris cheques kon ik daar ook niet kwijt, dus met pijn in mijn hart heb ik hem laten hangen. Knap he
Hmmmquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe
In de spiegel wordt niks met de flits.
Neeeeeee die oranje was echt vreselijk als ik hem aan hadquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch dat oranje jurkje maar voor je bestellen
Blut zijn sucks
Jawel, van opzij flitsen. Niet rechtstreeks in de spiegel. En anders heeft je camera zelfontspanner.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe
In de spiegel wordt niks met de flits.
Nou, ik ga morgen passenquote:
Eigenlijk lijkt ie verdomd veel hierop.quote:
Ik vind 'm geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt ie verdomd veel hierop.
En da's heul truttig. Maar het viel reuze mee toen ik hem aan had
[ afbeelding ]
Ik ben ook verliefdquote:
Ik ookquote:
Echt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Het is dat ik geen jurkjes draag omdat ze mij niet staan en ik er te lomp voor ben, maar hij is wel tof hoor Greys
Nee, ik vind hem echt tofquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Thanks!
Ik had gedacht dat jullie het echt een truttenjurk zouden vinden
Sonicccccccccccccccc
Ik heb hem al aan, maar krijg er echt geen foto van, heb al 6 pogingen gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt tof![]()
Trek dat kreng es aan en maak es een pic?
Zet je camera op de zelfontspannerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
Sonic ziet er echt heel gezond en idd niet meer baby-achtig (jammer) uit!
[..]
Ik heb hem al aan, maar krijg er echt geen foto van, heb al 6 pogingen gedaan
Ik kan geen hoog genoeg plekkie vinden om neer te zetten dat ik er helemaal op staquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zet je camera op de zelfontspannerZet hem neer, ga staan, ff wachten, klah.
Dan stapel je iets. Pannen, boeken, whateverquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan geen hoog genoeg plekkie vinden om neer te zetten dat ik er helemaal op sta
Ik probeer nog ff verder
Ja, die zie je idd ook van de voorkantquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Oh en ik krijg de rits niet helemaal naar boven in mijn eentje, aan de achterkant![]()
Zoiets heb ik!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en deze vind ik ook leuk en die is online in de ausverkauf maar die mag ik ook niet kopen van mezelf
[ afbeelding ]
Ja erg handigquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, 5 euro dat voertafeltje bij Zooplus, kan ie mooi niet meer telkens in zn eigen vreten kakken, Sjon2
quote:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Allemaal al gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ga law and order kijken
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind mezelf altijd nogal dik op foto's (veel dikker dan in de spiegel) en nu heb ik een site gevonden waar je dan je lengte en gewicht invult en dan krijg je foto's van vrouwen te zien die net zo lang zijn en net zoveel wegen. Daar klopt dus geen hol van
Oooh welke?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind mezelf altijd nogal dik op foto's (veel dikker dan in de spiegel) en nu heb ik een site gevonden waar je dan je lengte en gewicht invult en dan krijg je foto's van vrouwen te zien die net zo lang zijn en net zoveel wegen. Daar klopt dus geen hol van
http://www.mybodygallery.comquote:
Cupmaat en verhoudingen en zo maken toch ook best wel veel uit.... nou ja, wel vermakelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Of jouw zelfbeeld klopt nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Bij mij zijn ze allemaal veel slanker dan dat ik ben
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:
Dat heb ik ook vaak hoor, dat ik het idee heb dat ik in het echt slanker ben dan op de foto.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Al vind ik het wel eens kut dat als ik mezelf op een foto zie dat ik dan denk![]()
![]()
daar mag wel 10 kg af. Terwijl ik dat idee in de spiegel nooit zo heb
Kleding kan een hoop doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nogal een verschil met de vorige foto.
Precies. Wat je aan hebt en hoe je gewicht verdeeld is maakt echt een hoop uit. Ik heb voor mijn gewicht best slanke benen dus dat is al heel anders dan iemand die veel steverige benen heeft en dus een slanker bovenlijf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kleding kan een hoop doen?![]()
Wel een grappige site
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Katheter is ingepakt, ik kom er nu aan mm
Dat heb ik dus juist andersom hequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Al vind ik het wel eens kut dat als ik mezelf op een foto zie dat ik dan denk![]()
![]()
daar mag wel 10 kg af. Terwijl ik dat idee in de spiegel nooit zo heb
Voor die prijs kan je 'm ook niet laten hangen iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd
Maar als je het op een hangertje ziet hangen denk je in eerste instantie echt 'bluh....', maar ben blij dat ik hem gepast heb. Twintig euro
Ik ging kijken maar was te laatquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
En ik ken deze man ergens van maar ik weet niet warvan
het tergt meeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Aaaaaaahwquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Voor Q, verse BBB pics. Het is weer druk op de bank hier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou heel goed kunnen ik ga zoekenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmmmm ik ken hem ook
Heeft ie niet een priester gespeeld ofzo?
schat, welke aflevering. Waar gaat het over?quote:
Maskquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
schat, welke aflevering. Waar gaat het over?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat is wongquote:
Ja, van Die hard dusquote:
Hij doet ook de stem van Scar in Lion Kingquote:
Ehm... komt ie hoor.... Ja?....quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet ook de stem van Scar in Lion King
Hier nog nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:45 schreef Qwea het volgende:
LaO SVU is kut nu, want stabler is eruit in Amerika
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm... komt ie hoor.... Ja?....
Ik heb heel de Lion King nooit gezien.
Seizoen 13 kapt ie ermeequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier nog niet
Dit is m:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:47 schreef Qwea het volgende:
Jeeeeezus, dus ik die foto van Jermey pakken... Mo, wie is dit? Ooh das jermey Irons uit die hard 3.
Fuck me.
Mo hoef je echt dat soort vragen maar te stellen... Zo net ff 3 sec gelee :quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is ook van Man in the Iron Mask!
Oh, ben je daar mee bezig ja? Dan wachten we ffquote:
Ook showenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
Heb de jurkjes binnen, de zwarte, maar ook de bordeauxrode, hij is echt bordeaux
en tof!
ben er echt blij mee
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Boef Dinges staat te pruttelen![]()
Ik heb me helemaal aan het recept gehouden en een sinaasappelschil geraspt.
Moest eerst alles overhoop halen om een rasp te vinden, maar ach...![]()
Ik las net het BinkBonk schrikavontuur![]()
Dat hondje kost je een jaar van je leven![]()
![]()
Maar Hoeraaaaa voor "we gaan nog ff door"
Oooh! Ben je bij Wicked?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:51 schreef Maes het volgende:
Wicked is echt wicked!
We hebben pauze nu. Ik vind het geweldig!
Amsterdam. Ik weet niet hoevaak jij er komt, maar Ik heb OV en Mo werkt in Adam, ik/hij kan wel ff kijken of ze er zijn en meenemen, want ik wil ze ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Veel plezier Maes
Oh-oh waar had jij laatst die kokos m&m's vandaan?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amsterdam. Ik weet niet hoevaak jij er komt, maar Ik heb OV en Mo werkt in Adam, ik/hij kan wel ff kijken of ze er zijn en meenemen, want ik wil ze ook
Ingel!quote:
Checkquote:
Check 2quote:
Op zich jammer, maar wel fijn om die druk van "moeten" niet meer te hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel!![]()
Ik ga woensdag afscheid nemen bij koor2 (heb er gewoon geen tijd meer voor en ook al houd ik het repertoire wel bij, ik vind het niet kunnen er zo weinig te zijn) maar naar het blijkt mag ik niet stoppen van hen.![]()
Oh mag ik dan 4 zijn?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check 2Nou, tombo zal check 3 wel zijn
Had jij me nou dat Boeuf Boepsie-recept gegeven?quote:
Jep... smaakt het niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij me nou dat Boeuf Boepsie-recept gegeven?![]()
En dan bij Shabu "nee dank u, ik hoef geen toetje....mag ik m'n M&M's hier wel opeten?"quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
Wil sowieso in Dec nog ff naar Amsterdam, dus komt goed
"NIET TE VRETEN" ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij me nou dat Boeuf Boepsie-recept gegeven?![]()
Had ze van achteren geplaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Ze is zo mooi maar het blijft doodjammer van die stimme oren van dr
Ach, ik kijk woensdag wel wat ze zeggen, Ik heb het van okt-dec en maart-mei gewoon drukker op mijn werk met meer avonden weg. En dan is zo'n extra kooravond gewoon wat veel. Als ik voor projecten of standaard 1 keer per twee maanden mag komen dan wil ik wel blijven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich jammer, maar wel fijn om die druk van "moeten" niet meer te hebben
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan bij Shabu "nee dank u, ik hoef geen toetje....mag ik m'n M&M's hier wel opeten?"
Het staat nu net een uurtje te pruttelen, dus geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check 2Nou, tombo zal check 3 wel zijn
Ja, het dikt ontzettend in, misschien moet je tussendoor zelfs nog even vocht toevoegenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het staat nu net een uurtje te pruttelen, dus geen idee.
Het ruikt iig wel heerlijk![]()
Klopt het dat het vrij dun is? Of kookt dat straks nog in?
Ik had in totaal 600 ml vocht (wijn en bouillon).
Ik krijg een pallet kado van je?quote:
Ondanks dat de deksel op de pan zit?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het dikt ontzettend in, misschien moet je tussendoor zelfs nog even vocht toevoegen
Ik laat wel een paar kuub bezorgen.quote:
Oh, niet goed genoeg dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Had ze van achteren geplaktAnders kijkt ze helemaal belachelijk..
Zelfgemaakte puree!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ondanks dat de deksel op de pan zit?
Ik had maar 2 eetlepels bloem.
Ben wel benieuwd![]()
Wat eet jij er bij? Een gekookte piepert of een pureetje?
Doe er dan direct een vette pizza bijquote:
Pureequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ondanks dat de deksel op de pan zit?
Ik had maar 2 eetlepels bloem.
Ben wel benieuwd![]()
Wat eet jij er bij? Een gekookte piepert of een pureetje?
Ik had laatst puree uit een pakje met zelf een lading kruiden en flink boter....die was ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfgemaakte puree!
Die van mijn was lekker! Maar niet zo lekker als van papa ElisaB
Deal!quote:
Stokbrood dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Puree![]()
Maar da's persoonlijke voorkeur he, je hebt ook mensen die het alleen met stokbrood eten
Vreselijk. Die van mij is ook zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stokbrood dus![]()
En voor meneer I. een gekookte piepert....hollands glorie
Geen meneer hebben is af en toe best hendig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vreselijk. Die van mij is ook zoIk stond gvd gisteren wortelen voor hem te maken en voor mij een restje bloemkoolschotel uit de vriezer te trekken, want hij wilde perse wortelen met gekookte aardappels
Oh my, die zou het zwaar hebben hierquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vreselijk. Die van mij is ook zoIk stond gvd gisteren wortelen voor hem te maken en voor mij een restje bloemkoolschotel uit de vriezer te trekken, want hij wilde perse wortelen met gekookte aardappels
Ik zie meer nadelen dan voordelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen meneer hebben is af en toe best hendig.
Ik zeg ook 'af en toe'. Wrijf het er maar in.quote:
Ja, dat werkt dus niet hequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh my, die zou het zwaar hebben hier
Mo eet ook wel wat de pot schaft.. maar daar komt een hoop gemiep bij. Ik vind groente helemaal niet erg, graag zelfs. Maar als ik dan aankom met verse groente zoals broccoli of boontjes, dat hoeft ie niet. Maar bonen uit pot welquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nah, hij eet wel wat de pot schaft heur, maar hij krijgt toch ook regelmatig een gekookte piepert, groente en een gehaktbal.
De liefde van een man gaat hier toch best wel door de maag![]()
Tuurlijk is dat makkelijk! En 1x per week boeit het me ook niet hoor. Maar mo eet geen doppertjes, geen rode kool, ect.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind potgroente wel es makkelijk, met name de bietjes en doppers/wortels (![]()
)
Morgen eten we Boef Dinges
Zondag rauwe witlof met gebakken aardappels.
Maandag doppies en wortels
Dinsdag nasi
Woensdag Bruine bonen met ui, gehakt en paprika
Donderdag hutspot
Vrijdag soep en broodje swarmaaaa
Zaterdag lasagna
En dan moet ik weer een nieuw eetschema maken
Ik eet ook niet mee als er aardappels, groente, vlees op het menu staat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij eten ook wel zo nu en dan Hollandse pot hoor, maar als het echt de basis zou zijn, zou ik dat wel moeilijk vinden geloof ikMaar goed, dat wijst zich ook wel weer vanzelf waarschijnlijk....
Haat je het echt zo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet ook niet mee als er aardappels, groente, vlees op het menu staat.
Hooguit een schep groente, maar meestal een broodje roerei met groenten/ui erdoor en een flinke kom warme havermout als toetje.
Of een paar crackers met kaas en sweetchilisaus als ik nog ga sporten na het eten.
Nou ja, dat zeg ik, hollandse pot is op zich prima, maar dingen zoals jachtpannetje hoef ik niet mee aan te komenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij eten ook wel zo nu en dan Hollandse pot hoor, maar als het echt de basis zou zijn, zou ik dat wel moeilijk vinden geloof ikMaar goed, dat wijst zich ook wel weer vanzelf waarschijnlijk....
Nou ja, ik heb al die zooi in huis, ik weet iig zeker dat ik morgen stoofperen eet, maar de rest kan onderling nog veranderen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat plannen jullie ver vooruit.![]()
Ik heb hier nog een half zakje aardappelschijfjes liggen wat morgen opmoet en een courgette. Maar voor de rest zie ik wel wat me op de markt in handen valt. Al heb ik wel zin in pasta, dus ik denk dat ik daar in ieder geval voor ga inkopen. En dat morgenavond eten, of courgette grillen met een varkenslapje.
En voor de rest van de week groenten uit de diepvries, vers of pot waar ik die avond zin in heb en met vlees net zo. Ik ben een verzamelaar en heb altijd voer op voorraad. En dan nog niet in huis wat ik dan eigenlijk wil eten.![]()
Al heb ik het deze week wel redelijk makkelijk: zondag gourmetten bij broerlief en woensdag is mijn vader jarig dus zal ik daar wel aanschuiven.
Ik eet het wel hoor, en vind het ook wel lekker, maar niet te vaak gewoon... mijn favoriete AGV is op dit moment spinazie a la creme, gekookte aardappeltjes en tartaartjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet ook niet mee als er aardappels, groente, vlees op het menu staat.
Hooguit een schep groente, maar meestal een broodje roerei met groenten/ui erdoor en een flinke kom warme havermout als toetje.
Of een paar crackers met kaas en sweetchilisaus als ik nog ga sporten na het eten.
Lust je ook geen puree?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het echt gewoon niet lekker....kan echt kokhalsen van een gekookte aardappel![]()
Ik heb dus echt bijna geen idee hoeveel ik aan eten uitgeef per maand.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik plande eerst nooit met als gevolg dat ik nooit datgene in huis had wat ik wilde eten.
Dus nu vraag ik meneer I. altijd om iets waar ie zin in heeft en verzin zelf nog eea.
Tevens heb ik de vriezert vol met porties stoofperen, hachee en goulash.
En na morgen Boef Dinges.
Dus ik trek iedere week ook wel 2x iets kant en klaar uit de vriezert....ideaal.
En daarbij scheelt het me minstens 100 euro per maand als ik het echt bij 1x per week een lijstje maken + boodschappen doen hou
Ooh breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
En daarbij scheelt het me minstens 100 euro per maand als ik het echt bij 1x per week een lijstje maken + boodschappen doen hou
Geen idee nog wat ik erbij eet. Plan was aardappel puree, maar dat heb ik al gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuu ja, gekookte aardappels, wie dat bedacht heeft , jakkes
Wat eet je bij die stoofperen Qwea?
Ik eet morgen en overmorgen gele kip met rijst en komkommersalade en verse spruiten uit de wok, maandag pasta met tonijn en mais en tomatensalade met olijven en zo, dinsdag of restjes weer, of soep uit de vriezer met een broodje, woensdag gaan we patat halen bij de nieuwe snackpoint hier, en donderdag ga ik weer boodschappen doen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |