Snel weer terugkomen, hè!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef LadyBlack het volgende:
Helaas nog zonder internetabbo dus ik sluit ook weer af... :$
Dat dus!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef wyccie het volgende:
Maar als je je kut voelt, is het toch ook juist leuk om het ergens anders over te hebben.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus!
Wyccie en ik hebben beiden de toegang tot de hel gezien door in OUD te posten. Doe ons dat aub niet meer aan.
Nou, dat valt ook wel mee... helemaal in het topic waarin jullie nu gepost hebben. In dat topic is iedereen juist heel lief voor elkaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus!
Wyccie en ik hebben beiden de toegang tot de hel gezien door in OUD te posten. Doe ons dat aub niet meer aan.
Dit topic is soms ook een helquote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus!
zeg je nou dat we moeten verhuizen?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee... helemaal in het topic waarin jullie nu gepost hebben. In dat topic is iedereen juist heel lief voor elkaar.
Maar LB fijn dat je je gezicht hier ook even laat zien.
True.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit topic is soms ook een hel
Voor wie dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit topic is soms ook een hel
Nee dat zeg ik niet. Je leest niet goed!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeg je nou dat we moeten verhuizen?
Ik zal even gaan zoeken naar wat vorige posts van jou over OUD.quote:
oh jawel hoor, geef alleen mijn eigen uitlegquote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Je leest niet goed!
Ah mooi, daar ben je.quote:
da's mooiquote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah mooi, daar ben je.
Antwoord van Mario: er komen inderdaad op korte termijn zeereizen aan. Nadere info krijg ik als het rond is.
Bespaar je de moeite. Ik heb er idd een tijdje niet gepost. Maar dat was om iets specifieks.. over het algemeen is best goed vertoeven daar. Al ben ik daar ook niet zo heel actief (meer) hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even gaan zoeken naar wat vorige posts van jou over OUD.
OK dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah mooi, daar ben je.
Antwoord van Mario: er komen inderdaad op korte termijn zeereizen aan. Nadere info krijg ik als het rond is.
Okay...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh jawel hoor, geef alleen mijn eigen uitleg
* stopt searchquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Ik heb er idd een tijdje niet gepost. Maar dat was om iets specifieks.. over het algemeen is best goed vertoeven daar. Al ben ik daar ook niet zo heel actief (meer) hoor.
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk voor LB dat je het daar belachelijk maakt.... ze kan daar haar hart luchten. Dat is heel wat waard.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Cobra4 het volgende:
Belachelijk maken? Als ik dat zou doen had ik het wel vergelijken met ONZ of KLB. Ik gebruik alleen de term die men, over heel FOK!, gebruikt mbt OUD vanwege de ruzies e.d. die er plaatsvinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk voor LB dat je het daar belachelijk maakt.... ze kan daar haar hart luchten. Dat is heel wat waard.
Inderdaad, dat zal dus het topic zijn waar de VN troepen aanwezig zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:11 schreef wyccie het volgende:
Oh, zo ken ik het er niet. En het topic waar wij in gepost hebben zal dat al helemaal niet hebben.
Correct, daar gaat het er soms harder aan toe dan in DEF.quote:Ik geloof het gelijk, dat wel.Maar volgens mij is dat net zo goed in NWS en POL.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
Misschien ook wel iets voor mij. Van de week een boel grijze haren uitgetrokken.
Huh?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
Misschien ook wel iets voor mij. Van de week een boel grijze haren uitgetrokken.
Ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef Whiteguy het volgende:
Sinds steam koop ik overigens meer games dan voorheen...
Ik was 13. En nu gaat het hard richting compleet grijs.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef wyccie het volgende:
Ach joh, ik was tien toen ik voor het eerst een grijze haar ontdekte.
Meestal zijn die grijze haren wat bedekter, maar deze waren niet erg subtiel, gewoon bovenop mijn hoofd.
Ik heb donker haar hè, dus dat valt erg op. Ik denk dat veel meer mensen al wel wat grijze haren hebben.
Wow, dat is heftig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik heb "mazzel". Mijn moeder was compleet grijs op haar 18de.
Ja, vanaf haar 16de al. En ze is daar pas 3 jaar geleden mee gestopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, dat is heftig.![]()
Verfde ze het toen?
Wat een geld en tijd moet dat kosten. Je moet het ook constant bijhouden.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, vanaf haar 16de al. En ze is daar pas 3 jaar geleden mee gestopt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Ekstra Weekend heeft de Gouden Radioring 2011 gewonnen
Nee, dat weet ik. Je had me eens als blonde M&M gecreëerd.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik had je helemaal niet in m'n hoofd als vrouw met donker haar, wyccie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |