SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allEerst denken, dan typen
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Daar heb je er op dealextreme vier voor.
Mr T is beterquote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
Chuck Norris in een WoW reclame net op RTL 7
Geld nodig ..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
Chuck Norris in een WoW reclame net op RTL 7
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
doe maar, kunnen wij door naar de volgende
Neee please don´´t startquote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Chuck norris doesn't need money. Money needs chuck norris
lolwhut?quote:Ingebouwde Li-Polymer batterij (tegen betaling via USB) / 3,7 V / 100 mAh / 4 uur oplaadtijd
Is wel ideaal voor het hardlopenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Wat een rommel.. Kun je een uur klikken tot je het nummer hebt dat je wil
ikquote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
wie wilt kortingsbonnen voor gratis verzenden tot 21 december?
lieverd, ik kocht de 1ste mp3 speler met 128 mb voor 1000 gulden.....quote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb ooit een paar jaar geleden toen dat net ''in'' kwam () zo'n ding met 256 mb voor 50 euro gekocht
![]()
![]()
Surequote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
kom je nu meequote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Barbapapamama het volgende:
Pfff mensen koop is wat mp3 spelers, ze zijn echt super goed
heb er zelf ook al 10 gekocht, zijn echt pareltjes!!
PS3quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
idd, heb ik net die PS3 gekocht, had ie ook gratis naar me toe kunnen komen :|
Wat kostte die ps3quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nee hij was 49,95quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is die 50 euro box al geweest trouwens ?
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
voor hoeveel stond die ps3 erop?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
omgebouwde ps3quote:
Ik heb er geeneens eenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die nu pas een PS3 in huis halen
Heb een Wiiquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Schandalig dat je zo'n kut apparaat nog niet eens thuis hebt
mensen die hun geld besteden aan gedroogde plantenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef junkiexp het volgende:
Ik rook elke dag zo'n mp3 speler op
één duopack dusquote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef thethoryd het volgende:
Ik neem er een? Het is toch een duopack!
Zo'n 17 uur geledenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar hij is dus al wel geweest ?
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen die hun geld besteden aan gedroogde planten
Geweest en gekocht, net als die van 25 euro.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar hij is dus al wel geweest ?
omgebouwde wiiquote:
boeiuh ...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
kan je niet meer online spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15quote:Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef Barbapapamama het volgende:
55 euro voor 2 van die kutdingen trouwens?Ibood what the fuck?
staan er ook alleen voor de sier.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Die adviesprijzen geloof ik geen bal van.
Verzinnen ze gewoon zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Is gewoon een manier om druk te zetten op mensen om een product te kopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
HOEREN NEUKEN HOEF GEEN VRIENDENquote:
??quote:Op donderdag 1 december 2011 22:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
http://ibood.vxv.nl/ zuigt hard
alles weg, alles in de boxquote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Barbapapamama het volgende:
Sony in-eurs duopack..geweldig voor de box
wel mooiquote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Plastic_zak het volgende:
walgelijke kleur weeranders had ik ze besteld
roze?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:29 schreef Plastic_zak het volgende:
walgelijke kleur weeranders had ik ze besteld
natuurlijk niet, minimaal over 9000 keer!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Skippy_ball het volgende:
Zijn er nou echt mensen die denken dat ze 100 keer de waarde in de box gaan vinden?
ja want een keer zat er een ipad in dus dat zullen ze vast weer doenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Skippy_ball het volgende:
Zijn er nou echt mensen die denken dat ze 100 keer de waarde in de box gaan vinden?
Inderdaad, je kan er toch maar 1 tegelijk in..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet gewoon kwaliteitsoordopjes in plaats van twee waardelozen voor dezelfde prijs
Minstens.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Skippy_ball het volgende:
De meeste krijgen gewoon 100 usb-visaquariumsquote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Skippy_ball het volgende:
Voor deze prijs is het echt niet verkeerd. Inderdaad snap ik dat duopack principe ook niet. Maar de MDR-EX5x-serie van Sony leveren echt veel bang for buck...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Waarom niet gewoon kwaliteitsoordopjes in plaats van twee waardelozen voor dezelfde prijs
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
natuurlijk niet, minimaal over 9000 keer!
je bent een arme sloeberquote:
imac uit het raam gooienquote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar is die knop voor dan?
Ik heb nu een Medion 2TB geloof ik, maar die blijft constant aanstaan, zelfs als mijn iMac uitstaat
impulsaankoop..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ook maar ff die harde schijf meegenomen, had er toch nog eentje nodig
Dat heb je met die goedkopere dingen. ED Elements ding van mij heeft dat niet. IOmega-ding wel weer...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb nu een Medion 2TB geloof ik, maar die blijft constant aanstaan, zelfs als mijn iMac uitstaat
Ik heb een laCie, staat ook altijd aan. Zit achterop een schakelaartje.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zelfs dan zal de HDD aanblijven staan
idd, arm plantje waar hij op gaat landenquote:
Bij mijnes dat zelfs nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een laCie, staat ook altijd aan. Zit achterop een schakelaartje.
Plantje komt wel in de aanbieding bij iBood, iMac nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, arm plantje waar hij op gaat landen
quote:flomeister: hier kan je die billen mee laten trillen
sake: Nee geef mij die jamo dan maar lekker
bluecola: Is edifier een goed merk?
flomeister: geen grappen
JiG: Tis net een giga automatische puntenslijper
Mijn harde schijf gaat juist altijd uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
zeg dan nasquote:
Misschien komt er nog een hamer langsquote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mijnes dat zelfs niet
Nja kreeg hem gratis van mijn pa, vind het wel prima
Welterustenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het mooi geweest. Welterusten
BOXEN SPAREN NOOIT MEER WERKEN!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ga douchen, succes met de box die onvermijdelijk nu over 10 minuten komt
niet te hard slaan anders valt ie erafquote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga ff pagga slaan, tot over 10 minuten.
roken tochquote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Pagga? Is dat een nieuwe term voor rukken oid?
Ach dat ging ook veel te snel..quote:
pagga = kindquote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Xaobotnik het volgende:
ja, heeft ie geleerd van tvquote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Blijkbaarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Xaobotnik het volgende:
ja echt achterlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Xaobotnik het volgende:
proest.........quote:
Het klinkt mij iets te neger.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Had het dus zowaar goed...quote:
quote:
anaal inbrengenquote:
De livescribe 2gb Echo smartpen is een wonderlijk stukje techniek. Hij neemt namelijk geluid op en linkt dat met wat je schrijft!quote:
Ideaal bij college's enzo. Hij neemt de audio op bij het deel dat je schrijft.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef Barbapapamama het volgende:
Wie de fuck koopt nu zo een pen..echt
Ik ga stukquote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zumba, hoe het niet moet![]()
!
http://www.dumpert.nl/med(...)waka_excellence.html
De myscript voucher maakt het mogelijk om de geschreven texten te digitaliseren, zo wordt aantekeningen delen wel heel gemakkelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik snap t niet ... hij linkt met wat je schrijft .. wuttt
Ik snap het ook niet, dit:quote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb zo'n ding voor mijn werkquote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Als je wat opschrijft, weet dit ding bij welke audio dat hoort, dus nav waarvan je een aantekening maakt, etc. En je kan hetgeen je opschrijft ook digitaliseren.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
hekserij!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De livescribe 2gb Echo smartpen is een wonderlijk stukje techniek. Hij neemt namelijk geluid op en linkt dat met wat je schrijft!
hij onthoud de bewegingen hoe je schrijf, dus als je een s schrijft, onthoud hij dat en zend dat naar je pcquote:Op donderdag 1 december 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, dit:
Hij neemt namelijk geluid op en linkt dat met wat je schrijft!
Hoe moet ik dit zien je krijgteen jpg met wat je geschreven hebtquote:Op donderdag 1 december 2011 22:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je wat opschrijft, weet dit ding bij welke audio dat hoort, dus nav waarvan je een aantekening maakt, etc. En je kan hetgeen je opschrijft ook digitaliseren.
nee, waarschijnlijk in een programma krijg j e et te zienquote:Op donderdag 1 december 2011 22:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien je krijgteen jpg met wat je geschreven hebt
ruk zequote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar nu ga ik serieus ff pagga slaan dus...
godverquote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zumba, hoe het niet moet![]()
!
http://www.dumpert.nl/med(...)waka_excellence.html
en de rest in de boxquote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Die fucking hunt gaat ook nog gewoon tot 00:00 uur duren ook
Woestijnborden?quote:Prachtige porceleinen set van 27cm platte borden en 21cm desert borden voor 6 personen
Ah, helder!quote:
quote:Zaterdagavond, half tien. Voldaan kijk je terug op het geslaagde diner dat net afgelopen is. Vanaf vanochtend tien uur stond je in de keuken om het beste eten op tafel te zetten. Je begon met een Velouté d’Argenteuil, een luxe gebonden aspergesoep. Daaraan gaf je een goed vervolg met de Caille en Sarcophage. De kwartel in bladerdeeg zwom in een truffelsaus waarvan de smaak zelfs met de Beaujolais uit 2004 niet uit te wissen was. Heerlijk. De kers op de taart was de crème brûlée die je ter plekke flambeerde. Je gasten waren onder de indruk, maar niet alleen van deze koninklijke maaltijd. De besmettelijke charme van deze unieke set van borden in gebroken wit van Villeroy & Boch maakt van elke gelegenheid een feest. Ontspannen, informeel, subtiel, bescheiden en ongecompliceerd. Elk stuk van dit Lifedesign servies is ontworpen met eenvoud in het achterhoofd en heeft strakke lijnen, met behoud van een unieke moderne sfeer. De set bestaat uit 6 platte borden met een diameter van 27cm en 6 desert bordjes met een diameter van 21cm! Een nazomers diner in de tuin of een gezellig diner bij kaarslicht binnen. Het is allemaal mogelijk. Villeroy & Boch porselein is zeer breukvast en daardoor ook prima geschikt voor dagelijks gebruik. En omdat kwaliteit voorop staat bij Villeroy & Boch kun je er zeker van zijn dat geen bord de fabriek verlaat als hij niet perfect glad is. En, zoals je mag verwachten van tafelgerei van deze kwaliteit, kun je ze veilig in de vaatwasser en magnetron zetten. Elke dag een mooi gedekte tafel met deze Villeroy & Boch set platte borden van 27cm en kommen van 24cm voor 6 personen!
Ja. Ik lees wat er staat.quote:
alles in de box!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
de starwars pokerset met licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |