Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben altijd van de vette eyeliner, maar wil dat binnenkort nog eens specifiek doen idd, als ik weer bij de kapper ben geweest
En ik ga toch maar, schrok net wakker van een gelid van mijn lief's foon..
Hijs gewoon fantasties dat is het verschilquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
aaipet al onder de knie?
Wat is het verschil tussen de 2 en de 1 eigenlijk?
Oh echt, wat goed! Past ook echt perfect bij je denk ik!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben altijd van de vette eyeliner, maar wil dat binnenkort nog eens specifiek doen idd, als ik weer bij de kapper ben geweest
En ik ga toch maar, schrok net wakker van een gelid van mijn lief's foon..
Ik heb 1 x de 1 in mijn handen gehad toen ik op vakantie was. Bij ons mini hotel was geen enkele ontvangst, dus in een grote winkel (soort Spaanse Bijenkorf) zag ik die aaipet en die werkte en toen heb ik even snel nu.nl en mijn mail gekekenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hijs gewoon fantasties dat is het verschil
Hij is dunner, beter scherm en naar mijn idee ook sneller aar geen idee of dat ook echt zo is. En scherm lijkt beter te reageren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb 1 x de 1 in mijn handen gehad toen ik op vakantie was. Bij ons mini hotel was geen enkele ontvangst, dus in een grote winkel (soort Spaanse Bijenkorf) zag ik die aaipet en die werkte en toen heb ik even snel nu.nl en mijn mail gekeken
geen ketchup en mayo in huis? lekker dippie makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naturel en niks. Ik dacht dat we meer hadden. Faal
Nu heb ik zure cola matten
Ik doe altijd mayo, ketchup, mosterd en ketjapquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geen ketchup en mayo in huis? lekker dippie maken
Ik ben lakloos met schijtnagels die inscheurenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
10 uur, zal ik nog gaan lakken of nie?
Ik ga morgen ook mario halenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick heeft twee nieuwe mario's
I WANTZ IT
i know staat in t game topic :p en mario world sowieso, kart kijk ik nog ff, ligt eraan hoeveel k bij mac uitgeefquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft kart en world
En 2 hoesjes voor zijn ds kreeg hij erbij.
Welke ga jij halen?
mais NON!quote:
Lakken en TVOHquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mais NON!
Je kunt niet alles killen hoor
Ik zit te twijfelen...zal ik een afwas van 1 week gaan doen? De was van meer dan 1 week opvouwen? Of lakken en TVOH kijken?
choices,choices....
Zo makkelijk is dat niet!quote:
Was opvouwen en TVOH kijken? Combineer je stom met leuk en heb je morgen daglicht om je nagels in te lakken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mais NON!
Je kunt niet alles killen hoor
Ik zit te twijfelen...zal ik een afwas van 1 week gaan doen? De was van meer dan 1 week opvouwen? Of lakken en TVOH kijken?
choices,choices....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |