Dat was wel even raar ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo dichtbijWaarom lag je ineens derde Nomar
Jawelquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:53 schreef Yachiru het volgende:
Gemene Roy! Het is niet tussen 2 en 3 hè?!
Automatisch na bepaalde tijd. DK Pass deed raar zeg. Werd op een gegeven moment constant geraakt maar ik klom toch naar de eerste plek. En die Pascal reed helemaal overal en nergens :pquote:
Heb ook ineens kramp ja :/. En sorry Nathan, maar dat is dus het nadeel van blauwe schildquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er weer klaar mee voor vandaag, krijg toch kramp in m'n rechterhand er vanMisschien is die tweede analoge stick-uitbreiding zo slecht nog niet
Eerder het nadeel van 1 v 1 :pquote:Op zondag 4 december 2011 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ook ineens kramp ja :/. En sorry Nathan, maar dat is dus het nadeel van blauwe schild
Ja dat ook misschien, maar ik had nooit meer kunnen winnenquote:
Er is maar 1 groep actief, zou moeten lukken!quote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef aquaboy11 het volgende:
Ik doe mijn best om erin te komen, misschien als iedereen ff leavet?
Klopt, maar als je met zijn 8-en speelt is het toch net anders. Vind blue shell op zich een leuke itemquote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat ook misschien, maar ik had nooit meer kunnen winnentot ik ineens dat ding kreeg
Nja zo wil ik niet winnen, die 3de race verneukte ik het trouwens hard :/. Zat vlak achter, zit ik ineens in het zandquote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met zijn 8-en speelt is het toch net anders. Vind blue shell op zich een leuke itemhet is je gegund trouwens
Hoe zit het met je nat?! Zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijnquote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef aquaboy11 het volgende:
Bezig groepen te zoeken... Ik denk dat error 006-0612 er weer aankomt
Edit: yep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het wel proberen te doenquote:Op zondag 4 december 2011 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was op Wii toch ook zo? Daar reden ook mensen met drie sterren achter hun naamDat haal ik nooit
Er zijn teveel andere games die ik wil spelen om een miljoen uren in Kart te stoppen. Ik wil wel alle races Gold halen en regelmatig meerijden in de FOK!-community, maar daar houden de ambities op. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 4 december 2011 10:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen te doenBen van plan deze Kart heeeel lang te spelen, nu het online gehalte echt goed werkt
Dus dan wil ik wel status hebben
![]()
Nee, helaas niet; is nooit mogelijk geweest.quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef Housekeeper het volgende:
Kan ik geen eigen profiel maken in MK7? We zijn hier thuis met 3 liefhebbers, maar willen natuurlijk allemaal onder onze eigen naam karten
In Mario Kart Wii wel toch? Daar had je 4 profielen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, helaas niet; is nooit mogelijk geweest.
De naam van je Mii wordt daar gebruikt.quote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef Housekeeper het volgende:
Jammer maar wel duidelijk...thanks! Ik ga de komende dagen eerst wat oefenen en dan zal ik mij aanmelden voor de FOK! MK7-community.
Wat ik ook niet voor elkaar krijg is om de naam van mijn dochter uit het spel te krijgen. Ik heb gereset ABXY bij het titelscherm, maar zonder resultaat. Ik wil natuurlijk niet onder haar naam online en/of offline racen. Ik wil dit veranderen in een verbastering van onze achternaam waar we dan gezamenlijk mee aan de gang gaan. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel...![]()
Iemand tips?
ps: ik heb de naam van mijn dochter al aangepast bij systeeminstellingen/ algemene instellingen/profiel. Toch is haar naam niet weg in MK7 .
Kan ik ergens in de 3DS een andere "hoofd-Mii" kiezen, of is de enige optie bewerken van de huidige "hoofd-Mii". Tjezus...er is een hoop veranderd sinds de MSXquote:Op zondag 4 december 2011 17:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De naam van je Mii wordt daar gebruikt.
Als je on-line hebt gekozen in Mario Kart kies je voor 'Mario Kart-kanaal'. Daar kun je een Mii selecteren.quote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Kan ik ergens in de 3DS een andere "hoofd-Mii" kiezen, of is de enige optie bewerken van de huidige "hoofd-Mii". Tjezus...er is een hoop veranderd sinds de MSX
Kreeg om 16 uur alleen maar Japannersquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef nomar83 het volgende:
Het is wel te merken dat de game vanaf vandaag ook in USA en Canada te koop is.
Thanks man. En ja F1-Spirit....wat een tijdenquote:Op zondag 4 december 2011 21:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je on-line hebt gekozen in Mario Kart kies je voor 'Mario Kart-kanaal'. Daar kun je een Mii selecteren.
En ja, er is veel veranderd sins F1-Spirit
Volgens mij niet -- heb die optie niet kunnen vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je mensen uit de community ook makkelijk aan je friendlist toevoegen?
(geen zin om iedereen uit de OP toe te voegen)
Nee, maar zolang ze nog in de lijst staan van mensen waar je recent mee hebt gespeeld kun je er nog wel tegen spelen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je mensen uit de community ook makkelijk aan je friendlist toevoegen?
(geen zin om iedereen uit de OP toe te voegen)
Eerste rondgang 150CC had ik een maal 1 ster, 6 maal 2 sterren en een maal 3 sterren. Of ik voor de online sterren ook ga? Ik wil eigenlijk niet aan de Mirror Mode beginnen, ik pik circuits altijd heel snel op en die Mirror Mode gaat me dus enorm Mindfuckenquote:Op zondag 4 december 2011 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was op Wii toch ook zo? Daar reden ook mensen met drie sterren achter hun naamDat haal ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |