Da's sowieso verstandig, ongeacht wat je wil kopen voor zoveel geldquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik doe het toch maar niet, ik vind het net teveel geld om nu alla minuut even te besteden
Ik had ook nog een 17 inch, heel lang mee gedaan, nooit iets mee gehad. Deed het altijd en geen foute pixels.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb een 24inch full hd monitpr van LG, topding.
Voor zo'n bedrag mag ik me graag toch even orienteren, ipv in een opwelling kopenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's sowieso verstandig, ongeacht wat je wil kopen voor zoveel geld
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag mag ik me graag toch even orienteren, ipv in een opwelling kopen
ja. ik heb hem ook niet een paar minuten in beeld gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef Che_ het volgende:
Iedereen heeft die LG tv net gemist tussen zaklamp en parfum?
Nee?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef Che_ het volgende:
Iedereen heeft die LG tv net gemist tussen zaklamp en parfum?
nee, is lekker zwaar, vooral de 6Dquote:
Dat is waar, maar het blijft rommel.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, is lekker zwaar, vooral de 6D
Das echt een jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef junkiexp het volgende:
nu is het over, met de zaklamp als laatste
Was een andere hunt ook zo
defect van fabriekquote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Hoe kan zo'n klote-knippertje refurbished zijn dan?
kapotte komen terug, BenD maakt ze en verkoopt ze per kilo aan iBoodquote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Zo kan je het ook bekijken ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef YUR het volgende:
Het feit dat ze er best een aantal aanbieden die refurbished zijn...hmmm...
je tuin winterklaar makenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Hey iBood, het is winter.
WINTER, weet je wel, waar je niks in de tuin doet
Haha, ik moest lachen om "per kilo"quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kapotte komen terug, BenD maakt ze en verkoopt ze per kilo aan iBood
Als iemand een kapotte heeft uit de winkel, die terugstuurt naar de fabrikant en dat die hem dan weer repareert..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |