Ja erg handigquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, 5 euro dat voertafeltje bij Zooplus, kan ie mooi niet meer telkens in zn eigen vreten kakken, Sjon2
quote:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Allemaal al gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ga law and order kijken
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind mezelf altijd nogal dik op foto's (veel dikker dan in de spiegel) en nu heb ik een site gevonden waar je dan je lengte en gewicht invult en dan krijg je foto's van vrouwen te zien die net zo lang zijn en net zoveel wegen. Daar klopt dus geen hol van
Oooh welke?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind mezelf altijd nogal dik op foto's (veel dikker dan in de spiegel) en nu heb ik een site gevonden waar je dan je lengte en gewicht invult en dan krijg je foto's van vrouwen te zien die net zo lang zijn en net zoveel wegen. Daar klopt dus geen hol van
http://www.mybodygallery.comquote:
Cupmaat en verhoudingen en zo maken toch ook best wel veel uit.... nou ja, wel vermakelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
Of jouw zelfbeeld klopt nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Bij mij zijn ze allemaal veel slanker dan dat ik ben
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:
Dat heb ik ook vaak hoor, dat ik het idee heb dat ik in het echt slanker ben dan op de foto.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Al vind ik het wel eens kut dat als ik mezelf op een foto zie dat ik dan denk![]()
![]()
daar mag wel 10 kg af. Terwijl ik dat idee in de spiegel nooit zo heb
Kleding kan een hoop doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nogal een verschil met de vorige foto.
Precies. Wat je aan hebt en hoe je gewicht verdeeld is maakt echt een hoop uit. Ik heb voor mijn gewicht best slanke benen dus dat is al heel anders dan iemand die veel steverige benen heeft en dus een slanker bovenlijf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kleding kan een hoop doen?![]()
Wel een grappige site
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
Katheter is ingepakt, ik kom er nu aan mm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |