Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Meestal gaat de prijs omlaag tot aan de laatste dag voor de nieuwe IF's en misschien zelfs wel nog op die dag. Als ik IF's wil koop ik ze meestal woensdagmiddag. Daarna worden ze niet meer uitgegeven en dus zeldzamer.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Toefjes het volgende:
SIF Naldo is nu rond de 100K, wat denken jullie, gaat deze prijs dalen, of stijgen? Bij Adebayor voorzag ik een daling, en aan ultimatedb te zien is dat een juiste voorspelling geweest, maar bij Naldo vind ik het erg lastig..
Ja klopt in 4321 was ik inderdaad 1 van de eerste. Daarna heb ik het verkocht maar omdat het zo chill speelt heb ik het toch maar weer terug gekocht dit keer in 4411.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
Volgens mij was jij een van de eersten met dat team, maar EA forums staan er nu vol mee.
Bruikbare tip, dank jequote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Meestal gaat de prijs omlaag tot aan de laatste dag voor de nieuwe IF's en misschien zelfs wel nog op die dag. Als ik IF's wil koop ik ze meestal woensdagmiddag. Daarna worden ze niet meer uitgegeven en dus zeldzamer.
Dit heeft het jaar compleet gemaakt. Inderdaad heeeel geniaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
Ik lach me kapot om hoe Pique die laatste zin zegt
quote:
WTFtwitter:RomilyBroad twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:51:24So here's that somewhat experimental FUT podcast I spoke about. The Team of the Week explained! http://t.co/doAkiTku reageer retweet
We start with the keeper: Kroelquote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
WTFtwitter:RomilyBroad twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:51:24So here's that somewhat experimental FUT podcast I spoke about. The Team of the Week explained! http://t.co/doAkiTku reageer retweet
Colunga is wel nice ja. Zn stats zijn allemaal redelijk average, maar ik vond m wel ok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een vervelende avond zeg. Ik kwam 1 keer terug van 1-4 tot 4-4 (3x Adrian Colunga) en na die 4-4 ging alles mis. Hij won 4-5 na verlenging. En ik verloor 5-1 tegen iemand die alleen maar lame goals scoorde en ik had enorme lag. Dat was gewoon niet te doen. Ook verloor ik 3-1 tegen iemand met Russische silvers en toen ging alles ook mis. En Sigthorsson raakt bijna elke wedstrijd geblesseerd..
Hmm, ik dacht inderdaad ook dat ie 3 was. Had Rodrigo ernaast en die dacht ik dat ie 4 was, maybe niet dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ontdekte vandaag dat hij 4* heeft, ik dacht dat hij 3 had. Ik scoorde met een simpele finish na een chop, een lob en een kopbal onderkant lat Maar eigenlijk was hij veel beter, al waren zijn goals ook best wel lame. Maar het was geen geslaagde avond.
Kan je dan weer clubs spelen ?!quote:
Metaforisch gezien zou je kunnen zeggen van wel.quote:
Ja XBOX kaput, i knowquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Metaforisch gezien zou je kunnen zeggen van wel.
In realiteit is het allemaal net iets minder dramatisch.
Potje doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:26 schreef Tobi-wan het volgende:
1 potje met m'n La Liga team gespeeld maar dat was echt dramatisch... Die Llorente is voor mij echt te langzaam, ik kan daar helemaal niets mee... Iemand een wat snellere ST die niet al te duur is?
Voor m'n Bundesliga team toch maar Neuer halen. Speelde er net weer tegen 1, die kerel houdt echt zo ziek veel tegen...
Ja, 1 seconde naar boven. "Eenentwintig"quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik truukjes ga doen als ik niet voor sta loopt het nooit goed af, wat zat ik te kloten. Wel in de 90e minuut even een 0-1 ombuigen
Hoe nam je die penaltie, gewoon naar boven mikken?
Of 1 naar achter, naar voren inhouden en dan een getimede tik naar voren. Dan doet ie de advanced rainbow.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Die bal over jezelf heen flicken zeg maar?
LT inhouden, dan 1 tikje naar achter en 2 naar voren (de richting waar je heen loopt).
Potjes waren wel grappig, van allebei de kanten zag je iemand een zinloos truukje doen terwijl hij zo een steekpass had kunnen geven
Hehe ja inderdaad en vaak daardoor ook nog eens balverlies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Die bal over jezelf heen flicken zeg maar?
LT inhouden, dan 1 tikje naar achter en 2 naar voren (de richting waar je heen loopt).
Potjes waren wel grappig, van allebei de kanten zag je iemand een zinloos truukje doen terwijl hij zo een steekpass had kunnen geven
Ben ook geen Pato fan, maar Neymar speelt wel erg fijn. En tussen Pato en Robinho past hij perfect in m'n teampje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaad en vaak daardoor ook nog eens balverlies.
Ik vind Pato trouwens niet fijn spelen, loopt zich constant vast en gaat vervolgens liggen... pussy!
Maar nee ik bedoel die flick dat wanneer je stilstaat en m dan van voor naar achter doet, snap ie?
En Van Gaal zijn wormvormig aanhangsel ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gigi en Pino de mascottes van Fok FUT wat mij betreft
Lekker toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:45 schreef TheFastOne het volgende:
GODVERDEPINO IK KWAM HET ERRSTE OP SCHOOL VALT ALLES TOT 13:20 UIT.
ik moest door de fucking regen en er valt niks uit. Wat is nou je punt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:45 schreef TheFastOne het volgende:
GODVERDEPINO IK KWAM HET ERRSTE OP SCHOOL VALT ALLES TOT 13:20 UIT.
10km terugfietsenquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moest door de fucking regen en er valt niks uit. Wat is nou je punt?
Hmm lekker om nog in je bed te liggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moest door de fucking regen en er valt niks uit. Wat is nou je punt?
Geen Rooney man,, die kan geen skillmoves, is sloom. Waar die 90 overal vandaan komt mag Joost weten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker toch?
Mn IF Bale niet meer voor een fatsoenlijke prijs terug te kopen in 4-1-2-1-2Ribery maar gekocht. Heb ik 260K extra te besteden. Misschien een Rooney ofzo ervoor kopen
Ga ik me nog wel even in verdiepen. Al mee gespeeld? Wellicht dat de afstandsschoten, finishing e.d. wel erg hoog zijn?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Geen Rooney man,, die kan geen skillmoves, is sloom. Waar die 90 overal vandaan komt mag Joost weten.
Ik stel een startkapitaal van 25.000 coins ter beschikkingquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Johnbon het volgende:
Mis Pino wel erg in de topics, Ik wil zelf wel bijdragen zodat hij zijn fifa eerder kan kopen![]()
Ik heb er ¤ 5 voor over!
Ik zou de stats bekijken op ultimatedb; Hij moet wel wat goed kunnen om een 90 status te krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik me nog wel even in verdiepen. Al mee gespeeld? Wellicht dat de afstandsschoten, finishing e.d. wel erg hoog zijn?
Wowquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:49 schreef GuRBuH het volgende:
IF Adrien Silva. 74 rated CDM van Academica:
Acceleration- 74
Agility------ 76
Balance------ 75
Jumping------ 90
Reactions---- 84
Sprint Speed- 68
Stamina------ 99
Strength----- 81
Aggression--- 98
Att. Positioning-- 50
Interceptions-- 87
Vision------- 70
Ball Control- 76
Crossing----- 66
Curve-------- 90
Dribbling---- 71
Finishing---- 72
FK *.-------- 89
Heading *.--- 77
Long Pass---- 78
Long Shots--- 79
Marking------ 86
Penalties---- 82
Short Pass--- 86
Shot Power--- 84
Slide Tackle- 71
Stand Tackle- 88
Volleys------ 69
Work Rate: Med/Med
Weak Foot: 4*
Skill Moves: 2*
Sicke stats voor een Silver.
Ik kijk regelmatig op ultimatedb, maar waar krijg je zon mooi lijstje als GurbuH net postte?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou de stats bekijken op ultimatedb; Hij moet wel wat goed kunnen om een 90 status te krijgen
Had iemand zo gepost op het EA Forum.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig op ultimatedb, maar waar krijg je zon mooi lijstje als GurbuH net postte?
Had hem laatst in een pakje, dus had hem maar uitgeprobeerd hij had 433 formatie en speelde zelf 4321. Dus was niet optimaal. Maar hij zou vast wat goed kunnen als je langer met hem speelt, maar prijs kwaliteit zeg ik zeker neequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik me nog wel even in verdiepen. Al mee gespeeld? Wellicht dat de afstandsschoten, finishing e.d. wel erg hoog zijn?
Stats vind ik ook maar matig; naast agression; positioning'; longpass; shotpower en volley's steekt hij nergens echt in de top 5 spitsen in BPL...quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Had hem laatst in een pakje, dus had hem maar uitgeprobeerd hij had 433 formatie en speelde zelf 4321. Dus was niet optimaal. Maar hij zou vast wat goed kunnen als je langer met hem speelt, maar prijs kwaliteit zeg ik zeker nee
Okee, tnx, eerst maar eens kijken wat ik uberhaupt overhou. De reserve (of roulatie) spits is de laatste positie die ik in ga vullen. Anders wordt het een SIF Ba, of een IF Adebayor. En speel dan met een 2 spitsen systeem, dus is wellicht anders..quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Had hem laatst in een pakje, dus had hem maar uitgeprobeerd hij had 433 formatie en speelde zelf 4321. Dus was niet optimaal. Maar hij zou vast wat goed kunnen als je langer met hem speelt, maar prijs kwaliteit zeg ik zeker nee
SIF Ba speelt echt lekker! speelde met standaart suarez naast hem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, tnx, eerst maar eens kijken wat ik uberhaupt overhou. De reserve (of roulatie) spits is de laatste positie die ik in ga vullen. Anders wordt het een SIF Ba, of een IF Adebayor. En speel dan met een 2 spitsen systeem, dus is wellicht anders..
Suarez, die haal ik uit principe niet. Teveel rottigheid uitgehaald bij Ajax om nog enige sympathie voor die gast te hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Johnbon het volgende:
[..]
SIF Ba speelt echt lekker! speelde met standaart suarez naast hem.
Heb je voldoende coins voor de IF suarez wel benieuwd of die bevalt, die is rond de prijs van rooney dacht ik. Zijn stats zijn echt een stuk beter geworden
Er naast, dus op CM?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:53 schreef BDIL het volgende:
Hahahah Wynne naar Feyenoord gehaald in manager mode
On-Topic : Heeft iemand een idee om naast Valbuena op RM positie te zetten in mijn Ligue 1 team ?!
Heel Marseille is sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er naast, dus op CM?
GonzalezOok Marseille dus lichtgroene link. Of IF Amalfitano bij wat meer budget. Frans en Marseille dus 3dubbel.
Ow? dat heb ik dan verkeerd gezien. Trouwens ook smerig, die gasten doen de contracten van 82Naldo opmaken, zodat over de 82 een rood contract icoon komt te staan. Trainingskaartje eroverheen, en iemand die heel dom is denkt dat het een SIF Naldo is voor onder de 100K Binquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Naldo's schietkunsten moet je dan ook gebruiken voor snoeiharde vrije trappen, net als IRL.
edit. en SIF Naldo is wel degelijk beter in defending geworden t.o.v. van IF Naldo, en ook meer pace en passing. Hij is heeft als defending nu 90, het beste van het hele spel!
Heading lijkt laag omdat hij geen super jumping stat heeft, maar als je beseft dat hij een reus van 1.98 is dan hoeft dat ook niet.
Hhahaha ook echt geniaal om zulke dingen te kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow? dat heb ik dan verkeerd gezien. Trouwens ook smerig, die gasten doen de contracten van 82Naldo opmaken, zodat over de 82 een rood contract icoon komt te staan. Trainingskaartje eroverheen, en iemand die heel dom is denkt dat het een SIF Naldo is voor onder de 100K Bin![]()
Heb nog budget genoeg, dus zal nog eens even naar de SIF Naldo kijken, al heb ik voor de vrije trappen natuurlijk RvP al
Poeieren en/of curven met de linkerstick, doe ik meestal bij degene met de wat langere aanlopen. Ligt ook maar net aan de hoek en afstand. Met VDV bijvoorbeeld is het al helemaal makkelijk curven als de bal aan de rechterkant licht door de linker stick naar de rechter bovenhoek te drukken, goed hard.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hhahaha ook echt geniaal om zulke dingen te kunnen bedenkenHoe nemen jullie vrijetrappen met spelers zoals Naldo; Bastos etc?! Ze trapen de bal bij mij altijd met binnekant voet maar nooit goed ofzo spelers met kortere aanloop doen het bij mij beter...
Middagje spelen voor coins, levert je snel 4K opquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:11 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand die mij kan helpen aan een Neymar voor 10000 coins? Heb niet meer en wil hem graag hebben!
L1 (of L2? die haal ik door elkaar altijd, iig het gewone knopje, niet de trigger) ingedrukt houden voor hard schieten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hhahaha ook echt geniaal om zulke dingen te kunnen bedenkenHoe nemen jullie vrijetrappen met spelers zoals Naldo; Bastos etc?! Ze trapen de bal bij mij altijd met binnekant voet maar nooit goed ofzo spelers met kortere aanloop doen het bij mij beter...
L1, en dan linkerpook naar beneden drukken en bar tot 3 strepen, en dan *boem*. nog nooit mee gescoord, maar knalt zo lekker wegquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
L1 (of L2? die haal ik door elkaar altijd, iig het gewone knopje, niet de trigger) ingedrukt houden voor hard schieten.
Nog wel een Nilmar voor minderquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:11 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand die mij kan helpen aan een Neymar voor 10000 coins? Heb niet meer en wil hem graag hebben!
Met je bronzes is dat 4 wedstrijdjes.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Middagje spelen voor coins, levert je snel 4K op
Heb ik geen tijd voor man, heb stage hehequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Middagje spelen voor coins, levert je snel 4K op
1K per wedstrijd? Win je makkelijker op bronze dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met je bronzes is dat 4 wedstrijdjes.
Dan maar geduld hebben voor een open veiling voor Neymarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:16 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor man, heb stage hehe
Kheb geen Neymar gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef laucas het volgende:
Je had Neymar (verkocht?) en je wilt 'm weer terug ..
Ik had gisteren iemand die zo hard tegen mijn muur aan schoot.. vliegt die via de muur met een curve over de keeper in de verre kruising.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
L1, en dan linkerpook naar beneden drukken en bar tot 3 strepen, en dan *boem*. nog nooit mee gescoord, maar knalt zo lekker weg
Zit je op de PS3? Kunnen wel een keer een potje spelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had gisteren iemand die zo hard tegen mijn muur aan schoot.. vliegt die via de muur met een curve over de keeper in de verre kruising.
Sowieso een gelukslijer was dat, ook een voorzet die zijn spits niet richting de goal kopte, maar tegen mijn verdediger aan waarna die lullig langs de op de grond liggende keeper rolde die geen hand uitstak.
Maak ik nog 3-3 in de 90e minuut, krijgt hij in de verlenging twee onbegrijpelijke penalties.. de eerste via de lat tegen de rug van mijn keeper.
3-5 verloren
Toen ging ik maar stoppen en Assassins Creed spelen
Nee, helaas nog nooit mee gespeeld, maar dat gaat zeker de komende 9 of 10 maanden wel gebeurenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:19 schreef Der_Rudi het volgende:
Toefjes heb jij al met je SIF RvP gespeeld?
Maakt dat veel verschil met de IF?
Ik speel op PS3 ja, voeg me maar toe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Zit je op de PS3? Kunnen wel een keer een potje spelen
Sterkte....quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel op PS3 ja, voeg me maar toe.
PSN: DutchSith
Nog nooit van m gewonnen. In het begin werd het 0-5 voor hem, maar nu is het wel iets spannender. Soms gelijk, al werd het laatst gewoon weer 0-3 voor Laucas, hij is erg goedquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.![]()
Wat voor uitslagen hadden jullie dan tegen elkaar?
Di Maria is toch niet portugees en speelt ook niet in portugalquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:39 schreef vandermar het volgende:
Ik heb gister 5x iemand laten ragequitten met mijn portugese 5 sterren team.
Een keer daarvan stond ik 9-0 voor in 40 minuten tegen Liga BBVA team met Messi, INiesta, Fabregas, Alves, Ramos en Pique als eindbazen. Zegt hij dat ik lucky wasNani rapete hem echt hard. Beetje rainbows de hele tijd doen, akka de hele tijd en keer op keer trapte hij er in lol.
En Saviolaeinbaas hoor en Di Maria ook
. Ik heb nog nooit zoveel plezier met gouden team gehad
Haha, ik ken het gevoel wel om met een master-squad te verliezen van een fun team. Ben er inmiddels al aan gewend hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:39 schreef vandermar het volgende:
Ik heb gister 5x iemand laten ragequitten met mijn portugese 5 sterren team.
Een keer daarvan stond ik 9-0 voor in 40 minuten tegen Liga BBVA team met Messi, INiesta, Fabregas, Alves, Ramos en Pique als eindbazen. Zegt hij dat ik lucky wasNani rapete hem echt hard. Beetje rainbows de hele tijd doen, akka de hele tijd en keer op keer trapte hij er in lol.
En Saviolaeinbaas hoor en Di Maria ook
. Ik heb nog nooit zoveel plezier met gouden team gehad
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.![]()
Wat voor uitslagen hadden jullie dan tegen elkaar?
Niet overdrijven, beetje kracht bij je underdog positie pratenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog nooit van m gewonnen. In het begin werd het 0-5 voor hem, maar nu is het wel iets spannender. Soms gelijk, al werd het laatst gewoon weer 0-3 voor Laucas, hij is erg goed
Voor de competitie werd het 2-2. Ik piek gewoon op het juiste momentquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef laucas het volgende:
[..]
[..]
Niet overdrijven, beetje kracht bij je underdog positie praten![]()
Laatste tijd kun je veel meer weerstand bieden hoor. Heb ook best weinig potjes gespeeld tot nu toe.
Iets met Lindgren ofzo ...quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de competitie werd het 2-2. Ik piek gewoon op het juiste momentTrouwens, over de competitie gesproken... gaat dat nog afgerond worden voor Fifa 13 verschijnt?
Nee maar tot ik Hulk heb als RW speelt Di Maria daar met Saviola in de spits en Aimar op het middenveldquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Di Maria is toch niet portugees en speelt ook niet in portugal
Ik ben niet eens zo heel goed hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik ken het gevoel wel om met een master-squad te verliezen van een fun team. Ben er inmiddels al aan gewend hoorMaar 9-0 na 40 minuten is wel erg extreem, haha
Ik ben ietsjes minder goed dan Toefjes.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef laucas het volgende:
[..]
[..]
Niet overdrijven, beetje kracht bij je underdog positie praten![]()
Laatste tijd kun je veel meer weerstand bieden hoor. Heb ook best weinig potjes gespeeld tot nu toe.
Goud?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben ietsjes minder goed dan Toefjes.
Wat voor team speel je mee? Dan kan ik me alvast mentaal voorbereiden.
Ik won 1-0 van Laucas, maar ik verloor weer van jouquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog nooit van m gewonnen. In het begin werd het 0-5 voor hem, maar nu is het wel iets spannender. Soms gelijk, al werd het laatst gewoon weer 0-3 voor Laucas, hij is erg goed
Faalwedstrijd tbhquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik won 1-0 van Laucas, maar ik verloor weer van jou
Voor het mooie is de linksback te blankquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Goud?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#d9aKN9L5bb66P
Ik kwam vrij gelukkig in de laatste 10 minuten langzijquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik won 1-0 van Laucas, maar ik verloor weer van jou
Silver mag ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Goud?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#d9aKN9L5bb66P
Haha, been there, done thatquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Silver mag ook.
Als ik met mijn 85-rated sterrenelftallen verlies van zo'n team als de jouwe voel ik me altijd extra kut.
Dan moet je maar niet zo'n duur elftal kopen! Dure elftallen vind ik om die reden ook maar niks maar toch ga ik er 1 eentje maken omdat ie al verzonnen is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Silver mag ook.
Als ik met mijn 85-rated sterrenelftallen verlies van zo'n team als de jouwe voel ik me altijd extra kut.
Plus geen mannetjes in het doel bij vrije trappen (al doe ik het nu zelf ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo'n duur elftal kopen! Dure elftallen vind ik om die reden ook maar niks maar toch ga ik er 1 eentje maken omdat ie al verzonnen is.
Mij het maakt mij niet uit waar je mee speelt, gaat toch om de fun en ik speel liever vriendschappelijke wedstrijden dan dat ik na elke wedstrijd een DC aan m'n broek krijg.
Wat is daar nou leuk aan? Kun je toch net zo goed head2head doen? Gewoon online met athletico spelen zonder fut?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:56 schreef el-blanchito het volgende:
yeey, een atletico madrid team gemaakt
Tja, als je allemaal Brazilianen hebt kun je dan ook beter H2H gaan doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan? Kun je toch net zo goed head2head doen? Gewoon online met athletico spelen zonder fut?
Haha ja, ik baalde al dat ik hem voor 35k moest halen (paar dagen daarvoor eentje van 23k laten lopen, omdat ik te duur beschouwde, hij was gemiddeld 18k ofzo toen nog).. nu is die 45k, paar weken geleden zelfs 70k ofzo. Hij is ook heel zeldzaam, want TOTW1quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:22 schreef vandermar het volgende:
Hmz, Joao Pereira IF. DIe moet ik ook nog hebben voor mijn teamDus Hulk en Pereira nog. EN uiteindelijk CR7
Lekker, Joao Pereira is pricefixed
Nu al 100Kquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef DutchSL het volgende:
Mwah, bij Brazilië heb je alleen de keuze aan de mannen in de nationale ploeg en daar ontbreken wel een paar helden.
Bij FUT kun je het helemaal zelf bouwen.
[..]
Haha ja, ik baalde al dat ik hem voor 35k moest halen (paar dagen daarvoor eentje van 23k laten lopen, omdat ik te duur beschouwde, hij was gemiddeld 18k ofzo toen nog).. nu is die 45k, paar weken geleden zelfs 70k ofzo. Hij is ook heel zeldzaam, want TOTW1
Adebayor was woensdag echt moeilijk onder de 100K te krijgen, is nu al 80K. Verwacht dat hij zal "landen" rond de 60K. Ik wacht dus nog even met hem kopen. Even op SIF Ba jachtquote:
Dat vragen sommige mensen ja, maar niemand die dat betaald natuurlijk.quote:
Postte gisteren al dat Tommy Oar boven de grote centrale verdediger uit torende om van 2-0 de 2-1 binnen te koppen in de laatste minuut. Terwijl de mooiste kansen op de paal belandde daarvoor etc etcquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef vandermar het volgende:
Ik verloor gister een kopduel met Pepe van Aguerolekker realistisch
Fifa wordt weer steeds minder realistischquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Postte gisteren al dat Tommy Oar boven de grote centrale verdediger uit torende om van 2-0 de 2-1 binnen te koppen in de laatste minuut. Terwijl de mooiste kansen op de paal belandde daarvoor etc etc
Je kan beter wachten tot dinsdag ofzo denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:53 schreef Toefjes het volgende:
En geen 4-1-2-1-2 kaartje te krijgen als ik als max bin prijs 8.500 doe. Niet normaal zeg. Kijk vanavond nog wel een keertje... Moet er nog 3 hebben. Dit is mijn voorlopige selectie, waar ik denk ik toch IF Naldo voor SIF Naldo (max 90K) ga vervangen, en IF Adebayor (Max 60K) nog aan toegevoegd wordt
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#MEZGMPwUbb69A
Ohja, als IF van Persie bevalt ga ik sparen voor een SIF
Je hoeft ook niet perse 4-1-2-1-2 te kopen he, bv. Cesar krijgt ook wel 9 chemistry met een andere kaart met 4 verdedigers.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:53 schreef Toefjes het volgende:
En geen 4-1-2-1-2 kaartje te krijgen als ik als max bin prijs 8.500 doe. Niet normaal zeg. Kijk vanavond nog wel een keertje... Moet er nog 3 hebben. Dit is mijn voorlopige selectie, waar ik denk ik toch IF Naldo voor SIF Naldo (max 90K) ga vervangen, en IF Adebayor (Max 60K) nog aan toegevoegd wordt
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#MEZGMPwUbb69A
Ohja, als IF van Persie bevalt ga ik sparen voor een SIF
Ronaldo is dan ook een mietje, je ziet hem inhouden. En met Fifa houd ik juist niet in en toch winnen kleinere spelers kopduels en scoren ze uit cornersquote:
Luis Gustavo, net zon cheape maar briljante oplossing als de Braziliaanse rechtsback van Bayern Munchen, Rafinha meen ik. Heb Salimadinges gekocht voor 12K, dus risico miniem. Zal eens een cheap 4-1-3-2 kaartje scoren voor Cesar, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse 4-1-2-1-2 te kopen he, bv. Cesar krijgt ook wel 9 chemistry met een andere kaart met 4 verdedigers.
Robben heeft hem wel nodig. IF Salihamidzic sucks, ik had hem ook voor mijn Joegoslaven, gelijk weer naar de trade pile gegooid. Daar kun je beter de goedkopere Luiz Gustavo voor nemen voor op de bank is ook beter voor chemistry (niet echt belangrijk voor bankzitter, maar toch).
Hoe speelt 4-1-3-2?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Luis Gustavo, net zon cheape maar briljante oplossing als de Braziliaanse rechtsback van Bayern Munchen, Rafinha meen ik. Heb Salimadinges gekocht voor 12K, dus risico miniem. Zal eens een cheap 4-1-3-2 kaartje scoren voor Cesar, bedankt voor de tip
Net eerste wedstrijdje gespeeld, wel even wennen, zon nieuw systeem, maar Aguero en Torres naast elkaar is zo vreselijk lekker spelen. Van Persie erachter prettiger dan van Persie in de spits. Robben even wennen dat hij minder aan de rechterflank te vinden is. Ramires blijkt een goede gatendichtloper, al haalt hij het nog niet bij Cambiasso. Al met al erg veelbelovend
Die Rafinha kan gewoon niet verdedigenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Luis Gustavo, net zon cheape maar briljante oplossing als de Braziliaanse rechtsback van Bayern Munchen, Rafinha meen ik. Heb Salimadinges gekocht voor 12K, dus risico miniem. Zal eens een cheap 4-1-3-2 kaartje scoren voor Cesar, bedankt voor de tip
Net eerste wedstrijdje gespeeld, wel even wennen, zon nieuw systeem, maar Aguero en Torres naast elkaar is zo vreselijk lekker spelen. Van Persie erachter prettiger dan van Persie in de spits. Robben even wennen dat hij minder aan de rechterflank te vinden is. Ramires blijkt een goede gatendichtloper, al haalt hij het nog niet bij Cambiasso. Al met al erg veelbelovend
Geen idee, alleen in het begin gedaan, maar vond het een trechter... Haal dat kaartje alleen om Cesar een 9 chem te geven in een 4-1-2-1-2 systeemquote:
Moet nog naar die gozert kijken. Heb Schweinsteiger in elk geval om die reden niet in mn selectie opgenomenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die Rafinha kan gewoon niet verdedigen
Ik wil die formatie ook wel eens proberen 4-1-3-2 maar kan die nergens vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, alleen in het begin gedaan, maar vond het een trechter... Haal dat kaartje alleen om Cesar een 9 chem te geven in een 4-1-2-1-2 systeem
Schweinsteiger heeft wel 78 defending ofzo? Is alleen wat langzaam.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet nog naar die gozert kijken. Heb Schweinsteiger in elk geval om die reden niet in mn selectie opgenomen
Ow, op die fiets. Typfoutjequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil die formatie ook wel eens proberen 4-1-3-2 maar kan die nergens vinden.
Ja, te traag inderdaad om counters op te kunnen vangen. Net al ervaren dat dat toch erg belangrijk is, Ramires was als de kippen terug om bijstand te verlenenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schweinsteiger heeft wel 78 defending ofzo? Is alleen wat langzaam.
Rafinha heeft maar 70, gewoon matig voor een gouden RB.
Mindread ^^quote:
Ik had naar de oranje camping gewildquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Echt lullig voor Portugal & Duitsland... Maar er komen een paar prachtige wedstrijden aan, jammer genoeg in Oekraine... Daar ga ik niet naar toe. Als het in Polen was geweest was ik sowieso naar de groepswedstrijden gegaan.
Als je op zoek bent naar aids ja. Maar Charkov is net even te ver voor mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had naar de oranje camping gewildAl zijn oekrainsche (hoe schrijf je dat?) vrouwtjes wel leuk om eens te bezoeken
Echt, condooms zijn geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar aids ja. Maar Charkov is net even te ver voor mij.
Oekraïensequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had naar de oranje camping gewildAl zijn oekrainsche (hoe schrijf je dat?) vrouwtjes wel leuk om eens te bezoeken
Mwa dan pas ik liever. Maar Charkov/Kharkiv is 2x zo ver als Gdansk. Dat wordt dan sowieso vliegen dus dat zijn weer een hoop meer kosten. Voor de rest is Oekraïne nou niet echt een land waar ik heel graag heen wil.quote:
Nee, zat ook maar te grappen, als ik ga, ben ik niet in staat om wat dan ook met een vrouw te doen (ivm bier). Maar vind het wel jammer. Had het wel mee willen makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mwa dan pas ik liever. Maar Charkov/Kharkiv is 2x zo ver als Gdansk. Dat wordt dan sowieso vliegen dus dat zijn weer een hoop meer kosten. Voor de rest is Oekraïne nou niet echt een land waar ik heel graag heen wil.
Ik hoop dat ik dan geen tentamens heb want tijdens het EK is het non stop voetbalquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Tja, tegen Denemarken moet je meer dan ooit winnen. Dan hopen op een puntje tegen Duitsland. En dan een finale tegen Portugal. Ik ga mn verlof voor die wedstrijden wel indienen, want gedronken zal er hoe dan ook worden
Ook de wedstrijden in Poule A?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan geen tentamens heb want tijdens het EK is het non stop voetbal
Inderdaad. Ik vraag me bij dit soort dingen echt af wie dit soort shit maakt, dit zijn toch zaken die je meerdere keren laat nakijken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Portugal 16,7 miljoen inwoners volgens de NOS..not even close.
Uiteraard, lekker in de kroeg met pilsje erbijquote:
Haha, ja, wie weet neem ik het hele EK wel vrij, en bier drinkend de tijd doorbrengenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker in de kroeg met pilsje erbijmeer is niet nodig voor een puik avondje
Ik ben al aan het sparenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, wie weet neem ik het hele EK wel vrij, en bier drinkend de tijd doorbrengen
Dat wordt weer het stadhuisplein in gespannen sfeer de laatste 2 wedstrijdenquote:
Even kijken hoe alles in elkaar zit, wellicht dat als we 2e worden dat we dan tegen de nummer 1 van poule A moeten. Dat zou mooi zijn. Hoop dat Duitsland en Spanje elkaar dan in de halve finale afmaken. Ofzo. Koffiedik kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef TheFastOne het volgende:
Toch weer vreemd die poule met Rusland...
Een snelle blik leert dat nummer 2 worden gunstig is, tenminste, er vanuitgaand dat Spanje nummertje 1 wordt...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Als we de poule doorkomen spelen we pas in de finale weer tegen Portugal of Duitsland. We spelen in kwartfinale tegen iemand uit poule A.
Hier staat alles: http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal_2012
Als we 2e worden in de groep moeten we in de halve finale (waarschijnlijk) tegen spanje, als we 1e in de groep worden is dat op z'n vroegst pas in de finale.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een snelle blik leert dat nummer 2 worden gunstig is, tenminste, er vanuitgaand dat Spanje nummertje 1 wordt...
Zullen we eerst uit de groepen komen? (:quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als we 2e worden in de groep moeten we in de halve finale (waarschijnlijk) tegen spanje, als we 1e in de groep worden is dat op z'n vroegst pas in de finale.
RT van De Zeeuw, jeujtwitter:DemydeZeeuw twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 21:45:26“@c0sm0fifa: @DemydeZeeuw Spelen jullie nu echt t/m Maart geen officiële duels meer met Spartak?” yes 3/4 maart weer reageer retweet
jij bent een West Ham fan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef GuRBuH het volgende:
RT van De Zeeuw, jeujtwitter:DemydeZeeuw twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 21:45:26“@c0sm0fifa: @DemydeZeeuw Spelen jullie nu echt t/m Maart geen officiële duels meer met Spartak?” yes 3/4 maart weer reageer retweet
FF kijken of ie even een shirtje van Zhano opstuurt
hoezo zou hij een shirtje opsturen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:48 schreef GuRBuH het volgende:
FF kijken of ie even een shirtje van Zhano opstuurt
Die gast zwemt in het geld, kan hij ook wel ff mij sponsorenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hoezo zou hij een shirtje opsturen?
heb je hem gewoon gevraagd om een shirt dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast zwemt in het geld, kan hij ook wel ff mij sponsoren
Nee, heb besloten geen schooier te zijn...quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
heb je hem gewoon gevraagd om een shirt dan?
lijkt mij ook wel vet!
Waarom zet jij achter iedere vraag altijd een uitroepteken en een spatie ?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:41 schreef BDIL het volgende:
Hoeveel gaat een ticket kosten voor de groepsfase ek 2012 ?!
Zn vragen zullen wel dringend zijn?!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zet jij achter iedere vraag altijd een uitroepteken en een spatie ?!
Zodat het aandacht trekt en kennelijk is het effectief als jij elke keer reageertquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zet jij achter iedere vraag altijd een uitroepteken en een spatie ?!
Nee, het komt niet bijster intelligent over en ik reageer ondanks het uitroeptekenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zodat het aandacht trekt en kennelijk is het effectief als jij elke keer reageert
Het is een gare gewoonte en waarom zou je intelligent moeten overkomen op een fok forum....quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het komt niet bijster intelligent over en ik reageer ondanks het uitroepteken
ik zou het niet fijn vinden als iedereen mij beschouwt als een josti met leestekenaidsquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is een gare gewoonte en waarom zou je intelligent moeten overkomen op een fok forum....
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou het niet fijn vinden als iedereen mij beschouwt als een josti met leestekenaids
Iedereen... Alsof het mij boeit wat je van mijn leesteken gebruik vind.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou het niet fijn vinden als iedereen mij beschouwt als een josti met leestekenaids
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iedereen... Alsof het mij boeit wat je van mijn leesteken gebruik vind.
En je grammatica dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iedereen... Alsof het mij boeit wat je van mijn leesteken gebruik vind.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, ik speelde nu even H2H om nog even naar Divisie 3 te promoveren. Dat is èn sloom èn random. Spelers bewegen als houten klaassen, echt een butspel. Zit nu in Divisie 3 maar dit is echt geen zak aan. Slechtste Fifa in jaren wat mij betreft. Nog nooit een controller verneukt maar met Fifa 12 sta ik op 2,5. De derde werkt nog al zit de onderkant wat los.
Same here. Heb alleen met CoD ooit een keer met men controller gebashed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, ik speelde nu even H2H om nog even naar Divisie 3 te promoveren. Dat is èn sloom èn random. Spelers bewegen als houten klaassen, echt een butspel. Zit nu in Divisie 3 maar dit is echt geen zak aan. Slechtste Fifa in jaren wat mij betreft. Nog nooit een controller verneukt maar met Fifa 12 sta ik op 2,5. De derde werkt nog al zit de onderkant wat los.
Ik speel wel vaker met een vriend samen. Samen zijn wij vaak onverslaanbaar. Heb nog niet compleet bezopen gespeeld maar met een aantal biertjes gaat het nog prima. Maar ik ben best goed in verdedigen en samen aanvallen gaat altijd wel goed. Samen online heeft zeker z'n voordelen maar als je het niet goed onder de knie hebt kan het zeker in je nadeel zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:17 schreef Toefjes het volgende:
Onder invloed met zn 3en online een wedstrjid spelen, wat een pestchaos was dat. 0-6 verloren, volgende week weer
Harryquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk ik speel het weer even na een week of langer niet gespeeld te hebben maar wat blijft het toch een kutspel.Totaal random, geen enkel touw aan vast te knopen.
![]()
![]()
Kan je samen online spelen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik speel wel vaker met een vriend samen. Samen zijn wij vaak onverslaanbaar. Heb nog niet compleet bezopen gespeeld maar met een aantal biertjes gaat het nog prima. Maar ik ben best goed in verdedigen en samen aanvallen gaat altijd wel goed. Samen online heeft zeker z'n voordelen maar als je het niet goed onder de knie hebt kan het zeker in je nadeel zijn.
Volgens mij niet, ik dacht dat een vriend gewoon kan joinen als je een 2e controller hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je samen online spelen?
Moet je dan ook 2 xbox live gold accounts hebben?
Je hoeft geen 2 xbox live gold accounts te hebben; beide kunnen inloggen als guest ( als het goed isquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je samen online spelen?
Moet je dan ook 2 xbox live gold accounts hebben?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wilde net gaan zeggen!he's back
Het is geen echt Fifa-topic zonder mijn regelmatige pino-uitspraken.quote:
Dat zal dan pas in de winter zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:21 schreef StefannPSV het volgende:
Weet iemand misschien of er nog updates komen waar er spelers worden toegevoegd? Of wordt dat nooit gedaan?
bij FUT niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:21 schreef StefannPSV het volgende:
Weet iemand misschien of er nog updates komen waar er spelers worden toegevoegd? Of wordt dat nooit gedaan?
Nou, op een schaal van 1 tot 10 zit ik rond een 6. De andere 2 maakte ik vierkant in onderlinge wedstrijden. We liepen alleen door elkaar heen en waren constant op elkaar aan het schelden. Aan het eind perongeluk een eigen doelpunt, en we kwamen niet meer bij van het lachen omdat we zo slecht waren. Wij blij, tegenstander blij, iedereen blij dusquote:Op zaterdag 3 december 2011 02:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik speel wel vaker met een vriend samen. Samen zijn wij vaak onverslaanbaar. Heb nog niet compleet bezopen gespeeld maar met een aantal biertjes gaat het nog prima. Maar ik ben best goed in verdedigen en samen aanvallen gaat altijd wel goed. Samen online heeft zeker z'n voordelen maar als je het niet goed onder de knie hebt kan het zeker in je nadeel zijn.
Jammer; als ik het eerder had geweten kon ik wel 10 man regelen die ook mee wouden gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:59 schreef Toefjes het volgende:
Ik had nu in de bus moeten zitten naar BMG-Borussia Dortmund. Helaas gebrek aan belangstelling, niet doorgegaan
Wist het dinsdag eigenlijk al. Ach, kan ik wat anders doen van mn 65 euro. Kijk volgend jaar wel. Duitsland en Engeland is de planningquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer; als ik het eerder had geweten kon ik wel 10 man regelen die ook mee wouden gaanJe zei vorige week pas dat je ging...
je moet je niet scheelkijken op heading stats denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit eraan te denken om voor SIF Naldo te gaan sparen. In principe past hij prima in m'n team. Hij staat dan tussen Silva en Maicon. Dan zet ik Sneijder ervoor, want Di Natale heeft maar 7 chem als ik hem daar neer zet. Alleen Stekelenburg heeft dan nog maar 7 chemistry. Ik denk dat ik dan wel Tim Wiese er neer moet zetten omdat hij dan een lichtgroene link heeft met Naldo en dan zit iedereen als het goed is aan 9 chem.
Naldo heeft wel maar 74 heading, daarentegen is hij wel 1.98m....
Je moet elke stat bekijken van een speler om te zien of hij wel echt beter is dan een ander. Op ultimatedb kan je het zo bekijkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet je niet scheelkijken op heading stats denk ik
Ik heb de IF Naldo, over zn kopkwaliteiten absoluut niks te klagen. Dzeko is op papier ook een iets meer dan gemiddelde kopper, maar als hij m op maat krijgt zit ie gewoon. De pace van IF Naldo doet me denk ik toch besluiten om een SIF aan te schaffen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit eraan te denken om voor SIF Naldo te gaan sparen. In principe past hij prima in m'n team. Hij staat dan tussen Silva en Maicon. Dan zet ik Sneijder ervoor, want Di Natale heeft maar 7 chem als ik hem daar neer zet. Alleen Stekelenburg heeft dan nog maar 7 chemistry. Ik denk dat ik dan wel Tim Wiese er neer moet zetten omdat hij dan een lichtgroene link heeft met Naldo en dan zit iedereen als het goed is aan 9 chem.
Naldo heeft wel maar 74 heading, daarentegen is hij wel 1.98m....
London! West Ham! Ik ben vorig jaar November geweest en ik wil al het hele jaar weer gaan. Maar wil eerst sparen voor mn eigen (huur)crib. Krijg nu mogelijk een woningquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wist het dinsdag eigenlijk al. Ach, kan ik wat anders doen van mn 65 euro. Kijk volgend jaar wel. Duitsland en Engeland is de planning
Klinkt cool, op eigen gelegenheid gegaan? Of georganiseerd?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
London! West Ham! Ik ben vorig jaar November geweest en ik wil al het hele jaar weer gaan. Maar wil eerst sparen voor mn eigen (huur)crib. Krijg nu mogelijk een woning
Op eigen gelegenheid, met mn pa. 'S Middags eerst White Hart Lane Spurs tegen Everton en daarna met de tube naar Boleyn ground voor West Ham - Newcastle.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt cool, op eigen gelegenheid gegaan? Of georganiseerd?
Ik laat de 100K Naldo aan me voorbij gaan trouwens, stond een 4-1-2-1-2 voor 105K startprijs, maar geen hond was geinteresseerd en veiling kende geen winnaar. Zal woensdag voor 85K te koop zijn denk ik.
Klintk als heerlijk middagje zo. Vriend van me is naar spurs geweest, maar die vond de sfeer nogal tegenvallenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op eigen gelegenheid, met mn pa. 'S Middags eerst White Hart Lane Spurs tegen Everton en daarna met de tube naar Boleyn ground voor West Ham - Newcastle.
Ik ben er vorig jaar geweest toen FC Twente tegen de Spurs moest en de sfeer was toen erg goed. Hele stadion was volgepakt en die Engelsen waren constant aan het zingen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klintk als heerlijk middagje zo. Vriend van me is naar spurs geweest, maar die vond de sfeer nogal tegenvallen
Die vriend ging ook naar Tottenham - Westham (degradeerde uiteindelijk), en het bleef 0-0. Zal het ook wel mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest toen FC Twente tegen de Spurs moest en de sfeer was toen erg goed. Hele stadion was volgepakt en die Engelsen waren constant aan het zingen.
Ik zat bij Spurs - Everton pal naast het Everton vak. Die zaten wel constant te zingen. Van de thuisfans hoorde ik af en toe alleen "When the Spurs go marching in"quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klintk als heerlijk middagje zo. Vriend van me is naar spurs geweest, maar die vond de sfeer nogal tegenvallen
Die heb ik voor 5K.quote:
Ik heb hem er maar 49K BIN opgegooid in 41212.quote:
Maar het staat 3-0!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:35 schreef BDIL het volgende:
Krul SIF ?! Heeft een goede wedstrijd weer gekeept
Ja wtf, er is nog een tijd geweest dat die dingen 400c kostten. Vind het nog een matige CB ook.quote:
Niet in 4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:57 schreef vandermar het volgende:
Mangala is veel beter als CB en die is maar 3K
Wel in 4-3-3quote:
Krul had penalty van Lampard gepakt en een tal van kansen tegengehouden, ondanks eindresultaat een sterke wedstrijd gekeept...quote:
EA kennende geven ze daar geen IF voor, laat staan back to back. Mjah, je weet nooit...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Krul had penalty van Lampard gepakt en een tal van kansen tegengehouden, ondanks eindresultaat een sterke wedstrijd gekeept...
Denk dat een discussie wie de 2e doelman van oranje kansrijker is dan een TOTW. Ze gaan geen 2e keer Krul doen, en EA is ook best van de scoreboord journalistiekquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Krul had penalty van Lampard gepakt en een tal van kansen tegengehouden, ondanks eindresultaat een sterke wedstrijd gekeept...
Gepost vanaf telefoon ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:32 schreef OmniRocket het volgende:
soms is het zo dodelijk om achter te komen.. gaan ze eindeloos achterin rondtikken, en dan moet je superveel druk zetten en dan is het heel lastig verdedigen als ze gaan aanvallen
Verdwijnt niet hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:38 schreef vandermar het volgende:
WTF, ik heb Hulk gekocht maar nu is hij nergens te vinden. Wel 25K armer.
Uit en inloggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:38 schreef vandermar het volgende:
Tradepile ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:38 schreef vandermar het volgende:
Hij moet ergens zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:38 schreef vandermar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |