Nee, veel eerder toch al?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Duurde het de vorige keer niet tot 10 uur? Staat me zoiets bij.
Denk het, of creditcardquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef nexusje het volgende:
snelste manier van betalen is paypal?
LIJKT me wel, alleen username en wachtwoord invullen en je bent klaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef nexusje het volgende:
Hij mag dan 2 jaar oud zijn, volgens wat ik lees behoort hij nog steeds tot de top onder de mediaspelersquote:
Heb die box gewoon met ideal gedaan, als je in dat inlogscherm zit heb je hem al 'gereserveerd' geloof ikquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef nexusje het volgende:
Ach, red me prima zonder.. heb namelijk een media speler maar zoek iets voor in de slaapkamerquote:
Ik heb hier een HDX1000 staan met 1TB HDD erin.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, red me prima zonder.. heb namelijk een media speler maar zoek iets voor in de slaapkamer
Fok! vriendenprijs?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hier een HDX1000 staan met 1TB HDD erin.
Die ga ik MISSCHIEN verkopen, heb jij eventueel interesse?
5,95 verzendkosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Die oortjes waren er vorige keer ook
Ja want hij is uitverkochtquote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef RanTheMan het volgende:
wtf, ik klik op ik neem 1, vul alles in en klik op verder, sta ik opeens op het volgende product, is dat normaal?
mijn beats by dre past niet in een blackberry wil in een iphone, dus het lijkt mij niet dat deze is beiden past..?!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef Gemaskerde het volgende:
Made for iPhone, built for Blackberry? [ afbeelding ]
Dat duurde waarschijnlijk te langquote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef RanTheMan het volgende:
wtf, ik klik op ik neem 1, vul alles in en klik op verder, sta ik opeens op het volgende product, is dat normaal?
Vul je al je NAW gegevens inquote:
Apple, overratedquote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef erniee het volgende:
snap niet waarom iemand nog een mediaspeler koopt, koop gewoon een apple tv van 120 euro zet er xbmc op en je kunt alles gratis kijken.. alle films en series en muziek die er bestaat zonder dat je hoeft te downloaden of te betalen ...
[youtube]http://www.youtube.com/user/dellfijn?feature=mhee#p/a/u/0/bvgaqwoajac[/youtube]
Sinds wanneer heb je een apple tv nodig voor XBMCquote:Op donderdag 1 december 2011 20:37 schreef erniee het volgende:
snap niet waarom iemand nog een mediaspeler koopt, koop gewoon een apple tv van 120 euro zet er xbmc op en je kunt alles gratis kijken.. alle films en series en muziek die er bestaat zonder dat je hoeft te downloaden of te betalen ...
[youtube]http://www.youtube.com/user/dellfijn?feature=mhee#p/a/u/0/bvgaqwoajac[/youtube]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |