Die is juist.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ho, m'n beide vorige gokken komen te vervallen voor:
1980 - Zooey Deschanel
1981 - Natalie Portman
1982 - Kirsten Dunst
1983 - Emily Blunt
1984 - Scarlett Johansson
1985 - Keira Knightley
1986 - Amber Heard
1987 - Evan Rachel Wood
1988 - Emma Stone
1989 - Hayden Pannetiere
Die verwachtte ik alquote:
Da's de enige die ik kan bedenken die een draak gespeeld heeft idd, maar een paar van die andere beroepen passen dan niet volgens mij.quote:
Correct! Nu de films nog.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eddie Murphy?
Vreemd genoeg de enige die ik kon bedenken bij Joodse bejaarde.
Wel de titels bij de rollen ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Coming to America dan iig.
Moeten de rollen erbij?
RanTheMan +1quote:
das wel heel erg snel.........quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef De-Sombrero het volgende:
Tommy boy
Beverly hills Ninja
Black sheep ( Draak van een film)
SaintOfKillers +1quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ruffalo, Eternal, Dunst, Mind, Wilkinson, Sunshine, Wood, Spotless.
Maar er is iets geks... Ellen Page staat ertussen.quote:
Je had op z'n minst even kunnen doen alsof het een moeilijke vraag was.quote:
Alle namen juist, maar slechts 2 keer het geboortejaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
Rachel McAdams 79
Carla Gugino 72
Jennifer Connelly 70
Reese Witherspoon 78
Neve Campbell 76
Charlize Theron 73
Kate Hudson 75
Cameron Diaz 74
Penelope Cruz 71
Emmanuelle Chriqi 77
Er is sprake van progressie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
Rachel McAdams 78
Carla Gugino 71
Reese Witherspoon 79
Neve Campbell 75
Charlize Theron 74
Kate Hudson 76
Cameron Diaz 72
Penelope Cruz 73
Jullie vergeten Sherlock Holmes, Sleuth, Wilde, The Aviator, Enemy at the gates (die bedoel je Pico?). En nog Talented Mr. Ripley, Road to Perdition, I Heart Huckabees, Cold Mountain, Sky Captain etc.quote:
Oh, sorry. Gelukkig wel meegeteld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Talented mr Ripley heb ik genoemd..
quote:Plot Summary
A bomb explodes in a shopping mall. Sam the security agent tries to save the victims, but at the end he runs off. Later he encounters all the people he saved. They all think that somehow he is responsible for what happened.
Ik ben voor een verfilming daarvan. Sowieso de hele Muggepuut serie. En de Guggenheimer trilogie.quote:
Yes.quote:
Welke filmquote:: Hello,
. Still bulging, I see.
[rubs his deltoid, then grabs his crotch]: What you been feeding this thing?
: Blondes.
: I think it's still hungry.
Stand december 2011:quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:40 schreef picodealion het volgende:
Dragonfodder, ik krijg nog een punt van je voor Source Code
quote:[Richter and his men shoot Quaid numerous times, but he just gets up and starts laughing]
Richter: [Realizing what's going on] Son of a bitch.
[Quaid's image suddenly fades away and the real Quaid comes around the corner and starts shooting. Richter and several others manage to find cover]
Richter: [Yelling out to his men] He's got a hologram!
quote:
Dat stukje jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:51 schreef DragonFodder het volgende:
"Haha! You think this is the real Quaid? It is."
quote:Announced his retirement from acting in October 2008 and claimed he wanted to pursue a career as a rapper.
quote:
Ja, met die bijna witte hoes, toch?quote:
Robby87 +1quote:
Wiequote:Trade Mark
Redhead
Cries in emotional scenes
Frequently portrays adulteresses
En dan worden ze opeens wel snelquote:
quote:
quote:A sadistic warden asks a former pro quarterback, now serving time in his prison, to put together a team of inmates to take on (and get pummeled by) the guards.
InTrePidIvity +1quote:
Je bedoeld op het eerste plaatje? Volgens mij wel ja.quote:
Is niet de hoofdpersoon.quote:Op zondag 4 december 2011 00:17 schreef wyccie het volgende:
Is het wel een bekende acteur?
Herken er nog niks in.
Altijd hequote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef Robby87 het volgende:
Sanders. ben jij nog wakker lieve schattebout van me??
Prachtige film, kijk het nu voor de 3e keerquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 02:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me die penklikscène nog herinneren. Het is er eentje die ik in de bioscoop heb gezien, ik denk die met Famke Janssen.
Indd Goldeneyequote:Op zondag 4 december 2011 02:50 schreef Ibuprofi het volgende:
Bekende tekst uit de film, vlak voordat dat ventje doodgaat: "I am invincible"
Komt uit Goldeneye
Film heeft blijkbaar indruk op je gemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 02:52 schreef wyccie het volgende:
Die ja, ik zat met 'Gold' in mijn hoofd. Wow, volgens mij is dit voor het eerst dat ik een niet al te overduidelijk screenshot herken van een film die meer dan 2 jaar oud is.
Zoveel dat ik de titel niet meer weet.quote:Op zondag 4 december 2011 02:53 schreef Sands het volgende:
Film heeft blijkbaar indruk op je gemaakt
quote:Op zondag 4 december 2011 12:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat Nascimento op plaatje 3? Dan zal het wel Tropa de Elite 2 zijn, want 1 kan ik me wel nog herinneren
quote:
Ik ben aan het nadenkenquote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Van jou verwacht ik toch wel minimaal meer dan 1 Sands
Ze eindigen bijna allemaal op color.
Twee zijn er van bedrijven die tegenwoordig ook heel groot zijn in consumenten produkten.
quote:
quote:
Ik weet niet echt wat ik van die film moet vinden eigenlijk.quote:
Gewoon een goede film?quote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat ik van die film moet vinden eigenlijk.![]()
Ik vond het een mooie film, erg ontroerend.quote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef Tem het volgende:
Ik weet niet echt wat ik van die film moet vinden eigenlijk.![]()
Dat is bij (bijna) elke boekverfilming (tenzij je geen fantasie hebtquote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vond 'm in het niet vallen bij het boek. Doe mij maar Tykwer's Duitse films.
Het begin beloofde wel wat maar daarna zakte het in als een pudding vond ik.quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie film, erg ontroerend.
De meesten proberen ook altijd veel te krampachtig in de buurt van het boek te blijvenquote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is bij (bijna) elke boekverfilming (tenzij je geen fantasie hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |