Ik heb 300 gold ingots in m'n kluis in solitude liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb echt belachelijk veel armor, weapons en shinies (rubies, emeralds, etc) in kistjes zittenShit is teveel waard om verkocht te worden!
Je kan ook zonder cheats 10000 gold in een winkel hebben, waarom cheatenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef DaFan het volgende:
Of het onder cheaten valt, is discutabel maar op Nexus heb je mOds dat winkels 2000 of 10000g hebben standaard.
Dit dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef ardi het volgende:
Geen hond die normaal gesproken perks van Speechcraft kiest waarschijnlijk.
Heel erg ditquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef ardi het volgende:
Is het niet zo dat je de economie van een stad kunt boosten, door klussen te doen voor de ondernemers?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef speknek het volgende:
Wat dat betreft had Croshaw wel gelijk, het is best irritant dat je elke keer wanneer je een draak verslaat of een dungeon uitkomt, je naar zes verschillende steden moet om je loot te kunnen verkopen. Je zou zeggen dat zo'n held die elke dag weer met een beter magisch wapen op de proppen komt wel wat doet met de inflatie in Skyrim's economie.
Onder Speechcraft heb je perk 'Merchant' die, volgens de beschrijving, zorgt dat alle merchants alle items kan kopen. Kost je wel 3 punten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:10 schreef speknek het volgende:
Wat dat betreft had Croshaw wel gelijk, het is best irritant dat je elke keer wanneer je een draak verslaat of een dungeon uitkomt, je naar zes verschillende steden moet om je loot te kunnen verkopen. Je zou zeggen dat zo'n held die elke dag weer met een beter magisch wapen op de proppen komt wel wat doet met de inflatie in Skyrim's economie.
ik heb ze wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef ardi het volgende:
In het begin levert The Dark Brotherhood een hoop cash op. Thieves Guild gebruikte ik in het begin haast alleen maar (naast de side missions die best wel makkelijk zijn) om te fencen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Iemand trouwens nog goede manieren om geld te verdienen? Die laatste Thieves Guild quests nadat.....SPOILER!.........
Je leider bent geworden, leveren die nog wat op?
Alchemy en Enchanting. Ik tik nu de 200k aan op mijn eerste character.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Iemand trouwens nog goede manieren om geld te verdienen?
Tja, de meeste heb ik ook gehaald zonder perks. Als je veel verkoopt gaat Speechcraft snel genoeg omhoog. 'Tis maar hoe je speelt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb ze wel hoor. er zitten ook genoeg persuade dingen in het spel dus alleen daarom is het leuk om ze te hebben.
Gewoon een Dweomer Ruin plunderen en een kwartiertje lang smithen. Gaat imo een stuk sneller dan ingredients verzamelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:53 schreef ardi het volgende:
[..]
Alchemy en Enchanting. Ik tik nu de 200k aan op mijn eerste character.
[..]
Tja, de meeste heb ik ook gehaald zonder perks. Als je veel verkoopt gaat Speechcraft snel genoeg omhoog. 'Tis maar hoe je speelt.
Ingredients verzamelen doe ik gewoon als ik tussen steden reis. Genoeg planten en dieren die je tegenkomt, gewoon langs de weg. Ook als je in dungeons bent, genoeg ingredients, Bonemeal, paddestoelen, etc. Ik heb altijd te weinig carrying capacity als mage, zeker als ik alle zware metalen uit Dwemer ruins moet meenemen naast de lichtgewicht juwelen en Dwemer Oil.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Gewoon een Dweomer Ruin plunderen en een kwartiertje lang smithen. Gaat imo een stuk sneller dan ingredients verzamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |