Ehrm, wie is Rachel (ja van MO gok ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, ik zou ff mailen met Rachel
rachel@modelsownit.comquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ehrm, wie is Rachel (ja van MO gok ik) en hebje een e-mail adresse? Kthnx!
Fontys mail gok ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
emaila dres opnieuw aanmaken etc :p
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz auto!![]()
En ben helemaal hyper, dus heb al geprobeerd weg te rijden in de 3 en heb de snelweg in z'n 4 gereden omdat ik was vergeten naar de 5 te schakelen
Gevaar op de weg ik ben![]()
En nog steeds met een scheve bek!![]()
![]()
![]()
Nu ga ik naar m'n werk rijden, mijn god ik hoop dat ik er in 1 stuk aankom![]()
![]()
PS. Lindy is/was lievvvv
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz auto!![]()
En ben helemaal hyper, dus heb al geprobeerd weg te rijden in de 3 en heb de snelweg in z'n 4 gereden omdat ik was vergeten naar de 5 te schakelen
Gevaar op de weg ik ben![]()
En nog steeds met een scheve bek!![]()
![]()
![]()
Nu ga ik naar m'n werk rijden, mijn god ik hoop dat ik er in 1 stuk aankom![]()
![]()
PS. Lindy is/was lievvvv
Dat is wel heel vroegquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Krijg net een mail, 2e kerstdag om 10 uur in Middelburg voor een brunch
Echt, ik ben dol op kerst, ik ben dol op die mensen, maar wij moeten ruim anderhalf uur rijden daarheen en daar denken ze (schoonfamilie) echt nooit aan met dit soort dingen....![]()
1e kerstdag gewoon 's avonds bij mijn moeder en daar wil ik niet om 22 uur weg moeten omdat we weer zo vroeg op moeten ofzo...
Gelijk weer de pest in...
Als het lukt is het meestal niet echt een goed teken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
snelweg in 4 is geen drama, wegrijden in 3 is wel een kunst
de mercedes van mijn vader kon gewoon rijden met de handrem er vol opquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het lukt is het meestal niet echt een goed teken.
Ik denk dat we zoiets wel gaan doen, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg![]()
Volgend jaar dus bij jullie thuis om 10 uur?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mercedes van mijn vader kon gewoon rijden met de handrem er vol op
Ik kan ook hendig optrekken en door naar 2 met de handrem er opquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mercedes van mijn vader kon gewoon rijden met de handrem er vol op
sowieso, langer dan 15 minuten reizen voor een verjaardag van een peuterquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat we zoiets wel gaan doen, gewoon omdat het kan
Vorig jaar werden we uitgenodigd voor een kinderverjaardag, we mochten komen van 10 tot 11![]()
Ben dol op mijn neefje hoor, maar daaaaag, ik weiger om voor 1 uurtje dat we mogen opdraven helemaal daarheen en terug te tuffen, en dan ook nog vroeg weg moeten in mijn weekend, mazzels
Niet jonge, hij was tot 11/11, november 2011quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Lin die MAC store pas mag weg toch? Toen je hem aan mij gaf was hij al verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |