Even in de ctrl+c omdat ik niet voor niets al mijn frustraties van een jaar Samsung op een ipad heb lopen typen
quote:
Op vrijdag 2 december 2011 09:08 schreef BGTes het volgende:[..]
Misschien ben je gewoon een ander systeem gewend en is die overstap lastig. Apple zit in je systeem! Onee!

Moah, ik heb met deze gewoon zó vaak vastlopers of andere achterlijke glitches dat ik soms gewoon liever het raam openzet om 'm eruit te gooien. Zo had ik een twitterprogje dat soms, zomaar ineens, mijn dm's als gewone berichten postte. Leuk joh, als je net zwanger bent en het nog niet wil vertellen of als je net een miskraam aan het hebben bent!

Ik kan regelmatig niet opnemen, want dan loopt de touchscreen vast, twee a drie keer per dag loopt 'ie zo erg vast dat ik de batterij eruit moet halen en dan krijg ik 'm vervolgens bijna niet meer aan, ik heb al een paar keer in het inlogscherm vastgezeten omdat hij daarop ingezoomd had zodat de helft van je cijfertoetsen buiten beeld vallen en je dus je pincode niet in kunt geven, mijn muziek loopt soms vast en bij software-updates ben ik elke keer weer al mijn gegevens (incl telefoonnummers) kwijt. Ohja, voor de laatste update kon ik ook geen nieuwe contacten opslaan, die sloeg 'ie dan wel op, maar kwamen nooit in je telefoonboek terecht. Moet ik nog doorgaan?

Mijn iphone liep eens in de maand vast terwijl ik 'm nooit uitzette, en dan drukte ik home en uit tegelijk in en was 'ie binnen 2 minuten weer operative. Ik heb al duizend keer gedacht 'ik ga m'n iphone weer gebruiken' maar daar is het scherm van los omdat ik dat per ongeluk omhoog-gewipt heb met de jackplug van mijn immense koptelefoon..