Is altijd even afwachten of het dan klopt. Maar bij WIDM was het ook zo dat het eerst alleen maar een gerucht was, wat uiteindelijk wel waar bleek te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef zakpatat90 het volgende:
Het vreemde is alleen dat het volgens mij alleen maar op Wikipedia staat, ik kan het tenminste nergens anders vinden. En of Wikipedia zo betrouwbaar is.....???
Ik vond Nadja veel erger.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef Redefine het volgende:
Bij WIDM vind ik het wat anders, omdat ik het PJ Hagens erg goed vond doen. Art Rooijakkers vind ik een twijfelgeval. Er zijn programma's waar hij het heel goed deed: Peking Expres en vooral een programma op NET5 waar hij mensen bij een ziekenhuis interviewde. Maar daarentegen was hij wel een van de meest walgelijke WIMD deelnemers. En bij Fort Boyard vond ik hem ook niet zo heel goed.
Die vent was het eerste seizoen geloof ik. Staat me iig bij dat hij samen met EPH zo demonstratief op het strand zat met een coktail tijdens de balkproef (net zoals EPH).quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
wat is er trouwens veel gewisseld met de presentatrices die naast EP presenteerden
- Desiré Naessens ( seizoen 1 en 2 )
[ afbeelding ]
wat is dezeik wist niet dat er een vent samen met EP had gepresenteerd
![]()
Die voornaam is ook vrouwelijkzat een half uur op google naar een vrouw te zoeken. Is het gewoon een man.
![]()
- Roos Van Acker
[ afbeelding ]
- Lotte Verlackt
[ afbeelding ]
- Evi Hanssen
[ afbeelding ]
Angela was wel wat te lief, maar dat gaf op zich wel weer een soort mooi moedergevoel. Mijn grootste probleem met Karel was dat hij zichzelf vooral heel erg belangrijk vond. Zeker met zijn achterlijke hoed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vond Nadja veel erger.
En Pieter Jan was gewoon briljant. Angela was te lief, Karel was te gemeen en Pieter Jan had precies de juiste balans.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vent was het eerste seizoen geloof ik. Staat me iig bij dat hij samen met EPH zo demonstratief op het strand zat met een coktail tijdens de balkproef (net zoals EPH).
Roos van Acker was ook leuk, om te zien, maar ook wel als presentator. Lotte Verlackt vond ik verschrikkelijkEvi vind ik het nog het leukste doen, die had denk ik wel de beste chemie met EPH. Vind wel dat ze in die tijd wat scheper was m.b.t. de kandidaten dan nu, maar dat had ook wel met EPH te maken.
Lekker net teruggekken en doorgespoeld naar de pijlen schieten, stomme nabeschouwingquote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kansloze bedoening weer. had beter kunnen wachten tot het online staat en dan lekker doorskippen![]()
had ik maar een hdd-recorder....
Keihard jaloers.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Sexy zou ik haar zeker niet noemen.
Wat een gekut is dat tegenwoordig, ook bij WIDM heb je dat gekutquote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef zakpatat90 het volgende:
Misschien is het wel vreselijk oud nieuws maar ik zie dat Patrick volgend jaar expedie gaat presenteren. Dus geen Eddy meer
Dat ging over de grotquote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
Ze zei ook in het begin dat ze telkens zo emotioneel wordt van het terugkijken. Ze had zichzelf al verluld
Wat kansloos.quote:
Je heet toevallig Gertruda ?!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:59 schreef Gert het volgende:
Wat een Tanja-haat hier.
Wel grappig, want ik snap de antipathie niet helemaal. Zoveel 'aanstoot' gaf ze toch niet, i.t.t bijvoorbeeld die enge gluiperige kwal van een Nico.
Volgens mij ook maandagquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wordt het in Belgie ook vandaag uitgezonden ?
Ik vraag me dat af omdat het normaal op Maandag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |