Ik dacht dat het een vrouw wasquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Irwin de cappuccino-MUA van MAC on the right![]()
Voor de onwetenden, o.a. hij deed de make-up workshop in Eindhoven een paar maanden geleden waar een SQ, Lindy, Deb en ik bij waren (vergeet ik nu iemand?)
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wij zetten altijd schrijver en titel neer bij boeken.
En m'n schoonzusje is nog erger. Die zet er ook bij dat ze alleen nieuwe, paperback en nieuwste druk wil!
het is een ultra homoquote:
Ja ok, vandaar dat ik dacht dat het een vrouw wasquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is een ultra homo
Met manboobs zo te zien (viel me toen niet zo op)
Maar wil je dat per boek anders dan??quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zet er vaak wel bij of ik hardcover of paperback wilmaar als het specifieker als dat wordt regel ik het zelf wel, want dan vertrw ik een ander er toch niet meer mee
Hij is een stuk vrouwelijker dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja ok, vandaar dat ik dacht dat het een vrouw was
Ik heb een aantal series waar meerdere uitgaven van zijn, dus dan ziet bijv. de britse serie er heel anders uit als de amerikaanse,of dan zijn de pagina's anders afgesneden bij de eerste druk. Dan vind ik het gek als ik al een paar boeken uit die serie heb om ze dan ineens anders te hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar wil je dat per boek anders dan??
Mijn vriend heeft voor mij 2 boeken op de kop weten tikken waar ik al heel lang naar op zoek benZijn geen nieuwe exemplaren, maar die worden ook niet meer gemaakt/gedrukt.
Lekker omslachtigquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb een aantal series waar meerdere uitgaven van zijn, dus dan ziet bijv. de britse serie er heel anders uit als de amerikaanse,of dan zijn de pagina's anders afgesneden bij de eerste druk. Dan vind ik het gek als ik al een paar boeken uit die serie heb om ze dan ineens anders te hebbenwel onhandig, van twee series heb ik per ongeluk de eerste drukken van meerdere delen, dus dan moet ik de hele tijd in de gaten houden of het nieuwe eerste deel er al is, en dan de amerikaanse eerste druk bestellen, vaak dan alleen in de US te verzenden, dus dan met een geëmigreerde vriend als postadres die het dan doorstuurt
Ja man, knetterirritant! Het id ook echt heel suf, ik kreeg het eerste deel voor mijn verjaardag toen het net uit was, en pas later kwam ik erachter dat de schrijver er nog delen achteraan maakte. Op bizarre wijze altijd weer de juiste edities te pakken gekregen, maar nu de uitgever is veranderd is de uitgave die ik heb ineens alleen nog maar binnen de US te koopquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lekker omslachtigMaar wel fijn dat je het via die vriend kan laten doorsluizen
Kurk in je holquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:31 schreef milka82 het volgende:
Kelere,ben aan het dichten,waarom kom ik uit een überdicht familie (lees laaaaange gedichten) en heb ikbeloofd ook zijn gedicht te maken.
@ P-a You know you've made the right choice! Dat betekent niet dat je soms met weemoed aan die tijd terug mag denken...
Als je moe bent, gewoon gaan mevrouw!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:31 schreef Incantrix het volgende:
Tering, ik moet opblijven tot 10 van mezelf, maar ik zie nu alweer dubbel
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kurk in je hol
Het rijmt niet
Maar het dicht wel
Klaar
Ojeej! Misschien kun je hier woorden neerplempen waar je op moet rijmen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:31 schreef milka82 het volgende:
Kelere,ben aan het dichten,waarom kom ik uit een überdicht familie (lees laaaaange gedichten) en heb ikbeloofd ook zijn gedicht te maken.
@ P-a You know you've made the right choice! Dat betekent niet dat je soms met weemoed aan die tijd terug mag denken...
Jah, maar weet je, ik en de afgelopen weken telkens om 8 omgevallen en dan moet ik om 2 uur pissen en dan kan ik niet meer slapen.. En overdag gaat het wel, maar s-nachts heb ik geen afleiding dus dan ga ik liggen malen over de nare shit waar we nu inzitten en dan lig ik van 2 tot 5 te janken, en dan val ik in slaap om 10 over vijf en dan wordt om half 6 het kind weer wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je moe bent, gewoon gaan mevrouw!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar weet je, ik en de afgelopen weken telkens om 8 omgevallen en dan moet ik om 2 uur pissen en dan kan ik niet meer slapen.. En overdag gaat het wel, maar s-nachts heb ik geen afleiding dus dan ga ik liggen malen over de nare shit waar we nu inzitten en dan lig ik van 2 tot 5 te janken, en dan val ik in slaap om 10 over vijf en dan wordt om half 6 het kind weer wakker![]()
Dus ik wil wat later slapen, dan slaap ik beter door de nacht heen.
Stouterd, je mag niet sorry zeggen muts!quote:
Zo begrijpelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar weet je, ik en de afgelopen weken telkens om 8 omgevallen en dan moet ik om 2 uur pissen en dan kan ik niet meer slapen.. En overdag gaat het wel, maar s-nachts heb ik geen afleiding dus dan ga ik liggen malen over de nare shit waar we nu inzitten en dan lig ik van 2 tot 5 te janken, en dan val ik in slaap om 10 over vijf en dan wordt om half 6 het kind weer wakker![]()
Dus ik wil wat later slapen, dan slaap ik beter door de nacht heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |