Ehrm, wie is Rachel (ja van MO gok ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, ik zou ff mailen met Rachel
rachel@modelsownit.comquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ehrm, wie is Rachel (ja van MO gok ik) en hebje een e-mail adresse? Kthnx!
Fontys mail gok ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
emaila dres opnieuw aanmaken etc :p
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz auto!![]()
En ben helemaal hyper, dus heb al geprobeerd weg te rijden in de 3 en heb de snelweg in z'n 4 gereden omdat ik was vergeten naar de 5 te schakelen
Gevaar op de weg ik ben![]()
En nog steeds met een scheve bek!![]()
![]()
![]()
Nu ga ik naar m'n werk rijden, mijn god ik hoop dat ik er in 1 stuk aankom![]()
![]()
PS. Lindy is/was lievvvv
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz auto!![]()
En ben helemaal hyper, dus heb al geprobeerd weg te rijden in de 3 en heb de snelweg in z'n 4 gereden omdat ik was vergeten naar de 5 te schakelen
Gevaar op de weg ik ben![]()
En nog steeds met een scheve bek!![]()
![]()
![]()
Nu ga ik naar m'n werk rijden, mijn god ik hoop dat ik er in 1 stuk aankom![]()
![]()
PS. Lindy is/was lievvvv
Dat is wel heel vroegquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Krijg net een mail, 2e kerstdag om 10 uur in Middelburg voor een brunch
Echt, ik ben dol op kerst, ik ben dol op die mensen, maar wij moeten ruim anderhalf uur rijden daarheen en daar denken ze (schoonfamilie) echt nooit aan met dit soort dingen....![]()
1e kerstdag gewoon 's avonds bij mijn moeder en daar wil ik niet om 22 uur weg moeten omdat we weer zo vroeg op moeten ofzo...
Gelijk weer de pest in...
Als het lukt is het meestal niet echt een goed teken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
snelweg in 4 is geen drama, wegrijden in 3 is wel een kunst
de mercedes van mijn vader kon gewoon rijden met de handrem er vol opquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het lukt is het meestal niet echt een goed teken.
Ik denk dat we zoiets wel gaan doen, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg![]()
Volgend jaar dus bij jullie thuis om 10 uur?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mercedes van mijn vader kon gewoon rijden met de handrem er vol op
Ik kan ook hendig optrekken en door naar 2 met de handrem er opquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mercedes van mijn vader kon gewoon rijden met de handrem er vol op
sowieso, langer dan 15 minuten reizen voor een verjaardag van een peuterquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat we zoiets wel gaan doen, gewoon omdat het kan
Vorig jaar werden we uitgenodigd voor een kinderverjaardag, we mochten komen van 10 tot 11![]()
Ben dol op mijn neefje hoor, maar daaaaag, ik weiger om voor 1 uurtje dat we mogen opdraven helemaal daarheen en terug te tuffen, en dan ook nog vroeg weg moeten in mijn weekend, mazzels
Niet jonge, hij was tot 11/11, november 2011quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Lin die MAC store pas mag weg toch? Toen je hem aan mij gaf was hij al verlopen
Voor mijn nichtje van 8 maanden reis ik graag een klein half uuurtje, maar das ook een überschattig kindje en daar 'mag' ik gewoon langer blijvenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso, langer dan 15 minuten reizen voor een verjaardag van een peuteras if!
Twee is ook gewoon goed in weg te rijden, als het je bij drie lukt zijn je koppelingsplaten niet echt vrolijk meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel een keer weggereden in z'n twee, drie is me nog niet gelukt
Ikkis niet luiquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, mijn werkdag zit er al bekant op en jullie moeten nog douchen. Luien mormels
Ik ben ook gewoon aan het werk... Weliswaar niet in de hoogste versnelling ooit, maar soit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, mijn werkdag zit er al bekant op en jullie moeten nog douchen. Luien mormels
ik begrijp het helemaalquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb al mijn cadeautjes binnen
Tevens: ik had er werkelijk geen idée van dat het centrum op vrijdagochtend voor Sinterklaas ook al de hel op aarde zou zijn. Die rijen overal!en leuk dan om voor 2 van je 3 cadeau's te slagen in de eerste twee winkels en dan dat laatse lullige rotcadeau gewoon niet te kunnen vinden.. Die hadden ze uiteindelijk bij een winkel hier een kilometer of anderhalf vandaan
![]()
Naja, ik heb het! Dan ga ik nu even lekker in mijn bed rotten met ipad en DS en dan ga ik strakkies eens even met een naald in mijn gezicht peuren. Ik heb een vreemde aanwas op mijn gezicht en ik zou denken dat het een plots opkomende moedervlek is, ware het niet dat het keihard is, zoals een korstje. U begrijpt, er moet gepeurd worden
11 november 2011 ja, de meet was 12 november!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet jonge, hij was tot 11/11, november 2011
Maar hij mag weg ja
Nein 11/11 = complete november maand in 2011quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
11 november 2011 ja, de meet was 12 november!!
Neee het was 11 novemberquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nein 11/11 = complete november maand in 2011
Was tot eergister geldig dus
Ooo auchquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neee het was 11 novemberhij werd ook geweigerd bij de mac
Maar tot die tijd is het toch 'Yay 100 euro meer!'quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yay Ipad!
Yay auto!
Yay zingende Lindy
Oh en Yay! Ik heb 100 euro meer uitbetaald gekregen dan verwachtBen wel een ramp met mijn uren bijhouden dus ik wacht wel even tot ik mijn loonstrookje heb gehad
Isset straks een foutje ofzo.
Het staat indd heel mooi op mijn bankrekening zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar tot die tijd is het toch 'Yay 100 euro meer!'
En hoe lang blijft het daar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het staat indd heel mooi op mijn bankrekening zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |