SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef BossBoss87 het volgende:
Pieter EnisMoet ik mijne nou ook uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De heer K. Anker en mevrouw S.M. KelderMijn nieuwe ondertitel
quote:
jouw hoofd is grootquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef TheSofaKing het volgende:
*Slaat met hoofd op toetsenbord* bvkjasdrbvgas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BossBoss87 op 02-12-2011 16:43:25 ]
Echt een héle slechte grap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:30 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
jouw hoofd is groot![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________!
zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
neequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Befke Pijpers is de ergste ooit.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:41 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Echt een héle slechte grap.
En als ik jouw naam google krijg ik dit:jouw hoofd is nog steeds groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________!
![]()
..quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dan moet je daar niet op stemmen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:45 schreef GekkePoes het volgende:
Ton van Hout
en
Han Stoffer
vind ik geen schaam namen.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)et-bloem-noemen.htmlquote:Familie Pot mag dochtertje niet Bloem noemen
AMSTERDAM - Een Belgisch gezin met de achternaam Pot heeft tevergeefs geprobeerd hun dochter de naam Bloem te geven. De naam werd echter geweigerd door de burgerlijke stand.
Dat meldt Het Nieuwsblad.
Volgens de ambtenaar van de burgerlijke stand heeft hij het recht 'belachelijke namen' niet te registreren. Combinaties zoals Bloem Pot, Peter Celie of Beau ter Ham worden geweigerd in het Vlaamse Gent.
Toch worden in de stad slechts een drietal namen per jaar geweigerd.
Aad de Moskee.quote:
quote:Hendy Keppy
Dick van Dijk. De Amerikaanse komiek.quote:
Mijn koffie wat doe je.quote:Op maandag 19 november 2012 17:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Echt bestaand (blijkbaar):
Mevrouw Piest-van Achteren
Dhr. W.C. Pot
Mevr. Rem-Spoor
Dokter Pillen
W.C. Papier
N. den Dikken-den Dunnen
A. Bonnee
Mevr. Van der Brand-Stapel
Mien Billekens-Jeuken
Tiet van Slijm
En een paar tandartsen: Au, Vullinghs, De Folter, De Beul, Tang-Oey...![]()
Die komen pas in de OP als de uitslag bekend is, nog even geduld dus!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Nogmaals TS, waar is 2012 in de OP?
Ohww, oke ik wacht afquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Die komen pas in de OP als de uitslag bekend is, nog even geduld dus!
Dan snap ik niet hoe mensen toch zo kunnen heten als die namen op de schaamnaam-lijsten... Dát is wél goedgekeurd?quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)et-bloem-noemen.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |