abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105077025
oh ja, k was net bij mn moeder, en in de story stond een interview met partick.

de vips krijgen betaald. per aflevering dat je verder komt, loopt het bedrag op. en zelfs als je opgeeft, krijg je een startbedrag. hij wou niet zeggen hoeveel geld.

en wat ook een vraag was waar mensen het hier over hadden, haha;
poepen gaat zo; het bos in en met een schepje een gat graven. dus geen vaste wc.
en dan even de zee in en de VIP is weer schoon.
pi_105077232
Tanja heeft wel alleen in de grot doorgebracht. Nico heeft het spel goed gespeeld. Sascha.. Tsjah. Vrij onopvallend. Maakt mij niet uit of het een belg of Nederlander is, maar vond nico er het meest recht op hebben. En dan wordt het eindspel bepaald door een random kutspel. Vond dit verreweg het saaiste seizoen ooit.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  donderdag 1 december 2011 @ 22:51:22 #253
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105077424
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef Gert het volgende:
Tanja! *O*

Een leuke en sterke vrouw heeft gewonnen. ^O^
Sterk? Ze is in de meeste proeven onderaan geëindigd.
Esther was de sterkste vrouw.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105077479
En samengevat was het natuurlijk een kutproef, het hele voortraject had geen enkele fuck nut als het zo onnauwkeurig was die pijl en boog. :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_105077671
^O^
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 1 december 2011 @ 23:03:30 #256
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105078167
quote:
Prima winnaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 1 december 2011 @ 23:07:32 #257
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105078400
Ik ga nog niet terug lezen, ik zit nu pas te kijken en ben al 40 lange saaie minuten verder :O
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 23:09:23 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105078507
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Sterk? Ze is in de meeste proeven onderaan geëindigd.
Esther was de sterkste vrouw.
Esther verloor een belangrijke proef rechtstreeks van Tanja. Los daarvan: mentale sterkte is ook belangrijk, sociale sterkte ook. M.i minstens zo belangrijk als hoe je het bij de proeven doet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 1 december 2011 @ 23:10:47 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105078573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga nog niet terug lezen, ik zit nu pas te kijken en ben al 40 lange saaie minuten verder :O
Ik keek het nooit live. Na een half uur inhaken en dan bij reclames en terugblikken lekker doorzappen. ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 1 december 2011 @ 23:26:02 #260
262978 Moonwalk
pi_105079381
Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat Tanja heeft gewonnen, het had een veel erger/zwakker/nutteloos iemand kunnen zijn. Had liever Niko zien winnen maar kan hier best mee leven, en het was toch een kutseizoen :9
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105079398
Tanja *O*

Terechte winnares ^O^

Eerst door bijna iedereen weggestemd, dan bikkelen en overleven in de grot.
Ze heeft gestreden en gevochten in de proeven.
En ik heb enorm om haar gelachen. Oa met Sylvia en Deborah in de grot en op winnaarseiland.
In eerste instantie ging ze in complotten met Nico mee, maar die vertrouwde ze, terecht,
niet meer en ging zelf smeden, en wél met succes. Chapeau!

Proficiat ^O^
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  donderdag 1 december 2011 @ 23:29:46 #262
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105079553
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Esther verloor een belangrijke proef rechtstreeks van Tanja. Los daarvan: mentale sterkte is ook belangrijk, sociale sterkte ook. M.i minstens zo belangrijk als hoe je het bij de proeven doet.
Eén proef ja. Iedereen heeft wel eens een mindere dag.
Bij alle andere proeven deed Esther het beter.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:34:32 #263
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_105079812
Wat een verschrikkelijke aflevering zeg :') En dan ook nog eens Tanja als winnares }:|
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 1 december 2011 @ 23:35:37 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105079865
Iedereen heeft gevochten en gestreden tijdens de proeven, dus dat vind ik niet echt het vermelden waard. Als je daar naar kijkt zou namelijk Patrick ook een verdiende winnaar zijn geweest (die deed geen ene moer, maar was er wel steeds dichtbij als het om de proeven ging).

In de proeven heeft Tanja helemaal niets gepresteerd, behalve dan de proef die ze won. Maar daar heeft ze eerlijk gezegd alleen maar van Esther voor hoeven winnen. Want die proef was verder gewoon helemaal niet eerlijk.

Haar enige prestatie is het overleven. En dat is dan wel gelijk een hele grote prestatie. Daarom vond ik haar rond de samensmelting ook een van de weinigen die het verdiende om te winnen. Maar die gedachte smolt week na week steeds sneller met de zon. In eerste instantie doordat de aandachtshoer weer terug in haar boven kwam (want dat is ze normaliter in Beglië ook), en vervolgens begon het toch wel heel erg op te vallen, dat ze bij de proeven steeds het slecht deed.

Daarna waren er een aantal rare dingen, waardoor het heel sterk leek dat ze in het spel gehouden moest worden door de redactie. De oneerlijke proef, en dan helemaal het inzetten van de munten waarmee je gewoon doodleuk in de finale komt (net zoals Niko weliswaar).

Daardoor slaat voor mij uiteindelijk de stemming door dat ze voor mij een onterechte winnaar is. Ze heeft gewoon 'mazzel' gehad dat ze kon excelleren in de grot. Anders was ze er waarschijnlijk al eerder uitgegaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:38:41 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105080022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Eén proef ja. Iedereen heeft wel eens een mindere dag.
Bij alle andere proeven deed Esther het beter.
Esther maakte bij die proef teveel kleine foutjes waardoor ze nooit van Tanja kon winnen. Maar dat is natuurlijk ook wel wat een proef is. Minder fouten maken dan de ander.

De zwakte van de proef zat hem er dan in, dat zij alleen Esther hoefde te verslaan. Want de finale was een oneerlijke strijd. En dan bedoel ik dus niet dat een proef waarin je eigen tijd moet evenaren niet eerlijk zou kunnen zijn, integendeel dat is de beste manier om iedereen gelijk te trekken. Maar als Niko zich tot het uiterste moet vergen om te winnen staat zijn tijd veel scherper dan die van Tanja. En natuurlijk de kortere rusttijd.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:41:29 #266
262978 Moonwalk
pi_105080161
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef zakpatat90 het volgende:
Misschien is het wel vreselijk oud nieuws maar ik zie dat Patrick volgend jaar expedie gaat presenteren. Dus geen Eddy meer :(
Hoe kom je aan dat nieuws?
pi_105080356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef RvS-Coldplay het volgende:
:r :r :r :r :r :r

zo dat is eruit, wat een anticlimax zeg :') En dan te bedenken dat ze heeft gewonnen dankzij die stomme munt die ze nog op het einde vond. Anders had ook zij 2 stemmen en had zij samen met patrick en sacha op die balk moeten staan en had ze gewoon keihard verloren. Schijteinde.

Niko blijft baas en ik blijf die Kobe echt geniaal vinden. (Pita voor een weddenschap :P:P)
wat ik me bij dit soort programma's afvraag: op het einde ging ze 'toevallig' nog naar een munt zoeken, die haar van pas kwam in de laatste ronde. Zou de redactie van zo'n ER nou niet tegen haar zeggen 'kijk nog eens bij die rotsen, wie weet vind je nog wat' om het een beetje te sturen?
pi_105080829
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:41 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dat nieuws?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Martens

Hier zag ik het staan...
  donderdag 1 december 2011 @ 23:58:17 #269
262978 Moonwalk
pi_105081046
quote:
NOOOOO :'( :'(

Whyyy :r :r :r

:( ;( :(
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:00:00 #270
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105081129
Patrick presenteert wel leuk hoor.
pi_105081135
Hoopte al een tijd dat Tanja ER zou gaan winnen, en *O* ze was meer gedreven in het spel, natuurlijk een stukje geluk, hoort daar ook bij.

ER zit er op, nu op naar Peking.
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:01:20 #272
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_105081218
quote:
Art Rooijakkers gaat WIDM presenteren en Patrick ER ;(
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:13:55 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105081755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

Art Rooijakkers gaat WIDM presenteren en Patrick ER ;(
Wel typisch dat tegenwoordig dat oud-kandidaten een jaar na ze meegedaan hebben, het programma zelf gaan presenteren. In dit geval vind ik het niet zo'n ramp. Als presentator is Patrick wel ok (als speler was het drie keer niks). Eddy doet het ook niet slecht, maar het is niet zo dat je hem gaat missen.

Bij WIDM vind ik het wat anders, omdat ik het PJ Hagens erg goed vond doen. Art Rooijakkers vind ik een twijfelgeval. Er zijn programma's waar hij het heel goed deed: Peking Expres en vooral een programma op NET5 waar hij mensen bij een ziekenhuis interviewde. Maar daarentegen was hij wel een van de meest walgelijke WIMD deelnemers. En bij Fort Boyard vond ik hem ook niet zo heel goed.
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:14:14 #274
262978 Moonwalk
pi_105081768
wat is er trouwens veel gewisseld met de presentatrices die naast EP presenteerden

- Desiré Naessens ( seizoen 1 en 2 )

wat is deze :') ik wist niet dat er een vent samen met EP had gepresenteerd :')

Die voornaam is ook vrouwelijk :') zat een half uur op google naar een vrouw te zoeken. Is het gewoon een man. :{

- Roos Van Acker

- Lotte Verlackt

- Evi Hanssen

vrijdag 2 december 2011 @ 00:14:41 #275
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105081789
quote:
Geen tieten, geen kont en zonder make-up ziet ze er niet uit.
Sexy zou ik haar zeker niet noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')