SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Altijd blijven lachen!!![]()
Waar ben jij dan? geen zin om te wachtenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef Jeff89 het volgende:
Ik ga ff in BoF#1 kijken, maar die is op 't moment nog leeg.. Wie kijkt er mee?![]()
![]()
He pas die admin eens aan!
MAV is erg gaaf. Weinig punten, maar zo gaaf om voor je squad alvast te spotten en via ts info te geven. Killen gaat alleen heel erg lastig.
Echt leuk om dus rond te vliegen. Vooral in de grote vliegmappen, waar je heel hoog kan hangen.![]()
Was al weer weg.. Had ook geen zin om te wachtenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef Re.active het volgende:
[..]
Waar ben jij dan? geen zin om te wachten![]()
![]()
Net ff met de Sig553 gespeeld.. De SCAR doet wel lekker veel damage, maar op korte afstand verlies je het gevecht vaak door de lage rate of fire en het kleine magazijn. De 553 doet minder damage, maar schiet iets sneller, meer kogels en net zo beheersbaar.
Moeilijke keuze![]()
![]()
JP, ik heb het resterende bedrag van december en daarnaast t/m februari 2012 naar je bankrekening overgemaakt. Zal er maandag vast wel zijn (heb zelf ING).
In de platoon-text op Battlelog moet ook nog de admin worden aangepast.![]()
65 delen alweer. Gaat wel hard stelletje spamhoerenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Niet zo gek als dennis steeds hetzelfde lijstje postquote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef BurnaBoy het volgende:
65 delen alweer. Gaat wel hard stelletje spamhoeren![]()
Hou jij nou is je mond.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet zo gek als dennis steeds hetzelfde lijstje post
Jij kan hier alleen maar komen mopperen.
[ Bericht 3% gewijzigd door dennis3d op 02-12-2011 11:52:38 ]![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef BurnaBoy het volgende:
65 delen alweer. Gaat wel hard stelletje spamhoeren![]()
![]()
Spam jij reallife dan ook lijstjes ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:20 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hou jij nou is je mond.
Ga real life uit heli springen ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Joh, laat die jongen een keer met rustquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Spam jij reallife dan ook lijstjes ?
Hij probeert gewoon een clan op te zetten. Goed bezig dennis
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Sorry Dennis, ik vind je met de dag triester worden..quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:20 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hou jij nou is je mond.
Ga real life uit heli springen ofzo.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ach hij meent het allemaal goed joh. Hij neemt onze input ook ter harte en heeft de lijstjes in spoilers gezet. Hij is uiterst fanatiek met het warteam bezig en dat vindik een welkome bijdrage aan de clan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry Dennis, ik vind je met de dag triester worden..![]()
@HSG-B en Dennis, laat het aub gewoon rusten, ieder heeft zijn zegje gedaan en daarmee moet het onderhand wel klaar zijn.![]()
![]()
Oh, dat waardeer ik ook best. Maar om nou te zeggen dat iemand irl uit een helicopter moet springen.. Nahquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach hij meent het allemaal goed joh. Hij neemt onze input ook ter harte en heeft de lijstjes in spoilers gezet. Hij is uiterst fanatiek met het warteam bezig en dat vindik een welkome bijdrage aan de clan.![]()
@HSG-B en Dennis, laat het aub gewoon rusten, ieder heeft zijn zegje gedaan en daarmee moet het onderhand wel klaar zijn.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Dat is waar, dat gaat te ver, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, dat waardeer ik ook best. Maar om nou te zeggen dat iemand irl uit een helicopter moet springen.. Nah![]()
Maargoed, happy morning! Want bijna weekend!
Vanaf zondag verwacht ik dan eindelijk volop te kunnen gaan genieten van de pracht van BF3!!Heerlijk alles op ultra!!
![]()
Nieuwe pc is dan hoop ik bruikbaar.
[ Bericht 15% gewijzigd door rubbels op 02-12-2011 09:21:10 ]![]()
Net een potje gespeeld, was ik opeens weer Recruit, Rank1.![]()
Weet het, het scheelt niet veel met mijn werkelijke level, maar toch....
I follow you......but not on Twitter![]()
'k was de afgelopen 3 dagen in Parijs. Kijk toch anders tegen zoeen stad aan
I follow you......but not on Twitter![]()
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
WINRARquote:Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k was de afgelopen 3 dagen in Parijs. Kijk toch anders tegen zoeen stad aanquote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Vooral die geluidjes maken 't leuk
Grappig, creatiefquote:![]()
![]()
onderbouwing?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Jorwol het volgende:
Hacker op de server, SaiNanA oid
http://battlelog.battlefi(...)anA/stats/366270252/![]()
Een K/D van 7.3quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:36 schreef Jorwol het volgende:
Hacker op de server, SaiNanA oid
http://battlelog.battlefi(...)anA/stats/366270252/
Hij kan natuurlijk ook gewoon heel goed zijn
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Score van 1074pm is wel veel, maar volgens mij ook niet echt onmogelijk (denk ik)quote:I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Tja ik heb altijd moeite met het onderscheid maken tussen sentiment en cheat rapporten. De kans op cheaters in de server met PB is erg klein maar pointsfarming is bijvoorbeeld moeilijk te ondervangen. Echter 9 van de 10 mensen roepen over een betere tegenstander al snel dat het een cheater is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een K/D van 7.3
Hij kan natuurlijk ook gewoon heel goed zijn
Nu ik kijk naar zijn stats op onze server heb ik maar het nadeel van de twijfel gegeven en hem gebanned op zijn EA ID.![]()
Wel vaag met sniper rifle en zo'n lage accuracy ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Score van 1074pm is wel veel, maar volgens mij ook niet echt onmogelijk (denk ik)Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Absoluut zeker weten, kan niet missen.. begon net met filmen maar toen was hij vertrokken, maar hij zat net ook op 82-6, alleen maar headshots.. met handgun of met m249. En iedereen klaagde.quote:
Ik beschuldig ook niet iemand snel, maar dit lag er heel dik boven op.-weg-![]()
Ik ben het eens en hij is al gebanned. Vooral ook omdat het een chinees was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Absoluut zeker weten, kan niet missen.. begon net met filmen maar toen was hij vertrokken, maar hij zat net ook op 82-6, alleen maar headshots.. met handgun of met m249. En iedereen klaagde.
Ik beschuldig ook niet iemand snel, maar dit lag er heel dik boven op.![]()
![]()
Hehequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben het eens en hij is al gebanned. Vooral ook omdat het een chinees was.Ook gereport?
Ik probeerde paar dagen geleden bij dennis3d op een mav te staan. Lukte toen niet... Meer oefenen dus..![]()
"Because he was a tjainies"quote:
Even los van die cheater net op de server. Is het niet zo dat PB niet elke cheat ontdekt? Immers, een nieuwe cheat kent PB nog niet lijkt mij, dus het is geen waterdicht systeem. Ik kom met regelmaat cheaters tegen in diverse servers. Gister nog een figuur met 200+ kills en 2 keer dood gegaan, en dat alles met een handgunquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja ik heb altijd moeite met het onderscheid maken tussen sentiment en cheat rapporten. De kans op cheaters in de server met PB is erg klein maar pointsfarming is bijvoorbeeld moeilijk te ondervangen. Echter 9 van de 10 mensen roepen over een betere tegenstander al snel dat het een cheater is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |