Voor mijn nichtje van 8 maanden reis ik graag een klein half uuurtje, maar das ook een überschattig kindje en daar 'mag' ik gewoon langer blijvenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso, langer dan 15 minuten reizen voor een verjaardag van een peuteras if!
Twee is ook gewoon goed in weg te rijden, als het je bij drie lukt zijn je koppelingsplaten niet echt vrolijk meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel een keer weggereden in z'n twee, drie is me nog niet gelukt
Ikkis niet luiquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, mijn werkdag zit er al bekant op en jullie moeten nog douchen. Luien mormels
Ik ben ook gewoon aan het werk... Weliswaar niet in de hoogste versnelling ooit, maar soit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, mijn werkdag zit er al bekant op en jullie moeten nog douchen. Luien mormels
ik begrijp het helemaalquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb al mijn cadeautjes binnen
Tevens: ik had er werkelijk geen idée van dat het centrum op vrijdagochtend voor Sinterklaas ook al de hel op aarde zou zijn. Die rijen overal!en leuk dan om voor 2 van je 3 cadeau's te slagen in de eerste twee winkels en dan dat laatse lullige rotcadeau gewoon niet te kunnen vinden.. Die hadden ze uiteindelijk bij een winkel hier een kilometer of anderhalf vandaan
![]()
Naja, ik heb het! Dan ga ik nu even lekker in mijn bed rotten met ipad en DS en dan ga ik strakkies eens even met een naald in mijn gezicht peuren. Ik heb een vreemde aanwas op mijn gezicht en ik zou denken dat het een plots opkomende moedervlek is, ware het niet dat het keihard is, zoals een korstje. U begrijpt, er moet gepeurd worden
11 november 2011 ja, de meet was 12 november!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet jonge, hij was tot 11/11, november 2011
Maar hij mag weg ja
Nein 11/11 = complete november maand in 2011quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
11 november 2011 ja, de meet was 12 november!!
Neee het was 11 novemberquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nein 11/11 = complete november maand in 2011
Was tot eergister geldig dus
Ooo auchquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neee het was 11 novemberhij werd ook geweigerd bij de mac
Maar tot die tijd is het toch 'Yay 100 euro meer!'quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yay Ipad!
Yay auto!
Yay zingende Lindy
Oh en Yay! Ik heb 100 euro meer uitbetaald gekregen dan verwachtBen wel een ramp met mijn uren bijhouden dus ik wacht wel even tot ik mijn loonstrookje heb gehad
Isset straks een foutje ofzo.
Het staat indd heel mooi op mijn bankrekening zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar tot die tijd is het toch 'Yay 100 euro meer!'
En hoe lang blijft het daar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het staat indd heel mooi op mijn bankrekening zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |