Nu gauw je shit overzetten, dan ben ik morgen bij jouquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry voor mijn ongeduldig gejank liefjons
![]()
![]()
Jonguh me munne Galaaxie!!! Terwijl ik de iPad liefkoosquote:
+1 !!EINZ!!11!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Honderdmiljardmiljoen maal sorry
het was best vermakelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry voor mijn ongeduldig gejank liefjons
![]()
![]()
Heul niet ! Het was vervelend ende annoyingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mag ik even mijn look van vandaag posten met mijn nieuwen palette ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog wat meer oefenen met die felle kleurtjes though
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul niet ! Het was vervelend ende annoying
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mag ik even mijn look van vandaag posten met mijn nieuwen palette ?
Goeden look!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog wat meer oefenen met die felle kleurtjes though![]()
Ooh dat is echt een zuur moment zeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, best kans, ik hoor alleen maar verhalen van tevreden mensen. Mijn lief heeft de 2 en die is er superblij mee, maar ik kan wel janken als dat apparaat van mij weer eens debiel loopt te doen. Zo kon ik vandeweek niet opnemen toen de arts me belde met de uitslag van de vlokkentest, oftewel: het telefoontje waarin ik te horen kreeg of mijn kind zou leven of doodgaan. Gelóóf me dat je dan het liefst je telefoon vermoord op gruwelijke wijze..
Maarja, zo snel ik kan weer een iphone dus..
Jah, het komt dus altijd op zulke onhandige momenten, beetje jammer..quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ooh dat is echt een zuur moment zeg!
Dan snap ik je frustratie..
hoe ging werkgespreeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef Diconnected het volgende:
Wachten bij de internist bluuuuh :R
die kun je ook kopenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Priempie!
Ik wil ook jonge oogleden, niet van die hangvellekes
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef Diconnected het volgende:
Oh en en en en ik heb een date dinsdag
NAIS!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef Diconnected het volgende:
Oh en en en en ik heb een date dinsdag
Ik heb al die dingen niet met mijn Galaxy S. Ik neem aan dat je er al es iemand naar hebt laten kijken? Klinkt als een maandagochtend foon...quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, best kans, ik hoor alleen maar verhalen van tevreden mensen. Mijn lief heeft de 2 en die is er superblij mee, maar ik kan wel janken als dat apparaat van mij weer eens debiel loopt te doen. Zo kon ik vandeweek niet opnemen toen de arts me belde met de uitslag van de vlokkentest, oftewel: het telefoontje waarin ik te horen kreeg of mijn kind zou leven of doodgaan. Gelóóf me dat je dan het liefst je telefoon vermoord op gruwelijke wijze..
Maarja, zo snel ik kan weer een iphone dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |