Sterk? Ze is in de meeste proeven onderaan geëindigd.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef Gert het volgende:
Tanja!![]()
Een leuke en sterke vrouw heeft gewonnen.
Esther verloor een belangrijke proef rechtstreeks van Tanja. Los daarvan: mentale sterkte is ook belangrijk, sociale sterkte ook. M.i minstens zo belangrijk als hoe je het bij de proeven doet.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sterk? Ze is in de meeste proeven onderaan geëindigd.
Esther was de sterkste vrouw.
Ik keek het nooit live. Na een half uur inhaken en dan bij reclames en terugblikken lekker doorzappen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga nog niet terug lezen, ik zit nu pas te kijken en ben al 40 lange saaie minuten verder
Eén proef ja. Iedereen heeft wel eens een mindere dag.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Esther verloor een belangrijke proef rechtstreeks van Tanja. Los daarvan: mentale sterkte is ook belangrijk, sociale sterkte ook. M.i minstens zo belangrijk als hoe je het bij de proeven doet.
Esther maakte bij die proef teveel kleine foutjes waardoor ze nooit van Tanja kon winnen. Maar dat is natuurlijk ook wel wat een proef is. Minder fouten maken dan de ander.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eén proef ja. Iedereen heeft wel eens een mindere dag.
Bij alle andere proeven deed Esther het beter.
Hoe kom je aan dat nieuws?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef zakpatat90 het volgende:
Misschien is het wel vreselijk oud nieuws maar ik zie dat Patrick volgend jaar expedie gaat presenteren. Dus geen Eddy meer
wat ik me bij dit soort programma's afvraag: op het einde ging ze 'toevallig' nog naar een munt zoeken, die haar van pas kwam in de laatste ronde. Zou de redactie van zo'n ER nou niet tegen haar zeggen 'kijk nog eens bij die rotsen, wie weet vind je nog wat' om het een beetje te sturen?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef RvS-Coldplay het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo dat is eruit, wat een anticlimax zegEn dan te bedenken dat ze heeft gewonnen dankzij die stomme munt die ze nog op het einde vond. Anders had ook zij 2 stemmen en had zij samen met patrick en sacha op die balk moeten staan en had ze gewoon keihard verloren. Schijteinde.
Niko blijft baas en ik blijf die Kobe echt geniaal vinden. (Pita voor een weddenschap:P)
NOOOOOquote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Martens
Hier zag ik het staan...
Art Rooijakkers gaat WIDM presenteren en Patrick ERquote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Martens
Hier zag ik het staan...
Wel typisch dat tegenwoordig dat oud-kandidaten een jaar na ze meegedaan hebben, het programma zelf gaan presenteren. In dit geval vind ik het niet zo'n ramp. Als presentator is Patrick wel ok (als speler was het drie keer niks). Eddy doet het ook niet slecht, maar het is niet zo dat je hem gaat missen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Art Rooijakkers gaat WIDM presenteren en Patrick ER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |