quote:my love (L) een van de eerste bij starbucks @ arnhem. Vanwege drukte een grotere beker gekregen!! I love starbucks
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Terechte klacht. Overpriced Amerkaanse niet-te-zuipen kutkoffie
Goed punt. Daar is inderdaad goed over nagedacht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Goede keus van Starbucks om in Arnhem te gaan zitten, natuurlijk vanwege de kunstacademie en het overschot aan hipsters in die stad.
Ik vind het best te prullenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Terechte klacht. Overpriced Amerkaanse niet-te-zuipen kutkoffie
Vanaf nu kunnen zij extra hipheid kopen daar idd!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Goede keus van Starbucks om in Arnhem te gaan zitten, natuurlijk vanwege de kunstacademie en het overschot aan hipsters in die stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef knight-errant het volgende:
Ze vragen veel te veel voor die klotekoffie. Het is nu allemaal cool, want er zijn niet zo veel Starbucks en HNNG AMERIKA.Dat mensen er heen gaan stoort mij ook niet, maar dat ze dat een foto maken van dat bekertje en het op internet zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als ik bij de AH-to-go koffie zou halen maak ik er toch ook geen foto van
.
Beter doe je dat wel, en zet je hem ook op Facebookquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef timonicious het volgende:
[..]
Dat mensen er heen gaan stoort mij ook niet, maar dat ze dat een foto maken van dat bekertje en het op internet zetten. Als ik bij de AH-to-go koffie zou halen maak ik er toch ook geen foto van
.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:57 schreef knight-errant het volgende:
Ze vragen veel te veel voor die klotekoffie. Het is nu allemaal cool, want er zijn niet zo veel Starbucks en HNNG AMERIKA.Maar waar krijg je anders een Frappuccino Double Layered Mocha with Slushed Whipped Cream?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Het is wel luxe! Er zit siroop doorheen en het wordt door 5 mensen gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het is wel luxe! Er zit siroop doorheen en het wordt door 5 mensen gemaakt.Hoeveel negers zijn ervoor gestorven???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In van die blauwe hokken waarin je kunt schijten op een festival.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Façade het volgende:
[..]
Maar waar krijg je anders een Frappuccino Double Layered Mocha with Slushed Whipped Cream?
One hipster, one cup.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In van die blauwe hokken waarin je kunt schijten op een festival.
Gewoon even scheppen met je beker.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In van die blauwe hokken waarin je kunt schijten op een festival.
Gewoon even scheppen met je beker.
Verbeterdquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Façade het volgende:
[..]
Maar waar krijg je anders een Decafinated Frappuccino Double Layered Mocha with Slushed Whipped Non Fat Soy Cream?
Niet genoeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoeveel negers zijn ervoor gestorven???
In Den Haag hebben ze er nu ook een. Ik was dan ook totaal niet verbaast dat een oud klasgenootje van mij daar die troep aan het drinken was en op het zelfde moment de foto's op Facebook aan het plempen was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:10 schreef knight-errant het volgende:
Ja gvd jongens, nu heb ik zin om op de trein te stappen en te gaan kijken
Duckface?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze er nu ook een. Ik was dan ook totaal niet verbaast dat een oud klasgenootje van mij daar die troep aan het drinken was en op het zelfde moment de foto's op Facebook aan het plempen was.
Is mij ooit eens overkomen toen ik met mijn zus sushi aan het eten was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef trovey het volgende:
Nog erger is als je uit eten gaat en mensen aan een andere tafeltje hun eten fotograferen om dat op Facebook te zetten.
Neuh, je bent Golfer en bloes tegengekomen, die zetten die fotos hier op fok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef trovey het volgende:
Nog erger is als je uit eten gaat en mensen aan een andere tafeltje hun eten fotograferen om dat op Facebook te zetten.
Ik zie het helaas te vaak om het alleen die twee users te laten zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, je bent Golfer en bloes tegengekomen, die zetten die fotos hier op fok.
Is toch te ergquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is mij ooit eens overkomen toen ik met mijn zus sushi aan het eten was.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Is toch te erg...afgelopen zaterdag bij een chique Chinees hier...ineens flits...ja hoor, weer een paar van die
.
Wel het logo precies naar voren draaien zodat iedereen kan zien dat het starbucks is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zal wel erg interessant staan, doen alsof je druk druk druk bent, snel over straat lopen, zo'n bak koffie van die zaak in je ene hand en je gadgets in je andere hand. Alsof dit New York is...
Ach ja, mijn zus is er ook zo een. Zit ik rustig te eten, flits en ik sta op haar Facebook. Maar hey, het is mijn zus en die kan ik helaas niet zomaar langs de weg zetten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Is toch te erg...afgelopen zaterdag bij een chique Chinees hier...ineens flits...ja hoor, weer een paar van die
.
Wel als je er geld mee verdient.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach ja, mijn zus is er ook zo een. Zit ik rustig te eten, flits en ik sta op haar Facebook. Maar hey, het is mijn zus en die kan ik helaas niet zomaar langs de weg zetten.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef Loverrrr het volgende:
Speciaal naar Arnhem gaan voor Starbuckskoffie.
Klopt, vooral de Frappucino Caramel drijft in suiker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef BasEnAad het volgende:
Starbucks maakt mensen dik. Gewone koffie heeft nauwelijks calorieën, Starbucks-koffie is net cola
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wel als je er geld mee verdient.
Gelukkig, lelijke mensen moeten wij hier niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef knight-errant het volgende:
Ik was trouwens een keer op Station Utrecht, en ik ging met een vriendin eens kijken naar Starbucks. Wij bestellen iets en gaan aan die bar staan. Staan er nog twee meisjes. Gaat die kerel achter de bar een kwartier doen over hun koffie en met ze flirten en ze allemaal extra slagroom en cacao geven. Komen wij aan de beurt, ragt 'ie met een grafkop die koffie in elkaar en moeten we oprotten. Ik ben lelijkDaarna ben ik voor de trein gesprongen. Ik heb het niet overleefd.
Ach, meisje toch. Als de koffie niet goed is, gewoon een nieuwe vragen. je betaalt de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef knight-errant het volgende:
Ik was trouwens een keer op Station Utrecht, en ik ging met een vriendin eens kijken naar Starbucks. Wij bestellen iets en gaan aan die bar staan. Staan er nog twee meisjes. Gaat die kerel achter de bar een kwartier doen over hun koffie en met ze flirten en ze allemaal extra slagroom en cacao geven. Komen wij aan de beurt, ragt 'ie met een grafkop die koffie in elkaar en moeten we oprotten. Ik ben lelijkDaarna ben ik voor de trein gesprongen. Ik heb het niet overleefd.
Ben jij echt een vrouw?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef knight-errant het volgende:
Ik heb een micropenis.quote:
Nee joh, misschien was je zijn type niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef knight-errant het volgende:
Nee want.quote:
Vrouwen hebben geen humor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wel als je er geld mee verdient.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee want.
[..]
Vrouwen hebben geen humor.
Wel eens een americano besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Melk met koffie, proef je bijna niets meer van de koffie.
Een slappe espresso met veel water toegevoegd.quote:
Daarom vroeg ik me het ook af jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee want.
[..]
Vrouwen hebben geen humor.
Want?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef leolinedance het volgende:
Starbucks volk, gelijk aan die lui die Apple producten kopen![]()
Onzin, ik haat Starbucks, en gebruik een iPad en een iMac om dat te posten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef leolinedance het volgende:
Starbucks volk, gelijk aan die lui die Apple producten kopen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Brentmeister het volgende:
[ afbeelding ]
How's that novel coming along?
Met dien verstande dat da AH to go koffie beter te hachelen is en in prijs scheelt. Nederlander jeweets!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef timonicious het volgende:
[..]
Dat mensen er heen gaan stoort mij ook niet, maar dat ze dat een foto maken van dat bekertje en het op internet zetten. Als ik bij de AH-to-go koffie zou halen maak ik er toch ook geen foto van
.
Bullcrap, ben gister naar de Starbucks geweest, ik heb NIKS van Apple(Ja de doos van een 3G) heb geen design bureau, heb een Windows PC, werk met oude spullen, Maar toch is die koffie best lekker!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef Decrease het volgende:
Terechte klacht. Dat 'Hey, ik sta op de foto met een kartonnen kopje en neem het lekker mee naar huis zodat ik het op m'n design-bureau naast m'n iMac kan zetten.'-volk.
Overigens niets tegen de iMac.
HET IS GEEN KOFFIEquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bullcrap, ben gister naar de Starbucks geweest, ik heb NIKS van Apple(Ja de doos van een 3G) heb geen design bureau, heb een Windows PC, werk met oude spullen, Maar toch is die koffie best lekker!
Doe ik altijd, gewoon met de filter en 'n ketel kokend water, geweldige koffie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:19 schreef missyB het volgende:
ik ga ze gewoon uitlachen flikker op met je beker koffie in je hand doen alsof je belangrijk bent.
gewoon lekkere verse koffie zetten thuis dan ben je pas baas.
t liefst nog opgieten ook op het filter met kokend water
Hele beste koffiequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Steengeyl het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is niet hip uiteraard.
Jezus chic gaan doen met zogenaamde premium koffie en dan gewoon een milkshake met slagroom drinken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt, vooral de Frappucino Caramel drijft in suiker.
[ afbeelding ]
Verholpen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Haten op starbucks
En nu ga ik cupcakes bakken.
Zo een heb ik ook, leuk voor thuis en op de camping maar als je in de stad een bak koffie wilt halen heb ik er geen probleem mee om dat bij de Starbucks te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Steengeyl het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een belediging voor de eckte koffiequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bullcrap, ben gister naar de Starbucks geweest, ik heb NIKS van Apple(Ja de doos van een 3G) heb geen design bureau, heb een Windows PC, werk met oude spullen, Maar toch is die koffie best lekker!
Gewoon eens doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach ja, mijn zus is er ook zo een. Zit ik rustig te eten, flits en ik sta op haar Facebook. Maar hey, het is mijn zus en die kan ik helaas niet zomaar langs de weg zetten.
Heeft ie waarschijnlijk nooit gedronkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor de eckte koffie
Overpriced koffie bestaat al. Dan zou ik eerder gaan voor de applesap. Overpriced appelsap met een hip, maar ook biologisch, imago.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:38 schreef JimmyJames het volgende:
Moet een lucratieve business zijn. Ik denk dan begin zelf een koffiezaak met een vage "The Original American" slogan om al die domme hipsters om de tuin te leiden met overpriced koffie.
Integendeel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Steengeyl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap hun beweegredenen niet, die Starbucks staat er volgende week ook nog wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
Arnhem
Ik zag een filmpje van de opening van starbucks op het station, gewoon 50 man ofzo wachtend voor wat koffie
Aandacht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap hun beweegredenen niet, die Starbucks staat er volgende week ook nog wel.
"JA IK WAS BIJ DE OPENING VAN STARBUCKS IN ARNHEM!!"
Wie boeit dat nou, je krijgt er geen medaille voor ofzo.
Omdat starbucks is niet slechts koffie, het is een lifestyle jeweet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap hun beweegredenen niet, die Starbucks staat er volgende week ook nog wel.
"JA IK WAS BIJ DE OPENING VAN STARBUCKS IN ARNHEM!!"
Wie boeit dat nou, je krijgt er geen medaille voor ofzo.
twitter:Ivon1265 twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 11:34:29I'm at Starbucks (Nieuwe Stationsstraat, Arnhem) w 6 others http://t.co/orfmD33n reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef Mercer het volgende:
twitter:Ivon1265 twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 11:34:29I'm at Starbucks (Nieuwe Stationsstraat, Arnhem) w 6 others http://t.co/orfmD33n reageer retweet
![]()
Hipsterinvasie in Nijmegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:44 schreef gers het volgende:
binnenkort in nijmegen kan niet wachtenhoef ik niet meer over arnhem te reizen om met een lekkere beker starbucks in college te zitten
Ik wens je veel plezier om:quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:44 schreef gers het volgende:
binnenkort in nijmegen kan niet wachtenhoef ik niet meer over arnhem te reizen om met een lekkere beker starbucks in college te zitten
Ik zou echt heel raar kijken als iemands rechterhand aan de medewerker vraagt hoe de kaart werkt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:52 schreef Yreal het volgende:
ik was er net omdat mijn vriendin het eens wou proberen...
Die vroeg dus aan de medewerker hoe de kaart werkte omdat er bijna geen koffie op de kaart stond, dus die zegt dat het bijna alleen maar milkshakes zijn.
mijn vertrouwen in de mensheid is weer terug![]()
Ook dat '6 others' erbijquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef Mercer het volgende:
![]()
En waarom in het engels?quote:Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook dat '6 others' erbij
Ze zullen je maar forever alone vinden!
Dat zijn automatische foursquare berichten. Die plaatsen automatisch erbij wie er ook met foursquare zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook dat '6 others' erbij
Ze zullen je maar forever alone vinden!
Ik had ut er ook al over een tijdje terug.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:49 schreef timonicious het volgende:
Klote, mijn hele Facebook vult zich met mensen die zogenaamd voor de 'goede koffie' naar de starbucks gaan en vervolgens een foto met die kutbekers op internet zetten.![]()
Klacht: Kut volk dat stoer doet omdat ze zichzelf laten afzetten voor een kopje normale koffie.
Anti klacht: Marketing van Starbucks
*huivert*quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef Decrease het volgende:
Terechte klacht. Dat 'Hey, ik sta op de foto met een kartonnen kopje en neem het lekker mee naar huis zodat ik het op m'n design-bureau naast m'n iMac kan zetten.'-volk.
Dat, ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zal wel erg interessant staan, doen alsof je druk druk druk bent, snel over straat lopen, zo'n bak koffie van die zaak in je ene hand en je gadgets in je andere hand. Alsof dit New York is...
OOH LEKKER MAN WEL IETS TEVEEL KOFFIE NAAR MIJN SMAAK IK LUST HELEMAAL GEEN KOFFIE IS MIJ TE STERKquote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef RichardHammond het volgende:
Speciaal voor jullie gemaakt:
[ afbeelding ]
Vaderland is één woord, dat je het even weet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:11 schreef CharlotteHornys het volgende:
Nederlanders die maar blijven eten uit de hand van mijn machtige vader land
Terwijl je in Rotterdam studeertquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:35 schreef Loverrrr het volgende:
Speciaal naar Arnhem gaan voor Starbuckskoffie.
Idd, een milkshake bij de Mac is veel goedkoperquote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef nozem het volgende:
Ik kom vrijwel dagelijks op Arnhem Centraal en ineens was daar inderdaad een Starbucks, met een rij van 25 meter vol hipsters en
twijfelachtig forensenvolk.. allemaal ongeduldig aan het wachten op hun choco latte strawberry moccacino van 4.70... Best een leuk concept, Starbucks, tot je er achter komt dat het louter gebakken lucht is en je de koffie elders lekkerder en goedkoper kunt krijgen..
zitten die stickers vast op die mokken, anders is het nog wel de moeite om de mok mee naar huis te nemenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vaderland is één woord, dat je het even weet.
Oja, Starbucks.Prima dat je daar koffie drinkt, maar houd eens op het te zien als statussymbool. Alleen zwakzinnigen halen een bak koffie van 4 euro.
Ziet er lekker uit maar ik zou het niet drinken als koffie. Meer als drankje gewoonquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt, vooral de Frappucino Caramel drijft in suiker.
[ afbeelding ]
De prijs van gewone koffie valt daar heel erg mee, is redelijk normaal. Voor al die fancypants frappucinos en shit betaal je de hoofdprijs.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Quisho het volgende:
Starbucks is wel echt lekkerMaar ja het is wel een beetje voor hipsters en de koffie is ontzettend duur natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Wel als ie thuis op het fornuis staat + je maakt er lekkere koffie mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Steengeyl het volgende:
afbeelding
Ik herken het ook van de eerste keer dat ik Subway binnen stapte. Het begon al bij het bord met een waslijst aan varianten. En daarna nog: 15 of 30 centimeter? Welke van de hele reeks sausjes? Welke groenten? Welke specerijen? Opwarmen of toch niet? Enzovoort.quote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Catch22- het volgende:
Bij de coffeecompany is het gewoon kats onmogelijk om een koffie te bestellen. 700 smaken, 13 varianten, flikker op, koffie, zwart en rap.
Heb ik PRECIES zo gehad afgelopen weekend!quote:Op dinsdag 6 december 2011 03:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik herken het ook van de eerste keer dat ik Subway binnen stapte. Het begon al bij het bord met een waslijst aan varianten. En daarna nog: 15 of 30 centimeter? Welke van de hele reeks sausjes? Welke groenten? Welke specerijen? Opwarmen of toch niet? Enzovoort.
Eindeloos getreuzel verder stond ik echt te denken 'wat zielig voor die klanten achter mij'.![]()
(Gelukkig bleek het lekker te zijn. De laatste jaren is het een beetje de standaard geworden voor snel iets eten tijdens een dagje winkelen, zeker omdat ik om gezondheidsredenen uit moet kijken met dingen als friet cq. patat. En van die standaard droge bolletjes met uitgedroogde kaas, die elders meestal verkocht worden, lust ik niet. Maar de hiervoor omschreven werkwijze even vertalend naar het maken van koffie i.p.v. broodjes, snap ik heel goed wat je bedoelt met dat moeilijke gedoe.)
Joh, die zijn ook 4x groter en vullen tenminstequote:Op woensdag 7 december 2011 22:00 schreef nozem het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er in een doorsnee sandwich van de Subway sowieso net zo veel, zo niet meer, calorieen zitten als in een forse burger van de Burger King of de Mac en dat het elkaar qua vetten ook niet zoveel ontloopt.. maar da's een andere discussie.
in Nederland zitten er dan ook misschien 10quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Shispeed het volgende:
je zou eens in New York City moeten gaan kijken, daar zitten godnondeju veel van die dingen, daar wordt je akelig van![]()
waarschijnlijk meer dan in heel Nederland
Ehm... nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:50 schreef SoraAoi het volgende:
Kom op zeg.. je proeft echt wel het verschil tussen een overheerlijke starbucks koffie en die gore zooi die je elders koopt. Dat je meer moet betalen heb ik er graag voor over, immers je krijgt een heerlijk bekertje kwaliteitskoffie. In de Starbucks zelf is het altijd lekker rustig zodat je tijdens je koffietje rustig de aanwezige magazines kunt lezen en ook om eens goed door te werken is erg goed te doen in de starbucks
Starbucks
Ze noemen het 15/30 cm, maar het is gewoon een half of heel brood dus dat valt wel een beetje meequote:Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Subway is nog erger. Broodjes per centimer moeten bestellenPauperder kan het niet.
Subway is goed eten, maar ik heb altijd vrij snel weer honger.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Joh, die zijn ook 4x groter en vullen tenminste
Als ik de keuze heb tussen subway en een gewoon vers kadetje half om half weet ik wel dat het geen subway wordtquote:Op donderdag 8 december 2011 09:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Subway is goed eten, maar ik heb altijd vrij snel weer honger.
Ongelovige!quote:
Sorry, ik word al geacht interessant mee te lullen over wijn en whisky dus koffie kan ik er niet meer bij hebben.quote:
Duur valt ook wel mee hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:15 schreef Catch22- het volgende:
Subway is inderdaad wel prima, beetje duur, maar wel lekker. Chicken Teriyaki en de Steak dingen zijn prima.
Ik haat Starbucks omdat zij de koffiemarkt overnemen terwijl ik hun koffie niet lekker vind. De kans op andere koffietenten met zitgelegenheid op Utrecht Centraal is nihil.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
De eerste keer dat ik Starbucks dronk was toen ik London was. Ik was rond de 15 jaar en mijn moeder had zin om naar Starbucks te gaan want zij ging daar immers ook naartoe als ze met haar zus in het buitenland was! Ik kwam daar binnen en meteen viel het me op dat er hele bonte figuren rondliepen (ik kende toen het begrip hipster nog niet). In ieder geval, ik dronk koffie, gewoon een cappuchino met een brownie, was wel lekker maar niet heel bijzonder, thuis kan het net zo lekker. Geen reden om Starbucks te haten echter, mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen.
Jammer dan pech gehad. Laat ze dan zien hoe echte koffie hoort te zijn met een eigen koffieketen als je het beter kunt.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik haat Starbucks omdat zij de koffiemarkt overnemen terwijl ik hun koffie niet lekker vind. De kans op andere koffietenten met zitgelegenheid op Utrecht Centraal is nihil.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:17 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Jammer dan pech gehad. Laat ze dan zien hoe echte koffie hoort te zijn met een eigen koffieketen als je het beter kunt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:38 schreef Brentmeister het volgende:
http://www.holytaco.com/9-most-annoying-people-starbucks/
[ afbeelding ]
Dit is zo afgrijselijk de waarheid helaasquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef Decrease het volgende:
Overigens niets tegen de iMac.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |