Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je 'm indrukt houdt ie op dus? Raar.
Je hebt 'm pas een dag he, als ik goed heb gelezen. Kan je 'm niet terug sturen onder het mom van wet koop op afstand en een nieuwe kopen, of het op een soortgelijk akkoordje gooien met de Apple Online Store? Je zit dan natuurlijk nog wel met de levertijden, behalve als je daar over kan onderhandelen. Over het algemeen moet je een defect product gewoon opsturen, zij repareren 't en je krijgt 'm terug (of een nieuwe, wat met de iDevices het geval is). Ik zou gewoon even bellen en onderhandelen.quote:
Jawel, daarom bel ik morgen met Apple klantenservice. Repareren accepteer ik niet. Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden. Mijn enige vraag was of ik dan ook meteen mijn iPhone dien op te sturen, of dat ik net zolang kan wachten tot mijn nieuwe afgeleverd wordt en de oude mee kan geven aan de koerier?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je hebt 'm pas een dag he, als ik goed heb gelezen. Kan je 'm niet terug sturen onder het mom van wet koop op afstand en een nieuwe kopen, of het op een soortgelijk akkoordje gooien met de Apple Online Store? Je zit dan natuurlijk nog wel met de levertijden, behalve als je daar over kan onderhandelen. Over het algemeen moet je een defect product gewoon opsturen, zij repareren 't en je krijgt 'm terug (of een nieuwe, wat met de iDevices het geval is). Ik zou gewoon even bellen en onderhandelen.
Dat verschilt. Ik weet dat Apple bij aanschaf van AppleCare op je iPad een replacement service aanbiedt die vergelijkbaar is met wat jij zegt, dat je je apparaat pas op hoeft te sturen als de nieuwe binnen is en ze daar je creditcard als onderpand voor willen hebben. Wellicht als argument te gebruiken voor je onderhandelen morgenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, daarom bel ik morgen met Apple klantenservice. Repareren accepteer ik niet. Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden. Mijn enige vraag was of ik dan ook meteen mijn iPhone dien op te sturen, of dat ik net zolang kan wachten tot mijn nieuwe afgeleverd wordt en de oude mee kan geven aan de koerier?
Ja, dat heeft hij dus nietquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Pfff, vermoeiend mannetje. Je kan toch lezen.
Op basis van wat? Wet kopen op afstand? Jammer maar helaas. Die geldt alleen als het produkt ongebruikt is.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden.
Home knop + sleep/wake knop tegerlijk indrukken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Hoe maak je eigenlijk zo'n screenshot op je iPheun?
quote:
thanks!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Home knop + sleep/wake knop tegerlijk indrukken.
Wat staat er in de voorwaarde?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef borstmelk het volgende:
ik heb mijn telefoon net laten vallen en er zit een verschrikkelijk grote kras op mijn iphone. ik heb een abbonement bij vodafone met verzekering van 10 euro per maand. valt valschade hier dan ook onder, ja toch?
De algemene voorwaarden lezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef borstmelk het volgende:
ik heb mijn telefoon net laten vallen en er zit een verschrikkelijk grote kras op mijn iphone. ik heb een abbonement bij vodafone met verzekering van 10 euro per maand. valt valschade hier dan ook onder, ja toch?
Vanmorgen eens op gelet, en die van mij doet ook een beetje wat die van jou doet. Minder trilgeluid als ik in de rechteronderhoek knijp. Ach, so be itquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net geregeld dat ik een nieuwe iPhone 4S krijg en deze mag houden tot de koerier met een nieuwe aankomt. Zoals gebruikelijk.
Ik heb al mijn 3e 3GS van de verzekering. Ze hebben me nog nooit gevraagd wat er precies gebeurd is, alleen wat de schade is. Wel een abbo van T-Mobile.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef borstmelk het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net geregeld dat ik een nieuwe iPhone 4S krijg en deze mag houden tot de koerier met een nieuwe aankomt. Zoals gebruikelijk.
Bedankt! Even proberen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Sims Medieval en NFS Shift 2 Unleashed zijn vandaag gratis. Voor geïnteresseerden..
NFS Shift 2 unleashed is gewoon 2,39 hoor..quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Sims Medieval en NFS Shift 2 Unleashed zijn vandaag gratis. Voor geïnteresseerden..
Misschien omdat ik nu in de Amerikaanse store zit, maar normaal gesproken maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
NFS Shift 2 unleashed is gewoon 2,39 hoor..
Hoe kun je overigens van store veranderen in iTunes.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nu in de Amerikaanse store zit, maar normaal gesproken maakt het niet uit.
Verschillende accounts aanmakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe kun je overigens van store veranderen in iTunes.
Kun je dan wel de huidige apps op je Nederlandse account bewaren mocht je van account switchen om in de Amerikaanse app te kijken en wat te downloaden.quote:
Geen idee? Er staat dat ik 4.4GB vol heb. Is er ergens iets waar je kan zien wat er in staat dan?quote:
Ja, geen probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je dan wel de huidige apps op je Nederlandse account bewaren mocht je van account switchen om in de Amerikaanse app te kijken en wat te downloaden.
Settingsquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:55 schreef -tape- het volgende:
[..]
Geen idee? Er staat dat ik 4.4GB vol heb. Is er ergens iets waar je kan zien wat er in staat dan?
Gebruik zelf een UK account en US account erbij en nog nooit problemen gehad iets te downloaden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Estolan het volgende:
Je kan toch niet van de VS versie iets downloaden? Of is dat nu wel mogelijk
Welkom. Bevalt je toestel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag hier tegenwoordig ook aanschuiven met een iPhone 4s
Toch die oude Nokia maar bewaren.quote:“Als een toerist of journalist Syrië bezoekt met een iPhone is dat genoeg om die persoon op te pakken voor spionage'
Ja ze hebben twee keer naar me pa gebeld maar hij kon ze niet goed verstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:25 schreef nelisb het volgende:
Heeft de koerier je gebeld voor een afspraak?
Ik ga er vanuit dat je hem online hebt gekocht.
Hij heeft wel opgenomen maar slecht verstaanbaar dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef nelisb het volgende:
Ja voor jou wel.
Maar zij nemen niet de gok dat er niemand thuis is. Helaas voor jou. Hopelijk neemt je pa maandag wel de telefoon op, zodat jij hem dinsdag of woensdag zou kunnen ontvangen.
Niet goed verstaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:34 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja ze hebben twee keer naar me pa gebeld maar hij kon ze niet goed verstaan.
Maar is zo'n belletje bevestegend?
Nou ja ik hoop dat ik me Sinterklaas cadeautje nog binnen heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Estolan het volgende:
Ja dan vraag je toch of ze beter kunnen praten? Wat is dit voor lomp gel*l
Sorry ik hoef geen PM van je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef bjanaan het volgende:
Hopen dat ze zo nog een keer bellen!!
Die zou ik er niet omheen doen: die zorgt voor barsten in je iPhone.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net besteld een Vapor case:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lelijk lomp dingquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus? Vapors zijn over het algemeen zeer populair. Dat zou dan vreemd zijn, aangezien ik niemand dit heb horen zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die zou ik er niet omheen doen: die zorgt voor barsten in je iPhone.
Mijn witte iPhone 4 kreeg er 4 kleine barsten door in de behuizing. Hetzelfde gebeurde bij de zwarte iPhone 4 van een vriend. Beiden met Vapor 4 bumper.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus? Vapors zijn over het algemeen zeer populair. Dat zou vreemd zijn dan, aangezien ik niemand dit heb horen zeggen.
Waarom zou het niet de moeite waard zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 07:57 schreef Martinous het volgende:
Vraagje:
Ik ga een 1jarig abbo nemen. Nu twijfel ik tussen de 4s en 4.
Heb nu een 3gs(mega traag). Is iemand overgestapt van 3gs naar 4s en vindt dit de moeite waard?
Customization, widgets, iPhone is niet verkrijgbaar bij Verizonquote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Estolan het volgende:
Wat is de schade? En gewoon zijn verzekering aansprakelijk stellen
Daar gaat je ontvangst.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou vreemd zijn. Aangezien ze heel populair zijn. Mocht het juist voor signaalproblemen zorgen dan zou het een stuk minder gekocht worden. Misschien komt het omdat je ontvangst al slecht was en hierdoor helemaal onmogelijk werd.quote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daar gaat je ontvangst.
Ik heb mijne ergens op zolder gegooid.
Ik heb het even nagekeken, het was 2,5 week. Das al iets meer.quote:Op zondag 4 december 2011 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
1 GB in 1,5 is wel veel hoor, ik gebruik m'n iPhone best intensief maar zit qua gebruik gemiddeld op zo'n 550 MB per maand. Of ben je de hele dag streaming radio aan het luisteren ofzo? Is je verbruik ook daadwerkelijk 1 GB? (Instellingen > Algemeen > Gebruik > Gebruik mobiele netwerk.) Je kunt trouwens heel wat omlaag in dataverbruik door een dienst als Onavo te gebruiken.
Je wilt het gewoon niet accepteren dat je een slechte bumper besteld hebt, he? De problemen die de Blade met ontvangst veroorzaakt, zijn ruim bekend. Google er maar eens naar. Het lijkt er nu gewoon op dat je het voor jezelf goed probeert te praten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn. Aangezien ze heel populair zijn. Mocht het juist voor signaalproblemen zorgen dan zou het een stuk minder gekocht worden. Misschien komt het omdat je ontvangst al slecht was en hierdoor helemaal onmogelijk werd.
Jij moet geen domme conclusies trekken. En al helemaal niet voor een ander willen spreken, aangezien je er (bijna) altijd naast zit. Als het voor iemand slecht werkt wilt dit nog niet betekenen dat die dingen slecht zijn. Het feit dat het veel verkocht wordt en er weinig klachten over zijn op het internet geeft al aan dat het wel mee zou moeten vallen. Het is gewoon simpel; maar ook dat lijkt te moeilijk voor jou. Mocht een product slecht zijn, dan heeft dit ook indirect of direct gevolgen voor de populariteit en verkoopcijfers. Aangezien het op (bijna) elk Apple forum aangeprezen wordt en er threads over deze ''cases'' gewijd worden waarin men ervaringen, foto's een aanbevelingen deelt valt de negatieve beeldvorming wel mee. Daarbij lijk je het besef niet te hebben of vergeet je voor gemakshalve dat het een aankoop betreft uit een webshop. Ik kan het dus ten alle tijden terugzenden mocht het mij niet bevallen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon niet accepteren dat je een slechte bumper besteld hebt, he? De problemen die de Blade met ontvangst veroorzaakt, zijn ruim bekend. Google er maar eens naar. Het lijkt er nu gewoon op dat je het voor jezelf goed probeert te praten.
quote:
Prachtig.quote:Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Apple bedient de doelgroep voor mensen die het meeste gebruiksgemak willen en de beste producten. De concurrentie bedient de doelgroep die gaat voor prijs/kwaliteit.
anyone?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef Blik het volgende:
Kon het zo 1-2-3 niet vinden op internet of in mijn iPhone 4. Ik krijg binnenkort een nieuwe auto met een mooi audio-systeem, en ik weet dat er bij android die mogelijk wel is om te 5.1 te streamen. Maar heeft de iPhone de mogelijkheid om muziek in dolby surround (5.1) te laten spelen via een andere muziekspeler (ofwel streamen ofwel via een jack-plug)?
Ik snap niet wat je bedoelt. Op welke Android-functionaliteit doel je? Waarom wil je muziek (opgenomen in stereo) via een 5.1 set afspelen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef Blik het volgende:
Kon het zo 1-2-3 niet vinden op internet of in mijn iPhone 4. Ik krijg binnenkort een nieuwe auto met een mooi audio-systeem, en ik weet dat er bij android die mogelijk wel is om te 5.1 te streamen. Maar heeft de iPhone de mogelijkheid om muziek in dolby surround (5.1) te laten spelen via een andere muziekspeler (ofwel streamen ofwel via een jack-plug)?
Ik zie een 3,5mm niet echt als streamen maar goed.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef TC03 het volgende:
Er zijn twee manieren om te streamen: via de 3,5 mm-aansluiting en via bluetooth. Zowel voor Android als iOS zijn er niet meer smaken dan dat.
Kwaliteit via AD2P is echt niet minder hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie een 3,5mm niet echt als streamen maar goed.
Bluetooth wat betreft kwaliteit is waardeloos.
Je kan ook nog gewoon via een dock. Dat doe ik en dat is prima. Geen idee of het 5.1 is.
Ik heb een autoradio van ¤100,- met bluetooth ingebouwd. Dat is ideaal, muziek luisteren en bellen, simpelweg door 1x te pairen met 1 apparaat.quote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef Estolan het volgende:
Bij een beetje nieuwe auto heb je gewoon de keuze voor een Iphone Dock
Alleen werkt dat niet als carkit, wat weer lomp is
En welke muziek heb he dan in 5.1 staan?
Oude Vapor in combinatie van iPhone 4 wellicht. Vapor Pro met iPhone 4(S) heeft hier geen last van. Wat ook overal terug te vinden is op het internet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
Die vapor is ook nog eens kut omdat je niet alle headphones meer kan gebruiken.
Ik moest ipv mijn AKG en Sony opeens weer naar apple ear buds![]()
Maar mijn signaal werd wel slechter, op mijn werk met het ding geen 3G en amper kunnen bellen, en schroefde ter plekke ding eraf en had weer gewoon 3G en vol ontvangst.
En ja het ziet er mooi uit, maarja om dan vervolgens minder bereikte hebben en weer oude oordopjes moeten gebruiken vond ik erg jammer.
Mooier dan rubber, vind ik persoonlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die die klomp metaal om een iPhone spuug en spuug lelijk vind?
Nee, verre van zelfs. Ik vind het op zich wel wat hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die die klomp metaal om een iPhone spuug en spuug lelijk vind?
Ja. TomTom heeft de mappen in de applicatie zelf staan, dus je kan alles uitzetten (behalve GPS natuurlijk) en er nog steeds gebruik van maken.quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Vraagje, in de app store staat een TomTom app voor het land waar we op vakantie willen en gaan rondreizen. Natuurlijk is een TomTom app dan wel erg makkelijk. Maar we willen in het buitenland geen mobiele data gebruiken op de iPad of de iPhone.
Kun je de TomTom app in het buitenland gebruiken terwijl dataroaming uitstaat?
Wedje leggen? Je mag komen luisteren en een dove zal het verschil nog horen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kwaliteit via AD2P is echt niet minder hoor.
Ik vind elke case spuuglelijk, maar dat ben ik dan weer.quote:Op zondag 4 december 2011 17:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooier dan rubber, vind ik persoonlijk.
Thanksquote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. TomTom heeft de mappen in de applicatie zelf staan, dus je kan alles uitzetten (behalve GPS natuurlijk) en er nog steeds gebruik van maken.
Echt niet!quote:Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
2. De behuizing van de 4S is PRECIES hetzelfde als die van de 4. Dus als er barsten van komen, is dat bij de nieuwe generatie ook zo.
Dat heeft betrekking op de uitsneden, niet op de afmetingen. Die zijn gewoon exact hetzelfde.quote:Op zondag 4 december 2011 18:44 schreef Estolan het volgende:
bij sommige cases en bupers wel ja, die passen dan niet
Misschien heb je hier wat aan http://forum.iculture.nl/(...)voor-activering.htmlquote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Dennisweb het volgende:
FaceTime: Wachten op activering. Komt dat omdat er nog geen MicroSIM in mijn iPhone 4 zit? Waarom is dat nodig, loopt toch gewoon via WiFi?
Even wachten totdat Ben mijn MicroSIM heeft gestuurd, dus.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan http://forum.iculture.nl/(...)voor-activering.html
FaceTime loopt via je Apple ID, die kan je volgens mij pas bevestigen als je telefoon geactiveerd is.quote:Op zondag 4 december 2011 18:56 schreef Dennisweb het volgende:
FaceTime: Wachten op activering. Komt dat omdat er nog geen MicroSIM in mijn iPhone 4 zit? Waarom is dat nodig, loopt toch gewoon via WiFi?
Social media: Facebook, Twitter, Facebook Messenger, Whatsappquote:
Dit. En:quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Social media: Facebook, Twitter, Facebook Messenger, Whatsapp
Nieuws: AD, NU, NOS Teletekst.
Games: Cut The Rope, Trainyard, Where's My Water
Reizen: Waze (gratis navigatie), Trein, NS Reisplanner, 9292 OV
Media: RTL XL, Luisterpaal
Overig: ING (spreekt voor zich), Mobile Mouse (gebruik je iPhone als touchpad voor je PC), Instagram (hippe app met filters e.d.), Lighty (beste app om de flits als zaklamp te geruiken), SmartSync (synchroniseert al je contacten met Facebook zodat je een mooie contactenlijst krijgt met foto's, e-mail adressen, verjaardagen, etc.)
Daar kun je bestanden in zetten die je vervolgens overal met bijv. je iPhone of PC kunt openen.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef Blik het volgende:
Waarom is google een must-have, je hebt toch gewoon safari?
Ik heb ook KPN, maar geen speciaal iPhone-abo, bij mij is het ook gratis.quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef DenS het volgende:
Hi is niet liefVolgens de voorwaarden en website heb je met een I-125 recht op Gratis hotspots van KPN. Maar ik kan het maar niet activeren en ze weten zelf ook niet waar het aan ligt.
Krijg de volgende meldingen:
Via mobiel: Helaas heb je geen recht op gratis KPN HotSpots toegang. Zie hotspotsvankpn.com/mobiel voor toegang: sms WIFI AAN naar 4222 (5 euro/mnd incl. BTW) Afz. KPN.
Via website: Met dit abonnement heb je geen recht op gratis HotSpots. Kijk op kpn.com voor meer informatie.
Iemand hier die dit ook heeft of heeft gehad? Ben niet de enige, er hebben al meer mensen geklaagd...
Net weer gebeld, ze wisten genees dat het konquote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb ook KPN, maar geen speciaal iPhone-abo, bij mij is het ook gratis.
Ik zou gewoon doorzeuren aan de telefoon, stel voor dat jij die sms stuurt voor 5 euro per maand en dat zij je 5 euro per maand korting geven?
Zij moeten iets voor jou regelen en dat is niet jouw probleem. Laat je dus niet afschepen. Als die persoon aan de telefoon het niet weet, vraag je of die persoon het wil laten uitzoeken door iemand die het wel weet.
Als ze je niet helpen zou je je contract kunnen laten ontbinden omdat zij niet aan de voorwaarden voldoen... Dat willen ze vast ook niet.
Kortom, gewoon netjes en beleefd doorvragen aan de telefoon totdat ze je beloven dit te gaan oplossen.
Ik kan met mijn T-Mobile i-abbo zelfs op KPN hotspotsquote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef DenS het volgende:
Hi is niet liefVolgens de voorwaarden en website heb je met een I-125 recht op Gratis hotspots van KPN. Maar ik kan het maar niet activeren en ze weten zelf ook niet waar het aan ligt.
Krijg de volgende meldingen:
Via mobiel: Helaas heb je geen recht op gratis KPN HotSpots toegang. Zie hotspotsvankpn.com/mobiel voor toegang: sms WIFI AAN naar 4222 (5 euro/mnd incl. BTW) Afz. KPN.
Via website: Met dit abonnement heb je geen recht op gratis HotSpots. Kijk op kpn.com voor meer informatie.
Iemand hier die dit ook heeft of heeft gehad? Ben niet de enige, er hebben al meer mensen geklaagd...
Tsss! Belachelijkquote:Op maandag 5 december 2011 17:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik kan met mijn T-Mobile i-abbo zelfs op KPN hotspots!
Vraag dan of ze het uitzetten en JOU terugbellen. Is voor hen ook prettiger.quote:Op maandag 5 december 2011 17:28 schreef DenS het volgende:
[..]
Net weer gebeld, ze wisten genees dat het konTenminste diegene aan de lijn. Na 11 minuten navragen en doorschakelen nog geen ene moer vooruit gekomen. Technische Dienst was te druk, had een wachtrij van 10 minuten. Daaag
Ja in Icloudquote:Op maandag 5 december 2011 16:42 schreef kree het volgende:
is er een programmaatje voor windows waarme ik simpel m'n contacten die nu in m'n telefoon kan wijzigen.
Ik weet dat het via itunes kan maar dat gaat weer via windows adresboek en dat is bij mij zo'n bende dat ik het liever effe handmatig aanpas zonder het allemaal te moeten typen op die telefoon.
Zover ik kan zien niet.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef no1uknow het volgende:
Die LiveScore app, kan je die eigenlijk ook instellen? Ik hoef natuurlijk alleen scores van de Eredivisie te zien maar ik heb zo vlug niet kunnen vinden hoe en wat.
Dat wilde ze niet, moest later maar nog een keer bellenquote:Op maandag 5 december 2011 18:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vraag dan of ze het uitzetten en JOU terugbellen. Is voor hen ook prettiger.
Neen?quote:Op maandag 5 december 2011 21:38 schreef Estolan het volgende:
Toch gewoon in itunes slepen en dan gaat hij zelf converteren
iPhone connecten en dan naar tabblad video's gaan als je de video's hebt geïmporteerd in iTunes. Als je ze niet geïmporteerd krijgt in iTunes moet je ze omzetten, hiervoor zou ik dit gebruiken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Hoe upload je IN GODSNAAM films / series
Ik wil effe Community erin zetten zodat ik die in de bus kan kijken. Is een standaard .avi filmpje van 130 mb. HOEZO LUKT HET NIET?! Die shit past niet in de playlist.
Moet ik het zeker weer gaan converten in een .mpq bestand
AVplayerquote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Hoe upload je IN GODSNAAM films / series
Ik wil effe Community erin zetten zodat ik die in de bus kan kijken. Is een standaard .avi filmpje van 130 mb. HOEZO LUKT HET NIET?! Die shit past niet in de playlist.
Moet ik het zeker weer gaan converten in een .mpq bestand
Dit. Speelt 720p MKV bestanden van 6GB en met hoge bitrate zonder problemen af. Op de 4S tenminste. AVI-bestanden zouden geen enkel probleem moeten zijn dus.quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef zomer86 het volgende:
AcePlayer is geniaal, was vorige week gratis, nu niet meer, aanrader. 720P MKV geen enkel probleem, hoger waarschijnlijk ook niet.
WMV etc doet die ook allemaal perfect net allemaal getest op zowel 4S als iPad 2.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit. Speelt 720p MKV bestanden van 6GB en met hoge bitrate zonder problemen af. Op de 4S tenminste. AVI-bestanden zouden geen enkel probleem moeten zijn dus.
Het bericht staat los van jouw reactie, anders was het wel een quote geweest. Beter lezen dus.quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe is converteren simpeler dan de bestanden die je al hebt direct op je iPhone zetten..?
Dat is geen antwoord op de vraag. Waarom zou je iemand een converteerprogramma aanraden wanneer anderen al gezegd hebben hoe hij de bestanden kan afspelen zonder te hoeven converteren. Dat is toch veel makkelijker? En volgens mij was de vraag ook hoe hij zijn avi-bestanden op zijn iPhone af kon spreken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het bericht staat los van jouw reactie, anders was het wel een quote geweest. Beter lezen dus.
Waarom raad je hem zo'n ingewikkelde oplossing aan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het bericht staat los van jouw reactie, anders was het wel een quote geweest. Beter lezen dus.
want?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In all fairness, dat was wel de beste reactie die hij kon geven op dat bericht.
Je kunt ook kiezen voor een duo sim als je twee sim-kaarten met hetzelfde nummer nodig hebtquote:Op maandag 5 december 2011 18:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Als ik in de winkel mijn gewone SIM kaart laat omzetten naar een micro sim wordt mijn oude dan vernietigd of kan ik deze gewoon houden?
Edit: ik weet het al. Mijn oude simkaartje komt te vervallen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:42 schreef Blik het volgende:
[..]
want?
Waarom is de google app zoveel beter dan gewoon je browser gebruiken? Dat is gewoon een normale en valide vraag waar je ook gewoon een normaal antwoord op kunt geven
Met die vraag illustreerde je dat je totaal niet snapte wat er met die opmerking bedoeld werd. Vandaar dequote:Op dinsdag 6 december 2011 09:42 schreef Blik het volgende:
[..]
want?
Waarom is de google app zoveel beter dan gewoon je browser gebruiken? Dat is gewoon een normale en valide vraag waar je ook gewoon een normaal antwoord op kunt geven
lol, I get itquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Met die vraag illustreerde je dat je totaal niet snapte wat er met die opmerking bedoeld werd. Vandaar de
Probeer de context eens te zien waarin je op het bestaan van Google gewezen werd..
Wat een spanning zeg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:42 schreef JWH_ het volgende:
Afspraak gemaakt voor levering van de 4s vanmiddag. Vanmiddag dus mijn eerste Iphone binnen. Superveel zin in.
Ik weet nooit hoe je met nieuwe toestellen om moet gaan. Moet ik hem eerst helemaal opladen oid? Of is dat een fabeltje?
Vanavond dus mooi apps downloaden, jeuj.
Jawel. Bootrom exploit is gevonden en een jailbreak is mogelijk, maar in een heel vroeg stadium. En zolang er nog mensen zijn die bitchen op de accuduur, en Apple updates op korte termijn belooft, hoef je nog niets te verwachten. Ik denk zelf dat we voor iOS 5.1 geen jailbreak voor de 4S/iPad 2 hoeven te verwachten. Maar ik hoop dat ik ernaast zit, want die jailbreak kan wat mij betreft niet snel genoeg komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:43 schreef bambino het volgende:
Is er nog steeds niks bekend over iPhone 4s jailbreak?
Dankje. En ja, ik moet zeggen dat ik best zin heb in eindelijk een nieuwe telefoon. Ben maar een arme student, dus het komt maar sporadisch voor dat ik me kan verheugen op een mooi duur product.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een spanning zeg.
Nee je hoeft t niet eerst helemaal op te laden. Gewoon gebruiken en vannacht lekker aan de lader leggen, of zolang als ie doorgaat.
Thanksquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel. Bootrom exploit is gevonden en een jailbreak is mogelijk, maar in een heel vroeg stadium. En zolang er nog mensen zijn die bitchen op de accuduur, en Apple updates op korte termijn belooft, hoef je nog niets te verwachten. Ik denk zelf dat we voor iOS 5.1 geen jailbreak voor de 4S/iPad 2 hoeven te verwachten. Maar ik hoop dat ik ernaast zit, want die jailbreak kan wat mij betreft niet snel genoeg komen.
Bootrom exploit waar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel. Bootrom exploit is gevonden en een jailbreak is mogelijk, maar in een heel vroeg stadium. En zolang er nog mensen zijn die bitchen op de accuduur, en Apple updates op korte termijn belooft, hoef je nog niets te verwachten. Ik denk zelf dat we voor iOS 5.1 geen jailbreak voor de 4S/iPad 2 hoeven te verwachten. Maar ik hoop dat ik ernaast zit, want die jailbreak kan wat mij betreft niet snel genoeg komen.
MuscleNerd heeft een paar dagen geleden getwitterd dat de 4S bootrom gedumped was. Ik nam aan dat dat betekent dat er een exploit gevonden is. Het heeft in ieder geval betrekking op een naderende unlock voor de iPhone 4S, en een unlock is toch nog steeds niet mogelijk zonder jailbreak? Ik heb altijd simlockvrije iPhones gehad, dus na de 3GS heb ik nooit echt meer naar unlocks gekeken, dus het kan best dat het nu wel buiten jailbreak om kan. Ik las laatst dat gekraakte apps ook zonder jailbreak geïnstalleerd kunnen worden nu.quote:
Was toch een baseband unlock, volgens mij weinig te maken met de A5 bootrom afaik. Sorry je zei het zelf al.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
MuscleNerd heeft een paar dagen geleden getwitterd dat de 4S bootrom gedumped was. Ik nam aan dat dat betekent dat er een exploit gevonden is. Het heeft in ieder geval betrekking op een naderende unlock voor de iPhone 4S, en een unlock is toch nog steeds niet mogelijk zonder jailbreak? Ik heb altijd simlockvrije iPhones gehad, dus na de 3GS heb ik nooit echt meer naar unlocks gekeken, dus het kan best dat het nu wel buiten jailbreak om kan. Ik las laatst dat gekraakte apps ook zonder jailbreak geïnstalleerd kunnen worden nu.
Niemand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe kan je .bin bestanden afspelen op de iPhone?
.bin zegt nog niet zoveel, weet je watvoor bestand het is? Is het een image van een dvd, bijvoorbeeld? Misschien dat je hem op een pc kan converteren naar iets wat wel afspeelbaar is?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe kan je .bin bestanden afspelen op de iPhone?
Ik zit aan het einde van de dag nog op 60% batterij. Hij gaat langer mee dan m'n blackberry dus ik weet eerlijk gezegd niet wat je nog meer zou willen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef bjanaan het volgende:
Iemand nog batterij besparings tips voor de 4S met uiteraard IOS 5?
Morgen heb ik eindelijk me 4S binnen!
mensen die wit voor vrouwen vinden zijn gay of emoquote:
mensen die mensen die wit voor vrouwen vinden gay of emo vinden zijn homofoobquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:47 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
mensen die wit voor vrouwen vinden zijn gay of emo
Het was dan ook een suggestie en geen specifieke antwoord. Aangezien er meerdere antwoorden op zijn vraagstelling gegeven kunnen worden. De vraagstelling was echter ''hoe upload je een film of serie op een iPhone''. En daar is een programma zoals AVS4you zeer geschikt voor. Daarbij dien je te betalen voor het gebruiken van apps zoals AV. Dat kan een nadeel zijn. Dit programma is echter simpel te gebruiken en gratis. Het bestand aanklikken en omzetten. Een kind kan de was doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Waarom zou je iemand een converteerprogramma aanraden wanneer anderen al gezegd hebben hoe hij de bestanden kan afspelen zonder te hoeven converteren. Dat is toch veel makkelijker? En volgens mij was de vraag ook hoe hij zijn avi-bestanden op zijn iPhone af kon spreken.
Uit zijn bericht blijkt anders dat hij zijn avi-bestand op zijn iPhone wil zetten, en niet blij is met het vooruitzicht te moeten omzetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het was dan ook een suggestie en geen specifieke antwoord. Aangezien er meerdere antwoorden op zijn vraagstelling gegeven kunnen worden. De vraagstelling was echter ''hoe upload je een film of serie op een iPhone''. En daar is een programma zoals AVS4you zeer geschikt voor. Daarbij dien je te betalen voor het gebruiken van apps zoals AV. Dat kan een nadeel zijn. Dit programma is echter simpel te gebruiken en gratis. Het bestand aanklikken en omzetten. Een kind kan de was doen.
Dat is een interpretatiekwestie. Wat niet relevant is om uit te wijden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uit zijn bericht blijkt anders dat hij zijn avi-bestand op zijn iPhone wil zetten, en niet blij is met het vooruitzicht te moeten omzetten.
Heb je een toontje of iets uit je muzieklijst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef kree het volgende:
Vraagje over Iphone 3GS.
Het volume van die beltoon, kan dat harder?
Ik heb hem al op max, maar als ik effe niet in de buurt ben dan hoor ik hem niet eens
Ja de standaard eerste die erbij staat, de rest vindt ik allemal zo lompquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:54 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Heb je een toontje of iets uit je muzieklijst?
Ja dan weet ik het niet man ik weet dat je muzieknummers in ITunes het volume kan aanpassen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja de standaard eerste die erbij staat, de rest vindt ik allemal zo lomp
Ik heb nog nooit mijn apps opnieuw moeten installeren na een updatequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Snuf. het volgende:
Ja hoor, al mijn apps opnieuw installerenApple, hoe moeilijk is het nou om een fatsoenlijke update uit te brengen?
Heel ios 5 release was een drama.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn apps opnieuw moeten installeren na een update
Dat is zeker tof voor je, ik helaas nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jailbreak in het spel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef Snuf. het volgende:
Ja hoor, al mijn apps opnieuw installerenApple, hoe moeilijk is het nou om een fatsoenlijke update uit te brengen?
Ik normaal gesproken ook niet maar deze keer welquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
X1000. Vooral de onderbouwing. Gewoon omdat...quote:
Kan 'm alleen niet installeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flipboard nu ook voor iPhone: http://goo.gl/Fd6t1
Dit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:53 schreef Estolan het volgende:
Alle iOS updates altijd in 1x goed gegaan, zowel bij de 3G / 3GS / 4 & 4S
nog nooit problemen gehad met back-ups maken
iOS installeren
Apps overzetten
enz enz enz enz enz enz enz
Ik heb met mijn 4s nog niet een keer een lege batterij aan het einde van de dag gehad, en ik gebruik 'm best intensief.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Heb m'n iPhone 4S sinds gister binnen! Wat een heerlijke telefoon, lang geleden dat het allemaal zo makkelijk en snel ging! Moet alleen nog even kijken hoe of wat met de batterij. Ik weet dat het snel leeg gaat (en dat ben ik ook gewend) maar ik heb het gevoel dat ie extra snel leeg loopt. Las laatst via Twitter bij een meisje dat die van haar ook echt maar plusminus 4 uur mee ging, ondanks ze gewoon normaal gebruik had.
Ik heb hem elke dag leeg aan het einde van de dag. Ben om 7 uur wakker en ben om 18 uur thuis van werk. Accu is dan tussen de 3 - 10%.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb met mijn 4s nog niet een keer een lege batterij aan het einde van de dag gehad, en ik gebruik 'm best intensief.
Ik zit tegen 23:00 op een procent of 40, waar mijn blackberry altijd al leeg was. Das vanaf 7:30quote:Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik heb hem elke dag leeg aan het einde van de dag. Ben om 7 uur wakker en ben om 18 uur thuis van werk. Accu is dan tussen de 3 - 10%.
Mijn 4 was pas rond 23 uur leeg.
Aan de andere kant wordt bv wifi en bluetooth steeds energiezuiniger.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:58 schreef Estolan het volgende:
Het is toch logisch dat de 3G langer meegaat in accu duur dan de 4S?
Er zijn veel meer functies bijgekomen, accu is ook wel wat vooruit gegaan, maar dat zal nooit meer hetzelfe zijn
dat is zo ongv met alles zo
Nouja, ik had hem gister net nieuw natuurlijk en ik moest natuurlijk wel eerst van alles erop zetten en alle contacten invoeren. Moet nog even kijken hoe het gaat als ik een dag school/stage heb, dan kan ik er een beter beeld van geven. Maar gisteravond eindigde op 25% ofzo (rond half 00.30) en om 19.00 had ik nog 79%.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit tegen 23:00 op een procent of 40, waar mijn blackberry altijd al leeg was. Das vanaf 7:30
Dus 50% in 5,5 uur van bijna constant gebruik. Niet slecht toch. Neem niet aan dat je per dag meer dan 10 uur GEBRUIKT. en standby verbruikt natuurlijk veel minder batterij.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:59 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nouja, ik had hem gister net nieuw natuurlijk en ik moest natuurlijk wel eerst van alles erop zetten en alle contacten invoeren. Moet nog even kijken hoe het gaat als ik een dag school/stage heb, dan kan ik er een beter beeld van geven. Maar gisteravond eindigde op 25% ofzo (rond half 00.30) en om 19.00 had ik nog 79%.
Nou ja, in de avond was het dus niet constant gebruik, ik was met vriendinnen maar ik keek/deed wel dingen (whatsapp/apps downloaden/wordfeud), maar het grootste gedeelte van de avond gebruikte ik hem dus niet. Nouja, moet even een 'normale' dag afwachten.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus 50% in 5,5 uur van bijna constant gebruik. Niet slecht toch. Neem niet aan dat je per dag meer dan 10 uur GEBRUIKT. en standby verbruikt natuurlijk veel minder batterij.
Las meer mensen met problemen. Via iTunes Store gaan en dan iPhone syncen zou wel moeten werken.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan 'm alleen niet installeren.
Had ik die van jou maar ;-).quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit tegen 23:00 op een procent of 40, waar mijn blackberry altijd al leeg was. Das vanaf 7:30
Installatie verwijderd en opnieuw gestart en toen werkte het. Jammer dat je niet kan aangeven waar hij zijn news vandaan moet halen. Zit je voornamelijk US nieuws te lezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Las meer mensen met problemen. Via iTunes Store gaan en dan iPhone syncen zou wel moeten werken.
Je kunt toch zelf de channels selecteren (via red tab rechtsboven)? Onder kopje News kun je bijvoorbeeld ook BBC of Al Jazeera selecteren.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Installatie verwijderd en opnieuw gestart en toen werkte het. Jammer dat je niet kan aangeven waar hij zijn news vandaan moet halen. Zit je voornamelijk US nieuws te lezen.
Hoe danquote:Op woensdag 7 december 2011 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf de channels selecteren (via red tab rechtsboven)? Onder kopje News kun je bijvoorbeeld ook BBC of Al Jazeera selecteren.
Vreemd. Als ik op News of Business tik, krijg ik de keuze uit een aantal nieuwsbronnen met een +-teken erachter zodat ik ze aan m'n Flipboard kan toevoegen. Heb je ook geprobeerd een account aan te maken?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe danAls ik op het tabje klik zie ik 'news' en 'business' maar als ik die aantik ga ik gewoon naar het laatste nieuwsbericht
Nee, zal ik dan ff doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vreemd. Als ik op News of Business tik, krijg ik de keuze uit een aantal nieuwsbronnen met een +-teken erachter zodat ik ze aan m'n Flipboard kan toevoegen. Heb je ook geprobeerd een account aan te maken?
Trollquote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vergelijk het geluid nog maar es als je ze uren hebt ingespeeld. Kun je net na het openen van de verpakking nog geen definitief oordeel over geven.
Die audiofielen geloven dit dus echt..quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vergelijk het geluid nog maar es als je ze uren hebt ingespeeld. Kun je net na het openen van de verpakking nog geen definitief oordeel over geven.
Inderdaad. Alsof echte audiofielen oordopjes van 50 euro gaan kopen en hun iPhone als primaire muziekspeler gebruiken. Ik hecht ook waarde aan goed geluid, maar je kunt het ook overdrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Die audiofielen geloven dit dus echt..
Ze zijn bij diezelfde shop ook in het zwart te bestellen. Vreemd genoeg zijn ze dan een paar euro duurder.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:07 schreef Slickk het volgende:
Zien er tof uit, zeker met een goede 'afstandsbediening' lijkt me dat wel gemakkelijk, geen gepruts om je iPhone uit je broekzak te halen in de winter. Alleen jammer dat ze in het wit zijn, ik heb liever zwart... Daar dan maar eens naar op zoek
Het is ook zo.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Die audiofielen geloven dit dus echt..
quote:Most importantly, the audio quality of the headphones is absolutely top notch, especially when you consider the price. The in-ear fit is secure and comfortable and provides great ambient noise reduction. Better still, there is almost no audio leakage at all, so you won't upset other commuters on the train home each evening. The high and low frequency sounds in the music we tested was reproduced well, with warm rather than thumping bass, good sharp vocals and snapping snare drums. The mid-tones are a little fuzzy to our ears, but this hasn't impaired our enjoyment of using these headphones one bit.
En wat betekent dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het nadeel van de Jays in-ears blijkt uit reviews, dat het niet geheel omgevings-proof is.
Noise isolation.quote:
Oei zit je in je maag met je wittequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:47 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
mensen die wit voor vrouwen vinden zijn gay of emo
Dat heeft dus te maken met de pasvorm. Dat is uiteraard persoonlijk, maar bij mij zitten ze prima, en is mijn muziek nog duidelijk en zuiver als ik mijn iPhone op een derde van het volume zit.quote:
Waardeloze bagger. Kost je alleen maar frustratie. Beter doe je een andere oplossing kiezen, zoals een dension gateway of een andere aux-oplossing.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:41 schreef kree het volgende:
Er bestaan van die FM-transmitters die je zo aan de onderkant van je I-phone klikt.
Aangezien mijn autoradio verder geen bleutooth oid heeft lijkt me dat een handig dingetje.
Er zijn alleen een miljoen verschillende soorten.
Heeft iemand ervaring met zo'n ding?
btw. een het is een pré als er ook een autolader op kan worden aangesloten.
Ik dacht zelf aan zoiets als dit:
[ afbeelding ]
http://www.i-completer.nl(...)ote-iPod-iPhone.html
of iets als dit, maar daarbij vraag ik me af waar je de frequentie instelt:
http://www.lightinthebox.(...)en-ipod_p212582.html
OK maar dat is een dure oplossing.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waardeloze bagger. Kost je alleen maar frustratie. Beter doe je een andere oplossing kiezen, zoals een dension gateway of een andere aux-oplossing.
Ik heb het ooit gebruikt in een oude auto; werkt heel goed (kwaliteit is niet super maar redelijk) en je bent niet gedwongen om radio te luisteren.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
OK maar dat is een dure oplossing.
Ik heb nu ook zo'n fm transmitter maar daar kan alleen een USB stick in.
Geluid is niet optimaal, maar goed genoeg voor mij.
Vandaar dat ik dacht aan zo'n oplossing.
Waarom is het precies waardeloze bagger?
Ok dus dat is geen optie dan voor de tv die ik heb, jammerquote:Op donderdag 8 december 2011 16:12 schreef Estolan het volgende:
Airplay heb je nodig ( Apple TV bv )
Misschien handig voor anderen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:09 schreef kree het volgende:
Nog een vraag, gaat eigenlijk meer over Itunes.
Aangezien ik dat programma nu toch vaker gebruik sinds ik die Iphone heb.
Kijk in Windows Media Player (en in verkenner) kon ik kiezen naar "play to" dat is dat DLNA als het goed is.
Is er een mogelijkheid om vanaf mijn computer bestanden uit de library van Itunes (die dus op de computer staat) te streamen naar netwerk apparaten (noem ik de TV bijvoorbeeld)
Ik zie wel apps maar die zijn dan weer voor op de Iphone.
Of kan ik dan met de Iphone Itunes aansturen die het dan vervolgens streamt naar de TV?
Echt een vreselijk boeiende vraag .quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef JazzySOB het volgende:
Zou graag wat meer meningen willen zien die over de topic titel gaan, namelijk zwart of wit?
Dus waarom een witte? Waarom juist niet?
Waarom zwart? Waarom juist geen zwarte?
Dit geldt natuurlijk net zo goed voor de Galaxy S2.
Ik ben namelijk ook in de markt voor een smartphone en houd me naast de vraag welk merk en model ook bezig met: zwart of wit?
Kutkwaliteit, en als je veel onderweg bent constant zoeken naar vrije frequenties.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
OK maar dat is een dure oplossing.
Ik heb nu ook zo'n fm transmitter maar daar kan alleen een USB stick in.
Geluid is niet optimaal, maar goed genoeg voor mij.
Vandaar dat ik dacht aan zo'n oplossing.
Waarom is het precies waardeloze bagger?
Tja ik weet niet wat jullie gewend zijn aan kwaliteit, maar dat usb transmittertje welke ik nu heb doet het prima als je een beetje een lage frequentie zoekt die leeg is.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kutkwaliteit, en als je veel onderweg bent constant zoeken naar vrije frequenties.
En een vreselijk boeiend antwoord.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt een vreselijk boeiende vraag .
Ik heb een witte. En de enige reden waarom je een specifieke kleur uitkiest is omdat je het mooi vindt.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef JazzySOB het volgende:
Zou graag wat meer meningen willen zien die over de topic titel gaan, namelijk zwart of wit?
Dus waarom een witte? Waarom juist niet?
Waarom zwart? Waarom juist geen zwarte?
Dit geldt natuurlijk net zo goed voor de Galaxy S2.
Ik ben namelijk ook in de markt voor een smartphone en houd me naast de vraag welk merk en model ook bezig met: zwart of wit?
Schijnt dat krassen (wanneer je die hebt) minder opvallen op de zwarte en dat tevens door de zwarte rand het scherm helderder lijkt dan op de witte..quote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik heb een witte. En de enige reden waarom je een specifieke kleur uitkiest is omdat je het mooi vindt.
Discussiëren over een kleurquote:Op donderdag 8 december 2011 18:48 schreef JazzySOB het volgende:
[..]
En een vreselijk boeiend antwoord.
Als jij dit niet boeiend vind, waarom antwoord je dan?
Heb je eigenlijk wel gezien wat de topictitel is? Engels is zeker te moeilijk voor je.![]()
Binnenkort wordt er een app gereleased in de mac app store die dlna functionaliteit toevoegt op je Mac.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:09 schreef kree het volgende:
Nog een vraag, gaat eigenlijk meer over Itunes.
Aangezien ik dat programma nu toch vaker gebruik sinds ik die Iphone heb.
Kijk in Windows Media Player (en in verkenner) kon ik kiezen naar "play to" dat is dat DLNA als het goed is.
Is er een mogelijkheid om vanaf mijn computer bestanden uit de library van Itunes (die dus op de computer staat) te streamen naar netwerk apparaten (noem ik de TV bijvoorbeeld)
Ik zie wel apps maar die zijn dan weer voor op de Iphone.
Of kan ik dan met de Iphone Itunes aansturen die het dan vervolgens streamt naar de TV?
http://itunes.apple.com/nl/app/imediacontrol/id418107884?mt=8 deze verstuurt al je media vanaf je iphone EN DLNA DMS (digital media server) naar elke compatible DLNA DMR (digital media renderer)quote:Op donderdag 8 december 2011 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien handig voor anderen.
Ik heb wel een app die youtube vanaf m'n ipone naar de tv stuurt via DLNA
http://www.imediashare.tv/
En gratis, werkte bij mij perfect.
Ook iets om eens te testenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/nl/app/imediacontrol/id418107884?mt=8 deze verstuurt al je media vanaf je iphone EN DLNA DMS (digital media server) naar elke compatible DLNA DMR (digital media renderer)
De iphone heeft de smartphone markt gecreëerd... Dus die is redelijk instap vriendelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ook even melden hier. Over 9 dagen hoop ik ook de iphone4S te mogen bezitten. Na ruim 8 jaar alleen maar nokias in mijn bezit te hebben gehad wil ik nu eens wat anders. Dit word dus mijn eerste apple product. Is de iphone instap vriendelijk ? Mijn huidige telefoon is een Nokia n900. Als hier ik verschillende reacties lees, is de iphone 4S toch wel een behoorlijke alleskunner.
Ik kan in ieder geval niet wachten.
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us throughquote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
De iphone heeft de smartphone markt gecreëerd...
Wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:37 schreef OEM het volgende:
[..]
If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through
Krassen vallen inderdaad minder op bij zwart, helderheid van scherm door kleurkeuze is overigens onzin. Beide zijn even helder.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Schijnt dat krassen (wanneer je die hebt) minder opvallen op de zwarte en dat tevens door de zwarte rand het scherm helderder lijkt dan op de witte..
Geen gebruikservaring nog, moet nog een kleine 2 maanden voordat ik m'n abonnement kan verlengen en de 4S kan bestellen
Nee. De iPhone heeft de smartphone markt gerevolutionaliseerd. De iPhone heeft de smartphone aantrekkelijk gemaakt voor de gemiddelde consument. De iPhone heeft van de smartphone het populairste type mobiele telefoon gemaakt.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen?
Ik heb de GFK cijfers gezien. de iPhone heeft de smartphone markt gecreerd.
Je bevestigt mijn punt en maakt er een semantisch spelletje van. Natuurlijk waren er smartphones, maar die werden maar door een handjevol gebruikt. De iphone was de eerste smartphone die door een grote groep werd gebruikt en op die manier heeft hij dus de markt gecreëerd. Van niche naar commodity.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. De iPhone heeft de smartphone markt gerevolutionaliseerd. De iPhone heeft de smartphone aantrekkelijk gemaakt voor de gemiddelde consument. De iPhone heeft van de smartphone het populairste type mobiele telefoon gemaakt.
Maar de iPhone heeft niet de smartphone markt gecreëerd. Ik had al lang voor de iPhone uitkwam smartphones.
Dat is geen markt creëren, dat is een markt drastisch veranderen. Of ben jij ook van mening dat Apple de tablet bedacht heeft?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt en maakt er een semantisch spelletje van. Natuurlijk waren er smartphones, maar die werden maar door een handjevol gebruikt. De iphone was de eerste smartphone die door een grote groep werd gebruikt en op die manier heeft hij dus de markt gecreëerd. Van niche naar commodity.
Apple heeft al helemaal de tablet markt gecreëerd...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is geen markt creëren, dat is een markt drastisch veranderen. Of ben jij ook van mening dat Apple de tablet bedacht heeft?
Dat heet in handel gewoon "markt creëren". Nogmaals het is semantiek, we bedoelen hetzelfde.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is geen markt creëren, dat is een markt drastisch veranderen. Of ben jij ook van mening dat Apple de tablet bedacht heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |