Daar heb ik niets van gemerkt. Ik moest zelf actief op zoek naar info over bv, nergens werd me iets aangereikt/opgedrongen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Dat ben ik toch niet met je eens. Als je zwanger bent word je doodgegooid met bv-promo, op het irritante af. In tegenstelling tot flesvoeding, want dat is verboden (day vind ik trouwens enorm betuttelend)
Nee, daar kies je niet voor. Iets stoort je of iets stoort je niet. Wat je er vervolgens mee doet, daar kies je wel voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Net als zwitsal.. Je kiest er toch voor of je je daar aan stoort of niet?
Ik ook hoor. Ik werd gevraagd wat ik wilde geven kunst of borst voeding en de rest werd aan mij gelatenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar heb ik niets van gemerkt. Ik moest zelf actief op zoek naar info over bv, nergens werd me iets aangereikt/opgedrongen.
wauw 70cc!! ik heb eer gisteren 30cc gekolfd..quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Whoei even 3 minuten. Ergste stuwing afgekolfd van de te drinken borst want hij kon niet aanhappen.. 70 cc !!
Wat kan ik het beste met die melk doen? Ik heb nog geen bakjes/zakjes want had niet durven hopen dat t zo goed zou gaan.. Heb wel hersluitbare diepvrieszakjes .. Daar in doen? En dan in koelkast of invriezen?
En mag het dan direct in de vriezer of moet t eerst dagje koelkast dan vriezer?
Veel vragen dus
Ooh maar jij hebt pech genoeg gehad voor 10 mensen dus dit mag dan wel eens goed lopen...quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Thnx!
Bitterend 30cc is kei netjes! Kraam zegt ook dat ik gewoon heel erg geluk heb dat dit ook uitzonderlijk snel zo goed loopt.
Ja!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ooh maar jij hebt pech genoeg gehad voor 10 mensen dus dit mag dan wel eens goed lopen...
het is toch allebei candida ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Twinkly het volgende:
Nee hoor, dat is een andere schimmelMaar GB werkt dat week tegen! Loop je alleen wel met paarse tenen
Wat fijn dat hij nu goed drinkt,hij houdt gewoon van paars!
+1quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
ik ga rond januari meer kolven als er meer routine in alles zit. Wil graag een voorraad hebben voor als ze naar het kdv gaat !!
Hoeveel drinken ze meestal dan rond 3 maanden? wil niet te veel geven aan het kdv dat ze het weg moeten gooien maar ook niet te weinig dat ze dr kv moeten geven
Ik probeer ook wat melk in te vriezen, per 100cc. Maar daar doe ik 24u over om dat bij elkaar te krijgen en dan vries ik het in. Kan dat of moet het eigenlijk gelijk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:27 schreef Ticootje het volgende:
Meteen de vriezer in. Je kan het een half jaar bewaren in de diepvries.
Ik zit in spanje en Dottir niet, dus dat is voor volgende weekquote:Op zondag 4 december 2011 09:39 schreef Asyniur het volgende:
Vanyel, ik heb voor jou pas nog in het allergietopic gepost (over Biobim speltpap).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |