WINRARquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k was de afgelopen 3 dagen in Parijs. Kijk toch anders tegen zoeen stad aan
quote:
quote:
Grappig, creatiefquote:
onderbouwing?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Jorwol het volgende:
Hacker op de server, SaiNanA oid
http://battlelog.battlefi(...)anA/stats/366270252/
Een K/D van 7.3quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Jorwol het volgende:
Hacker op de server, SaiNanA oid
http://battlelog.battlefi(...)anA/stats/366270252/
Score van 1074pm is wel veel, maar volgens mij ook niet echt onmogelijk (denk ik)quote:
Tja ik heb altijd moeite met het onderscheid maken tussen sentiment en cheat rapporten. De kans op cheaters in de server met PB is erg klein maar pointsfarming is bijvoorbeeld moeilijk te ondervangen. Echter 9 van de 10 mensen roepen over een betere tegenstander al snel dat het een cheater is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een K/D van 7.3
Hij kan natuurlijk ook gewoon heel goed zijn
Wel vaag met sniper rifle en zo'n lage accuracy ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Score van 1074pm is wel veel, maar volgens mij ook niet echt onmogelijk (denk ik)
Absoluut zeker weten, kan niet missen.. begon net met filmen maar toen was hij vertrokken, maar hij zat net ook op 82-6, alleen maar headshots.. met handgun of met m249. En iedereen klaagde.quote:
Ik ben het eens en hij is al gebanned. Vooral ook omdat het een chinees was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Absoluut zeker weten, kan niet missen.. begon net met filmen maar toen was hij vertrokken, maar hij zat net ook op 82-6, alleen maar headshots.. met handgun of met m249. En iedereen klaagde.
Ik beschuldig ook niet iemand snel, maar dit lag er heel dik boven op.
Hehequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben het eens en hij is al gebanned. Vooral ook omdat het een chinees was.
"Because he was a tjainies"quote:
Even los van die cheater net op de server. Is het niet zo dat PB niet elke cheat ontdekt? Immers, een nieuwe cheat kent PB nog niet lijkt mij, dus het is geen waterdicht systeem. Ik kom met regelmaat cheaters tegen in diverse servers. Gister nog een figuur met 200+ kills en 2 keer dood gegaan, en dat alles met een handgunquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik heb altijd moeite met het onderscheid maken tussen sentiment en cheat rapporten. De kans op cheaters in de server met PB is erg klein maar pointsfarming is bijvoorbeeld moeilijk te ondervangen. Echter 9 van de 10 mensen roepen over een betere tegenstander al snel dat het een cheater is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |