Ik ben ook verliefdquote:
Ik ookquote:
Echt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Het is dat ik geen jurkjes draag omdat ze mij niet staan en ik er te lomp voor ben, maar hij is wel tof hoor Greys
Nee, ik vind hem echt tofquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Thanks!
Ik had gedacht dat jullie het echt een truttenjurk zouden vinden
Sonicccccccccccccccc
Ik heb hem al aan, maar krijg er echt geen foto van, heb al 6 pogingen gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt tof![]()
Trek dat kreng es aan en maak es een pic?
Zet je camera op de zelfontspannerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
Sonic ziet er echt heel gezond en idd niet meer baby-achtig (jammer) uit!
[..]
Ik heb hem al aan, maar krijg er echt geen foto van, heb al 6 pogingen gedaan
Ik kan geen hoog genoeg plekkie vinden om neer te zetten dat ik er helemaal op staquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zet je camera op de zelfontspannerZet hem neer, ga staan, ff wachten, klah.
Dan stapel je iets. Pannen, boeken, whateverquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan geen hoog genoeg plekkie vinden om neer te zetten dat ik er helemaal op sta
Ik probeer nog ff verder
Ja, die zie je idd ook van de voorkantquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Oh en ik krijg de rits niet helemaal naar boven in mijn eentje, aan de achterkant![]()
Zoiets heb ik!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Oh en deze vind ik ook leuk en die is online in de ausverkauf maar die mag ik ook niet kopen van mezelf
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |