Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je 'm indrukt houdt ie op dus? Raar.
Je hebt 'm pas een dag he, als ik goed heb gelezen. Kan je 'm niet terug sturen onder het mom van wet koop op afstand en een nieuwe kopen, of het op een soortgelijk akkoordje gooien met de Apple Online Store? Je zit dan natuurlijk nog wel met de levertijden, behalve als je daar over kan onderhandelen. Over het algemeen moet je een defect product gewoon opsturen, zij repareren 't en je krijgt 'm terug (of een nieuwe, wat met de iDevices het geval is). Ik zou gewoon even bellen en onderhandelen.quote:
Jawel, daarom bel ik morgen met Apple klantenservice. Repareren accepteer ik niet. Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden. Mijn enige vraag was of ik dan ook meteen mijn iPhone dien op te sturen, of dat ik net zolang kan wachten tot mijn nieuwe afgeleverd wordt en de oude mee kan geven aan de koerier?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je hebt 'm pas een dag he, als ik goed heb gelezen. Kan je 'm niet terug sturen onder het mom van wet koop op afstand en een nieuwe kopen, of het op een soortgelijk akkoordje gooien met de Apple Online Store? Je zit dan natuurlijk nog wel met de levertijden, behalve als je daar over kan onderhandelen. Over het algemeen moet je een defect product gewoon opsturen, zij repareren 't en je krijgt 'm terug (of een nieuwe, wat met de iDevices het geval is). Ik zou gewoon even bellen en onderhandelen.
Dat verschilt. Ik weet dat Apple bij aanschaf van AppleCare op je iPad een replacement service aanbiedt die vergelijkbaar is met wat jij zegt, dat je je apparaat pas op hoeft te sturen als de nieuwe binnen is en ze daar je creditcard als onderpand voor willen hebben. Wellicht als argument te gebruiken voor je onderhandelen morgenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, daarom bel ik morgen met Apple klantenservice. Repareren accepteer ik niet. Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden. Mijn enige vraag was of ik dan ook meteen mijn iPhone dien op te sturen, of dat ik net zolang kan wachten tot mijn nieuwe afgeleverd wordt en de oude mee kan geven aan de koerier?
Ja, dat heeft hij dus nietquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Pfff, vermoeiend mannetje. Je kan toch lezen.
Op basis van wat? Wet kopen op afstand? Jammer maar helaas. Die geldt alleen als het produkt ongebruikt is.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan nog gewoon onder de koop uit komen als ik het wil, door de overeenkomst schriftelijk te ontbinden.
Home knop + sleep/wake knop tegerlijk indrukken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Hoe maak je eigenlijk zo'n screenshot op je iPheun?
quote:
thanks!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Home knop + sleep/wake knop tegerlijk indrukken.
Wat staat er in de voorwaarde?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef borstmelk het volgende:
ik heb mijn telefoon net laten vallen en er zit een verschrikkelijk grote kras op mijn iphone. ik heb een abbonement bij vodafone met verzekering van 10 euro per maand. valt valschade hier dan ook onder, ja toch?
De algemene voorwaarden lezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef borstmelk het volgende:
ik heb mijn telefoon net laten vallen en er zit een verschrikkelijk grote kras op mijn iphone. ik heb een abbonement bij vodafone met verzekering van 10 euro per maand. valt valschade hier dan ook onder, ja toch?
Vanmorgen eens op gelet, en die van mij doet ook een beetje wat die van jou doet. Minder trilgeluid als ik in de rechteronderhoek knijp. Ach, so be itquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net geregeld dat ik een nieuwe iPhone 4S krijg en deze mag houden tot de koerier met een nieuwe aankomt. Zoals gebruikelijk.
Ik heb al mijn 3e 3GS van de verzekering. Ze hebben me nog nooit gevraagd wat er precies gebeurd is, alleen wat de schade is. Wel een abbo van T-Mobile.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef borstmelk het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net geregeld dat ik een nieuwe iPhone 4S krijg en deze mag houden tot de koerier met een nieuwe aankomt. Zoals gebruikelijk.
Bedankt! Even proberen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Sims Medieval en NFS Shift 2 Unleashed zijn vandaag gratis. Voor geïnteresseerden..
NFS Shift 2 unleashed is gewoon 2,39 hoor..quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Sims Medieval en NFS Shift 2 Unleashed zijn vandaag gratis. Voor geïnteresseerden..
Misschien omdat ik nu in de Amerikaanse store zit, maar normaal gesproken maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
NFS Shift 2 unleashed is gewoon 2,39 hoor..
Hoe kun je overigens van store veranderen in iTunes.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nu in de Amerikaanse store zit, maar normaal gesproken maakt het niet uit.
Verschillende accounts aanmakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe kun je overigens van store veranderen in iTunes.
Kun je dan wel de huidige apps op je Nederlandse account bewaren mocht je van account switchen om in de Amerikaanse app te kijken en wat te downloaden.quote:
Geen idee? Er staat dat ik 4.4GB vol heb. Is er ergens iets waar je kan zien wat er in staat dan?quote:
Ja, geen probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je dan wel de huidige apps op je Nederlandse account bewaren mocht je van account switchen om in de Amerikaanse app te kijken en wat te downloaden.
Settingsquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:55 schreef -tape- het volgende:
[..]
Geen idee? Er staat dat ik 4.4GB vol heb. Is er ergens iets waar je kan zien wat er in staat dan?
Gebruik zelf een UK account en US account erbij en nog nooit problemen gehad iets te downloaden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:18 schreef Estolan het volgende:
Je kan toch niet van de VS versie iets downloaden? Of is dat nu wel mogelijk
Welkom. Bevalt je toestel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag hier tegenwoordig ook aanschuiven met een iPhone 4s
Toch die oude Nokia maar bewaren.quote:“Als een toerist of journalist Syrië bezoekt met een iPhone is dat genoeg om die persoon op te pakken voor spionage'
Ja ze hebben twee keer naar me pa gebeld maar hij kon ze niet goed verstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:25 schreef nelisb het volgende:
Heeft de koerier je gebeld voor een afspraak?
Ik ga er vanuit dat je hem online hebt gekocht.
Hij heeft wel opgenomen maar slecht verstaanbaar dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef nelisb het volgende:
Ja voor jou wel.
Maar zij nemen niet de gok dat er niemand thuis is. Helaas voor jou. Hopelijk neemt je pa maandag wel de telefoon op, zodat jij hem dinsdag of woensdag zou kunnen ontvangen.
Niet goed verstaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:34 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja ze hebben twee keer naar me pa gebeld maar hij kon ze niet goed verstaan.
Maar is zo'n belletje bevestegend?
Nou ja ik hoop dat ik me Sinterklaas cadeautje nog binnen heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Estolan het volgende:
Ja dan vraag je toch of ze beter kunnen praten? Wat is dit voor lomp gel*l
Sorry ik hoef geen PM van je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef bjanaan het volgende:
Hopen dat ze zo nog een keer bellen!!
Die zou ik er niet omheen doen: die zorgt voor barsten in je iPhone.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net besteld een Vapor case:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een lelijk lomp dingquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus? Vapors zijn over het algemeen zeer populair. Dat zou dan vreemd zijn, aangezien ik niemand dit heb horen zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die zou ik er niet omheen doen: die zorgt voor barsten in je iPhone.
Mijn witte iPhone 4 kreeg er 4 kleine barsten door in de behuizing. Hetzelfde gebeurde bij de zwarte iPhone 4 van een vriend. Beiden met Vapor 4 bumper.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus? Vapors zijn over het algemeen zeer populair. Dat zou vreemd zijn dan, aangezien ik niemand dit heb horen zeggen.
Waarom zou het niet de moeite waard zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 07:57 schreef Martinous het volgende:
Vraagje:
Ik ga een 1jarig abbo nemen. Nu twijfel ik tussen de 4s en 4.
Heb nu een 3gs(mega traag). Is iemand overgestapt van 3gs naar 4s en vindt dit de moeite waard?
Customization, widgets, iPhone is niet verkrijgbaar bij Verizonquote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Estolan het volgende:
Wat is de schade? En gewoon zijn verzekering aansprakelijk stellen
Daar gaat je ontvangst.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou vreemd zijn. Aangezien ze heel populair zijn. Mocht het juist voor signaalproblemen zorgen dan zou het een stuk minder gekocht worden. Misschien komt het omdat je ontvangst al slecht was en hierdoor helemaal onmogelijk werd.quote:Op zondag 4 december 2011 13:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daar gaat je ontvangst.
Ik heb mijne ergens op zolder gegooid.
Ik heb het even nagekeken, het was 2,5 week. Das al iets meer.quote:Op zondag 4 december 2011 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
1 GB in 1,5 is wel veel hoor, ik gebruik m'n iPhone best intensief maar zit qua gebruik gemiddeld op zo'n 550 MB per maand. Of ben je de hele dag streaming radio aan het luisteren ofzo? Is je verbruik ook daadwerkelijk 1 GB? (Instellingen > Algemeen > Gebruik > Gebruik mobiele netwerk.) Je kunt trouwens heel wat omlaag in dataverbruik door een dienst als Onavo te gebruiken.
Je wilt het gewoon niet accepteren dat je een slechte bumper besteld hebt, he? De problemen die de Blade met ontvangst veroorzaakt, zijn ruim bekend. Google er maar eens naar. Het lijkt er nu gewoon op dat je het voor jezelf goed probeert te praten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn. Aangezien ze heel populair zijn. Mocht het juist voor signaalproblemen zorgen dan zou het een stuk minder gekocht worden. Misschien komt het omdat je ontvangst al slecht was en hierdoor helemaal onmogelijk werd.
Jij moet geen domme conclusies trekken. En al helemaal niet voor een ander willen spreken, aangezien je er (bijna) altijd naast zit. Als het voor iemand slecht werkt wilt dit nog niet betekenen dat die dingen slecht zijn. Het feit dat het veel verkocht wordt en er weinig klachten over zijn op het internet geeft al aan dat het wel mee zou moeten vallen. Het is gewoon simpel; maar ook dat lijkt te moeilijk voor jou. Mocht een product slecht zijn, dan heeft dit ook indirect of direct gevolgen voor de populariteit en verkoopcijfers. Aangezien het op (bijna) elk Apple forum aangeprezen wordt en er threads over deze ''cases'' gewijd worden waarin men ervaringen, foto's een aanbevelingen deelt valt de negatieve beeldvorming wel mee. Daarbij lijk je het besef niet te hebben of vergeet je voor gemakshalve dat het een aankoop betreft uit een webshop. Ik kan het dus ten alle tijden terugzenden mocht het mij niet bevallen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon niet accepteren dat je een slechte bumper besteld hebt, he? De problemen die de Blade met ontvangst veroorzaakt, zijn ruim bekend. Google er maar eens naar. Het lijkt er nu gewoon op dat je het voor jezelf goed probeert te praten.
quote:
Prachtig.quote:Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Apple bedient de doelgroep voor mensen die het meeste gebruiksgemak willen en de beste producten. De concurrentie bedient de doelgroep die gaat voor prijs/kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |