Dat was wel even raar ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo dichtbijWaarom lag je ineens derde Nomar
Jawelquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:53 schreef Yachiru het volgende:
Gemene Roy! Het is niet tussen 2 en 3 hè?!
Automatisch na bepaalde tijd. DK Pass deed raar zeg. Werd op een gegeven moment constant geraakt maar ik klom toch naar de eerste plek. En die Pascal reed helemaal overal en nergens :pquote:
Heb ook ineens kramp ja :/. En sorry Nathan, maar dat is dus het nadeel van blauwe schildquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er weer klaar mee voor vandaag, krijg toch kramp in m'n rechterhand er vanMisschien is die tweede analoge stick-uitbreiding zo slecht nog niet
Eerder het nadeel van 1 v 1 :pquote:Op zondag 4 december 2011 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ook ineens kramp ja :/. En sorry Nathan, maar dat is dus het nadeel van blauwe schild
Ja dat ook misschien, maar ik had nooit meer kunnen winnenquote:
Er is maar 1 groep actief, zou moeten lukken!quote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef aquaboy11 het volgende:
Ik doe mijn best om erin te komen, misschien als iedereen ff leavet?
Klopt, maar als je met zijn 8-en speelt is het toch net anders. Vind blue shell op zich een leuke itemquote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat ook misschien, maar ik had nooit meer kunnen winnentot ik ineens dat ding kreeg
Nja zo wil ik niet winnen, die 3de race verneukte ik het trouwens hard :/. Zat vlak achter, zit ik ineens in het zandquote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met zijn 8-en speelt is het toch net anders. Vind blue shell op zich een leuke itemhet is je gegund trouwens
Hoe zit het met je nat?! Zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijnquote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef aquaboy11 het volgende:
Bezig groepen te zoeken... Ik denk dat error 006-0612 er weer aankomt
Edit: yep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |