...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik vind Peter van der Hurk wel een toffe cold/warm/hot reader, maar ik zou niet door hem gebatst willen worden.
[ afbeelding ]
Peter is een echte, een meester in zijn ambacht. Een beetje respect zou je sieren, Peter zou hard lachen om jouw onwetendheid.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik vind Peter van der Hurk wel een toffe cold/warm/hot reader, maar ik zou niet door hem gebatst willen worden.
[ afbeelding ]
quote:Welkom op mijn website
Hier is informatie te vinden over mijn paranormale praktijk in Voorschoten
( tussen Leiden en Den Haag ).
U kunt bij mij terecht voor consulten, cursussen en workshops
op het paranormale vlak.
Dit alles vanuit de intentie mensen verder te helpen met mijn paranormale gave op een nuchtere, eerlijke en concrete manier!
Ik heb hem weleens gezien bij Live & Cooking en ik moet zeggen dat hij niet alleen nuchter, maar zelfs vrij bot op me overkwam. Geen poespas, geen gezweef, gewoon antwoord op vragen geven .quote:
Dat komt van Etty's websitequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens gezien bij Live & Cooking en ik moet zeggen dat hij niet alleen nuchter, maar zelfs vrij bot op me overkwam. Geen poespas, geen gezweef, gewoon antwoord op vragen geven .
Dat vind ik ook juist zo tof aan hem, daarom ben ik fan van hem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb hem weleens gezien bij Live & Cooking en ik moet zeggen dat hij niet alleen nuchter, maar zelfs vrij bot op me overkwam. Geen poespas, geen gezweef, gewoon antwoord op vragen geven .
bronquote:Derek Ogilvie ontmaskerd?
AMSTERDAM - VIDEO - Het Schotse medium Derek Ogilvie zou zijn ontmaskerd door het VARA-programma RamBam. in een liveshow viel hij compleet door de mand...
Dit meldt De Pers. In de nieuwe onthullingshow worden misstanden aan de kaak gesteld en het lijkt erop dat kinderfluisteraar en medium Derek Ogilvie het eerste slachtoffer is. Volgens de makers van het programma RamBam heeft Derek helemaal geen contact met geesten.
RamBam-presentatrice Linda Hakeboom liet tijdens een liveshow de van RTL- goeroe in Enschede Derek geloven dat haar opa was overleden. Derek zou daarop twintig minuten met de opa van de presentatrice hebben gesproken. Enige probleem is…. de grootvader van Linda is helemaal niet overleden. Na afloop van de show confronteerde de presentatrice het geprezen Schotse medium. Daarop zou Derek wat onzin gemompeld hebben.
“Het is toch heel erg dat mensen dat geloven”, laat Linda weten. “Dat hebben we nu aangetoond.”
Max van den Burg, medepresentator van de show gaat echter nog een stapje verder. Volgens hem ‘grensde de onthulling aan de Watergate-affaire’. Hij is van mening dat de goeroe het land uitgezet moest worden. ‘Hij is de Mauro van de entertainmentindustrie’
Het is niet de eerste keer dat de gave van Derek aan de kaak wordt gesteld. De Amerikaans James Randi onderzocht enkele jaren geleden de krachten van Derek door middel van een test. Derek verblijft momenteel in Schotland.
Ja, hij kan er nu een heel makkelijke draai aan geven door iets te zeggen als: Het was niet haar opa, het was de vader van haar opa.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:13 schreef Copycat het volgende:
'De Mauro van de entertainmentindustrie'.
Wat een smakeloze vergelijking. En een matige onthulling op de koop toe.
Natuurlijk is die Ogilvie een oplichter (of gewoon geestelijk ziek), maar godsamme, wat een debiliteit in 1 alinea.quote:Max van den Burg, medepresentator van de show gaat echter nog een stapje verder. Volgens hem ‘grensde de onthulling aan de Watergate-affaire’. Hij is van mening dat de goeroe het land uitgezet moest worden. ‘Hij is de Mauro van de entertainmentindustrie’
Dat had je van tevoren kunnen zien aankomen...oh wacht!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef VakantieNancy het volgende:
Goh, Derek Oglivie kan niet echt met geesten spreken.. Stop de persen, dit is nieuws!
Heel veel mensen geloven anders dat hij echt isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef VakantieNancy het volgende:
Goh, Derek Oglivie kan niet echt met geesten spreken.. Stop de persen, dit is nieuws!
Dat is pas nieuws, waarom geloven zoveel mensen dit soort onzin?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef arucard het volgende:
[..]
Heel veel mensen geloven anders dat hij echt is
Omdat ze niet nadenken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef VakantieNancy het volgende:
[..]
Dat is pas nieuws, waarom geloven zoveel mensen dit soort onzin?
Daniel Daniel toch, sinds je dat maffe mens... Eeh, nee laat maarquote:
Da's net zoals bij die in een flat woonachtige helderziende aanbellen. "TRINGGGG!' Uit het krakkemikkige luidsprekertje klinkt dan een krakerige stem, "ja hallo, wie is daar?"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:30 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat had je van tevoren kunnen zien aankomen...oh wacht!!!
Gewoon zeggen: "ik had contact met een energie op wie alle feiten van toepassing waren. Het kan echter zijn dat het niet jouw opa was, maar iemand anders dan.. Het was een oude energie blablabla en ik weet dat het niet onfeilbaar is, ik ben ook maar een mens enz."quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, hij kan er nu een heel makkelijke draai aan geven door iets te zeggen als: Het was niet haar opa, het was de vader van haar opa.
Want hij 'voelt' altijd een aanwezigheid, en dan gaat hij vissen, is het je vader, je broer, je opa... En als zij dan liegt dat het haar opa is... tja, daar kan Derek natuurlijk niets aan doen!
Wel een beetje jammer dan dat hij het overdreef en haar vertelde dat ze op zijn begrafenis gesproken hadquote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: "ik had contact met een energie op wie alle feiten van toepassing waren. Het kan echter zijn dat het niet jouw opa was, maar iemand anders dan.. Het was een oude energie blablabla en ik weet dat het niet onfeilbaar is, ik ben ook maar een mens enz."
Zou al genoeg zijn om de meeste believers niet van hun geloof te laten wankelen. Ik zou het zonder met mijn ogen te knipperen kunnen zeggen i.i.g. Hij is de expert en jullie niet... (onder dat mom).
Ja, dan ben je genaaid. Iemand met zijn ervaring moest beter wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dan dat hij het overdreef en haar vertelde dat ze op zijn begrafenis gesproken had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |