*splut*quote:
nicequote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was bij 't optreden in de Melkweg, had een showkeesje van drie kwartiertjes verwacht met voornamelijk nieuwe nummers, kregen we gewoon een heel concert voorgeschoteld.In maart weer in Ahoy' maar denk dat het niet kan tippen aan dit.
och, ze vroeg er waarschijnlijk zelf om en ze heeft toegestemd..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef alors het volgende:
jezus wat een ziek verhaal uit Afghanistan in het nieuws
Idd.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Wel jammer trouwens dat ze bij de RadioRing niet James Last instartten toen EW won, was toepasselijk geweest.
jahoor. gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Luister ik sinds een lange tijd weer 3VOOR12RADIO, wordt er dubstep gedraaid?!
FOO FIGHTERSquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem dan wel wat echte pokkeherriebands! Dit is rock voor mietjes
Huilende meisjes op de zender las ik op twitter.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Qunix het volgende:
Leuk om Slam te horen nu... Ze vinden het kut
hier thuis ook hoor, ik huil tranen van vreugdequote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Huilende meisjes op de zender las ik op twitter.
Niet zo gek, heel hun beltegoed is nou op.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Huilende meisjes op de zender las ik op twitter.
Ik vind het ook geweldig dat Slam FM ventjes hebben verloren, niet eens dat EW heeft gewonnenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier thuis ook hoor, ik huil tranen van vreugde
Dat wordt een leuke rekening voor hun dan maarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo gek, heel hun beltegoed is nou op.
ID-T Sunday Chillquote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
A... Selectieve volk wat luistert naar Slam natuurlijk, was het even vergeten. Ze draaien jump/hardstyle muziek. Leuk dat ze het doen, maar ook omdat het van ID&T was.
ID&T was echt überHelemaal New Dance Radio
![]()
Dit bij Slam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |