Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3. Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand) VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden) Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden) FOK! TS server: 178.63.54.5:9987 BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore Admins: jpjedi Civilian Bogardo
Net ff met de Sig553 gespeeld.. De SCAR doet wel lekker veel damage, maar op korte afstand verlies je het gevecht vaak door de lage rate of fire en het kleine magazijn. De 553 doet minder damage, maar schiet iets sneller, meer kogels en net zo beheersbaar. Moeilijke keuze
JP, ik heb het resterende bedrag van december en daarnaast t/m februari 2012 naar je bankrekening overgemaakt. Zal er maandag vast wel zijn (heb zelf ING).
In de platoon-text op Battlelog moet ook nog de admin worden aangepast.
Sorry Dennis, ik vind je met de dag triester worden..
Ach hij meent het allemaal goed joh. Hij neemt onze input ook ter harte en heeft de lijstjes in spoilers gezet. Hij is uiterst fanatiek met het warteam bezig en dat vindik een welkome bijdrage aan de clan.
@HSG-B en Dennis, laat het aub gewoon rusten, ieder heeft zijn zegje gedaan en daarmee moet het onderhand wel klaar zijn.
Ach hij meent het allemaal goed joh. Hij neemt onze input ook ter harte en heeft de lijstjes in spoilers gezet. Hij is uiterst fanatiek met het warteam bezig en dat vindik een welkome bijdrage aan de clan.
@HSG-B en Dennis, laat het aub gewoon rusten, ieder heeft zijn zegje gedaan en daarmee moet het onderhand wel klaar zijn.
Oh, dat waardeer ik ook best. Maar om nou te zeggen dat iemand irl uit een helicopter moet springen.. Nah
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Vanaf zondag verwacht ik dan eindelijk volop te kunnen gaan genieten van de pracht van BF3!! Heerlijk alles op ultra!! Nieuwe pc is dan hoop ik bruikbaar.
[ Bericht 15% gewijzigd door rubbels op 02-12-2011 09:21:10 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Tja ik heb altijd moeite met het onderscheid maken tussen sentiment en cheat rapporten. De kans op cheaters in de server met PB is erg klein maar pointsfarming is bijvoorbeeld moeilijk te ondervangen. Echter 9 van de 10 mensen roepen over een betere tegenstander al snel dat het een cheater is.
Nu ik kijk naar zijn stats op onze server heb ik maar het nadeel van de twijfel gegeven en hem gebanned op zijn EA ID.
Score van 1074pm is wel veel, maar volgens mij ook niet echt onmogelijk (denk ik)
Wel vaag met sniper rifle en zo'n lage accuracy ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Absoluut zeker weten, kan niet missen.. begon net met filmen maar toen was hij vertrokken, maar hij zat net ook op 82-6, alleen maar headshots.. met handgun of met m249. En iedereen klaagde. Ik beschuldig ook niet iemand snel, maar dit lag er heel dik boven op.
Absoluut zeker weten, kan niet missen.. begon net met filmen maar toen was hij vertrokken, maar hij zat net ook op 82-6, alleen maar headshots.. met handgun of met m249. En iedereen klaagde. Ik beschuldig ook niet iemand snel, maar dit lag er heel dik boven op.
Ik ben het eens en hij is al gebanned. Vooral ook omdat het een chinees was.
Tja ik heb altijd moeite met het onderscheid maken tussen sentiment en cheat rapporten. De kans op cheaters in de server met PB is erg klein maar pointsfarming is bijvoorbeeld moeilijk te ondervangen. Echter 9 van de 10 mensen roepen over een betere tegenstander al snel dat het een cheater is.
Even los van die cheater net op de server. Is het niet zo dat PB niet elke cheat ontdekt? Immers, een nieuwe cheat kent PB nog niet lijkt mij, dus het is geen waterdicht systeem. Ik kom met regelmaat cheaters tegen in diverse servers. Gister nog een figuur met 200+ kills en 2 keer dood gegaan, en dat alles met een handgun
Even los van die cheater net op de server. Is het niet zo dat PB niet elke cheat ontdekt? Immers, een nieuwe cheat kent PB nog niet lijkt mij, dus het is geen waterdicht systeem. Ik kom met regelmaat cheaters tegen in diverse servers. Gister nog een figuur met 200+ kills en 2 keer dood gegaan, en dat alles met een handgun
Klopt, PB loopt altijd een beetje achter, maar heel veel houdt het wel tegen gelukkig
Prima actie die ban. En het klopt dat PB niet 100% up to date kan zijn, een nieuwe hack is altijd eerst undetected. PBSS is ook niet altijd waterdicht.
Tja ik vermoed dat PB er 95% uithaalt en in ieder geval de sciptkiddies. Maar de inventieve nieuwe cheats kunnen inderdaad wel eens erdoor glippen. Beetje net als doping in het fietsen
Klopt, het is software, geen magie, een cheat komt eerst uit, daar komen klachten over, vervolgens gaan ze dat uitzoeken en kan PB het tegenhouden. Hetzelfde als met antivirus: Mijn PC doet raar, maar een virus kan het niet zijn, want ik heb antivirus ..
Op vrijdag 2 december 2011 12:12 schreef GanGStaR het volgende: die 1000 ticket server gaat probably wel snel en blijft wel vol, waardoor we andere servers ook snel daarna kunnen vullen
Zo niet, geef maar even aan welke jullie wel gevuld willen hebben
TS is weer up en running. Heb de server opnieuw opgezet zodat hij nu wat veiliger draait en ik iets meer kan. Rechten etc. zijn wel weg dus die zet ik wel als mensen weer online zijn (geweest).
Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Civilian het volgende: TS is weer up en running. Heb de server opnieuw opgezet zodat hij nu wat veiliger draait en ik iets meer kan. Rechten etc. zijn wel weg dus die zet ik wel als mensen weer online zijn (geweest).
Net even een potje co-op geprobeerd. Man, man wat een drama, duurde eeuwen voordat de game eindelijk geladen werd, daarna 1 grote laggy boel. schiet lekker op zo. Nog maar eens proberen dan.
Op mij hoeft er niet veel gerekend te worden, heb nog een leven naast gamen. Als ik zin en tijd heb game ik eens, verplichtingen heb ik achter mij gelaten mbt gamen.
Op mij hoeft er niet veel gerekend te worden, heb nog een leven naast gamen. Als ik zin en tijd heb game ik eens, verplichtingen heb ik achter mij gelaten mbt gamen.
Same here, maar dat had ik al eens aangegeven. Nou game ik best veel maar wil niet verplicht worden