SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
opschieen, ik wil rokenquote:
Ik niet. Ik wil gewoon het volgende artikel.quote:
Die staat op het lijstjequote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wacht gewoon op de Transformer Prime
als frisdrankquote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Doet mij denken aan die 1L Gucci fles die ze destijds verkocht
danku! fijn dat jij meer over mijn leven weet dan ikzelfquote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hij is 12.
Ik dacht ik maak de grap alvast.
Hey jij was toch mod.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig. Is de hunt nog steeds bezig?
Vanmiddag was ie ook om 5 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef BramPowert het volgende:
De box is vanochtend rond 5 uur al geweest, komt de box meerdere keren?
Gaat hij nu NOG een keer komen dan?quote:
Ja, maar EXA is dicht enzoquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Weet ieman nog hoeveel die LG infinia van 47 inch moest kosten?
niet waar, het was 599quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allquote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef junkiexp het volgende:
Waar kan ik ook alweer terugkijken ?
Wat ben jij een zuurpruim zegquote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef nexusje het volgende:
[..]
danku! fijn dat jij meer over mijn leven weet dan ikzelf
Waarom vraag je dat aan ons?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Gaat hij nu NOG een keer komen dan?
Ja om 00:00quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
ja maar dan wel alleen als je de prijs betaalt die tijdens de hunt geldt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Tweek het volgende:
Onkyo is een top merk qua receivers en heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb er zelf al een tijdje eentje staan en paar jaar geleden werden ze vaak nog uit geroepen als beste koop.
Er moet toch iets staan.. Is het niet zo dat de waarde dan minstens 49,95 is? Wel van de 'adviesprijzen' dan natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 19:42 schreef Feestkabouter het volgende:
zo onzinnig ook dat ze bij de box aangeven dat ie 'normaal' 49,95 is, maar nu 24,95..........
Ik heb de vorige hunt helemaal niks gekochtquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Voor een matige prijsquote:Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef Maraca het volgende:
Maar zijn er nog spannende dingen langsgekomen? Las iets over een PS3
Dat verkoopt niet.quote:
Duh. Zit meestal een iPad in.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef LasTeR het volgende:
Oké, de box gaat iedereen dus gewoon bestellen?
Dora, spongebob, mediaplayers, geurtjes, kussensquote:Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef Maraca het volgende:
valt best mee, ben alleen best kortafquote:Op donderdag 1 december 2011 19:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat ben jij een zuurpruim zeg![]()
Blij dat ik gewoon ben gaan werkenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dora, spongebob, mediaplayers, geurtjes, kussens
Ja ik zag vanmorgen een PS3 met 320gb hd voor 279 volgens mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef Maraca het volgende:
¤200 goedkoper.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Deze TV is niet eens goedkoper dan normaal.
quote:
Probleem is.. mag je de prijs geloven?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Als je de prijs mag geloven is deze wel heel erg goedkoop.
Nope, maar wel met een beter kleurtje dan crème. Is trouwens hartstikke besmettelijk. [/praktisch]quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef nexusje het volgende:
[..]
jij loopt liever met een tas met allemaal logo's en prints?
Die wil ik ook ja. Vorige keer zat er ook geen tondeuse bij...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef nexusje het volgende:
een tondeuse trimmer set zou ook fijn zijn
Ik weet niet wat ik moet geloven! Chaos!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probleem is.. mag je de prijs geloven?
Als netwerk opslag gebruikenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat kan je nou precies met een NAS?
Ze zocht een mediaplayer.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef YUR het volgende:
O wacht....zocht je nou een mediaplayer of een NAS
Mediaspelerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef YUR het volgende:
O wacht....zocht je nou een mediaplayer of een NAS
Had je er vannacht bij moeten zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Een NAS met 2x 500 GB, interessant met die HD-prijzen van nu!
Hmmja, maar ik heb al een NAS met 2x 2 TB staan hierquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Piger het volgende:
[..]
Had je er vannacht bij moeten zijn
Ik heb 2tb voor ¤55,- bij azerty gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was een goeie prijs, kijk maar wat 2x 500 GB nu los kost, dan had je die NAS gratis
leek mij ook een mooi prijsje had ik graag willen hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was een goeie prijs, kijk maar wat 2x 500 GB nu los kost, dan had je die NAS gratis
Je gejatte auto tracken?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Geinig ding, die tracker, maar ik zou niet weten wat ik ermee moest. Next!
Ja en wanneer was datquote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik 2tb voor ¤55,- bij azerty gekocht
Geschikt voor ouders met kleine kinderen of vrouwen met ontrouwe mannenquote:
2/3 maanden geledenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja en wanneer was datDie dingen kosten goud geld tegenwoordig door alle rampen
Kan die ook zelf op de alarmknop drukken?quote:
Niet voor mannen met ontrouwe vrouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geschikt voor ouders met kleine kinderen of vrouwen met ontrouwe mannen
*wijst*quote:Op donderdag 1 december 2011 20:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wie neemt er een track and trace systeempje?
Nopequote:Op donderdag 1 december 2011 20:00 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Niet voor mannen met ontrouwe vrouwen?
25quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef RanTheMan het volgende:
gaat best hard die track en trace, nog maar 68%
Het is altijd de schuld van de manquote:
Lijkt mij niet nodig. Je ziet zelf toch wel als ie er niet meer staat.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan die ook zelf op de alarmknop drukken?
Hoe ga je dat ding onopgemerkt meekrijgen bij je man dan ? Rectaal ?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geschikt voor ouders met kleine kinderen of vrouwen met ontrouwe mannen
Vrouwenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de man
Verstoppen in de hutspotquote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoe ga je dat ding onopgemerkt meekrijgen bij je man dan ? Rectaal ?
Zeggen dat het onderdeel is van een draadloze vibratorei dingquote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoe ga je dat ding onopgemerkt meekrijgen bij je man dan ? Rectaal ?
mwah waarom nietquote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef BramPowert het volgende:
Heeft er iemand zin om te zuigen?
Wel goedkoper dan iBoodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:IBood is niet aansprakelijk voor gescheurde trommelvliezen of gebroken glaswerk.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
"iBOOD is niet aansprakelijk voor gescheurde trommelvliezen en/of gebroken glaswerk! "
Awhquote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef nexusje het volgende:
Leuk voor op een dronke avond met vrienden. Maargoed ik sla hem over want ik heb geen vrienden
Komen vast nog langs in de hunt.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef nexusje het volgende:
Leuk voor op een dronke avond met vrienden. Maargoed ik sla hem over want ik heb geen vrienden
Net alsof we dat serieus moeten nemen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
"iBOOD is niet aansprakelijk voor gescheurde trommelvliezen en/of gebroken glaswerk! "
Aanklagen die hapquote:Op donderdag 1 december 2011 20:07 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Net alsof we dat serieus moeten nemen.
Nope. Alleen maar watjes dit keer.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er nog fokkers die de hele hunt hebben gevolgd tot nu toe?
Moeten ze dit maar in het weekend doenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nope. Alleen maar watjes dit keer.
vanaf 9 uur vanmorgenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er nog fokkers die de hele hunt hebben gevolgd tot nu toe?
iddquote:Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nope. Alleen maar watjes dit keer.
Nah, zit toch alleen maar troep inquote:
me box is onzijdigquote:
Geen computer in ieder geval.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef houdjemond het volgende:
-en weer terug van werk, HJM maakt haar eigen tijden- Heb ik wat gemist? D:
Klopboor.quote:
B&Dquote:
Ja, maar die is niet refurbishedquote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Heb pas een B&D klopboor gekocht bij de Makro voor 20 euro.... Foutje denk ik.
Dat is inderdaad een foutje van je.. een b&d kopenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Heb pas een B&D klopboor gekocht bij de Makro voor 20 euro.... Foutje denk ik.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een foutje van je.. een b&d kopen
macarena!quote:
Dan zet je er toch popcorn firmware op.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Kneuzen die deze HDX gevat hebben. Ding wordt niet meer ondersteund...
en dan wordt dat ding langzamerquote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan zet je er toch popcorn firmware op.
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan wordt dat ding langzamer
Nee, best ok.quote:
Onzinquote:Op donderdag 1 december 2011 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan wordt dat ding langzamer
"oke"quote:
Oh..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar bij de BD1 kun je er geen PCH frmware op zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |