Zij?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
That's it. Jammer van die toffe vriendschap van jaren. Maar als ik iemand niet meer in het echt spreek. Vrijwel al zijn FB berichten hide (vanwege kinderfoto's/praat). De laatste keer dat hij wat tegen me zij ging over dat mijn opmerking over kinderen te ver ging en lullig was tegenover mensen die geen kinderen konden krijgen. Als die persoon ook nog eens een grappig plaatje over verschillende luiervullingen post op FB... Tijd om hem er af te mikken.
Zulke toffe stapavonden mee gehad
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor zit jij hier.. om mij daar af en toe weer aan te herinneren hoe moeders zijn
That´s it, jij mag niet in mijn hooibergje rollen.quote:
Mooi, jeukt toch alleen maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That´s it, jij mag niet in mijn hooibergje rollen.
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgeslotenquote:
Pfff zeikwijf.quote:
Ja maar die had je eig al zo goed als afgesloten.. en daarbij is afsluiten natuurlijk nogal vaagjes als t om verwijderen van fb gaatquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Ga zeuren over een domme fout terwijl ik net een jarenlange vriendschap eindelijk definitief heb afgesloten
quote:
Ja, is ook wel vaagjes. Maar dit was zo'n beetje de enige levenslijn die ik nog had met die gast. Snappiequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar die had je eig al zo goed als afgesloten.. en daarbij is afsluiten natuurlijk nogal vaagjes als t om verwijderen van fb gaat
Vind t wel klote voor je hoor!
ik snap. Veel contact dan nog wel via FB of dat ook niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ja, is ook wel vaagjes. Maar dit was zo'n beetje de enige levenslijn die ik nog had met die gast. Snappie
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond naar racoon, weer eens. Voorprigramma is Teefje de Visser, das wel.kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |