Moah, ik heb met deze gewoon zó vaak vastlopers of andere achterlijke glitches dat ik soms gewoon liever het raam openzet om 'm eruit te gooien. Zo had ik een twitterprogje dat soms, zomaar ineens, mijn dm's als gewone berichten postte. Leuk joh, als je net zwanger bent en het nog niet wil vertellen of als je net een miskraam aan het hebben bent!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een ander systeem gewend en is die overstap lastig. Apple zit in je systeem! Onee!
Jah, best kans, ik hoor alleen maar verhalen van tevreden mensen. Mijn lief heeft de 2 en die is er superblij mee, maar ik kan wel janken als dat apparaat van mij weer eens debiel loopt te doen. Zo kon ik vandeweek niet opnemen toen de arts me belde met de uitslag van de vlokkentest, oftewel: het telefoontje waarin ik te horen kreeg of mijn kind zou leven of doodgaan. Gelóóf me dat je dan het liefst je telefoon vermoord op gruwelijke wijze..quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:22 schreef BGTes het volgende:
Hmm, dat zijn wel vervelende verhalen. Ik heb er echter nooit last van gehadGisteren liep hij vast, en dat was de eerste keer na een half jaar intensief gebruik.
Misschien heb je gewoon een stomme telefoon!
Check je wel even de batterijproblemen? Ze zeggen dat het nu is opgelost met een update maar dat zou ik even afwachten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb nu een HTC Desire, is al een keer gerepareerd omdat ie steeds te warm werd en zichzelf dan ging rebooten enzo. Nu doen de home/menu knop het vaak niet.
Met de Iphone 3 konden ze me vaak niet horen als ik belde, was verzekerd dus opgestuurd, deden ze niks meer aan want buiten garantie. Mijn
heeft hem later open geschroefd en toen deed ie het wel weer
.
Mijn contract is afgelopen ik ga denk ik verlengen met een iphone 4s
Enthusigasmquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMGG EINZZZ I HAZ HAPPY NOW YESH![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik ook, ik heb geen haast!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Check je wel even de batterijproblemen? Ze zeggen dat het nu is opgelost met een update maar dat zou ik even afwachten.
Hij is 16 nogwat nieuw in de winkel dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
15 euro voor too faced shadow primer incl. verzendkosten. Goeden deal; niet?
WHOOOOOOTT!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMGG EINZZZ I HAZ HAPPY NOW YESH![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard, en ik ga ook peekshurs maken a la Leontien met de aaipetquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu moeten jullie de komende weken aanhoren hoe fantasties mijn aaipet 2 is. En van Puckzz hoe fantasties haar aaipet 1 is![]()
Dat kan niet met de 1kneusquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik ga ook peekshurs maken a la Leontien met de aaipet
1 sorry is niet genoeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry voor mijn ongeduldig gejank liefjons
![]()
![]()
Nu gauw je shit overzetten, dan ben ik morgen bij jouquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
Jonguh me munne Galaaxie!!! Terwijl ik de iPad liefkoosquote:
+1 !!EINZ!!11!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Honderdmiljardmiljoen maal sorry
het was best vermakelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |