Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Meestal gaat de prijs omlaag tot aan de laatste dag voor de nieuwe IF's en misschien zelfs wel nog op die dag. Als ik IF's wil koop ik ze meestal woensdagmiddag. Daarna worden ze niet meer uitgegeven en dus zeldzamer.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Toefjes het volgende:
SIF Naldo is nu rond de 100K, wat denken jullie, gaat deze prijs dalen, of stijgen? Bij Adebayor voorzag ik een daling, en aan ultimatedb te zien is dat een juiste voorspelling geweest, maar bij Naldo vind ik het erg lastig..
Ja klopt in 4321 was ik inderdaad 1 van de eerste. Daarna heb ik het verkocht maar omdat het zo chill speelt heb ik het toch maar weer terug gekocht dit keer in 4411.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
Volgens mij was jij een van de eersten met dat team, maar EA forums staan er nu vol mee.
Bruikbare tip, dank jequote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Meestal gaat de prijs omlaag tot aan de laatste dag voor de nieuwe IF's en misschien zelfs wel nog op die dag. Als ik IF's wil koop ik ze meestal woensdagmiddag. Daarna worden ze niet meer uitgegeven en dus zeldzamer.
Dit heeft het jaar compleet gemaakt. Inderdaad heeeel geniaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
Ik lach me kapot om hoe Pique die laatste zin zegt
quote:
WTFtwitter:RomilyBroad twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:51:24So here's that somewhat experimental FUT podcast I spoke about. The Team of the Week explained! http://t.co/doAkiTku reageer retweet
We start with the keeper: Kroelquote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
WTFtwitter:RomilyBroad twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:51:24So here's that somewhat experimental FUT podcast I spoke about. The Team of the Week explained! http://t.co/doAkiTku reageer retweet
Colunga is wel nice ja. Zn stats zijn allemaal redelijk average, maar ik vond m wel ok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een vervelende avond zeg. Ik kwam 1 keer terug van 1-4 tot 4-4 (3x Adrian Colunga) en na die 4-4 ging alles mis. Hij won 4-5 na verlenging. En ik verloor 5-1 tegen iemand die alleen maar lame goals scoorde en ik had enorme lag. Dat was gewoon niet te doen. Ook verloor ik 3-1 tegen iemand met Russische silvers en toen ging alles ook mis. En Sigthorsson raakt bijna elke wedstrijd geblesseerd..
Hmm, ik dacht inderdaad ook dat ie 3 was. Had Rodrigo ernaast en die dacht ik dat ie 4 was, maybe niet dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ontdekte vandaag dat hij 4* heeft, ik dacht dat hij 3 had. Ik scoorde met een simpele finish na een chop, een lob en een kopbal onderkant lat Maar eigenlijk was hij veel beter, al waren zijn goals ook best wel lame. Maar het was geen geslaagde avond.
Kan je dan weer clubs spelen ?!quote:
Metaforisch gezien zou je kunnen zeggen van wel.quote:
Ja XBOX kaput, i knowquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Metaforisch gezien zou je kunnen zeggen van wel.
In realiteit is het allemaal net iets minder dramatisch.
Potje doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:26 schreef Tobi-wan het volgende:
1 potje met m'n La Liga team gespeeld maar dat was echt dramatisch... Die Llorente is voor mij echt te langzaam, ik kan daar helemaal niets mee... Iemand een wat snellere ST die niet al te duur is?
Voor m'n Bundesliga team toch maar Neuer halen. Speelde er net weer tegen 1, die kerel houdt echt zo ziek veel tegen...
Ja, 1 seconde naar boven. "Eenentwintig"quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik truukjes ga doen als ik niet voor sta loopt het nooit goed af, wat zat ik te kloten. Wel in de 90e minuut even een 0-1 ombuigen
Hoe nam je die penaltie, gewoon naar boven mikken?
Of 1 naar achter, naar voren inhouden en dan een getimede tik naar voren. Dan doet ie de advanced rainbow.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Die bal over jezelf heen flicken zeg maar?
LT inhouden, dan 1 tikje naar achter en 2 naar voren (de richting waar je heen loopt).
Potjes waren wel grappig, van allebei de kanten zag je iemand een zinloos truukje doen terwijl hij zo een steekpass had kunnen geven
Hehe ja inderdaad en vaak daardoor ook nog eens balverlies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Die bal over jezelf heen flicken zeg maar?
LT inhouden, dan 1 tikje naar achter en 2 naar voren (de richting waar je heen loopt).
Potjes waren wel grappig, van allebei de kanten zag je iemand een zinloos truukje doen terwijl hij zo een steekpass had kunnen geven
Ben ook geen Pato fan, maar Neymar speelt wel erg fijn. En tussen Pato en Robinho past hij perfect in m'n teampje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaad en vaak daardoor ook nog eens balverlies.
Ik vind Pato trouwens niet fijn spelen, loopt zich constant vast en gaat vervolgens liggen... pussy!
Maar nee ik bedoel die flick dat wanneer je stilstaat en m dan van voor naar achter doet, snap ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |