De mirrors? Je bedoelt de ghost data? Zijn simpelweg tijden op bepaalde maps die andere spelers hebben geraced, waarvan de race precies is opgeslagen waar je zelf tegen kan rijden in Time Trail modusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef Seria1337 het volgende:
Wat is precies de bedoeling van de mirrors die je per spotpass krijg. Heb elke dag wel nieuwe....
Als ze de glitches maar weggewerkt hebbenquote:
Skyward Sword is een savefilepatch. In Mario Kart zou het spel aangepast moeten worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef nomar83 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar Mario Kart online spelen is soms echt niet leuk. Zo nu en dan krijg je 2 a 3 man die de hele tijd dezelfde Wuhu island track kiezen om die glitch te kunnen doen en zo makkelijk punten te kunnen scoren. Nu is dat al erg genoeg, maar daarna blijven die mensen nog steeds dat parcours kiezen en na een tijdje ben ik het wel beu als 5 van de 10 tracks dezelfde track is. Ik zie dat het op NeoGAF ook al een issue is. De vraag is waarom Nintendo hier geen patch voor uitbrengt. Ze hebben een glitch in Skyward Sword verholpen met een patch, waarom doen ze niet hetzelfde voor Mario Kart?
Kennelijk gaan ze er niets aan doen:quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Skyward Sword is een savefilepatch. In Mario Kart zou het spel aangepast moeten worden.
Misschien kunnen ze het zo maken dat die baan niet meer gekozen kan worden?
quote:Thanks for your patience in waiting for a response during this busy time of year. We are aware that it is possible to navigate a certain part of the track in Wuhu Island in a way that allows a large part of the course to be bypassed. There are no plans to update the game to remove this shortcut as doing so would create an unfair advantage for the users of the original release of the game. Rest assured your comments have been added to our records for Mario Kart 7.
Sincerely,
Buddy Roemer
Nintendo of America Inc.
Wat nog vervelender is; snakenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef nomar83 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar Mario Kart online spelen is soms echt niet leuk. Zo nu en dan krijg je 2 a 3 man die de hele tijd dezelfde Wuhu island track kiezen om die glitch te kunnen doen en zo makkelijk punten te kunnen scoren. Nu is dat al erg genoeg, maar daarna blijven die mensen nog steeds dat parcours kiezen en na een tijdje ben ik het wel beu als 5 van de 10 tracks dezelfde track is. Ik zie dat het op NeoGAF ook al een issue is. De vraag is waarom Nintendo hier geen patch voor uitbrengt. Ze hebben een glitch in Skyward Sword verholpen met een patch, waarom doen ze niet hetzelfde voor Mario Kart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |