SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
Wat heb je gemaakt??quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef dralion13 het volgende:
Morgen een onmogelijke missie, mijn surprise heel in groningen krijgen
Ok ik wacht nu in spanning.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel iets heel tofs in gedachte en wil ik het niet verklappen
Was je meteen aan de beurt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Bam.. Wachten op de trein terug naar huis!
Ja,, ik stond om kwart over 8 al stalkend voor de deur, half 9 open, dus ik was als eerste aan de beurtquote:
Oh, jeetje, vroeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja,, ik stond om kwart over 8 al stalkend voor de deur, half 9 open, dus ik was als eerste aan de beurt
Kokhalzend!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Even college volgen.. bupbup Sociale Psychologie
Je gaat sowieso alle colleges volgenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, woensdag presentatie, moet wel
Shttquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gaat sowieso alle colleges volgen
Nokia 3310 schiet niet op nee..quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ken ff niet met mijn telefoon omgaan. Boh.
Slaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ken ff niet met mijn telefoon omgaan. Boh.
Ik heb besloten er niets meer van te zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb nu al 2x ken gezegd ipv kan.. Waarom?
.
Doe het wel, graag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb besloten er niets meer van te zeggen.
We gaan rustig verder solliciteren. Maar kreeg wel een mailtje dat hij mij nog wel kon bellen voor volgende week.quote:
Ok, en dat andere?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan rustig verder solliciteren. Maar kreeg wel een mailtje dat hij mij nog wel kon bellen voor volgende week.
Ik ook nu.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:45 schreef Bloempje. het volgende:
Mehh. Vriendje is nu in mijn huis. En ging mijn prachtigmooie LOTR boek lezen. En ik moet naar school
Kom jij een college chronisch zieken volgen ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Reizen, les volgen en dan naar huis.
Serieus, zal ik komen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef HappyBob het volgende:
Iemand morgen toevallig nog in Utrecht? Eenzame jongeman zoekt gezelschap.
okquote:
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BLOEMPJE HOELAAT BEN JIJ DINSDAG UIT? EN DONDERDAG? WIL JE MEE CADEAUTJEES KOPEN? OK?
EN DAN KAN JE OOK METEEN DIE OOGJES MEENEMEN
ik kan beide dagen pas vanaf half 4quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ik ben dinsdag vrij van school maar wel werken misschien, donderdag half 4 uit. En ik wil wel mee hoorZal ik dan gewoon Joe meenemen dat we m even ogen geven?
Maar dinsdag kan ik anders wel zeggen dat ik maar tot half 2 kan werken? Dat ik gewoon een korte dienst doe
OHHH, MOOI! Donderdag maar dan ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kan beide dagen pas vanaf half 4![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OHHH, MOOI! Donderdag maar dan ja?LEUK!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zeg tegen Klips: ik ga winkelen met Klinks, zegt ie: oh wat leuk, ik ga winkelen met Jan. Dus dan weet je dat, Jan.
Ja ik ook zoiets denkquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Maarmaar ik ben dan rond vier uur pas op CS geloof ikStomme tram.
hema CS? of meteen op de dam afpsreken anders?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets denkAfspreken bij de hema?
Oh dat kan ook, maar bij de hema op CS is warm binnen en de dam is koud buiten enzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hema CS? of meteen op de dam afpsreken anders?
oke is prima ! we blijven contact houden die dag goed?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, maar bij de hema op CS is warm binnen en de dam is koud buiten enzoEn stel dat ik eerder klaar ben, dan sta ik liever bij de hema
okquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
WWWOEEEEEEEEEHOEEEEEEEE THINK I WANNA MARRY YOUUUUUUUU
Gelukkig ben ik een mens anders kon ik geen vieze dingen met je doen zonder dat jij in de cel zou belanden en allesquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent geen mens maar een kat
rawrrrquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een mens anders kon ik geen vieze dingen met je doen zonder dat jij in de cel zou belanden en alles
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey knul heb jij zin om met knokkels te kussen
Ik las deze zin zingend en traag in mijn hoofd voor, met jouw stem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zing een liedje en ik doe het een beetje traaaag
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik las deze zin zingend en traag in mijn hoofd voor, met jouw stem..
okéquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
Hey Furdinand als je met Klinker wil bellen bel je maar lekker met mijen ik kan een vlaams accent imiteren want ik ben een belg
pauper programmaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
knaker windows live messenger echt een hekel daar aan
Die is oud, maar wel tof ja, oké.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef Furdinand het volgende:
appeltje wij gaan dit liedje samen zingen
ik ben de nederlandse stem jij de engelse
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://grooveshark.com/#/(...)ter+Ride/8IOn1?src=5
DEZE IS ZOOOOO LEUK OMG IK WORD ER ECHT SUPERVROLIJK VAN!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://grooveshark.com/#/(...)ter+Ride/8IOn1?src=5
DEZE IS ZOOOOO LEUK OMG IK WORD ER ECHT SUPERVROLIJK VAN!
quote:
THERE'S NO PLACE ID RATHER BEEE RLALRLLWLALR OCEAN BLUEEE ELELE ILL SURF THE BLALALALLELERE OEOEOEOEE FLYING BY THE LELE HAWAIIAN RLLER COASTER RIIDE AELLELAELHOE HALLALA Hquote:
Kan allemaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:59 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Is een catwalk nou eerst heel breed en daarna een heel lang smal podium of eerst heel smal en aan het uiteinde breed?
Ok.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:20 schreef Crocodi1e het volgende:
Hoi ik kom melden dat ik ga stoppen met FOK! vanwege jullie.
Dat moet ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke spannend
Maar zo kan niemand helpen of je stimuleren.
Ok, kus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:51 schreef Crocodi1e het volgende:
Fijn hè, beschermd worden door de modjes? Jullie gaan zien nog
cosmo moet hem eens diep nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey zit hem wel diep heyyy ook in udowu janken alles.
Och meid toch, heb je het moeilijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:51 schreef Crocodi1e het volgende:
was jij níet opgetyft hier?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:51 schreef Crocodi1e het volgende:
Hehehequote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje slotjes zetten als je op een meet bent stoerbeer
Hangt er van af wie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hey hosselbeer, stel ik wens iemand dood he. Hoelang krijg ik ong. een ban?
48 uur tot 3 maanden. Ligt eraan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hey hosselbeer, stel ik wens iemand dood he. Hoelang krijg ik ong. een ban?
Thanks.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
48 uur tot 3 maanden. Ligt eraan.
Deze boyquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:51 schreef Crocodi1e het volgende:
wat ben ik nu aan het eten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
yeswat is de volgende vraag quizmasteres KB?
neen, ik ga hem wassen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus dan heb jij vanavond seks met een neger
Die conjo slaat me over dit jaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Noooooh de sint is langsgeweest!!!!!
Ik heb er al wat van gezegdquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die conjo slaat me over dit jaarwagt maar wagggt maar
Voor of nadat hij mn baard heeft gelikt ?quote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef Beach het volgende:
Bij nader inzien wil ik toch wel proeven van die warme natte stierenlap.
Ervoorquote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voor of nadat hij mn baard heeft gelikt ?
Ik ben trots op jequote:Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik sta nooit meer in de dagcijferslijst
Heeyyy ouwe maniakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |