viel in de lavaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mais NON!
Je kunt niet alles killen hoor
Ik zit te twijfelen...zal ik een afwas van 1 week gaan doen? De was van meer dan 1 week opvouwen? Of lakken en TVOH kijken?
choices,choices....
Ik volg je logica...echt...maarrrrrrr!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat niet!
[..]
Was opvouwen en TVOH kijken? Combineer je stom met leuk en heb je morgen daglicht om je nagels in te lakken.Moet je wel eerst afwassen en dan pas lakken, anders is het zonde van je nagels.
ahja...dat brandt best wel jah....quote:
achja toch maar zeurventje, en hij leeft alweerquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahja...dat brandt best wel jah....
Waarom speel jij trouwens Zelda OOT niet! Die heeft nick ook al vet lang!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft kart en world
En 2 hoesjes voor zijn ds kreeg hij erbij.
Welke ga jij halen?
I do! Moet je op de iPad niet nog dingen installeren ofzo? Dan doe je dan was opvouwen, nu eerst afwassen en dan lakken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik volg je logica...echt...maarrrrrrr!!!
Morgen moet ik al om 11 uur bij Spees zijn, dus daarvoor heb ik geen tijd om te lakken of afwassen. Als ik weer thuis ben heb ik ook geen tijd om nog maar uberhaupt iets te doen want dan ben ik met de iPad aan het spelen.
You see mah problem?
Omdat weetikniet lulzquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom speel jij trouwens Zelda OOT niet! Die heeft nick ook al vet lang!
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga in bedje liggen ben moeeee, lekker daar nog even gamen
truste alll
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga in bedje liggen ben moeeee, lekker daar nog even gamen
truste alll
Maar het ging goed!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ben dood
Ik heb me helemaal uit mijn naad gelopen bij den frietboer! Ik had van 2 tot 8 de regie over de snackmuur. Wat mensen aan die troep wegvreten is echt níet normaal!!
En toen had ik honderdmiljoenmiljard comlimeten gehad en nu ben ik kapot.
Ik had dan ook geen zin meer om boodschappen te doen en heb maar spareribs besteld: LEKKER!!!
Die waren echt heel goed
Oh, en ik stonk naar frituurToen ik thuis kwam, stond ik binnen 5 minuten onder de douche
Zo, nu ga ik lekker verder prosecco drinken
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ben dood
Ik heb me helemaal uit mijn naad gelopen bij den frietboer! Ik had van 2 tot 8 de regie over de snackmuur. Wat mensen aan die troep wegvreten is echt níet normaal!!
Ik had dan ook geen zin meer om boodschappen te doen en heb maar spareribs besteld: LEKKER!!!
Die waren echt heel goed
Oh, en ik stonk naar frituurToen ik thuis kwam, stond ik binnen 5 minuten onder de douche
Trots! Fijn dat het gewoon goed ging, en kan me helemaal voorstellen dat je daarna snel wou douchen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ben dood
Die waren echt heel goed
Ja, ging goedquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar het ging goed!!
You make me proud like a momma
Gwen en Zeldaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom speel jij trouwens Zelda OOT niet! Die heeft nick ook al vet lang!
100 miljoenmiljardquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ben dood
Ik heb me helemaal uit mijn naad gelopen bij den frietboer! Ik had van 2 tot 8 de regie over de snackmuur. Wat mensen aan die troep wegvreten is echt nÃet normaal!!
Die waren echt heel goed
Wat verdien je daar nou (per uur)?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:35 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en centjons verdiend natuurlijk![]()
Da's ook een fijne bijkomstigheid
Ja, echt niet normaal!! Ik zweer het jonge, jeweetzellufquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
100 miljoenmiljard. Goed gedaan chickie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |