je bent een arme sloeberquote:
imac uit het raam gooienquote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar is die knop voor dan?
Ik heb nu een Medion 2TB geloof ik, maar die blijft constant aanstaan, zelfs als mijn iMac uitstaat
impulsaankoop..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ook maar ff die harde schijf meegenomen, had er toch nog eentje nodig
Dat heb je met die goedkopere dingen. ED Elements ding van mij heeft dat niet. IOmega-ding wel weer...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nu een Medion 2TB geloof ik, maar die blijft constant aanstaan, zelfs als mijn iMac uitstaat
Ik heb een laCie, staat ook altijd aan. Zit achterop een schakelaartje.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zelfs dan zal de HDD aanblijven staan
idd, arm plantje waar hij op gaat landenquote:
Bij mijnes dat zelfs nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een laCie, staat ook altijd aan. Zit achterop een schakelaartje.
Plantje komt wel in de aanbieding bij iBood, iMac nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, arm plantje waar hij op gaat landen

quote:flomeister: hier kan je die billen mee laten trillen
sake: Nee geef mij die jamo dan maar lekker
bluecola: Is edifier een goed merk?
flomeister: geen grappen
JiG: Tis net een giga automatische puntenslijper
Mijn harde schijf gaat juist altijd uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
zeg dan nasquote:
Misschien komt er nog een hamer langsquote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mijnes dat zelfs niet
Nja kreeg hem gratis van mijn pa, vind het wel prima
Welterustenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het mooi geweest. Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |