Kijk de foto nog ffquote:
Ik heb geen vaatwasser, maar gewoon elke avond even tien minuten bezig en klaar. Nu kijk je op naar een enorme kutklusquote:
Ja, ik ga die keuken maar opruimenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook eens even iets nuttigs doen.
Lees: wandelen met Biet want het is eindelijk droog en zonnig, beetje opruimen, de badkamer doen en toch nog maar even dat oranje jurkje passen bij de H&M![]()
Nee johquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk de foto nog ff1.5uurtje eerder. Iig zeker een uur
5 secondenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Misschien wat bleek in je wasbak tegen de bacterien
Eigenlijk zou k dr wel fotos van willen makenquote:Depla: 'Verzakking 't Loon is realistisch'
Het is geen kwestie van weken voordat de constructie het begeeft. De verzakking van een deel van winkelcentrum 't Loon is realistisch, heel reeël. Dat zegt de Heerlense burgemeester Paul Depla over de situatie rond het winkelcentrum in zijn stad. Exacte gegevens over hoeveel het winkelcentrum de afgelopen uren is gezakt, zijn niet bekend. Rond het middaguur komt de gemeente Heerlen met details of er nog extra maatregelen volgen.
Het personeel van de vijftig winkels van 't Loon in Heerlen zegt heel erg bezorgd te zijn over de eigen toekomst. Dat liet de Heerlense SP-wethouder Riet de Wit weten na een bezoek vanmorgen aan een bijeenkomst van het personeel in de Heerlense schouwburg.
QFTquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Vaatwasser in- en uitruimen vind ik helemaal geen probleem. Alles beter dan met de hand afwassen
Dat zei ik daarstraks alquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Ynske het volgende:
Ah kijk geen weken...
Eigenlijk zou k dr wel fotos van willen maken
Ik staar al een tijdje naar een Nikon D7000. Alleen die is gelukkig niet verkrijgbaar op het moment door die waterzooi in Thailandquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al
O enne, ik wil deze voor mijn verjaardagEen Swarovski-Pentax
![]()
[ afbeelding ]
Hij kost maar 3000 euro
ja, maarja om dr nu weken te gaan staan wachten tot de boel echt gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind Swarovski zo lelijk
Yns, ik zou gaan als ik jou was
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al
O enne, ik wil deze voor mijn verjaardagEen Swarovski-Pentax
![]()
[ afbeelding ]
Hij kost maar 3000 euro
Dit zakt de grond in, da's een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Ynske het volgende:
ja, maarja om dr nu weken te gaan staan wachten tot de boel echt gaat
dat was met de Lange Jan makkelijker, die was gepland te vallen (dus daar hebben we foto's van) Dat hij de verkeerde kant uit viel, dat was een ander detail
Hoe verzinnen ze het hè?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit zakt de grond in, da's een stuk makkelijker
Koop andere pannenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaatwasser eerst uitruimen, dan de vaatwasser inruimen, pannen met de hand afwassen want die kunnen niet in de vaatwasser (EN DAT ZIJN ER FUCKING 7 OFZO!), dan de vaatwasser aanzetten, aanrecht afnemen en het gasfornuis ook en de vloer zuigen
Ik word nu al moe als ik eraan denk
Mooie oude beeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |